Aan de zijkant kan je een streepje omlaag slepen onder bijvoorbeeld de eerste rij en als je dan voor 'Window' en 'Freeze panes' (ik heb hier de UK versie) kiest, dan is de bovenste rij geblokeerdquote:
De achterdeur. Ik vroeg al of iemand even open deed!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:15 schreef pascalheister het volgende:
welke deur?
Batigol?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:16 schreef DIGGER het volgende:
En wie ben je nou tegengekomen in de kroeg DD? Luca Toni?
Zal dan maar geen foto van mezelf tonen, of zit je veilig op een terp?quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zal dan maar geen foto van mezelf tonen, of zit je veilig op een terp?
Cocu ook overigens, een paar weken helaas, spierblessurequote:Op vrijdag 15 september 2006 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Harry durft nog niet echt, is maar meteen geblesseerd.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zal dan maar geen foto van mezelf tonen, of zit je veilig op een terp?
Guus Meeuwis!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:16 schreef DIGGER het volgende:
En wie ben je nou tegengekomen in de kroeg DD? Luca Toni?
Hij was vatsig zeg!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:47 schreef clauwheee het volgende:
Jaaaaa ik wist het!!
Gelukt met je excelletje?
Ohquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hij was vatsig zeg!
Yep, gracias.
Moest nog van alles doen joh, begin ook pas om half tweequote:
Weeeet ik tochquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moest nog van alles doen joh, begin ook pas om half twee.
Inderdaad nietquote:
In dit geval bedoelde ze AgainZenderquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:54 schreef DarkShine het volgende:
Hoi!
@ clauwheee; AZ is een omhooggevallen kutclub!
quote:Dat moest van je!
Zag alleen kloten az, verder heb ik ook niet omhooggescrolled.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
In dit geval bedoelde ze AgainZender
Had je nu maar FireFox en de Fok! extensie.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:56 schreef rubbereend het volgende:
van Sandman uit hetr vorige topic omdat ik daar niet meer uit kan quoten ineens
[..]
ik deed de suggestie, maar als je voortaan altijd zo braag blijft luisteren......
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:18 schreef maril het volgende:
Morgen ben benieuwd hoe Harrie het bij Feynoord en Kluivert bij PSV gaan doen,
hoop wel dat ze fatsoenlijk door hun "suporters" worden ontvangen, heb al teksten van PSV zijde gehoord die ik heel ongepast vind.
die had ikquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Had je nu maar FireFox en de Fok! extensie.
Sjek dig dan voor een update!quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die had ikdie forum tools bedoel je. Maar na de laatste forumupdate ineens niet meer
quote:
volgend jaar juni heb ik mij laten vertellen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:35 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Wanneer wordt het eindelijk herfst?![]()
Oké. Kan ik tot dan mijn korte broek dus aanhouden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:40 schreef Againzender het volgende:
volgend jaar juni heb ik mij laten vertellen.
Ja ga maar weer lekker naar het strandquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké. Kan ik tot dan mijn korte broek dus aanhouden.
Als het volgende week ook zo'n mooi weer is, zullen we dat zeker doen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:10 schreef maril het volgende:
Ja ga maar weer lekker naar het strand![]()
Vandaag moest ik vroeger beginnen dan dat ik normaal doe. Normaalgesproken sta ik een uur later op.quote:Op vrijdag 15 september 2006 07:33 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen, jemig Bos.. jij staat echt te vroeg op
Moet nog werken vanavond.quote:
Ik heb morgen en overmorgen vrij.quote:
Het wordt wel gezien als overwerk, maar het komt erg vaak voor dat er op zaterdag wordt gewerkt. Er is gewoon veel vraag naar onze producten (denk ik).quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zijn ze overuren aan het draaien bos?
wij gaat ook vanavond gewoon naar de snackbar om eten te halenquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:32 schreef golfer het volgende:
Over een uurtje (als de NS vandaag wel meewerkt) Bluezz van Haarlem station oppikken en dan door naar de lekkerste shoarmatent van Haarlem om daar weer eens lekker ranzig eten af te halen.![]()
ik ook als ik pech heb, en met nog meer pech zondag ookquote:
dat was een hele korte stop!quote:
Ik kom etenquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:53 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb lekkere broodjes gemarineerde kip meegenomen uit de stad, ook best ok voor de vrijdagavond.
Dat zou inderdaad vervelend zijn. Zondag wordt er gelukkig niet gewerkt, anders zou ik toch Nee hebben gezegd. PSV-Feyenoord wil ik echt niet missen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ook als ik pech heb, en met nog meer pech zondag ook
maar nu eerst bier, voor mij is het gewoon weekend
prachtige finalequote:
Terugdraaienquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:23 schreef cultheld het volgende:
Heeft er nog iemand tips tegen een verdraaide knie?
quote:
Je maakt de deleteknop nu wel erg verleidelijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Even de psv drukte onderbreken. Al heeft cultheld dat al gedaan natuurlijk.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Komt sientje ook nog. Tis goed dat ik er tussen zat hoor...
Ja, heeft ze heimelijke gevoelens voorquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En clau je bent toch wel een beetje voor PSV ?
Zeg, bemoei je je er even niet mee, bijdehandje!quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, heeft ze heimelijke gevoelens voor.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:42 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben voor FC Groningen.
hoe is het met de kleine?quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[afbeelding]
een groen hart dus
Welkom in de wereld van de grote mensquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:39 schreef clauwheee het volgende:
Ja hoog gehalte PSV hier. Datkannatuurlijknie!
komt nummer 200.000 hier?quote:
de kleine wordt alweer groot hoor.quote:
Mofquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:11 schreef MaxPower het volgende:
NOG 2!!!!!!!!!!!!einz!!!oneezwei!!!!!!!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:11 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
de kleine wordt alweer groot hoor.
laat hem maar niet horen dat je hem kleine noemt![]()
Het is lekkerquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:32 schreef golfer het volgende:
Over een uurtje (als de NS vandaag wel meewerkt) Bluezz van Haarlem station oppikken en dan door naar de lekkerste shoarmatent van Haarlem om daar weer eens lekker ranzig eten af te halen.![]()
goed hoor, druk bezig, maar heb inmiddels meer uren waar ik al werk dus de ik kan ff vooruitquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:15 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
wordt in januari 5, alweer
Ennee.... hoe zit het met jouw sollicitatie?
De vraag is ben jij trots op je zelf?, dan zit het nl altijd goed!quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Altijd dat weet je toch
Wat heb je gedaan dan
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mooie tijd aangebroken om te stoppen en eens films te gaan bekijken
kan er wel wat maken, maar dan zie je de helft van de collectie niet omdat de kast zo vol staatquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nog nieuwe foto's van je kamer/kast vol met dvd's ?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kan er wel wat maken, maar dan zie je de helft van de collectie niet omdat de kast zo vol staat
als ik bij de ikea komquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Wanneer kom er een nieuwe kast ?
Als jij eruit komtquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Wanneer kom er een nieuwe kast ?
Bij Amersfoort is er een nieuwe bijgekomen.. 1 van de grootste van Nederlandquote:
nja die in duiven is dichterbij voor mijquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bij Amersfoort is er een nieuwe bijgekomen.. 1 van de grootste van Nederland
Ik ookquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:32 schreef borisz het volgende:
alle drankjes wordne betaald door tong
ik wil een biertje![]()
Ik ook wel. Goedenavond trouwens allemaalquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:32 schreef borisz het volgende:
alle drankjes wordne betaald door tong
ik wil een biertje![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:38 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik ook wel. Goedenavond trouwens allemaal
meer bier aubquote:
Kon Axel er weer niet van afblijven ?quote:
Het is inderdaad verdraaid lastig om een flesje bier te drinken als hij naast je zit!quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kon Axel er weer niet van afblijven ?
welke kermis?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:05 schreef cultheld het volgende:
Zo maar ff naar de kermis, bier drinken.
Kijk maar uit. Dadelijk word je nog een BN-erquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:44 schreef Againzender het volgende:
Krijg nou wat, was ik weer op de radio
tong80 wordt eerder BN-erquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Dadelijk word je nog een BN-er
Dankzij Boriszquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:01 schreef tong80 het volgende:
Ik sta op de FPtong80 maakt 200.000ste post op FOK!forum
Meer mensen kennen tong80 dan Jeroen uit BBquote:
Preciesquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meer mensen kennen tong80 dan Jeroen uit BB
en terecht!quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meer mensen kennen tong80 dan Jeroen uit BB
quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:01 schreef tong80 het volgende:
Ik sta op de FPtong80 maakt 200.000ste post op FOK!forum
En ook geen pluim van de crewquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:29 schreef golfer het volgende:
[..]
En je hebt nog steeds geen spaciale tag [veelposter] of [topposter] gekregen ?
wat nu weer ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:44 schreef Againzender het volgende:
Krijg nou wat, was ik weer op de radio
We zijn nog even aan het bijkomen van jouw postgeweld.quote:
Wat dacht je van mezelf.Ik lag al plat.Mijn schoonzusje belde met het laatste nieuws over mijn nichtje en neefje. Dan ga ik niet weer liggenquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
We zijn nog even aan het bijkomen van jouw postgeweld.![]()
Ik hoor je zweten. Begonnen met Koffie ?quote:
Ik kniel dierbaarquote:
Hier sluit ik me maar eens bij aanquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:47 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hier sluit ik me maar eens bij aan![]()
Zelhemse. Morgen weerquote:
Iets beter... Ligt er helemaal aan of ik de volgende dag verplichtingen heb... Zo ja dan gaat het goed, zo nee dan wordt het snel weer 12 uur.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:50 schreef dndiek het volgende:
[..]Gollem, hoe is het met je ritme?
Trusteh Diekie en gefeliciteerd met je pappie.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:05 schreef dndiek het volgende:
Ik moet een beetje fit zijn overdag, want mijn vader is jarig
Welterusten![]()
52 en bepaal zelf maar of je het oud of jong vindtquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Trusteh Diekie en gefeliciteerd met je pappie.
Hoe oud/jong is ie geworden?
1954 is een mooi geboortejaar.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:07 schreef dndiek het volgende:
52 en bepaal zelf maar of je het oud of jong vindt
Nog bedankt voor de tip over die CD (het is het cadeau geworden)
Ok, je bent van hetzelfde jaarquote:
Aha, in Nederland wonen dus de muziekkennersquote:En die CD staat overal in de wereld, behalve in NL op nummer 1.
Daarom ga ik opnieuw op kamersquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:03 schreef golfer het volgende:
Zelhem, daar wil je toch niet dood gevonden worden.![]()
Goezo. Je zat toch ergens in Den Haag al?quote:
Dit jaar wordt het Arnhem.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Goezo. Je zat toch ergens in Den Haag al?![]()
Nieuwe opleiding?quote:
Jep, nog 3 jaar: Bedrijfskunde/Marketing Management in een major/minor systeemquote:
Mn moeder is gister (donderdag) 60 geworden, vandaag (door haar omstandigheden) ingetogen gevierd.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:07 schreef dndiek het volgende:
[..]
52 en bepaal zelf maar of je het oud of jong vindt
Nog bedankt voor de tip over die CD (het is het cadeau geworden)
Leuke opleiding.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:16 schreef cultheld het volgende:
Jep, nog 3 jaar: Bedrijfskunde/Marketing Management in een major/minor systeem.
Gefeliciteerd. Wat zijn die omstandigheden? Of heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:16 schreef Gollemrulez het volgende:
Mn moeder is gister (donderdag) 60 geworden, vandaag (door haar omstandigheden) ingetogen gevierd.
Idd een leuke opleiding, de eerste 2 weken zijn een enorme verademing ten opzichte van wat ik vorig jaar voor mijn kiezen kreeg. Ook leuk is dat ik wat docenten heb die niks van pedagogiek (niet lesbevoegd dus) weten, maar des te meer ervaring in het bedrijfsleven (eigen consultancy's, internationale ervaring in de export etc.) hebben. Wat ik er later mee ga doen? Ik hoop "slechts" een paar jaar in loondienst te werken en daarna een eigen consultancy te startenquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke opleiding.
En wat wil je later, als je groot ben, daarmee doen?
Best wel !quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Drukke boel!
Al is het nooit te vroeg om ambitieus te zijnquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Later is nog zo veeeer weg.
Nou van alles watquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wat zijn die omstandigheden? Of heb ik wat gemist?
Don't get your hopes up, loonslaaf.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Al is het nooit te vroeg om ambitieus te zijn.
Dromen zijn leuk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:23 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop "slechts" een paar jaar in loondienst te werken en daarna een eigen consultancy te starten.
Pas maar op, ik concurreer je kapotquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Don't get your hopes up, loonslaaf.![]()
Hoeveel post waren het vandaag?quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:30 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen. Zo'n dag hakt erin.
Trusten mensen en andere Hoolers.
Who cares ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel post waren het vandaag?
Stuk of 350?
Je toetsenbord nog heel?
Trusteh, tong!
Je moet ergens beginnen tochquote:
03:26 ook alweer.quote:
Wacht op ons Pop!quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:30 schreef popolon het volgende:
Mooie tijd ja, half tien.
Even zwemmen.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:38 schreef popolon het volgende:
Te koud, het water is 20 graden.
Morgen gooien we het zwembad dicht.
Wordt het winterig?quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:38 schreef popolon het volgende:
Te koud, het water is 20 graden.
Morgen gooien we het zwembad dicht.
Morgen wordt het nog 25 graden maar de stormen komen er aan, blad begint te vallen en volgende week kan het vriezen.quote:
Had ik misschien niet moeten zeggen. Mn full house werd gekraakt door een hogere full housequote:Op zaterdag 16 september 2006 03:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Uurtje geleden kon ik me niet inhouden, ging nog even pokeren met 5 dollar. Ik sta nu op 75, na een piek van 90+
Gekkenhuis, Omaha Pot LImit Poker, geniaal spel
Zo'n mooi pokerverhaal, krijg je niet eens de groetjesquote:Op zaterdag 16 september 2006 04:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
POPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 16 september 2006 04:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh ja.
Ik wilde nog even de groetjes doen aan de praeses van de Enschedese tennisverein de Ballenmepper.
Bier en BBQ !quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:07 schreef popolon het volgende:
Sorry.
Poker.
Sex.
Zo, nu iedereen weer blij.
Kom maar doorquote:Op zaterdag 16 september 2006 04:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben je al lid bij Absolute Poker Boezzie? Anders heb ik nog een linkje voor je.
GRATIEZZ 50 DOLLAR!
yourpokercash.com Dacht ik.quote:
Achossiequote:Op zaterdag 16 september 2006 05:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik verlang nu toch wel een beetje naar mijn bedje.
Goed zo, gewoon volhouden. Tenzij je een betere aanbieding krijgt natuurlijkquote:Op zaterdag 16 september 2006 06:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit is de eerste keer sinds tijden dat het wat vervelender is. Maar ik ben sterk eh. Ik ben geen VoreG
OKeequote:Op zaterdag 16 september 2006 06:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ooh. Dit is nog steeds de perfecte bijbaan hoor. Rustig, niet te hard werken, tijd voor andere dingen. Alleen qua slaap is het nu even kut.
Ik ga de krant pakken en een kop koffie. Wachten op de ochtendshift.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 06:58 schreef Hathor het volgende:
Nou ik zit nog steeds lekker te bieren.![]()
Jij slaapt ook nooit he ?quote:
Ach ik heb wat andere tijden.quote:
Faja Lobi Voreg!quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:00 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Straks voetballen
Bij Faya Lobi
Het is dan ook gewoon topvoetbal.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Faja Lobi Voreg!
Als ik op de fiets stap ben ik er in een paar minuten
Je hebt trouwens wel toptegenstanders
FC Utrecht is er niks bijquote:1. CDN 2
2. CDW 7
3. DOVO 10
4. Delta Sports 7
5. Faja Lobi 2
6. Hercules 4
7. Houten 2
8. Jonathan 4