Staan genoteerdquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:55 schreef Paxlie het volgende:
www.lordsofpain.net
www.pro-wrestling.com
www.wrestleview.com
www.wrestlinginc.com
zijn er vast nog meer, maar dat is waar ik nu op uitkom
linkjes naar de verschillende WWE sites?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Staan genoteerd
Nog andere dingen die in de OP kunnen?
Ietsjes bijgewerkt bij RAW/Smackdown en ECW gedeeltjesquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
linkjes naar de verschillende WWE sites?
www.wwe.com
www.ecw.com
*edit* die van wwe had je al zie ik
Yea, was even Smackdown kijken toen jij die post maakte.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik opende maar geen nieuwe nadat ik de laatste post had in het vorig topic.Mag dan wel dronken zijn, stond me bij dat iemand al een OP gereed had staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha evil Teddy, dat van Henry zie ik niet gebeuren, maar dat Kennedy langskomt kan best. Zou wel mooi zijn iig.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:57 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik las trouwens iets op een forum over een eventuele manier om Cena naar Smackdown te krijgen. Dit is gewoon zelf verzonnen door iemand, dus ehh... take it for what it is:
"he (het ging over Teddy Long) might turn heel at unforgiven by costing Cena the title match so he can have cena for SD. maybe having kennedy come down to interfere or maybe a surprise return from Mark Henry where the reunion of Thuggin' Buggin' Enterprises happens right there. "
Dat zou in principe wel een logische manier zijn om Cena naar SmackDown te krijgen (als ze dat willen doen). Je vernieuwt het karakter van Teddy Long. Je houdt Cena sterk door hem via interference te laten verliezen, Edge blijft sterk omdat ie de kampioen blijft, en Kennedy's status gaat omhoog omdat hij Cena in z'n vizier krijgt. Dat laatste gedeelte over Mark Henry ehh... dat skippen we maar gewoon.
Enige probleem is dat je dan misschien weer zo'n Employer vs. Employee storyline krijgt.
hahaha ja ik heb het ookal vaker gezegd, echt lachen af en toe!! JBL wtfquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
JBL blijft trouwens wel grappig heh, ze zitten meer ruzie te maken dan over de wedstrijd te praten, lig echt dubbel erom steedsook erg grappig als Booker commentaar gaat geven. Als hij ooit stopt met worstelen mag hij van mij best colour commentator worden
Mmmmm ik denk 8 uur ofzo.Maar kan ook niet wachten man!quote:Op zondag 17 september 2006 21:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vandaag de rest gekeken, wat mis ik Stone Cold en The Rock toch zeg. Hun tegen elkaar op Wrestlemania X-Seven. Wat heerlijk om naar te kijken zeg. Hoop echt dat Rock nog snel terug komt om die laatste Championship te halen
Morgen vroeg op, zal die er zo rondt 6 uur al zijn trouwens? (Unforgiven dus.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op maandag 18 september 2006 09:13 schreef kidkash19 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke matches ik heb echt genoten. Zeker een aanrader om aan te schaffen.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:21 schreef kidkash19 het volgende:Ga dan wat andere pushen in plaats van Cade/MurdochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van Heat worstelaars naar Main Event slaat nerges op.
Wie dan? de rest is bezig in de IC title scene (Masters, Nitro, Orton) dus wie nog meer? Onbekenden zou helemaal niet werken, ik vind het slim gedaan....ipv wat singles bij elkaar te gooien (die ten 1e niet eens voor handen zijn op misschien Shelton na) een Legitiem Tag Team erbij gooien....het ziet er in ieder geval beter uit dan dat je bv ineens Edge/Haas/Conway bijvoorbeeld....het zijn en blijven EX tag team champs (hoe weinig die ook waard zijn tegenwoordig)quote:Ga dan wat andere pushen in plaats van Cade/Murdoch Van Heat worstelaars naar Main Event slaat nerges op.
dx zal ook wel uit elkaar gaan omdat ze beide de title willen, duurt alleen nog wel ff denk ikquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Het is gewoon helemaal niet nodig vindt ik, enige reden dat ze het gedaan hebben is om Cena en DX samen te laten vechten tegen Edge.
[ Bericht 44% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 19-09-2006 22:18:10 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Is denk ik al druk genoeg nu voor de IC Ttitle. En SS zal wel na Suvivor Series eruit gaan, dan hebben ze in principe een heel jaar niks meer aan ze. Of misschien passen ze beter bij Smackdown zelfs.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:07 schreef roepdeman het volgende:
Survivor Series wordt zeer zeker het kijken waard met een ECW team.
Brahma nu je het zegt... Spirit Squad als 1 team bij the Series... Mogelijkheid maar het wordt een drukke boel.
Overigens snap ik niet dat Charlie Haas niet in de IC group zit, das is toch wel iemand die in zn eentje veel meer teweeg brangt dan met Viscera.
Dat zeg ik ook.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:08 schreef kidkash19 het volgende:
wat dacht je van ECW vs RAW vs SD zoals WWE.com een beetje doet vermoeden? lijkt me wel kicke als ze het goed schrijven
[ Bericht 29% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 21-09-2006 00:05:02 ]
411 Maniaquote:Kurt Angle Releases Statement On Future
Posted by Ashish on 09.20.2006
Looks like Angle is headed to MMA...
Kurt Angle's camp released the following statement today.
Dear Angle Friends and Fans:
Kurt "The Machine" Angle wants to truly thank everyone for their concerns and best regards to his recovery and wellness. Kurt continues to read your kind messages and he feels truly blessed to have your support, as your well wishes continue to strengthen him mentally and physically. He also apologizes as he would love to reply to you everyone but unfortunately due to timing with his family, his rehabilitation, training, and business leaves very little time to converse.
Kurt wants me to update you, he's happy to express his physical condition is fastly rebounding. When Kurt left WWE, he was beaten and battered down at a mirror 220. Over the past many weeks with the right rest, a wonderful wife who is preparing the ideal diet, daily physical therapy, and back to good strength training we are happy to report he's up to a solid 240 with about 85% full flexibility....
As you may have seen or heard the latest news, Kurt Angle is a huge fan of all MMA programs (K1, UFC, PRIDE, WEC, and IFL to name a few) this former Olympic Gold Medalist and Extreme Athlete has the heart and the deep driven passion to show he's the best of the best. Angle has his sight on a full physical recovery and plans a day to put it all on the line....Real Fighter will have the exclusive....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |