Aan de zijkant kan je een streepje omlaag slepen onder bijvoorbeeld de eerste rij en als je dan voor 'Window' en 'Freeze panes' (ik heb hier de UK versie) kiest, dan is de bovenste rij geblokeerdquote:
De achterdeur. Ik vroeg al of iemand even open deed!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:15 schreef pascalheister het volgende:
welke deur?
Batigol?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:16 schreef DIGGER het volgende:
En wie ben je nou tegengekomen in de kroeg DD? Luca Toni?
Zal dan maar geen foto van mezelf tonen, of zit je veilig op een terp?quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zal dan maar geen foto van mezelf tonen, of zit je veilig op een terp?
Cocu ook overigens, een paar weken helaas, spierblessurequote:Op vrijdag 15 september 2006 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Harry durft nog niet echt, is maar meteen geblesseerd.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zal dan maar geen foto van mezelf tonen, of zit je veilig op een terp?
Guus Meeuwis!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:16 schreef DIGGER het volgende:
En wie ben je nou tegengekomen in de kroeg DD? Luca Toni?
Hij was vatsig zeg!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:47 schreef clauwheee het volgende:
Jaaaaa ik wist het!!
Gelukt met je excelletje?
Ohquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hij was vatsig zeg!
Yep, gracias.
Moest nog van alles doen joh, begin ook pas om half tweequote:
Weeeet ik tochquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moest nog van alles doen joh, begin ook pas om half twee.
Inderdaad nietquote:
In dit geval bedoelde ze AgainZenderquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:54 schreef DarkShine het volgende:
Hoi!
@ clauwheee; AZ is een omhooggevallen kutclub!
quote:Dat moest van je!
Zag alleen kloten az, verder heb ik ook niet omhooggescrolled.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
In dit geval bedoelde ze AgainZender
Had je nu maar FireFox en de Fok! extensie.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:56 schreef rubbereend het volgende:
van Sandman uit hetr vorige topic omdat ik daar niet meer uit kan quoten ineens
[..]
ik deed de suggestie, maar als je voortaan altijd zo braag blijft luisteren......
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:18 schreef maril het volgende:
Morgen ben benieuwd hoe Harrie het bij Feynoord en Kluivert bij PSV gaan doen,
hoop wel dat ze fatsoenlijk door hun "suporters" worden ontvangen, heb al teksten van PSV zijde gehoord die ik heel ongepast vind.
die had ikquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Had je nu maar FireFox en de Fok! extensie.
Sjek dig dan voor een update!quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die had ikdie forum tools bedoel je. Maar na de laatste forumupdate ineens niet meer
quote:
volgend jaar juni heb ik mij laten vertellen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:35 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Wanneer wordt het eindelijk herfst?![]()
Oké. Kan ik tot dan mijn korte broek dus aanhouden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:40 schreef Againzender het volgende:
volgend jaar juni heb ik mij laten vertellen.
Ja ga maar weer lekker naar het strandquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké. Kan ik tot dan mijn korte broek dus aanhouden.
Als het volgende week ook zo'n mooi weer is, zullen we dat zeker doen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:10 schreef maril het volgende:
Ja ga maar weer lekker naar het strand![]()
Vandaag moest ik vroeger beginnen dan dat ik normaal doe. Normaalgesproken sta ik een uur later op.quote:Op vrijdag 15 september 2006 07:33 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen, jemig Bos.. jij staat echt te vroeg op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |