1-2 winnen, komt goed.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:24 schreef Keltie het volgende:
Godverdekutkanker
Dit gaat dus, weereens, helemaal niets worden hey.quote:
2-2 dan maar.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dit gaat dus, weereens, helemaal niets worden hey.
Nee, je zal eens lekker dat pleurisstuk in een bus gezeten hebben.. Ben je lekker mee.
Laten we nog maar een zo'n waardeloze kutspits kopen, die Koeman heb geen stront meer in z'n ogen.. Daar zit een heel nest duiven in.
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef Pritt het volgende:
Alleen de Guzman is echt goed.
jammer dat ie een zooitje kneuzen om zich heen heeft lopenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef Pritt het volgende:
Alleen de Guzman is echt goed.
Vind ook dat Charisteas wel goed beweegt opzich.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:12 schreef Merkie het volgende:
De Guzman, Hofs en Buijs doen het wel aardig. Valt wel mee dus, vind ik.
Goed bewegen?? Je koopt toch geen spits om goed te bewegen?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:19 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Vind ook dat Charisteas wel goed beweegt opzich.
Volgens mij heb je geen verstand van het spelletjequote:Op donderdag 14 september 2006 21:24 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Goed bewegen?? Je koopt toch geen spits om goed te bewegen?
Dat we niet met 6-0 de boot in zijn gegaan, ja. Tjongejonge, wat een waardeloze verdediging stond er, stelletje lamzakken.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:24 schreef gitaarsnaar het volgende:
we mogen tevreden zijn
dat bedoelde ikquote:Op donderdag 14 september 2006 22:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat we niet met 6-0 de boot in zijn gegaan, ja. Tjongejonge, wat een waardeloze verdediging stond er, stelletje lamzakken.
Het leek af en toe alsof ze waren vergeten dat ze verdediger waren, vooral Drenthe en Tiendalli vond ik. Greene liep ook veel voorin, maar stond achterin vaak wel waar die nodig was i.t.t. Drenthe.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat we niet met 6-0 de boot in zijn gegaan, ja. Tjongejonge, wat een waardeloze verdediging stond er, stelletje lamzakken.
De verdediging was inderdaad bagger, maar zo veel beter vond ik lokomotiv nou ook niet. Ok ze kregen een aantal 'grote' kansen, die te zacht ingeschoten/gekopt werden, maar Feyenoord kreeg, welliswaar uit de counter, ook nog een paar keer bijna een hele aardige mogelijkheid. portie geluk voor het hele seizoen vind ik wat overdreven. Wil niet zeggen dat ik Feyenoord de mindere vond overigens, maar och, zoals koeman zei; het resultaat telt nu. Gelukkig deden jullie het niets beter.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:33 schreef devv05 het volgende:
Jullie portie geluk voor de rest van het seizoen is wel meteen op denk ik. Wat oogde jullie verdediging verschrikkelijk zwak zeg, de rest ook trouwens.
Dat neemt niet weg dat 2-2 uit in Bulgarije gewoon een net resultaat is wat je thuis af moet kunnen maken, maar de manier waarop... was echt om te huilen (of te lachen)
en ja Ajax was ook kut
ik ook, gele zijde uitverkochtquote:Op donderdag 14 september 2006 22:43 schreef ruud_fr het volgende:
ben weer laat zat met kaarten halen
fnoord had zeker ook een paar goede kansen, maar met name de laatste 20 minuten kreeg Lokomotiv er toch wel een veelvoud daarvan hoor. Bovendien was de penalty wat makkelijk gegeven (wel terecht denk ik, maar er gebeurde niet echt veel) en de corner waaruit gescoord werd was geen corner. Maar ach, het uitgangspunt is goed voor jullie. Nu het thuis nog afmaken want dat is in het verleden ook niet bepaald makkelijk gebleken.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:40 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
De verdediging was inderdaad bagger, maar zo veel beter vond ik lokomotiv nou ook niet. Ok ze kregen een aantal 'grote' kansen, die te zacht ingeschoten/gekopt werden, maar Feyenoord kreeg, welliswaar uit de counter, ook nog een paar keer bijna een hele aardige mogelijkheid. portie geluk voor het hele seizoen vind ik wat overdreven. Wil niet zeggen dat ik Feyenoord de mindere vond overigens, maar och, zoals koeman zei; het resultaat telt nu. Gelukkig deden jullie het niets beter.
Tijd dat ze daar eens een paar spandoeken hangen dat die hoeren in e/f/g/h ook de muil es open moeten trekkenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik ook, gele zijde uitverkocht![]()
Hey, een sportieve gast.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:50 schreef koningdavid het volgende:
Een zeer matig Feyenoord.
Hopenlijk kunnen jullie het thuis afmaken.
.. hmmnnquote:Op donderdag 14 september 2006 22:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
fnoord had zeker ook een paar goede kansen, maar met name de laatste 20 minuten kreeg Lokomotiv er toch wel een veelvoud daarvan hoor. Bovendien was de penalty wat makkelijk gegeven (wel terecht denk ik, maar er gebeurde niet echt veel) en de corner waaruit gescoord werd was geen corner. Maar ach, het uitgangspunt is goed voor jullie. Nu het thuis nog afmaken want dat is in het verleden ook niet bepaald makkelijk gebleken.
was koningdavid van origine geen Joodquote:Op donderdag 14 september 2006 22:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
komt omdat die christelijk is
is het zelfdequote:Op donderdag 14 september 2006 22:56 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
was koningdavid van origine geen Jood![]()
Jezus (en ong. 80% van alle mensen uit de Bijbel) ookquote:Op donderdag 14 september 2006 22:56 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
was koningdavid van origine geen Jood![]()
JJ kwam altijd nog wel wat geluid vanaf.. En W1 schijnt ook wel gezellig te zijnquote:Op donderdag 14 september 2006 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
hehe, denk dat ik maar thuis blijf dan tegen sofia, gaat nergens over
zou betekenen dat ik dan alleen moetquote:Op donderdag 14 september 2006 22:57 schreef FLR het volgende:
[..]
JJ kwam altijd nog wel wat geluid vanaf.. En W1 schijnt ook wel gezellig te zijn![]()
Maar je gaat toch geen wedstrijd laten schieten omdat je niet aan je favoriete kant kunt zitten?
Goed puntquote:Op donderdag 14 september 2006 22:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jezus (en ong. 80% van alle mensen uit de Bijbel) ook![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:00 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Goed punt. Maar respect hoor
![]()
verwacht alleen niet van me dat ik het ajax gun![]()
Feyenoord is ook veel christelijker, minder arrogant, socialer, hard werken voor je geld en buiten dat hebben wij, al is het verhuurd, nog steeds christian gyan![]()
Als je ziet wat marco van kwasten zo af en toe oproept is het ongelooflijk dat ie hem nog niet heeft opgeroepen. Maarja, wat verwacht je, het is een van Ajax naar Feyenoord overgelopen speler, dan moet je niet bij marco aankomen....quote:Op donderdag 14 september 2006 22:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Greene
Wat een held
Straalt zoveel vertrouwen uit![]()
Dat was hij dus niet, kwam totaal geen gevaar van die vent behalve die valpartij in het strafschopgebied.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:41 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen verstand van het spelletje. Als goede spits ben je vaak aanspeelbaar, en dat betekend dus veel bewegen.
Als het goed is rond 10.30. Daarna gaan we de 'uitlooptraining' filmen en supporters interviewen.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Jawel, hoelaat ben je morgen bij de kuip
Als jullie dit thuis nu laten liggen zal ik een lach ook niet kunnen onderdrukken hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 23:00 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Goed punt. Maar respect hoor
![]()
verwacht alleen niet van me dat ik het ajax gun![]()
waar werk jij als ik vragen mag?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als het goed is rond 10.30. Daarna gaan we de 'uitlooptraining' filmen en supporters interviewen.
Om 12.00 uur waarschijnlijk Harry.
Het is een opdracht voor school, ik studeer journalistiek.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:12 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
waar werk jij als ik vragen mag?
dat wordt weer 4-3-3 met Pierre in de spitsquote:Erwin Koeman liet na afloop weten dat het twijfelachtig is of Charisteas en Boussabon zondag tegen PSV kunnen spelen. Beiden vielen geblesseerd uit tegen Lokomotiv Sofia. "Charisteas heeft last van zijn lies, en is zeker een groot twijfelgeval. Ook het meespelen van Boussabon is twijfelachtig." Daarnaast moest hij toegeven dat Huysegems opnieuw zeer teleurstellend speelde. "Hij had het heel moeilijk inderdaad" aldus Koeman, die dus behoorlijke problemen kent in de aanval voor zondag.
Dat wordt een makkie voor psv zeg...quote:Op donderdag 14 september 2006 23:15 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
dat wordt weer 4-3-3 met Pierre in de spits![]()
okquote:Op donderdag 14 september 2006 23:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het is een opdracht voor school, ik studeer journalistiek.![]()
Die zaten bij het concert in het stadion ernaastquote:Op donderdag 14 september 2006 23:17 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Paar honderd man? Waar zaten die dan? In de lichtmasten? In de flat naast het stadion?
Mwah, ik vond Huntelaar, Sneijder en Maduro toch leuker hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 23:15 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ok
wel meteen de mooiste opdracht uit je carriere![]()
iig 150quote:Op donderdag 14 september 2006 23:17 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Paar honderd man? Waar zaten die dan? In de lichtmasten? In de flat naast het stadion?
Ede.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:21 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
SVJ? Waar, Utrecht? Daar zit ik ook 8)
kut nieuwsquote:Op donderdag 14 september 2006 23:15 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
dat wordt weer 4-3-3 met Pierre in de spits![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:27 schreef Erasmusch het volgende:
Ik hoop t ook. Voor t NLse voetbal dan.
Probeer je weer een discussie op gang te brengen over wie de beste supporters heeft?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:17 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Heeft wel al een keer in de voorselectie gezeten hequote:Op donderdag 14 september 2006 23:05 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Als je ziet wat marco van kwasten zo af en toe oproept is het ongelooflijk dat ie hem nog niet heeft opgeroepen. Maarja, wat verwacht je, het is een van Ajax naar Feyenoord overgelopen speler, dan moet je niet bij marco aankomen....![]()
Timmer moet eens met z'n reet op de bank gaan zitten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:14 schreef Erasmusch het volgende:
die timmer moet ook eens gaan coach &wat zekerder over komen
Idd op de bank met die mediageile walnoot.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:19 schreef Keltie het volgende:
Timmer moet eens met z'n reet op de bank gaan zitten.
Zet Ekramy er maar eens in, die ken hetzelfde maar word beter door speeltijd.
Als Timmer niet speelt dan Lodewijks neem ik aan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Timmer moet eens met z'n reet op de bank gaan zitten.
Zet Ekramy er maar eens in, die ken hetzelfde maar word beter door speeltijd.
Volgens mij staat er "Ekramy" in het zinnetje?quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als Timmer niet speelt dan Lodewijks neem ik aan?
Ja en ik vraag of hij er wel inkomt als Timmer naar de bank gaat, ik dacht dus van niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Volgens mij staat er "Ekramy" in het zinnetje?
En waarom denkt het mannetje van niet?quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja en ik vraag of hij er wel inkomt als Timmer naar de bank gaat, ik dacht dus van niet.
Heb je gezegt dat er bloed aan de paal moet?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Was vandaag bij het trainingsveld, was te vroeg voor de film ( doodeind ) en toen even naar de uitlooptraining geweest. Zag daarvoor Ekramy en Wim Jansen nog rondrijden, daarna kwam de selectie. En even gepraat met Hofs, Buijs en Guzman.
Dat ze zondag moeten winnen, Hofs zo: Ja zeker.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heb je gezegt dat er bloed aan de paal moet?
Jij was er ook? Waarschijnljik heb ik je wel gezien dan, geen idee hoe je eruit ziet, maar goed.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Was vandaag bij het trainingsveld, was te vroeg voor de film ( doodeind ) en toen even naar de uitlooptraining geweest. Zag daarvoor Ekramy en Wim Jansen nog rondrijden, daarna kwam de selectie. En even gepraat met Hofs, Buijs en Guzman.
Charisteas was er niet bij, die werd verzorgd binnen
Ja, dat is het standaard antwoord van elke mongool daar. Gewoon duidelijk zijn en ze doen laten inzien wat er van ze verwacht wordt. Dat ze desnoods een speler van de tegenstander het veld uitschoppen en fel de tegenstander opjagen ipv als een stel wijven rond te huppelen op het veld. Niet aardig doen, gewoon eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat ze zondag moeten winnen, Hofs zo: Ja zeker.
had oranje shirt aan, jij groen wit shirt ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij was er ook? Waarschijnljik heb ik je wel gezien dan, geen idee hoe je eruit ziet, maar goed.
Dat was mijn klasgenoot, ik had een blauwe polo aan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
had oranje shirt aan, jij groen wit shirt ?
Ik heb nog 2 kaarten voor Xquote:Op donderdag 14 september 2006 22:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik ook, gele zijde uitverkocht![]()
quote:Slapeloze nachten heeft hij van Feyenoord gehad. Wim Jansen lag wakker van de zorgen bij zijn club. Maar de binnenvetter vermoeide er niemand mee. De technisch adviseur wist dat hij vorige zomer aan een monsterlijk karwei was begonnen, al schrok hij onderweg van de problemen die zich opstapelden.
Omkijken naar het verleden wil hij niet. Feyenoord moet vooruit. Jansen weigert mensen te beschadigen. Het is voor hem alleen duidelijk geworden dat de omwenteling veel groter moet zijn dan was voorzien.
Voor één keer (‘Ik hoef niet op tv in praatprogramma's en ik geef hierna ook geen interviews meer, dat is niets voor een adviseur’) wil hij inzicht geven in de nieuwe structuur en het nieuwe beleid van Feyenoord.
Omdat, zo vindt hij, de club in deze roerige tijd gebaat is bij rust. De supporters moeten het gevoel hebben dat hun club in goede handen is. En daarmee doelt de oud-international niet op zijn eigen handen. ,,Het gaat niet om mij. Ik voel me al 50 jaar verbonden met Feyenoord. Maar ik bepaal niet in m'n eentje wat hier gebeurt. Niet één persoon kan het ego hebben dat hij groter is dan de club.’’
Wat heeft u destijds dan voor afspraken gemaakt met de voorzitter?
Jansen: ,,Ik heb bij mijn aanstelling als adviseur van Feyenoord met Jorien van den Herik afgesproken dat ik nooit de trainer of technisch directeur zal worden. Het enige wat ik voor ogen heb is dat de club goed functioneert. Nu, en in de toekomst, dat kan alleen als je op alle plekken de goede mensen hebt zitten.’’
En die zitten er nu?
,,Erwin Koeman is een prima trainer. Die mag je niet beoordelen op de moeilijke periode die de club nu doormaakt. Vanaf het begin wist hij hoe de situatie was. Daar heeft hij nog nooit over gezeurd. Vorig seizoen niet en ook nu niet. Of ik bang ben dat hij zelf opstapt? Nee, absoluut niet.
,,Peter Bosz heeft alle kwaliteiten van een technisch manager. Deze omstandigheden vormen niet de ideale start, maar hij heeft voetbalkennis, hij heeft een goed netwerk en hij is een oud-speler van Feyenoord. Bosz kent de club goed en wil samenwerken met iedereen bij het eerste elftal, de selectie en met alle partijen binnen de jeugdopleiding.
,,Bosz is bijzonder gedreven en als technisch directeur niet bezig met de volgende stap in zijn carrière. Het eigen belang telt niet. Koeman en Bosz hebben allebei stuk voor stuk verstand van voetbal en werken goed samen. Op deze manier hebben we een gezonde situatie. Als Bosz en Koeman me nodig hebben, ben ik er voor hen. Ook op de andere plekken zitten goede mensen.’’
De kritiek is dat u alleen vrienden laat aanstellen door de directie.
,,Onzin. Rinus Israel is toegetreden tot de scoutingsstaf. Maar niemand gaat mij toch vertellen dat Rinus Israel geen eigen mening heeft? Waar het om gaat, is dat er mensen bij Feyenoord werken die capabel zijn en die alleen het belang van de club voor ogen hebben.’’
De supporters hebben het vooral voorzien op de voorzitter.
,,Die onrust mag niet van invloed zijn op de spelersgroep en de rest van Feyenoord. Ik weet hoe belangrijk de supporters zijn. Ik heb ze in mijn hele carrière meegemaakt. De club - en daar vallen ook de supporters natuurlijk onder - moet ervoor zorgen juist nu bij elkaar te blijven.
,,Jorien van den Herik heeft óók achter deze hele saneringsoperatie gestaan. Iedereen leert van fouten uit het verleden. En niemand is onfeilbaar. In het voetbal heb ik nog nooit iemand meegemaakt die geen fouten maakt. We hebben met z'n allen het tij op tijd kunnen keren.’’
Voor welk beleid is nu gekozen?
,,Het belangrijkste is dat we weer gezond zijn. De begroting steekt prima in elkaar. We weten dat voor dit seizoen alles is afgedekt. Feyenoord heeft alleen geen liggende gelden. We moeten de tering naar de nering blijven zetten. Maar in het voetbal gaat alles met golfbewegingen.
,,Deze club zal ook altijd weer boven komen als de supporters achter de club blijven staan. We komen uit een heel diep dal, maar financieel kijken we nu weer vrolijker naar de toekomst. We weten dat je niet in een jaar een grote sanering kan doorvoeren en meteen een kampioenskandidaat kan zijn.
,,We hebben nu twee prioriteiten. Het eerste elftal van Feyenoord met een selectie van 25 man, inclusief een aantal jeugdige talenten. En de scouting in combinatie met de eigen opleiding. Alles moet in het teken staan van het opleiden en binnenhalen van talent. Op Varkenoord wordt door een groot aantal mensen heel hard gewerkt. Daar moet onze basis voor de toekomst liggen.’’
Maar in de afgelopen maanden heeft AZ alle talenten al binnengehaald. Waarom kon Feyenoord Willem II-spits Dembele niet vroegtijdig kopen als opvolger van Kuyt?
,,Alleen door de omstandigheden waarmee we te maken hadden. Feyenoord had een prachtige lijst met namen van spelers die we wilden aantrekken. Daar stond Dembele ook op. We hadden grote interesse in Dembele. Alleen toen het moment kwam om hem te kopen, had AZ dankzij Dirk Scheringa wel geld en Feyenoord niet. De financiële middelen ontbraken gewoon.
,,We gingen met spitsen rond de tafel zitten die bij deze club prima zouden passen. Maar als we de bedragen dan hoorden, wisten we meteen dat we terug in onze mand moesten. Er was het afgelopen jaar gewoon weinig mogelijk. Het was de keiharde werkelijkheid bij Feyenoord.
,,De dingen die we wilden doen, waren onverantwoord gelet, op de financiële situatie. En de continuteit moest gewaarborgd blijven. De KNVB lette daar ook op, want men trok Feyenoord niet voor niets aan de oren.’’
Na de verkoop van Kuyt was er wel wat geld. De grote spits bleef uit, maar de club kocht vier bescheiden spelers in de vorm van Tiendalli, Buijs, Leonard en Charisteas.
,,Niemand kan voor het beschikbare geld Dirk Kuyt vervangen. Daarom hebben we met deze vier spelers voor meer balans in het team moeten kiezen.’’
Is Feyenoord geholpen als volgende maand een type Dirk Scheringa opstaat?
,,We moeten dan wel heel goed bewaken hoe dat gebeurt. Niemand kan zomaar Feyenoord overnemen. Dit is geen club die je zomaar in handen van een grote geldschieter geeft. Daarbij moeten grote zekerheden worden ingebouwd. Maar het zou de dingen wel een heel stuk makkelijker maken. Er zijn mensen die op dit moment al dingen voor de club doen. En dat wordt zeer gewaardeerd door ons bij Feyenoord. Die mensen zoeken alleen de publiciteit niet.’’
Aan wie heeft u verantwoording af te leggen?
,,Ik ben niet iemand die zaken alleen doet. De dagelijkse leiding - Onno Jacobs (financieel manager), Chris Woerts (commercieel directeur) en Peter Bosz (technisch manager) - is verantwoordelijk. Ook ik heb aan hen verantwoording af te leggen. Dat hoort ook bij een club als Feyenoord.’’
Wanneer bent u hier weg?
,,Zolang de mensen bij Feyenoord denken dat ze me nodig hebben, ben ik er.’’
Dat zal niet gebeuren, maar winst zit er niet in vrees ik.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:22 schreef Soul_Survivor het volgende:
Beter worden we morgen niet geslacht.
quote:Erwin Koeman informeerde bij broer
16 september 2006, 15:50
Door: Sonny Klanderman
Erwin Koeman heeft voordat hij Angelos Charisteas aantrok bij Feyenoord, geïnformeerd bij zijn broer Ronald Koeman. Hij vroeg om informatie, omdat Ronald Koeman anderhalf jaar geleden nog de Griek aantrok en er enkele maanden mee samenwerkte.
In De Telegraaf zegt Erwin Koeman het volgende; "Uiteraard heb ik wel geïnformeerd naar Charisteas, want die heeft Ronald anderhalf jaar geleden naar Ajax gehaald en hij werkte een aantal maanden met hem", aldus de duidelijke taal van de Feyenoord-trainer die zijn broer morgen tegenkomt als Feyenoord PSV ontmoet.
voetbalprimeur
Feyenoord gaat winnen van sofiaquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:50 schreef Erasmusch het volgende:
Wat staat er nou eigenlijk in die TT?
niet jokkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Feyenoord gaat winnen van sofia
Ik vrees dat dit een post is die vele malen geciteerd gaat worden door lachende Ajaciedenquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:26 schreef Erasmusch het volgende:
Sinds die 7-2 is dat niet meer voorgekomen en doen we het aardig in Eindhoven.
Hoezo? Hij klopt toch.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit een post is die vele malen geciteerd gaat worden door lachende Ajacieden.
Ach, niemand loopt hier van de daken te schreeuwen dat we ze gaan vernederen, maar we hebben meer kans dan ons wordt toegedicht in dat wedstrijdtopic. We zullen zien.quote:Op zondag 17 september 2006 00:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Na morgen misschien niet meer, dat bedoel ik.
Ik verbaas me er nog steeds over dat hij boven Lodewijks word verkozen. Die 1-0, mijn god.quote:Op zondag 17 september 2006 13:31 schreef MarkNMGN het volgende:
Volgende wedstrijd Timmer eruit.
Inderdaadquote:Op zondag 17 september 2006 14:24 schreef gitaarsnaar het volgende:
gvd, wat zijn we genaaid
een zuiver doelpunt en een zuivere pingel in de laatste minuten onthouden door die edit![]()
Is het ooit anders in de Nederlandse media?quote:Op zondag 17 september 2006 14:25 schreef Nellid het volgende:
Wat een stelletje joden bij dat Radio 1 zeg
Het is gewoon ongelooflijk wat een stelletje onbenullen daar zitten.
Als die T**ves scheidsrechters dat ook zouden doen, hoorde je mij niet klagen!!!!!!!!!!!!!quote:
Hofs scoort (was de Guzmanquote:Op zondag 17 september 2006 14:26 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Is het ooit anders in de Nederlandse media?
Idd, 2-3 was onterecht geweest, maar het had gewoon 2-2 moeten zijn.quote:Op zondag 17 september 2006 14:32 schreef devv05 het volgende:
Zijn jullie ff keihard genaaid zeg...
quote:Op zondag 17 september 2006 14:34 schreef DenniZZ het volgende:
Moet je dat verslag op VI lezen over roda - neuzen
Amper kritiek, een heel sumier stukje. Als het bij Feyenoord had geweest was er meteen een grote headline gekomen over de crisis in Rotterdam-Zuid...
laten we het gewoon over PSV - Fey houden. Mag Ajax eens verliezen??quote:Op zondag 17 september 2006 14:34 schreef DenniZZ het volgende:
Amper kritiek, een heel sumier stukje. Als het bij Feyenoord had geweest was er meteen een grote headline gekomen over de crisis in Rotterdam-Zuid...
Je kunt het ook teveel opzoeken.quote:Op zondag 17 september 2006 14:34 schreef DenniZZ het volgende:
Uh, het zijn pas onze eerste verliespunten hoor..quote:Op zondag 17 september 2006 14:34 schreef DenniZZ het volgende:
Zo...duidelijk geen pingel, ga je ogen eens uitspoelen!!! Er wordt altijd wel een betje vastgehouden in de 16, maar dit sloeg nergens op, die Alex trekte hem gewoon onderuit toen Ali hem voorbij was.quote:Op zondag 17 september 2006 14:37 schreef kavorka het volgende:
Was duidelijk geen pingel voor Boussaboun. Hij hield eerst Alex vast voordat ie zelf viel.
Doelpunt was inderdaad zuiver, maar dat was een goedmakertje van Vink omdat ie de hele wedstrijd tegen PSV floot.
Ali kon Alex voorbij, omdat hij Alex zijn shirt vasthield. Had gewoon gefloten moeten worden voor een overtreding van Ali.quote:Op zondag 17 september 2006 14:47 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Zo...duidelijk geen pingel, ga je ogen eens uitspoelen!!! Er wordt altijd wel een betje vastgehouden in de 16, maar dit sloeg nergens op, die Alex trekte hem gewoon onderuit toen Ali hem voorbij was.
quote:Vink houdt laks PSV overeind tegen Feyenoord
17/9/2006 14:32
Met de 2-1 overwinning zal PSV dik tevreden zijn, maar de Eindhovenaren zullen zich ook realiseren dat ze het zichzelf veel te moeilijk maakten tegen het matige Feyenoord. En dat kostte ze bijna de zege.
Waar PSV met ruime cijfers had moeten winnen van Feyenoord, mocht de regerend kampioen scheidsrechter Pieter Vink bedanken. Eerst keurde de arbiter in de 88ste minuut een doelpunt van Jonathan De Guzman af vanwege een vermeende overtreding op Gomes. De doelman bleek echter over de voeten van ploeggenoot Carlos Salcido te zijn gestruikeld. En een minuut later weigerde Vink een strafschop toe te kennen nadat Alex opzichtig aan de arm van Ali Boussaboun was gaan hangen.
Zo ontsnapte PSV, waar de ploeg van coach Ronald Koeman vooral in de eerste 45 minuten ruim afstand had moeten nemen van de toch matige opponent. Maar PSV verzuimde voluit te gaan, waardoor Feyenoord mocht blijven hopen. PSV was het duel goed begonnen. Al in de zevende minuut lag de bal in het Rotterdamse doel. Henk Timmer liet zich foppen door een indraaiende vrije trap van Jefferson Farfán en zag de bal tergend langzaam in de verste hoek belanden.
Zonder echt gas te geven was de thuisploeg vele malen gevaarlijk. Daarbij had PSV de pech dat in het eerste kwartier een treffer van Arouna Koné werd afgekeurd vanwege buitenspel, hetgeen een zeer twijfelachtige beslissing was. Die 2-0 zou er uiteindelijk toch komen. In de 42ste minuut stuurde Farfán Jan Kromkamp weg, die teruglegde op de mee opgekomen Alex. De Braziliaan haalde verwoestend uit.
Maar in blessuretijd van de eerste helft bracht een onachtzaamheid in de Eindhovense defensie Feyenoord terug in de wedstrijd. Alle roodwitten keken toe hoe een inworp van Danny Buijs uiteindelijk bij De Guzman belandde. De Canadees talmde niet en klopte Gomes.
Ook na rust bleef PSV sterker en gevaarlijker, met name dankzij de handige Koné, Farfán en de debuterende Diego Tardelli. Feyenoord bleef lange tijd ongevaarlijk totdat de slotfase aanbrak en Vink niet thuis gaf.
Bij PSV maakte Patrick Kluivert zijn debuut. In de 72ste minuut kwam hij in het veld voor Tardelli. Opvallen deed hij niet. Farfán en Ibrahim Afellay gingen geblesseerd van het veld. De laatste hield een lichte hersenschudding over aan een uithaal van Pierre van Hooijdonk.
Vi.nl
quote:Op zondag 17 september 2006 15:04 schreef kavorka het volgende:
[afbeelding]
Derde situatie met vallende Gomes zegt hij duidelijk dat er van te voren getrokken en geduwt werd en dat hij Kolkka gewaarschuwt had. Daarna floot hij opnieuw voor Kolkka omdat hij opnieuw een duwende beweging maakte. Daar heeft hij voor afgefloten.
[afbeelding]
Tweede situatie met Boussaboun en Alex zegt ie dat Boussaboun eerst de overtreding maakt met het vasthouden aan Alex en dat Alex daarop Boussaboun vastpakt.
[afbeelding]
Eerste situatie met Aisatti zegt ie dat hij teveel Saidi opzocht maar dat het ook anders geinterpreteerd worden.
Bron: Olai op psv.netwerk.to
Bron doet niet ter zake aangezien dit de woorden van Vink zijn. Kolkka haalt Gomes inderdaad niet onderuit, maar maakt een overtreding ergens anders in de 16.quote:Op zondag 17 september 2006 15:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat een objectieve bron. En ik zie nergens dat Kolkka Gomes onderuit haalt.
Ook die zie ik niet. Iemand die dit probeert recht te lullen is blind.quote:Op zondag 17 september 2006 15:13 schreef kavorka het volgende:
[..]
Bron niet ter zake aangezien dit de woorden van Vink zijn. Kolkka haalt Gomes inderdaad niet onderuit, maar maakt een overtreding ergens anders in de 16.
dan ken ik nog wel meer scheidsrechters die ik niet meer wil zien fluiten en het beter bij de amateurs kunnen gaan proberen.quote:
stop eens met kijken door je rood-wit-rode brilquote:Op zondag 17 september 2006 15:04 schreef kavorka het volgende:
[afbeelding]
Derde situatie met vallende Gomes zegt hij duidelijk dat er van te voren getrokken en geduwt werd en dat hij Kolkka gewaarschuwt had. Daarna floot hij opnieuw voor Kolkka omdat hij opnieuw een duwende beweging maakte. Daar heeft hij voor afgefloten.
[afbeelding]
Tweede situatie met Boussaboun en Alex zegt ie dat Boussaboun eerst de overtreding maakt met het vasthouden aan Alex en dat Alex daarop Boussaboun vastpakt.
[afbeelding]
Eerste situatie met Aisatti zegt ie dat hij teveel Saidi opzocht maar dat het ook anders geinterpreteerd worden.
Bron: Olai op psv.netwerk.to
Begrijpend lezen geven ze tegenwoordig niet meer zeker? Dit zijn de woorden van Vink en niet van mij. Heeft dus niks met welke kleur bril te maken dan ook..quote:Op zondag 17 september 2006 15:22 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
stop eens met kijken door je rood-wit-rode bril![]()
Inderdaadquote:Op zondag 17 september 2006 15:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Hij struikelt over zijn eigen verdediger![]()
Heb je het nu over de hele wedstrijd of over dat afgekeurde doelpuntquote:Op zondag 17 september 2006 15:23 schreef Jay_Snake het volgende:
Kolkka steekt zijn handen niet eens uit, die staat daar letterlijk niets doen.
Allebeiquote:Op zondag 17 september 2006 15:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heb je het nu over de hele wedstrijd of over dat afgekeurde doelpunt
quote:Op zondag 17 september 2006 15:34 schreef rj1 het volgende:
[..]
waarschijnlijk iemand uit 020 of een lampekap ??
![]()
Er is toch heel duidelijk te zien dat Boussaboun de eerste overtreding maakt. Lekker objectieve journalistiek weer.quote:En een minuut later weigerde Vink een strafschop toe te kennen nadat Alex opzichtig aan de arm van Ali Boussaboun was gaan hangen.
had hij hem maar meegenomen op het veld in plaats van in de kleedkamer achter te laten.quote:
quote:
Ik zie anders dat Alex de hele tijd Ali's pols beet houdt, en dat Ali daarna het shirt grijpt...quote:Op zondag 17 september 2006 15:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Er is toch heel duidelijk te zien dat Boussaboun de eerste overtreding maakt. Lekker objectieve journalistiek weer.
die zal nu wel in de trein richting Rotterdam zitten als ze daar nog niet zijn , maar wat denk je zelf ?quote:
Mmm, eerst met z'n linkerhand idd. Maar uit dit beeld kan je niet zien wie er begint, want het begin is achter Boussaboun. Vanavond maar eens op TV zien. O nee, Talpa kan geen belangrijke dingen in beeld brengen.quote:Op zondag 17 september 2006 15:46 schreef SlamD het volgende:
[..]
Ik zie anders dat Alex de hele tijd Ali's pols beet houdt, en dat Ali daarna het shirt grijpt...
Door goed te voetballen.quote:Op zondag 17 september 2006 15:56 schreef TC03 het volgende:
Hoe had Feyenoord ooit kunenn winnen met zo'n scheids.
Het voetballen wil ook al niet zo, het zit ze echt niet meequote:Op zondag 17 september 2006 15:56 schreef TC03 het volgende:
Euh niet, daar zorgt die blinde Vink wel voorquote:Op zondag 17 september 2006 15:56 schreef TC03 het volgende:
Misschien wat beter kijken. Ik zie duidelijk dat eerst Alex de pols van Ali vastpakt.quote:Op zondag 17 september 2006 15:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Er is toch heel duidelijk te zien dat Boussaboun de eerste overtreding maakt. Lekker objectieve journalistiek weer.
Inderdaad. Boussaboun houdt eerst vast.quote:Op zondag 17 september 2006 15:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Haha, dacht dat je psv'er was. Denk dat jullie niks te klagen hebben gehad met de scheids. Wat een hondquote:Op zondag 17 september 2006 15:56 schreef TC03 het volgende:
Heb jij de wedstrijd gezien? Nee?quote:Op zondag 17 september 2006 16:08 schreef Jay_Snake het volgende:
Het is trouwens niet de eerste keer dat Vink PSV een hand boven het hoofd houdt...ik denk aan psv-ajax en de fopduik van "ik-ga-liggen-als-ik-iets-voel" Farfan.
Zou de man soms een kleine voorliefde voor psv hebben...
uiteraardquote:Op zondag 17 september 2006 17:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha, dacht dat je psv'er was.
Kluivert is nu een psv'er. We horen hem te steunen. Dat andere supporters een speler al uit gaan fluiten bij een verkeerd gespeelde bal zegt genoeg over het clubgevoel. We geven Kluivert gewoon de kans zich te bewijzen. Wordt Stam bij ajax uitgefloten? Of {pak hem beet} Bakkal bij Twente? Wat een onzin...quote:Op zondag 17 september 2006 16:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Op basis van de eerste helft had Feyenoord makkelijk met 4-0 kunnen verliezen, ongeloofelijk wat slecht werd er gespeeld zeg... Ik moet ook echt zeggen dat Timmer (wederom) zich kwetsbaar toonde bij een vrije trap, deze ballen moet hij (vaker) hebben. Tiendalli had het zwaar met Koné, wiens buitenspelgoal volgens mij gewoon een zuivere goal was. Vond Saïdi wel aardig spelen, en Greene. Mooi schot van Pi-Air op dat marokkaantje trouwens...
Op basis van de tweede helft was een gelijkspel het maximale geweest voor Feyenoord. Die afgekeurde goal was een lachtertje, en imho was die overtreding op Ali B een zuivere penalty.
Nee, Feyenoord heeft nog een lange weg te gaan, want het is nog steeds los zand!
Overigens vond ik de staande ovatie voor Kluivert echt zeeeer lachwekkend!Ze vergeten schijnbaar nogal snel in Eindhoven....
Gast, ben je dronken?quote:Op zondag 17 september 2006 17:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kluivert is nu een psv'er. We horen hem te steunen. Dat andere supporters een speler al uit gaan fluiten bij een verkeerd gespeelde bal zegt genoeg over het clubgevoel. We geven Kluivert gewoon de kans zich te bewijzen. Wordt Stam bij ajax uitgefloten? Of {pak hem beet} Bakkal bij Twente? Wat een onzin...
Nee. FrankyMcG vond de ovatie van het publiek lachwekkend. Ik vind het juist mooi om te zien dat wij achter onze spelers staan. Waarom een speler van je eigen club neerhalen? Ik denk dat je hem beter een hart onder de riem kunt steken. Maar dat zal wel bij onze Brabantse gemoedelijkheid horen.quote:
Kluivert zijn ajax periode is 10 jaar geleden. Moeten we hem daarom nu uit gaan fluiten? Bakkal speelt op huurbasis voor Twente. Moeten wij (bijvoorbeeld) Bakkal uit gaan fluiten als hij nu tegen PSV speelt? Of Theo zoals vandaag, na zijn transfer naar feyenoord? Ik durf te wedden dat jij niks hebt gehoord als Theo aan de bal was. En zo hoort het.quote:Op zondag 17 september 2006 17:58 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe kan je Kluivert vergelijken met Bakkal?
nee viel wel mee, maar durfde niet echt acties te maken om een voorzet te gevenquote:Op zondag 17 september 2006 18:00 schreef Erasmusch het volgende:
Was Kolkka trouwens weer dramatisch?
Hij is nog steeds dezelfde teringlul.quote:Op zondag 17 september 2006 18:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kluivert zijn ajax periode is 10 jaar geleden.
Daar ga ik niet eens op in.quote:Moeten we hem daarom nu uit gaan fluiten? Bakkal speelt op huurbasis voor Twente. Moeten wij (bijvoorbeeld) Bakkal uit gaan fluiten als hij nu tegen PSV speelt?
Nee, want ik heb nog geen minuut gezien.quote:Of Theo zoals vandaag, na zijn transfer naar feyenoord? Ik durf te wedden dat jij niks hebt gehoord als Theo aan de bal was. En zo hoort het.
Hou dan gewoon je mond nepsupporterquote:Op zondag 17 september 2006 18:08 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hij is nog steeds dezelfde teringlul.
[..]
Daar ga ik niet eens op in.![]()
[..]
Nee, want ik heb nog geen minuut gezien.
nou nouquote:Op zondag 17 september 2006 18:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je mond nepsupporter
haha, lul toch op man.quote:Op zondag 17 september 2006 17:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb jij de wedstrijd gezien? Nee?
Nou, ik zat in het stadion. En de scheids floot werkelijk alles tegen psv. Het lichtste duwtje werd bestraft. Schandalig dat zo'n man nog op het veld mag staan. Heb de 2 afgekeurde doelpunten nog niet in de herhaling gezien, maar Feyenoord had hem in ieder geval zeker niet tegen!
haha, lul toch op man2quote:Op zondag 17 september 2006 18:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vond hem wel drama.quote:Op zondag 17 september 2006 18:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee viel wel mee, maar durfde niet echt acties te maken om een voorzet te geven
Ik zeg niks over deze wedstrijd toch?quote:Op zondag 17 september 2006 18:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Even duidelijkheid.quote:Op zondag 17 september 2006 16:08 schreef Jay_Snake het volgende:
Het is trouwens niet de eerste keer dat Vink PSV een hand boven het hoofd houdt...ik denk aan psv-ajax en de fopduik van "ik-ga-liggen-als-ik-iets-voel" Farfan.
Wat ik nu zie is gewoon een kut seizoen, mag je blij zijn als je nog 1e 5 haalt.quote:Op zondag 17 september 2006 18:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vond hem wel drama.
Waardeloos.
Grof vuil.
Bal word aangespeeld, meneer legt hem dood/ vertraagd het spel, kijkt waar hij heen wil spelen, heeft een seconde of 10 nodig om hem daar te krijgen (als dat al lukt).
Dadelijk als Castelen fit is, ken je lachen.. ben je helemaal vleugellam
Ja, ik heb de wedstrijd wel zeker gezien. Het lichtste duwtje bestraffen??? Volgens de regels moet dat gewoon. Ik ben het wel met je eens wat betreft dat het schandalig is dat zo'n man op het veld mag staan. En als hij je een zuivere goal en een penalty ontneemt, dan heb je hem zeker meequote:Op zondag 17 september 2006 17:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb jij de wedstrijd gezien? Nee?
Nou, ik zat in het stadion. En de scheids floot werkelijk alles tegen psv. Het lichtste duwtje werd bestraft. Schandalig dat zo'n man nog op het veld mag staan. Heb de 2 afgekeurde doelpunten nog niet in de herhaling gezien, maar Feyenoord had hem in ieder geval zeker niet tegen!
Ja, die beelden kennen we nu wel.quote:Op zondag 17 september 2006 18:39 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Even duidelijkheid.
[afbeelding]
Wij constateren dat Alex amper vasthoud, in tegendeel, de aanvallende speler houdt vast, eerste overtreding, dus geen strafschop.
[afbeelding]
De goal, terecht afgekeurd doordat Kolkka na een waarschuwing weer trok.
Duidelijk dus.
Oke geen penal, maar die goal was terrecht, nooit fluit iemand voor duwenquote:Op zondag 17 september 2006 18:39 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Even duidelijkheid.
[afbeelding]
Wij constateren dat Alex amper vasthoud, in tegendeel, de aanvallende speler houdt vast, eerste overtreding, dus geen strafschop.
[afbeelding]
Duidelijk dus.
Dat ben ik met je eens. Hoewel 't natuurlijk naief is om na een waarschuwing meteen weer te duwen.quote:Op zondag 17 september 2006 18:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oke geen penal, maar die goal was terrecht, nooit fluit iemand voor duwen
Aan wat trok hij dan, zijn piemel? Gomes valt gewoon over de hak van de psv verdediger.quote:Op zondag 17 september 2006 18:39 schreef Goldboy het volgende:
[afbeelding]
Duidelijk dus.
Dan kijk jij nooit voetbalquote:Op zondag 17 september 2006 18:47 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Hoewel 't natuurlijk naief is om na een waarschuwing meteen weer te duwen.
Of wel, maar als een scheidsrechter tegen iemand zegt 'minder duwen' en als de speler in kwestie het moment daarna meteen weer duwt. Als je daar als scheidsrechter dan niets aan doet, ondermijn je natuurlijk je eigen gezag.quote:
Nee, Hofs laten aanmodderen terwijl die een kwetsuur heeft, dat is handigquote:Op zondag 17 september 2006 18:59 schreef Keltie het volgende:
Wat ik trouwens stront en stront vervelend vind is dat late wisselen van Koeman.
87ste minuut Pardo nog even inbrengen.
Als ik Pardo was had ik een boete gepakt en m'n trainingspak niet eens uitgedaan... Wat moet je nou met 3 minuten + wat blessuretijd
Hij heeft er vaker een handje vanquote:Op zondag 17 september 2006 19:09 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Nee, Hofs laten aanmodderen terwijl die een kwetsuur heeft, dat is handig![]()
Goh, dat gebeurt dan 99,94% van de keren.quote:Op zondag 17 september 2006 19:05 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Of wel, maar als een scheidsrechter tegen iemand zegt 'minder duwen' en als de speler in kwestie het moment daarna meteen weer duwt. Als je daar als scheidsrechter dan niets aan doet, ondermijn je natuurlijk je eigen gezag.
Klopt, neemt niet weg dat het wel zo is.quote:Op zondag 17 september 2006 19:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Goh, dat gebeurt dan 99,94% van de keren.
Je mag ook niet vastpakken in de 16 (is nl Penalty) toch heb ik dat maar 1x bestraft gezien.quote:Op zondag 17 september 2006 19:18 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Klopt, neemt niet weg dat het wel zo is.
Het ging even specifiek over iets doen wat je net is verboden door de scheidsrechter. Dat je vastpakken in de 16 niet altijd bestraft is meer fluiten in de geest van de wedstrijd.quote:Op zondag 17 september 2006 19:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je mag ook niet vastpakken in de 16 (is nl Penalty) toch heb ik dat maar 1x bestraft gezien.
In Limburg, bij Roda JC.. Vorig seizoen.. Werd Koné vastgepakt in de 16.
Toch word iedere spits wel een keer vastgepakt in de 16 tijdens een wedstrijd.. Of niet? Ali?
hehe. Ja. hehe. Da's lachen zeg. hehe.quote:Op zondag 17 september 2006 19:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Hehe zie je net bij talpa voorstukje van PSV-Feyenoord, zoontjes van kluivert. Hoor je daarna heel de tijd dat ze je vader een moordernaar noemen hehe
kromkamp schwalbe man,quote:Op zondag 17 september 2006 19:54 schreef denthemen het volgende:
die schwalbe van buijs![]()
zelfs die kwaliteit heeft hij niet
Van Marwijk wou tenminste nog kampioen worden/prijzen winnen.quote:Op zondag 17 september 2006 20:00 schreef Erasmusch het volgende:
Koeman doet me een beetje denken aan Van Marwijk met zn interviews. "Soms zit het mee, ik kan er toch niets aan veranderen..." En ik word ook een beetje moe van zn wisselbeleid en opstellingen.
Gefeliciteerd, heb je toch nog een uitermate geslaagd weekend. Heeft Feyenoord ook meer kaarten gekregen dan PSV?quote:
Ik heb wel 't verschil tussen Ronald en Erwin ontdekt de afgelopen week. Ronald zegt "(maar) goed" tussen elk zinnetje, bij Erwin is 't "(maar) oke".quote:Op zondag 17 september 2006 20:00 schreef Erasmusch het volgende:
Koeman doet me een beetje denken aan Van Marwijk met zn interviews. "Soms zit het mee, ik kan er toch niets aan veranderen..." En ik word ook een beetje moe van zn wisselbeleid en opstellingen.
Ook 2-1quote:Op zondag 17 september 2006 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, heb je toch nog een uitermate geslaagd weekend. Heeft Feyenoord ook meer kaarten gekregen dan PSV?
Metgod stond al voor de bank van psvquote:Op zondag 17 september 2006 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, heb je toch nog een uitermate geslaagd weekend. Heeft Feyenoord ook meer kaarten gekregen dan PSV?
Misschien liggen z'n ambities hoger dan Feyenoord?quote:Op zondag 17 september 2006 20:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Metgod stond al voor de bank van psv![]()
zou het ?quote:Op zondag 17 september 2006 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien liggen z'n ambities hoger dan Feyenoord?
Ik zie een ander verschil;quote:Op zondag 17 september 2006 20:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb wel 't verschil tussen Ronald en Erwin ontdekt de afgelopen week. Ronald zegt "(maar) goed" tussen elk zinnetje, bij Erwin is 't "(maar) oke".
Been zelfstandig is ook niksquote:Op zondag 17 september 2006 20:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Van mij mag'ie weg.
Had liever Been gehouden ipv Metgod.
Inderdaad, Been was bagger bij Excelsior.quote:Op zondag 17 september 2006 20:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Been zelfstandig is ook niks( snel oordelen )
NEC, het echte niveauquote:Op zondag 17 september 2006 20:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Inderdaad, Been was bagger bij Excelsior.
![]()
Toppertje hoor...quote:
Lucius en Charisteas?quote:Op zondag 17 september 2006 21:10 schreef Steve_I. het volgende:
dmn hebben jullie geen trots of identiteit retorische vraag! dat was al bekend toen psv kalou, van persie, sneijder, de jong en vdV probeerde te krijgen... pathetic!
Hoorde ik het goed ff later het "vriend van de joden" lieten horen?quote:Op zondag 17 september 2006 21:10 schreef Steve_I. het volgende:juichen voor HET laatste echte (doodrijdende en verkrachtende) ajaxicoon wat zich al jaren meer in de plaatselijke clubs laat zien dan op het veld,
dudequote:
Ik hoop dat je nu doorhebt dat je bagger loopt te verkondigen ...quote:
Ja maar NEC is toch slecht bezig nu, Been is een favo van me hoor, maar nu is die nog niet echt goed bezigquote:Op zondag 17 september 2006 21:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nu doorhebt dat je bagger loopt te verkondigen ...
Al schat ik je nu misschien te hoog in, gezien er anderlecht in je sign staat.
er staat zelfs heracles inquote:Op zondag 17 september 2006 21:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nu doorhebt dat je bagger loopt te verkondigen ...
Al schat ik je nu misschien te hoog in, gezien er anderlecht in je sign staat.
heracles omdat ze gastvrij zijn en goede sfeer is + wel leuk elftal is om te zienquote:Op zondag 17 september 2006 21:54 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
er staat zelfs heracles in![]()
is die samenvatting nog ergens te bekijken of moet ik wachten op de hh?
Dat heeft elke scheids toch?quote:Op zondag 17 september 2006 16:08 schreef Jay_Snake het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |