quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:47 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hier sluit ik me maar eens bij aan![]()
Zelhemse. Morgen weerquote:
Iets beter... Ligt er helemaal aan of ik de volgende dag verplichtingen heb... Zo ja dan gaat het goed, zo nee dan wordt het snel weer 12 uur.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:50 schreef dndiek het volgende:
[..]Gollem, hoe is het met je ritme?
Trusteh Diekie en gefeliciteerd met je pappie.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:05 schreef dndiek het volgende:
Ik moet een beetje fit zijn overdag, want mijn vader is jarig
Welterusten![]()
52 en bepaal zelf maar of je het oud of jong vindtquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Trusteh Diekie en gefeliciteerd met je pappie.
Hoe oud/jong is ie geworden?
1954 is een mooi geboortejaar.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:07 schreef dndiek het volgende:
52 en bepaal zelf maar of je het oud of jong vindt
Nog bedankt voor de tip over die CD (het is het cadeau geworden)
Ok, je bent van hetzelfde jaarquote:
Aha, in Nederland wonen dus de muziekkennersquote:En die CD staat overal in de wereld, behalve in NL op nummer 1.
Daarom ga ik opnieuw op kamersquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:03 schreef golfer het volgende:
Zelhem, daar wil je toch niet dood gevonden worden.![]()
Goezo. Je zat toch ergens in Den Haag al?quote:
Dit jaar wordt het Arnhem.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Goezo. Je zat toch ergens in Den Haag al?![]()
Nieuwe opleiding?quote:
Jep, nog 3 jaar: Bedrijfskunde/Marketing Management in een major/minor systeemquote:
Mn moeder is gister (donderdag) 60 geworden, vandaag (door haar omstandigheden) ingetogen gevierd.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:07 schreef dndiek het volgende:
[..]
52 en bepaal zelf maar of je het oud of jong vindt
Nog bedankt voor de tip over die CD (het is het cadeau geworden)
Leuke opleiding.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:16 schreef cultheld het volgende:
Jep, nog 3 jaar: Bedrijfskunde/Marketing Management in een major/minor systeem.
Gefeliciteerd. Wat zijn die omstandigheden? Of heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:16 schreef Gollemrulez het volgende:
Mn moeder is gister (donderdag) 60 geworden, vandaag (door haar omstandigheden) ingetogen gevierd.
Idd een leuke opleiding, de eerste 2 weken zijn een enorme verademing ten opzichte van wat ik vorig jaar voor mijn kiezen kreeg. Ook leuk is dat ik wat docenten heb die niks van pedagogiek (niet lesbevoegd dus) weten, maar des te meer ervaring in het bedrijfsleven (eigen consultancy's, internationale ervaring in de export etc.) hebben. Wat ik er later mee ga doen? Ik hoop "slechts" een paar jaar in loondienst te werken en daarna een eigen consultancy te startenquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke opleiding.
En wat wil je later, als je groot ben, daarmee doen?
Best wel !quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Drukke boel!
Al is het nooit te vroeg om ambitieus te zijnquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Later is nog zo veeeer weg.
Nou van alles watquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wat zijn die omstandigheden? Of heb ik wat gemist?
Don't get your hopes up, loonslaaf.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Al is het nooit te vroeg om ambitieus te zijn.
Dromen zijn leuk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:23 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop "slechts" een paar jaar in loondienst te werken en daarna een eigen consultancy te starten.
Pas maar op, ik concurreer je kapotquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Don't get your hopes up, loonslaaf.![]()
Hoeveel post waren het vandaag?quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:30 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen. Zo'n dag hakt erin.
Trusten mensen en andere Hoolers.
Who cares ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel post waren het vandaag?
Stuk of 350?
Je toetsenbord nog heel?
Trusteh, tong!
Je moet ergens beginnen tochquote:
03:26 ook alweer.quote:
Wacht op ons Pop!quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:30 schreef popolon het volgende:
Mooie tijd ja, half tien.
Even zwemmen.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:38 schreef popolon het volgende:
Te koud, het water is 20 graden.
Morgen gooien we het zwembad dicht.
Wordt het winterig?quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:38 schreef popolon het volgende:
Te koud, het water is 20 graden.
Morgen gooien we het zwembad dicht.
Morgen wordt het nog 25 graden maar de stormen komen er aan, blad begint te vallen en volgende week kan het vriezen.quote:
Had ik misschien niet moeten zeggen. Mn full house werd gekraakt door een hogere full housequote:Op zaterdag 16 september 2006 03:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Uurtje geleden kon ik me niet inhouden, ging nog even pokeren met 5 dollar. Ik sta nu op 75, na een piek van 90+
Gekkenhuis, Omaha Pot LImit Poker, geniaal spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |