Don't get your hopes up, loonslaaf.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Al is het nooit te vroeg om ambitieus te zijn.
Dromen zijn leuk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:23 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop "slechts" een paar jaar in loondienst te werken en daarna een eigen consultancy te starten.
Pas maar op, ik concurreer je kapotquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Don't get your hopes up, loonslaaf.![]()
Hoeveel post waren het vandaag?quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:30 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen. Zo'n dag hakt erin.
Trusten mensen en andere Hoolers.
Who cares ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel post waren het vandaag?
Stuk of 350?
Je toetsenbord nog heel?
Trusteh, tong!
Je moet ergens beginnen tochquote:
03:26 ook alweer.quote:
Wacht op ons Pop!quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:30 schreef popolon het volgende:
Mooie tijd ja, half tien.
Even zwemmen.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:38 schreef popolon het volgende:
Te koud, het water is 20 graden.
Morgen gooien we het zwembad dicht.
Wordt het winterig?quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:38 schreef popolon het volgende:
Te koud, het water is 20 graden.
Morgen gooien we het zwembad dicht.
Morgen wordt het nog 25 graden maar de stormen komen er aan, blad begint te vallen en volgende week kan het vriezen.quote:
Had ik misschien niet moeten zeggen. Mn full house werd gekraakt door een hogere full housequote:Op zaterdag 16 september 2006 03:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Uurtje geleden kon ik me niet inhouden, ging nog even pokeren met 5 dollar. Ik sta nu op 75, na een piek van 90+
Gekkenhuis, Omaha Pot LImit Poker, geniaal spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |