quote:Op donderdag 14 september 2006 19:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Oke wachten op Feyenoord, dit zijn cafe voetballers
4-0 winnen.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:45 schreef jorienvdherik het volgende:
idd, is zo saai die kelere wedstrijden, morgen kaart halen voor de thuis wedstrijd, dan gewoon 3-0 winnen
Krijg je door 010 toch niet terugquote:Op donderdag 14 september 2006 20:48 schreef OnlineGokker het volgende:
Kom op Feyenoord! We willen weer een vaste 2e CL ticket terug!
Zie er weinig van dus kan niet oordelenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:48 schreef Merkie het volgende:
Wel redelijk onverdiend trouwens, maar dat zullen alle Ajacieden hier toch wel ontkennen.
Elkaar stangen hoort erbij, zeker tussen ajax en Feijenoord aanhangers. Dat moet kunnen.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:46 schreef denthemen het volgende:
ach kaap, jij weet ook wel dat ik het als grap bedoel, hoop ik
Armoede en vreugdequote:Op donderdag 14 september 2006 20:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik hoop echt dat dit soort landen echt armoede hebben
PSV wordt al bangquote:Op donderdag 14 september 2006 20:48 schreef RayMania het volgende:
Nu kan Feyenoord zich wel 100% op de competitie richten.
Neehoor, maar daarom is het nog wel leuk.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:48 schreef Merkie het volgende:
Wel redelijk onverdiend trouwens, maar dat zullen alle Ajacieden hier toch wel ontkennen.
Ik zie Feyenoord nog wel met 2-0 ofzo winnen van PSVquote:Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef stefmans het volgende:
En vrezen jullie al voor zondag tegen een echte ploeg?![]()
Al jaren bekend toch?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef nightfall het volgende:
ze bakken er echt geen zak van zeg..
Eén doelpuntje en het ziet er weer een stuk beter uit en matige teams moeten slechte teams kunnen uitschakelenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Krijg je door 010 toch niet terug![]()
Sofia komt nauwelijks op de helft van Feyenoord, valt mee.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef nightfall het volgende:
ze bakken er echt geen zak van zeg..
krijg je als je van die aapjes in onze topics komen en altijd maar stoer moeten doen.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:48 schreef Merkie het volgende:
Ach een gelijkspel is ok!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord nog wel met 2-0 ofzo winnen van PSV
Na een half uur met 2-0 achterstaan, dat kan niet onverdiend zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:48 schreef Merkie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |