Weet ik, herhaal het alleen maar wat Vince zeiquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:06 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Dat was al een tijd bekend, dat heb ik ook gezegd maar toen kreeg ik een golf van kritiek over me heen dat Angle zich zou doodworstelen.....
Er zit meer bij RAW?quote:
Ik dacht dat het een nekblessure was..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Weet ik, herhaal het alleen maar wat Vince zei
Weet iemand trouwens welke blessures etc. Stone Cold allemaal precies heeft?
Staat overal alleen maar dingen zoals: Austin was forced to retire from the ring in 2003 due to a variety of chronic injuries.
Maar niet de preciese problemen dus. Iemand?
DX is idd ontzettend lachenquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:48 schreef Filay het volgende:
[..]
Er zit meer bij RAW?
DX? bijvoorbeeld.
Klopt. En beide knieeen. Z'n problemen met de politie en z'n alcoholgebruik zullen er ook wel wat mee te maken hebben gehad.quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:49 schreef Filay het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een nekblessure was..
idd, ze voorkomen dat je je niet overstrekt ofzo. Tevens geeft het extra stevigheid aan je knie zodat er minder kracht op komt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:08 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hij had er zelfs twee.
Die kniebeschermers dragen ze pas als het kwaad al is geschied. Ik geloof dat het ermee te maken heeft dat je knie dan niet te ver kan buigen/strekken zodat je niets afscheurt.
Heeft een boek geschreven, en is daarvoor 2 keer op RAW geweest en heeft een interview gegeven op www.wwe.comquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Misschien een rare vraag, maar wat doet Eric Bisschof nou eigenlijk?
Hij heeft een boek geschreven: Cash Creates Controversy waarin hij uithaalt naar een aantal namen binnen de wrestlingwereld, maar ook de schuld voor een deel bij zichzelf legt over de 'downfall of WCW'quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Misschien een rare vraag, maar wat doet Eric Bisschof nou eigenlijk?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Worden jullie trouwens ook gek van The Marine trailers en clips tijdens de shows door?
dat ren ik een rondje van vreugdequote:Op zondag 8 oktober 2006 21:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Misschien komt Benoit wel tegen MVP
haha ja, samoa (zonder n) Joe is echt wel een goeie wrestler die een IMPRESSIVE winning streak heeft! en neej hij is nu geen champ..alhoewel hij nu wel de title gestolen heeft van Jeff Jarett en hij weigerd hem terug te gevenquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:41 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Volgens mij is MVP nieteens zo slecht hoor, zijn gimmick is gewoon niet leuk, al doet hij hem wel super natuurlijk.
Heb net een training video gekeken, waar Cena ook in zit, samen met Samoan Joe![]()
Had het eerst niet door dat Joe er ook in zat, en ik dacht steeds van, die papzak kan er niks van. Maar hij is vooral goed bij de suplexes merkte ik later. Weet alleen dat hij nu bij TNA zit en het goed doet volgens mij, maar wel grappig om de WWE champ tegen een TNA (champ?) te zien worstelen jaren voordat het zover was.
hoe ben je eraan gekomen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wel grappig om te zien, denk dat het minstens 10 jaar oud is die band. Cena maakte ook wat fouten bij standaard bewegingen, redelijk grappig om te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |