had hij hem maar meegenomen op het veld in plaats van in de kleedkamer achter te laten.quote:
quote:
Ik zie anders dat Alex de hele tijd Ali's pols beet houdt, en dat Ali daarna het shirt grijpt...quote:Op zondag 17 september 2006 15:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Er is toch heel duidelijk te zien dat Boussaboun de eerste overtreding maakt. Lekker objectieve journalistiek weer.
die zal nu wel in de trein richting Rotterdam zitten als ze daar nog niet zijn , maar wat denk je zelf ?quote:
Mmm, eerst met z'n linkerhand idd. Maar uit dit beeld kan je niet zien wie er begint, want het begin is achter Boussaboun. Vanavond maar eens op TV zien. O nee, Talpa kan geen belangrijke dingen in beeld brengen.quote:Op zondag 17 september 2006 15:46 schreef SlamD het volgende:
[..]
Ik zie anders dat Alex de hele tijd Ali's pols beet houdt, en dat Ali daarna het shirt grijpt...
Door goed te voetballen.quote:Op zondag 17 september 2006 15:56 schreef TC03 het volgende:
Hoe had Feyenoord ooit kunenn winnen met zo'n scheids.
Het voetballen wil ook al niet zo, het zit ze echt niet meequote:Op zondag 17 september 2006 15:56 schreef TC03 het volgende:
Euh niet, daar zorgt die blinde Vink wel voorquote:Op zondag 17 september 2006 15:56 schreef TC03 het volgende:
Misschien wat beter kijken. Ik zie duidelijk dat eerst Alex de pols van Ali vastpakt.quote:Op zondag 17 september 2006 15:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Er is toch heel duidelijk te zien dat Boussaboun de eerste overtreding maakt. Lekker objectieve journalistiek weer.
Inderdaad. Boussaboun houdt eerst vast.quote:Op zondag 17 september 2006 15:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Haha, dacht dat je psv'er was. Denk dat jullie niks te klagen hebben gehad met de scheids. Wat een hondquote:Op zondag 17 september 2006 15:56 schreef TC03 het volgende:
Heb jij de wedstrijd gezien? Nee?quote:Op zondag 17 september 2006 16:08 schreef Jay_Snake het volgende:
Het is trouwens niet de eerste keer dat Vink PSV een hand boven het hoofd houdt...ik denk aan psv-ajax en de fopduik van "ik-ga-liggen-als-ik-iets-voel" Farfan.
Zou de man soms een kleine voorliefde voor psv hebben...
uiteraardquote:Op zondag 17 september 2006 17:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha, dacht dat je psv'er was.
Kluivert is nu een psv'er. We horen hem te steunen. Dat andere supporters een speler al uit gaan fluiten bij een verkeerd gespeelde bal zegt genoeg over het clubgevoel. We geven Kluivert gewoon de kans zich te bewijzen. Wordt Stam bij ajax uitgefloten? Of {pak hem beet} Bakkal bij Twente? Wat een onzin...quote:Op zondag 17 september 2006 16:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Op basis van de eerste helft had Feyenoord makkelijk met 4-0 kunnen verliezen, ongeloofelijk wat slecht werd er gespeeld zeg... Ik moet ook echt zeggen dat Timmer (wederom) zich kwetsbaar toonde bij een vrije trap, deze ballen moet hij (vaker) hebben. Tiendalli had het zwaar met Koné, wiens buitenspelgoal volgens mij gewoon een zuivere goal was. Vond Saïdi wel aardig spelen, en Greene. Mooi schot van Pi-Air op dat marokkaantje trouwens...
Op basis van de tweede helft was een gelijkspel het maximale geweest voor Feyenoord. Die afgekeurde goal was een lachtertje, en imho was die overtreding op Ali B een zuivere penalty.
Nee, Feyenoord heeft nog een lange weg te gaan, want het is nog steeds los zand!
Overigens vond ik de staande ovatie voor Kluivert echt zeeeer lachwekkend!Ze vergeten schijnbaar nogal snel in Eindhoven....
Gast, ben je dronken?quote:Op zondag 17 september 2006 17:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kluivert is nu een psv'er. We horen hem te steunen. Dat andere supporters een speler al uit gaan fluiten bij een verkeerd gespeelde bal zegt genoeg over het clubgevoel. We geven Kluivert gewoon de kans zich te bewijzen. Wordt Stam bij ajax uitgefloten? Of {pak hem beet} Bakkal bij Twente? Wat een onzin...
Nee. FrankyMcG vond de ovatie van het publiek lachwekkend. Ik vind het juist mooi om te zien dat wij achter onze spelers staan. Waarom een speler van je eigen club neerhalen? Ik denk dat je hem beter een hart onder de riem kunt steken. Maar dat zal wel bij onze Brabantse gemoedelijkheid horen.quote:
Kluivert zijn ajax periode is 10 jaar geleden. Moeten we hem daarom nu uit gaan fluiten? Bakkal speelt op huurbasis voor Twente. Moeten wij (bijvoorbeeld) Bakkal uit gaan fluiten als hij nu tegen PSV speelt? Of Theo zoals vandaag, na zijn transfer naar feyenoord? Ik durf te wedden dat jij niks hebt gehoord als Theo aan de bal was. En zo hoort het.quote:Op zondag 17 september 2006 17:58 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe kan je Kluivert vergelijken met Bakkal?
nee viel wel mee, maar durfde niet echt acties te maken om een voorzet te gevenquote:Op zondag 17 september 2006 18:00 schreef Erasmusch het volgende:
Was Kolkka trouwens weer dramatisch?
Hij is nog steeds dezelfde teringlul.quote:Op zondag 17 september 2006 18:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kluivert zijn ajax periode is 10 jaar geleden.
Daar ga ik niet eens op in.quote:Moeten we hem daarom nu uit gaan fluiten? Bakkal speelt op huurbasis voor Twente. Moeten wij (bijvoorbeeld) Bakkal uit gaan fluiten als hij nu tegen PSV speelt?
Nee, want ik heb nog geen minuut gezien.quote:Of Theo zoals vandaag, na zijn transfer naar feyenoord? Ik durf te wedden dat jij niks hebt gehoord als Theo aan de bal was. En zo hoort het.
Hou dan gewoon je mond nepsupporterquote:Op zondag 17 september 2006 18:08 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hij is nog steeds dezelfde teringlul.
[..]
Daar ga ik niet eens op in.![]()
[..]
Nee, want ik heb nog geen minuut gezien.
nou nouquote:Op zondag 17 september 2006 18:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je mond nepsupporter
haha, lul toch op man.quote:Op zondag 17 september 2006 17:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb jij de wedstrijd gezien? Nee?
Nou, ik zat in het stadion. En de scheids floot werkelijk alles tegen psv. Het lichtste duwtje werd bestraft. Schandalig dat zo'n man nog op het veld mag staan. Heb de 2 afgekeurde doelpunten nog niet in de herhaling gezien, maar Feyenoord had hem in ieder geval zeker niet tegen!
haha, lul toch op man2quote:Op zondag 17 september 2006 18:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vond hem wel drama.quote:Op zondag 17 september 2006 18:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee viel wel mee, maar durfde niet echt acties te maken om een voorzet te geven
Ik zeg niks over deze wedstrijd toch?quote:Op zondag 17 september 2006 18:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Even duidelijkheid.quote:Op zondag 17 september 2006 16:08 schreef Jay_Snake het volgende:
Het is trouwens niet de eerste keer dat Vink PSV een hand boven het hoofd houdt...ik denk aan psv-ajax en de fopduik van "ik-ga-liggen-als-ik-iets-voel" Farfan.
Zou de man soms een kleine voorliefde voor psv hebben...
Wat ik nu zie is gewoon een kut seizoen, mag je blij zijn als je nog 1e 5 haalt.quote:Op zondag 17 september 2006 18:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vond hem wel drama.
Waardeloos.
Grof vuil.
Bal word aangespeeld, meneer legt hem dood/ vertraagd het spel, kijkt waar hij heen wil spelen, heeft een seconde of 10 nodig om hem daar te krijgen (als dat al lukt).
Dadelijk als Castelen fit is, ken je lachen.. ben je helemaal vleugellam
Ja, ik heb de wedstrijd wel zeker gezien. Het lichtste duwtje bestraffen??? Volgens de regels moet dat gewoon. Ik ben het wel met je eens wat betreft dat het schandalig is dat zo'n man op het veld mag staan. En als hij je een zuivere goal en een penalty ontneemt, dan heb je hem zeker meequote:Op zondag 17 september 2006 17:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb jij de wedstrijd gezien? Nee?
Nou, ik zat in het stadion. En de scheids floot werkelijk alles tegen psv. Het lichtste duwtje werd bestraft. Schandalig dat zo'n man nog op het veld mag staan. Heb de 2 afgekeurde doelpunten nog niet in de herhaling gezien, maar Feyenoord had hem in ieder geval zeker niet tegen!
Ja, die beelden kennen we nu wel.quote:Op zondag 17 september 2006 18:39 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Even duidelijkheid.
[afbeelding]
Wij constateren dat Alex amper vasthoud, in tegendeel, de aanvallende speler houdt vast, eerste overtreding, dus geen strafschop.
[afbeelding]
De goal, terecht afgekeurd doordat Kolkka na een waarschuwing weer trok.
Duidelijk dus.
Oke geen penal, maar die goal was terrecht, nooit fluit iemand voor duwenquote:Op zondag 17 september 2006 18:39 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Even duidelijkheid.
[afbeelding]
Wij constateren dat Alex amper vasthoud, in tegendeel, de aanvallende speler houdt vast, eerste overtreding, dus geen strafschop.
[afbeelding]
Duidelijk dus.
Dat ben ik met je eens. Hoewel 't natuurlijk naief is om na een waarschuwing meteen weer te duwen.quote:Op zondag 17 september 2006 18:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oke geen penal, maar die goal was terrecht, nooit fluit iemand voor duwen
Aan wat trok hij dan, zijn piemel? Gomes valt gewoon over de hak van de psv verdediger.quote:Op zondag 17 september 2006 18:39 schreef Goldboy het volgende:
[afbeelding]
Duidelijk dus.
Dan kijk jij nooit voetbalquote:Op zondag 17 september 2006 18:47 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Hoewel 't natuurlijk naief is om na een waarschuwing meteen weer te duwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |