Zo'n mooi pokerverhaal, krijg je niet eens de groetjesquote:Op zaterdag 16 september 2006 04:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
POPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 16 september 2006 04:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh ja.
Ik wilde nog even de groetjes doen aan de praeses van de Enschedese tennisverein de Ballenmepper.
Bier en BBQ !quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:07 schreef popolon het volgende:
Sorry.
Poker.
Sex.
Zo, nu iedereen weer blij.
Kom maar doorquote:Op zaterdag 16 september 2006 04:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben je al lid bij Absolute Poker Boezzie? Anders heb ik nog een linkje voor je.
GRATIEZZ 50 DOLLAR!
yourpokercash.com Dacht ik.quote:
Achossiequote:Op zaterdag 16 september 2006 05:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik verlang nu toch wel een beetje naar mijn bedje.
Goed zo, gewoon volhouden. Tenzij je een betere aanbieding krijgt natuurlijkquote:Op zaterdag 16 september 2006 06:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit is de eerste keer sinds tijden dat het wat vervelender is. Maar ik ben sterk eh. Ik ben geen VoreG
OKeequote:Op zaterdag 16 september 2006 06:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ooh. Dit is nog steeds de perfecte bijbaan hoor. Rustig, niet te hard werken, tijd voor andere dingen. Alleen qua slaap is het nu even kut.
Ik ga de krant pakken en een kop koffie. Wachten op de ochtendshift.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 06:58 schreef Hathor het volgende:
Nou ik zit nog steeds lekker te bieren.![]()
Jij slaapt ook nooit he ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |