Tijd dat ze daar eens een paar spandoeken hangen dat die hoeren in e/f/g/h ook de muil es open moeten trekkenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik ook, gele zijde uitverkocht![]()
Hey, een sportieve gast.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:50 schreef koningdavid het volgende:
Een zeer matig Feyenoord.
Hopenlijk kunnen jullie het thuis afmaken.
.. hmmnnquote:Op donderdag 14 september 2006 22:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
fnoord had zeker ook een paar goede kansen, maar met name de laatste 20 minuten kreeg Lokomotiv er toch wel een veelvoud daarvan hoor. Bovendien was de penalty wat makkelijk gegeven (wel terecht denk ik, maar er gebeurde niet echt veel) en de corner waaruit gescoord werd was geen corner. Maar ach, het uitgangspunt is goed voor jullie. Nu het thuis nog afmaken want dat is in het verleden ook niet bepaald makkelijk gebleken.
was koningdavid van origine geen Joodquote:Op donderdag 14 september 2006 22:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
komt omdat die christelijk is
is het zelfdequote:Op donderdag 14 september 2006 22:56 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
was koningdavid van origine geen Jood![]()
Jezus (en ong. 80% van alle mensen uit de Bijbel) ookquote:Op donderdag 14 september 2006 22:56 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
was koningdavid van origine geen Jood![]()
JJ kwam altijd nog wel wat geluid vanaf.. En W1 schijnt ook wel gezellig te zijnquote:Op donderdag 14 september 2006 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
hehe, denk dat ik maar thuis blijf dan tegen sofia, gaat nergens over
zou betekenen dat ik dan alleen moetquote:Op donderdag 14 september 2006 22:57 schreef FLR het volgende:
[..]
JJ kwam altijd nog wel wat geluid vanaf.. En W1 schijnt ook wel gezellig te zijn![]()
Maar je gaat toch geen wedstrijd laten schieten omdat je niet aan je favoriete kant kunt zitten?
Goed puntquote:Op donderdag 14 september 2006 22:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jezus (en ong. 80% van alle mensen uit de Bijbel) ook![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:00 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Goed punt. Maar respect hoor
![]()
verwacht alleen niet van me dat ik het ajax gun![]()
Feyenoord is ook veel christelijker, minder arrogant, socialer, hard werken voor je geld en buiten dat hebben wij, al is het verhuurd, nog steeds christian gyan![]()
Als je ziet wat marco van kwasten zo af en toe oproept is het ongelooflijk dat ie hem nog niet heeft opgeroepen. Maarja, wat verwacht je, het is een van Ajax naar Feyenoord overgelopen speler, dan moet je niet bij marco aankomen....quote:Op donderdag 14 september 2006 22:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Greene
Wat een held
Straalt zoveel vertrouwen uit![]()
Dat was hij dus niet, kwam totaal geen gevaar van die vent behalve die valpartij in het strafschopgebied.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:41 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen verstand van het spelletje. Als goede spits ben je vaak aanspeelbaar, en dat betekend dus veel bewegen.
Als het goed is rond 10.30. Daarna gaan we de 'uitlooptraining' filmen en supporters interviewen.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Jawel, hoelaat ben je morgen bij de kuip
Als jullie dit thuis nu laten liggen zal ik een lach ook niet kunnen onderdrukken hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 23:00 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Goed punt. Maar respect hoor
![]()
verwacht alleen niet van me dat ik het ajax gun![]()
waar werk jij als ik vragen mag?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als het goed is rond 10.30. Daarna gaan we de 'uitlooptraining' filmen en supporters interviewen.
Om 12.00 uur waarschijnlijk Harry.
Het is een opdracht voor school, ik studeer journalistiek.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:12 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
waar werk jij als ik vragen mag?
dat wordt weer 4-3-3 met Pierre in de spitsquote:Erwin Koeman liet na afloop weten dat het twijfelachtig is of Charisteas en Boussabon zondag tegen PSV kunnen spelen. Beiden vielen geblesseerd uit tegen Lokomotiv Sofia. "Charisteas heeft last van zijn lies, en is zeker een groot twijfelgeval. Ook het meespelen van Boussabon is twijfelachtig." Daarnaast moest hij toegeven dat Huysegems opnieuw zeer teleurstellend speelde. "Hij had het heel moeilijk inderdaad" aldus Koeman, die dus behoorlijke problemen kent in de aanval voor zondag.
Dat wordt een makkie voor psv zeg...quote:Op donderdag 14 september 2006 23:15 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
dat wordt weer 4-3-3 met Pierre in de spits![]()
okquote:Op donderdag 14 september 2006 23:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het is een opdracht voor school, ik studeer journalistiek.![]()
Die zaten bij het concert in het stadion ernaastquote:Op donderdag 14 september 2006 23:17 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Paar honderd man? Waar zaten die dan? In de lichtmasten? In de flat naast het stadion?
Mwah, ik vond Huntelaar, Sneijder en Maduro toch leuker hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 23:15 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ok
wel meteen de mooiste opdracht uit je carriere![]()
iig 150quote:Op donderdag 14 september 2006 23:17 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Paar honderd man? Waar zaten die dan? In de lichtmasten? In de flat naast het stadion?
Ede.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:21 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
SVJ? Waar, Utrecht? Daar zit ik ook 8)
kut nieuwsquote:Op donderdag 14 september 2006 23:15 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
dat wordt weer 4-3-3 met Pierre in de spits![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:27 schreef Erasmusch het volgende:
Ik hoop t ook. Voor t NLse voetbal dan.
Probeer je weer een discussie op gang te brengen over wie de beste supporters heeft?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:17 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Heeft wel al een keer in de voorselectie gezeten hequote:Op donderdag 14 september 2006 23:05 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Als je ziet wat marco van kwasten zo af en toe oproept is het ongelooflijk dat ie hem nog niet heeft opgeroepen. Maarja, wat verwacht je, het is een van Ajax naar Feyenoord overgelopen speler, dan moet je niet bij marco aankomen....![]()
Timmer moet eens met z'n reet op de bank gaan zitten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:14 schreef Erasmusch het volgende:
die timmer moet ook eens gaan coach &wat zekerder over komen
Idd op de bank met die mediageile walnoot.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:19 schreef Keltie het volgende:
Timmer moet eens met z'n reet op de bank gaan zitten.
Zet Ekramy er maar eens in, die ken hetzelfde maar word beter door speeltijd.
Als Timmer niet speelt dan Lodewijks neem ik aan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Timmer moet eens met z'n reet op de bank gaan zitten.
Zet Ekramy er maar eens in, die ken hetzelfde maar word beter door speeltijd.
Volgens mij staat er "Ekramy" in het zinnetje?quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als Timmer niet speelt dan Lodewijks neem ik aan?
Ja en ik vraag of hij er wel inkomt als Timmer naar de bank gaat, ik dacht dus van niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Volgens mij staat er "Ekramy" in het zinnetje?
En waarom denkt het mannetje van niet?quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja en ik vraag of hij er wel inkomt als Timmer naar de bank gaat, ik dacht dus van niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |