abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41937990
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_41946952
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_41947197
SPOILER
  dinsdag 19 september 2006 @ 13:03:20 #34
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_41948679
Simpelweg omdat ze geen storyline hebben om ze uit elkaar te halen....wat al 2 maanden geleden ofzo gezegd is tegen ze dat dat zou gebeuren
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_41952291
SPOILER
  dinsdag 19 september 2006 @ 16:21:49 #36
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_41954400
SPOILER
Luck is for losers
  dinsdag 19 september 2006 @ 16:28:24 #37
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_41954554
SPOILER
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_41954647
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 16:21 schreef kidkash19 het volgende:
SPOILER
Ga dan wat andere pushen in plaats van Cade/Murdoch Van Heat worstelaars naar Main Event slaat nerges op.
pi_41956314
crymetyme komt eraan

ik vond raw wel leuk, had eigelijk nog wle wat van trish verwacht ofzo
  dinsdag 19 september 2006 @ 17:58:27 #40
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_41956893
quote:
Ga dan wat andere pushen in plaats van Cade/Murdoch Van Heat worstelaars naar Main Event slaat nerges op.
Wie dan? de rest is bezig in de IC title scene (Masters, Nitro, Orton) dus wie nog meer? Onbekenden zou helemaal niet werken, ik vind het slim gedaan....ipv wat singles bij elkaar te gooien (die ten 1e niet eens voor handen zijn op misschien Shelton na) een Legitiem Tag Team erbij gooien....het ziet er in ieder geval beter uit dan dat je bv ineens Edge/Haas/Conway bijvoorbeeld....het zijn en blijven EX tag team champs (hoe weinig die ook waard zijn tegenwoordig)
Luck is for losers
pi_41962195
Het is gewoon helemaal niet nodig vindt ik, enige reden dat ze het gedaan hebben is om Cena en DX samen te laten vechten tegen Edge.
pi_41962776
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Het is gewoon helemaal niet nodig vindt ik, enige reden dat ze het gedaan hebben is om Cena en DX samen te laten vechten tegen Edge.
dx zal ook wel uit elkaar gaan omdat ze beide de title willen, duurt alleen nog wel ff denk ik
pi_41963796
Mja, hoop dat ze er nog zijn in November als ik naar RAW ga

Bedenk me trouwens net een reden waarom SS nog bij elkaar is, ze willen die denk ik nog hebben bij Survivor Series.

Ook zie ik Lita weer moonsaults doen, en dan ook nog dat praten met de hardy boyz. Misschien een hint dat Team Extreme weer terugkomt.

In principe als alles meezit krijgen we dit bij Survivor Series:

Team Extreme, nWo, DX, Highlanders, Spirit Squad, Team ECW, Team Smackdown, Team RAW

Al zullen de eerste 2 er wel niet in zitten

Lees net ook dat Heyman ECW naar Survivor Series gaat leiden, dus daar heb ik iig al gelijk over.

Matches voor No Mercy:
SPOILER

[ Bericht 44% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 19-09-2006 22:18:10 ]
  woensdag 20 september 2006 @ 13:56:43 #44
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_41982003
Survivor series is met teams?Tenminste dat maak ik op uit bovenstaand stukkie.
LUHG
pi_41984086
Survivor Series wordt zeer zeker het kijken waard met een ECW team.

Brahma nu je het zegt... Spirit Squad als 1 team bij the Series... Mogelijkheid maar het wordt een drukke boel.
Overigens snap ik niet dat Charlie Haas niet in de IC group zit, das is toch wel iemand die in zn eentje veel meer teweeg brangt dan met Viscera.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 20 september 2006 @ 15:35:00 #46
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_41984956
Unforgiven was een goeie PPV.. heb hem EINDELIJK af kunnen kijken!!
SPOILER
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_41988930
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:07 schreef roepdeman het volgende:
Survivor Series wordt zeer zeker het kijken waard met een ECW team.

Brahma nu je het zegt... Spirit Squad als 1 team bij the Series... Mogelijkheid maar het wordt een drukke boel.
Overigens snap ik niet dat Charlie Haas niet in de IC group zit, das is toch wel iemand die in zn eentje veel meer teweeg brangt dan met Viscera.
Is denk ik al druk genoeg nu voor de IC Ttitle. En SS zal wel na Suvivor Series eruit gaan, dan hebben ze in principe een heel jaar niks meer aan ze. Of misschien passen ze beter bij Smackdown zelfs.

En Hell In A Cell gaat het niet echt om worstelen vindt ik, Mankind tegen Undertaker zat ook niet zoveel worstelen. Het gaat meer om de shock factor bij die matches.
  woensdag 20 september 2006 @ 18:08:11 #48
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_41989173
wat dacht je van ECW vs RAW vs SD zoals WWE.com een beetje doet vermoeden? lijkt me wel kicke als ze het goed schrijven

Spirit Squad zal wel tegen die tijd uit elkaar zijn, waarvan Johnny en Kenny de meeste potentie hebben, denk dat Mikey een leuke is voor de Cruisers en Nicky is misschien een aardige voor de US title of net eronder....Mitch geen idee
Luck is for losers
pi_41989564
quote:
Op woensdag 20 september 2006 18:08 schreef kidkash19 het volgende:
wat dacht je van ECW vs RAW vs SD zoals WWE.com een beetje doet vermoeden? lijkt me wel kicke als ze het goed schrijven
Dat zeg ik ook.

In mijn edit zei ik nog dat het op de site stond

Trouwens ook vet dat Booker weer eens een spin-a-roonie deed zeg

Het slechste nieuws wat ik ooit gelezen heb:

http://news.scotsman.com/latest.cfm?id=1357452006

misschien spoiler maar staat ook op wwe.com:
SPOILER

[ Bericht 29% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 21-09-2006 00:05:02 ]
  donderdag 21 september 2006 @ 00:06:33 #50
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42003134
Statement van Kurt Angle
quote:
Kurt Angle Releases Statement On Future
Posted by Ashish on 09.20.2006

Looks like Angle is headed to MMA...

Kurt Angle's camp released the following statement today.

Dear Angle Friends and Fans:

Kurt "The Machine" Angle wants to truly thank everyone for their concerns and best regards to his recovery and wellness. Kurt continues to read your kind messages and he feels truly blessed to have your support, as your well wishes continue to strengthen him mentally and physically. He also apologizes as he would love to reply to you everyone but unfortunately due to timing with his family, his rehabilitation, training, and business leaves very little time to converse.

Kurt wants me to update you, he's happy to express his physical condition is fastly rebounding. When Kurt left WWE, he was beaten and battered down at a mirror 220. Over the past many weeks with the right rest, a wonderful wife who is preparing the ideal diet, daily physical therapy, and back to good strength training we are happy to report he's up to a solid 240 with about 85% full flexibility....

As you may have seen or heard the latest news, Kurt Angle is a huge fan of all MMA programs (K1, UFC, PRIDE, WEC, and IFL to name a few) this former Olympic Gold Medalist and Extreme Athlete has the heart and the deep driven passion to show he's the best of the best. Angle has his sight on a full physical recovery and plans a day to put it all on the line....Real Fighter will have the exclusive....
411 Mania

Zou jammer zijn. Ik hoopte dat hij de grote announcement van TNA zou zijn, die de komende PPV gemaakt zou worden. MIsschien is het dat ook wel, en probeert hij ons zo in het ongewisse te houden. Wie weet.

Als ie echt MMA in gaat, zal er wel een Brock - Angle wedstrijd komen
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_42003397
voordat kurt ufc/pride/ifl gaat doen moet ie nog wel ff wat trainen denk ik
pi_42004307
SPOILER
LUHG
pi_42008880
Als Kurt te snel gaat ben ik bang dat hij niet lang meer te bewonderen zal zijn in een ring.
SPOILER
Over de Sp778\irit Squad trouwens, één van die gozers is toch een trainer in OVW? Of heb ik het nu mis?

[ Bericht 10% gewijzigd door roepdeman op 21-09-2006 13:47:39 (//) ]
  donderdag 21 september 2006 @ 10:47:17 #54
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_42009123
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:53 schreef Cantona_No.7 het volgende:
SPOILER
A.M.A.B
  donderdag 21 september 2006 @ 12:37:14 #55
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42012031
omg!!! waarom hebben ze hem laten gaan??? En hoezo vond je dat te verwachten roep??? der waren allerlei promo filmpjes gemaakt voor zijn terugkeer... ik vond hem geweldig en had ook een goed fysiek!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_42013656
Holy shit! Als zijn signing het grote nieuws is van TNA ga ik Sterren dansen op het ijs kijken vanaf nu. Weet je wat ik gooi dancing on ice er ook bij. Hell no dat hij bij TNA moet.
pi_42017052
Ik hoorde een heel sterk gerucht dat ze op de maandag avond een show krijgen en dat de monday night wars weer komen. Maar dat lijkt me erg sterk.
  donderdag 21 september 2006 @ 15:47:34 #58
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42017151
als dat gebeurt ligt TNA zo onder de zoden. TNA is er nog helemaal niet klaar voor om met WWE te concurreren. Het grote nieuws zou misschien een nieuwe TV-deal van 2 uur kunnen zijn, maar het lijkt me stug dat ze (de zender waar TNA bij zit) dat risico zullen nemen. De ratings zijn sinds de winter/lente weer teruggezakt naar 0.7/0.8 ongeveer (van 1.1/1.2)

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr_Brownstone op 21-09-2006 15:59:25 ]
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_42017839
Lijkt me trouwens erg sterk dat "de grote anouncement" is dat ze de boogeyman signen hoor

Smackdown ziet er wel goed uit trouwens.
pi_42018498
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')