ja maar dit topic krijgt over 2 weken een vervolg en dan spelen ze in Rotterdamquote:Op donderdag 14 september 2006 19:46 schreef Ricky_ het volgende:
Feyenoord speelt uit.
20.20 op RTL 7.
Das dubbelopquote:Op donderdag 14 september 2006 19:47 schreef GoodNews het volgende:
derde rangs ajax spits
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:56 schreef Ricky_ het volgende:
Dat logo van Lokomotiv, het blijft debiel.
jaquote:Op donderdag 14 september 2006 20:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
IS lodewijks al bij de scheidsrechter gesignaleerd?
dan heb ik er alle vertrouwen in vanavondquote:
die hadden jullie toch al verneukt tegen kopenhagenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:08 schreef Saekerhett het volgende:
Nou, Feyenoord moet deze maar winnen. Groningen verneukt het weer voor Nederland, daaaaag broodnodige punten.
idd groningenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:08 schreef Saekerhett het volgende:
Nou, Feyenoord moet deze maar winnen. Groningen verneukt het weer voor Nederland, daaaaag broodnodige punten.
en dan wilden ze nog de CL in ookquote:Op donderdag 14 september 2006 20:08 schreef Saekerhett het volgende:
UEFA heeft dezelfde punten als CL. Nee dus.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
die hadden jullie toch al verneukt tegen kopenhagen
Eerst zo'n grote bek over Ajax, en nu gespannen over zo'n derderangs Bulgaars clubje?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:11 schreef jorienvdherik het volgende:
ben gespannen
Hoezo? Van Feyenoord wordt niets verwacht en van jullie wel, dus bij jullie is het erger als je verliest.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
Eerst zo'n grote bek over Ajax, en nu gespannen over zo'n derderangs Bulgaars clubje?
Da's waarquote:Op donderdag 14 september 2006 20:14 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Hoezo? Van Feyenoord wordt niets verwacht en van jullie wel, dus bij jullie is het erger als je verliest.
Extreem rechtse heksen ketel, als donkere spelers aan de bal zijn, gigantisch fluit concertquote:Op donderdag 14 september 2006 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
Eerst zo'n grote bek over Ajax, en nu gespannen over zo'n derderangs Bulgaars clubje?
Ah, dat moet Feyenoord inmiddels wel gewend zijnquote:Op donderdag 14 september 2006 20:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Extreem rechtse heksen ketel, als donkere spelers aan de bal zijn, gigantisch fluit concert
dat wel natuurlijkquote:Op donderdag 14 september 2006 20:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ah, dat moet Feyenoord inmiddels wel gewend zijn
niet meerquote:Op donderdag 14 september 2006 20:18 schreef Merkie het volgende:
Wat een belabberde beeldkwaliteit?
Ik kan het met -2 niet lezenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:21 schreef BigFire het volgende:
gelukkig kan mijn 90 jarige opa met oogafwijking -9 nu ook het scorebord lezen..
Zekersquote:Op donderdag 14 september 2006 20:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wel fraai ingekopt.
Kinderachtig hoor. Volgend jaar niet janken als er minder europese plekken voor nederlandse ploegen zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:24 schreef denthemen het volgende:
JAAAAAAAA
Kinderachtig hoor. Volgend jaar niet janken als er minder europese plekken voor nederlandse ploegen zijn.quote:
Kinderachtig hoor. Volgend jaar niet janken als er minder europese plekken voor nederlandse ploegen zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:23 schreef Erwtensoep het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dat is sneller dan ik dacht
Beetje dubbel.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:25 schreef Kaap het volgende:
[..]
Kinderachtig hoor. Volgend jaar niet janken als er minder europese plekken voor nederlandse ploegen zijn.
uhm, AJAX heeft dan de UEFA Cup, dus dat komt goed.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:25 schreef Kaap het volgende:
[..]
Kinderachtig hoor. Volgend jaar niet janken als er minder europese plekken voor nederlandse ploegen zijn.
Ik moest ook lachen.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:24 schreef twi het volgende:
Je zou haast gaan lachen, zoals al die Feyenoorders net bij IK Start - Ajax
Wat dacht je dan, na de wedstrijd van net en bijbehorend commentaar van Feyenoorders? Dat Ajacieden en PSV'ers hier niet kwamen lachen? Doe effe normaalquote:Op donderdag 14 september 2006 20:25 schreef Kaap het volgende:
[..]
Boeie.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:27 schreef jorienvdherik het volgende:
neppe shirts man van Feyenoord
Vast wel, vorig jaar kwamen ze met Kuyt en Kalou erook niet door en nu zonder die 2quote:Op donderdag 14 september 2006 20:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
Feyenoord vliegt er toch niet weer de 1ste ronde eruit![]()
Mekker je nou, ajax heeft toch gewonnen?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:27 schreef Jnk18 het volgende:
Ok nu moet ik lachen. KARMA @ DIE gasten die net ajax topic aan het verzieken waren. Eat that! muahaha
Maar nu hebben ze Huysegems en Charisteasquote:Op donderdag 14 september 2006 20:28 schreef stefmans het volgende:
[..]
Vast wel, vorig jaar kwamen ze met Kuyt en Kalou erook niet door en nu zonder die 2![]()
ik dacht dat '' harry '' de superspits was of isquote:Op donderdag 14 september 2006 20:28 schreef stefmans het volgende:
[..]
Vast wel, vorig jaar kwamen ze met Kuyt en Kalou erook niet door en nu zonder die 2![]()
Laat ze maar eens winnen van die debiele Oostblok-ploegen. Teplice, die ploeg van vorig jaar, 3x scheepsrecht dan maar he.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Maar nu hebben ze Huysegems en Charisteas
Geen zin om telkens een nieuwe post te verzinnen om te replyen op al die dezelfde reactiesquote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef RayMania het volgende:
Eén keer je punt maken is wel genoeg dunkt me.
Met het huidige budget?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef Damzkieee het volgende:
Lijken wel de uitshirts van PSV van vorig jaar ofzo. Van Marktplaats gehaald zeker...
lees even trug in het Ajax topic van net alsjeblieftquote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef TC03 het volgende:
En daar zijn alle Ajacieden weer. Ze halen hun plezier vooral uit slechte momenten van Feyenoord volgens mij, triest hoor...
Check je even het wedstrijdtopic van Ajax, met name JeroenVDHerik..quote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef TC03 het volgende:
En daar zijn alle Ajacieden weer. Ze halen hun plezier vooral uit slechte momenten van Feyenoord volgens mij, triest hoor...
Hypocriet, loop het IK start - Ajax topic even door wil jequote:Op donderdag 14 september 2006 20:25 schreef Kaap het volgende:
[..]
ook, maar vooral hier uitquote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef TC03 het volgende:
Heb ik niet in gepost dus mij kun je niet hypocriet noemenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hypocriet, loop het IK start - Ajax topic even door wil je
Ja, geef de scheids maar weer de schuld.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:29 schreef jorienvdherik het volgende:
tyfus scheids
Je bent wel hypocriet, want je gaat hier als MODJE zeiken, had je net ook daar kunnen doenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:32 schreef Kaap het volgende:
[..]
Heb ik niet in gepost dus mij kun je niet hypocriet noemen
Zeker nooit voetbal gevolgd?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef TC03 het volgende:
Alsof dat er ook maar iets toe doet.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bij meer dan de helft was jij nog niet eens geboren man![]()
Was ik offline lieverdquote:Op donderdag 14 september 2006 20:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Je bent wel hypocriet, want je gaat hier als MODJE zeiken, had je net ook daar kunnen doen
Niet dat het me verder ook maar iets boeit
Heeft ie daar een laptop om jouw reacties hier te lezen danquote:Op donderdag 14 september 2006 20:34 schreef denthemen het volgende:
Het lijkt wel of Erwin huilt..
Splitquotequote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef Kaap het volgende:
[..]
Geen zin om telkens een nieuwe post te verzinnen om te replyen op al die dezelfde reacties
Alsof het verleden er iets toe doet... Maar ga je maar lekker aftrekken op dat prijzenkastje van je. Kijk ik lekker vooruit.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Alsof dat er ook maar iets toe doet.
Je had het Start - Ajax topic moeten zien.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:26 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik maak hem maar vast.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:40 schreef Merkie het volgende:
De commentator zei DVD's bekeken.
Of jou mod kwaliteitenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:36 schreef Kaap het volgende:
[..]
Heeft ie daar een laptop om jouw reacties hier te lezen dan
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:40 schreef Merkie het volgende:
De commentator zei DVD's bekeken.
Het is maar net hoe je het ziet hé, maar ik denk niet dat Erwin een laptop heeft.. zoveel bracht kuyt dan ook weer niet opquote:Op donderdag 14 september 2006 20:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Of jouw geringe mentale capaciteiten.
Hoezo, PSV een punt tegen Liverpool, Ajax 5-2 gewonnen, AZ 2-1 voor.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:41 schreef Borizzz het volgende:
Pfff... dat nederlandse clubvoetbal is flink in het slop geraakt
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:39 schreef jorienvdherik het volgende:
gelukkig zijn ze in bulgarije straat arm en zal het land ooit niet meer bestaan
ik bedoelde Ajax, dat de CL mist, zwak speelde tegen Start, Feyenoord achter en AZ overtuigt ook nog niet. En dat allemaal al in de 1e ronde.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo, PSV een punt tegen Liverpool, Ajax 5-2 gewonnen, AZ 2-1 voor.
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:39 schreef jorienvdherik het volgende:
gelukkig zijn ze in bulgarije straat arm en zal het land ooit niet meer bestaan
idd, is zo saai die kelere wedstrijden, morgen kaart halen voor de thuis wedstrijd, dan gewoon 3-0 winnenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:44 schreef Merkie het volgende:
Sofia gooit meteen de boel dicht en loert op de counter. Bah, waarom moet Feyenoord alitjd zo'n bagger Oostblok-clubje loten.
hij geeft gewoon een net antwoordquote:Op donderdag 14 september 2006 20:45 schreef raistlin6 het volgende:
kaap, zou je misschien willen kappen met het laatste woord nemen? als mod hoor je daar boven te staan (k)
Wie gaat ze er dan inschoppen?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:45 schreef jorienvdherik het volgende:
idd, is zo saai die kelere wedstrijden, morgen kaart halen voor de thuis wedstrijd, dan gewoon 3-0 winnen
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Oke wachten op Feyenoord, dit zijn cafe voetballers
4-0 winnen.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:45 schreef jorienvdherik het volgende:
idd, is zo saai die kelere wedstrijden, morgen kaart halen voor de thuis wedstrijd, dan gewoon 3-0 winnen
Krijg je door 010 toch niet terugquote:Op donderdag 14 september 2006 20:48 schreef OnlineGokker het volgende:
Kom op Feyenoord! We willen weer een vaste 2e CL ticket terug!
Zie er weinig van dus kan niet oordelenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:48 schreef Merkie het volgende:
Wel redelijk onverdiend trouwens, maar dat zullen alle Ajacieden hier toch wel ontkennen.
Elkaar stangen hoort erbij, zeker tussen ajax en Feijenoord aanhangers. Dat moet kunnen.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:46 schreef denthemen het volgende:
ach kaap, jij weet ook wel dat ik het als grap bedoel, hoop ik
Armoede en vreugdequote:Op donderdag 14 september 2006 20:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik hoop echt dat dit soort landen echt armoede hebben
PSV wordt al bangquote:Op donderdag 14 september 2006 20:48 schreef RayMania het volgende:
Nu kan Feyenoord zich wel 100% op de competitie richten.
Neehoor, maar daarom is het nog wel leuk.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:48 schreef Merkie het volgende:
Wel redelijk onverdiend trouwens, maar dat zullen alle Ajacieden hier toch wel ontkennen.
Ik zie Feyenoord nog wel met 2-0 ofzo winnen van PSVquote:Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef stefmans het volgende:
En vrezen jullie al voor zondag tegen een echte ploeg?![]()
Al jaren bekend toch?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef nightfall het volgende:
ze bakken er echt geen zak van zeg..
Eén doelpuntje en het ziet er weer een stuk beter uit en matige teams moeten slechte teams kunnen uitschakelenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Krijg je door 010 toch niet terug![]()
Sofia komt nauwelijks op de helft van Feyenoord, valt mee.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef nightfall het volgende:
ze bakken er echt geen zak van zeg..
krijg je als je van die aapjes in onze topics komen en altijd maar stoer moeten doen.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:48 schreef Merkie het volgende:
Ach een gelijkspel is ok!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord nog wel met 2-0 ofzo winnen van PSV
Na een half uur met 2-0 achterstaan, dat kan niet onverdiend zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:48 schreef Merkie het volgende:
2de jaar op rijquote:Op donderdag 14 september 2006 20:50 schreef Doopy-X- het volgende:
feyenoord dit jaar te slecht voor de uefa-cup, halen de 1e ronde niet eens.........jezusssssssssss
Vorig jaar haalde ze het ook al nietquote:Op donderdag 14 september 2006 20:50 schreef Doopy-X- het volgende:
feyenoord dit jaar te slecht voor de uefa-cup, halen de 1e ronde niet eens.........jezusssssssssss
Komt nog een return hoor, daarnaast duurt de wedstrijd nog 60 minuten.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:50 schreef Doopy-X- het volgende:
En Feyenoord was bij Sparta ook oppermachtig natuurlijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Na een half uur met 2-0 achterstaan, dat kan niet onverdiend zijn.
Is meer jouw probleemquote:Op donderdag 14 september 2006 20:51 schreef raistlin6 het volgende:
ik zie feyenoord serieus in staat dit jaar om te degraderen.
Op naar de 5-0 dus!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Komt nog een return hoor, daarnaast duurt de wedstrijd nog 60 minuten.
Tja, tegen de verhouding in is iets anders dan onverdiend.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
En Feyenoord was bij Sparta ook oppermachtig natuurlijk.
Hij heeft wel gelijk. Op papier staat er een leuke subtopper, qua uitvoering staat hier een slechter elftal dan Heracles.quote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:53 schreef JeroenV het volgende:
Een doelpunt en alles is weer goed.
oh ja, en dan zijn jullie favoriet he...net als tegen Ajax toenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Komt nog een return hoor, daarnaast duurt de wedstrijd nog 60 minuten.
Ik word soms nog zwetend wakker na het zoveelste onterechte verlies van Ajax van een Italiaanse ploeg en daar zullen mensen van PSV ook last van hebben waarschijnlijkquote:Op donderdag 14 september 2006 20:48 schreef Merkie het volgende:
Och, ik droom er juist vanquote:Op donderdag 14 september 2006 20:54 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Ik word soms nog zwetend wakker na het zoveelste onterechte verlies van Ajax van een Italiaanse ploeg en daar zullen mensen van PSV ook last van hebben waarschijnlijk
Dus jullie vinden het mooier als Ajax verliest als dat Feyenoord wint jullie zijn echt diep gezaktquote:Op donderdag 14 september 2006 20:53 schreef Kaap het volgende:
Zo over en uit voor Feijenoord en Groningen. Benieuwd of IK Start in de return zon gek kunstje uithaalt zoals FC Kopenhagen dat deedEn dan volgend seizoen maar 1 CL plekkie.
die lui moeten toch ergens geld mee sparenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:54 schreef nightfall het volgende:
cameraploeg is ook uit het plaatselijkr cafe he!
wat zeg je nouquote:Op donderdag 14 september 2006 20:54 schreef renz0r het volgende:
GVD!!!! !@#$#@$*%^&*#%&t*($#&^^*@#$^$%*$%&%^*()#$%^%^(*$t^#$^#@$%@#$%@#%&%$&*^%r&(
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef Merkie het volgende:
Goede poging van Guzzie.
jouw iconquote:Op donderdag 14 september 2006 20:50 schreef Doopy-X- het volgende:
Tja dan zijn we tenminste van dat gare playoff systeem afquote:Op donderdag 14 september 2006 20:53 schreef Kaap het volgende:
Zo over en uit voor Feijenoord en Groningen. Benieuwd of IK Start in de return zon gek kunstje uithaalt zoals FC Kopenhagen dat deedEn dan volgend seizoen maar 1 CL plekkie.
Guzziequote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef Merkie het volgende:
Goede poging van Guzzie.
Toch wel blij dat je toch je grote mond niet hebt waargemaakt?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef jorienvdherik het volgende:
hoop dat die zn been heeft gebroken
zijn nog meer wedstrijdenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:56 schreef dvdfreak het volgende:
hb de tv maar uitgezet
So true.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:56 schreef PsychoDominator het volgende:
3-0 zal er zo wel komen.
Koeman na de wedstrijd : "Dit mag natuurlijk nooit bij een club als Feyenoord. We moeten nu kalm blijven en proberen in de return alles te geven"
Die eerste zin gaat zeker gezegd worden...quote:Op donderdag 14 september 2006 20:56 schreef PsychoDominator het volgende:
3-0 zal er zo wel komen.
Koeman na de wedstrijd : "Dit mag natuurlijk nooit bij een club als Feyenoord. We moeten nu kalm blijven en proberen in de return alles te geven"
Wat onsportief van je.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef jorienvdherik het volgende:
hoop dat die zn been heeft gebroken
Alle Ajax haters zijn allang blij dat ik hier bijna niet meer ben tegenwoordigquote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef BigFire het volgende:
[..]
jouw iconkan me zó goed voorstellen dat alle Ajax haters er zich dood aan ergeren
![]()
Volgens mij ergert geen enkele Feyenoorder er zich hier op Fok! aan hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef BigFire het volgende:
[..]
jouw iconkan me zó goed voorstellen dat alle Ajax haters er zich dood aan ergeren
![]()
Ned 3 is er anders wel een goede pot bezig..quote:Op donderdag 14 september 2006 20:56 schreef dvdfreak het volgende:
hb de tv maar uitgezet
Je kan hem onderhand wel wekelijks opdreunenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:57 schreef renz0r het volgende:
[..]
Die eerste zin gaat zeker gezegd worden...
Gefrustreerd?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:56 schreef jorienvdherik het volgende:
lekker keep geblesseerd, hopelijk sterft zn been af
ja, denk ik ook. hoe spijtig het ook is.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:57 schreef Borizzz het volgende:
Ik denk dat je beter De Graafschap het veld in kan sturen.
serieus.
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Scheids doe er eens iets aan.
Als Ajacied geef ik zelfs toe dat als Ajax zo gespeeld had tegen Sofia als dat ze vandaag tegen IK Start gedaan hebben ze ook 2-0 achtergestaan zouden hebben ...quote:Op donderdag 14 september 2006 20:48 schreef Merkie het volgende:
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit kan zo toch niet doorgaan. Al die nepblessures. Scheids doe er eens iets aan.
Wij hebben iets anders om ons aan te ergeren.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij ergert geen enkele Feyenoorder er zich hier op Fok! aan hoor.
SV Babberich kan ook nog welquote:Op donderdag 14 september 2006 20:57 schreef Borizzz het volgende:
Ik denk dat je beter De Graafschap het veld in kan sturen.
serieus.
Nadat de spelersbus is vertrokken natuurlijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:59 schreef jorienvdherik het volgende:
ik hoop echt dat er een soort van gasexplosie plaats vind daar
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:58 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Ze gaan als een trein!
JR. Weet tenminste waar je het over hebt als je slechte grappen maakt...quote:Op donderdag 14 september 2006 20:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
SV Babberich kan ook nog wel, of FC Lienden met Kraay SR. als trainer
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Heeft Theo toch nog een beetje een leuke avond gehad idd.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Op marktplaats zal je denk ik nog geld bij moeten betalen om van het kaartje af te mogen komenquote:Op donderdag 14 september 2006 21:00 schreef renz0r het volgende:
Ik ga AZ kijken, dit is om te huilen....
vanmiddag nog kaartje gekocht voor thuiswedstrijd, dit wordt bidden als het zo doorgaat...
die bedoelde ik ookquote:Op donderdag 14 september 2006 21:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
JR. Weet tenminste waar je het over hebt als je slechte grappen maakt...
In het uitvak, wéér een excuus om te gebruiken vanwege het feit dat je hier zitquote:Op donderdag 14 september 2006 20:59 schreef jorienvdherik het volgende:
heb ook al een kaartje voor de returnquote:Op donderdag 14 september 2006 21:00 schreef renz0r het volgende:
Ik ga AZ kijken, dit is om te huilen....
vanmiddag nog kaartje gekocht voor thuiswedstrijd, dit wordt bidden als het zo doorgaat...
tjaquote:Op donderdag 14 september 2006 21:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op marktplaats zal je denk ik nog geld bij moeten betalen om van het kaartje af te mogen komen
jij komt nooit van je plaats joh, lulquote:Op donderdag 14 september 2006 21:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
In het uitvak, wéér een excuus om te gebruiken vanwege het feit dat je hier zit
Harry wou ook,hebben we ook niks aan beleefdquote:Op donderdag 14 september 2006 21:02 schreef Maikalo het volgende:
De Guzman wil wel, daar gaan we nog een hoop plezier aan beleven![]()
Kop op! Volgend jaar kan Feyenoord weer om de prijzen meestrijden.. Als je de Periodetitel een echte prijs mag noemen tenminstequote:
Is ook al geregeld hier. Dan moeten we er maar zelf een feestje van maken. Zou het weer sneeuwenquote:Op donderdag 14 september 2006 21:02 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
heb ook al een kaartje voor de return![]()
Maar ik heb er dan ook geen grote bek over..quote:Op donderdag 14 september 2006 21:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij komt nooit van je plaats joh, lul
was niet eens grappigquote:Op donderdag 14 september 2006 21:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kop op! Volgend jaar kan Feyenoord weer om de prijzen meestrijden.. Als je de Periodetitel een echte prijs mag noemen tenminste
(oke ik houd nu op met trollen)
De camaraploeg is in natura met Wodka betaald. En dat hadden ze beter achteraf kunnen doen ...quote:Op donderdag 14 september 2006 20:54 schreef nightfall het volgende:
cameraploeg is ook uit het plaatselijkr cafe he!
moest er bijkomenquote:Op donderdag 14 september 2006 21:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar ik heb er dan ook geen grote bek over..![]()
Zegt leeftijdsverschil je niksquote:Op donderdag 14 september 2006 21:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
Harry wou ook,hebben we ook niks aan beleefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |