1-2 winnen, komt goed.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:24 schreef Keltie het volgende:
Godverdekutkanker
Dit gaat dus, weereens, helemaal niets worden hey.quote:
2-2 dan maar.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dit gaat dus, weereens, helemaal niets worden hey.
Nee, je zal eens lekker dat pleurisstuk in een bus gezeten hebben.. Ben je lekker mee.
Laten we nog maar een zo'n waardeloze kutspits kopen, die Koeman heb geen stront meer in z'n ogen.. Daar zit een heel nest duiven in.
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef Pritt het volgende:
Alleen de Guzman is echt goed.
jammer dat ie een zooitje kneuzen om zich heen heeft lopenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef Pritt het volgende:
Alleen de Guzman is echt goed.
Vind ook dat Charisteas wel goed beweegt opzich.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:12 schreef Merkie het volgende:
De Guzman, Hofs en Buijs doen het wel aardig. Valt wel mee dus, vind ik.
Goed bewegen?? Je koopt toch geen spits om goed te bewegen?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:19 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Vind ook dat Charisteas wel goed beweegt opzich.
Volgens mij heb je geen verstand van het spelletjequote:Op donderdag 14 september 2006 21:24 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Goed bewegen?? Je koopt toch geen spits om goed te bewegen?
Dat we niet met 6-0 de boot in zijn gegaan, ja. Tjongejonge, wat een waardeloze verdediging stond er, stelletje lamzakken.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:24 schreef gitaarsnaar het volgende:
we mogen tevreden zijn
dat bedoelde ikquote:Op donderdag 14 september 2006 22:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat we niet met 6-0 de boot in zijn gegaan, ja. Tjongejonge, wat een waardeloze verdediging stond er, stelletje lamzakken.
Het leek af en toe alsof ze waren vergeten dat ze verdediger waren, vooral Drenthe en Tiendalli vond ik. Greene liep ook veel voorin, maar stond achterin vaak wel waar die nodig was i.t.t. Drenthe.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat we niet met 6-0 de boot in zijn gegaan, ja. Tjongejonge, wat een waardeloze verdediging stond er, stelletje lamzakken.
De verdediging was inderdaad bagger, maar zo veel beter vond ik lokomotiv nou ook niet. Ok ze kregen een aantal 'grote' kansen, die te zacht ingeschoten/gekopt werden, maar Feyenoord kreeg, welliswaar uit de counter, ook nog een paar keer bijna een hele aardige mogelijkheid. portie geluk voor het hele seizoen vind ik wat overdreven. Wil niet zeggen dat ik Feyenoord de mindere vond overigens, maar och, zoals koeman zei; het resultaat telt nu. Gelukkig deden jullie het niets beter.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:33 schreef devv05 het volgende:
Jullie portie geluk voor de rest van het seizoen is wel meteen op denk ik. Wat oogde jullie verdediging verschrikkelijk zwak zeg, de rest ook trouwens.
Dat neemt niet weg dat 2-2 uit in Bulgarije gewoon een net resultaat is wat je thuis af moet kunnen maken, maar de manier waarop... was echt om te huilen (of te lachen)
en ja Ajax was ook kut
ik ook, gele zijde uitverkochtquote:Op donderdag 14 september 2006 22:43 schreef ruud_fr het volgende:
ben weer laat zat met kaarten halen
fnoord had zeker ook een paar goede kansen, maar met name de laatste 20 minuten kreeg Lokomotiv er toch wel een veelvoud daarvan hoor. Bovendien was de penalty wat makkelijk gegeven (wel terecht denk ik, maar er gebeurde niet echt veel) en de corner waaruit gescoord werd was geen corner. Maar ach, het uitgangspunt is goed voor jullie. Nu het thuis nog afmaken want dat is in het verleden ook niet bepaald makkelijk gebleken.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:40 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
De verdediging was inderdaad bagger, maar zo veel beter vond ik lokomotiv nou ook niet. Ok ze kregen een aantal 'grote' kansen, die te zacht ingeschoten/gekopt werden, maar Feyenoord kreeg, welliswaar uit de counter, ook nog een paar keer bijna een hele aardige mogelijkheid. portie geluk voor het hele seizoen vind ik wat overdreven. Wil niet zeggen dat ik Feyenoord de mindere vond overigens, maar och, zoals koeman zei; het resultaat telt nu. Gelukkig deden jullie het niets beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |