ja maar dit topic krijgt over 2 weken een vervolg en dan spelen ze in Rotterdamquote:Op donderdag 14 september 2006 19:46 schreef Ricky_ het volgende:
Feyenoord speelt uit.
20.20 op RTL 7.
Das dubbelopquote:Op donderdag 14 september 2006 19:47 schreef GoodNews het volgende:
derde rangs ajax spits
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:56 schreef Ricky_ het volgende:
Dat logo van Lokomotiv, het blijft debiel.
jaquote:Op donderdag 14 september 2006 20:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
IS lodewijks al bij de scheidsrechter gesignaleerd?
dan heb ik er alle vertrouwen in vanavondquote:
die hadden jullie toch al verneukt tegen kopenhagenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:08 schreef Saekerhett het volgende:
Nou, Feyenoord moet deze maar winnen. Groningen verneukt het weer voor Nederland, daaaaag broodnodige punten.
idd groningenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:08 schreef Saekerhett het volgende:
Nou, Feyenoord moet deze maar winnen. Groningen verneukt het weer voor Nederland, daaaaag broodnodige punten.
en dan wilden ze nog de CL in ookquote:Op donderdag 14 september 2006 20:08 schreef Saekerhett het volgende:
UEFA heeft dezelfde punten als CL. Nee dus.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
die hadden jullie toch al verneukt tegen kopenhagen
Eerst zo'n grote bek over Ajax, en nu gespannen over zo'n derderangs Bulgaars clubje?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:11 schreef jorienvdherik het volgende:
ben gespannen
Hoezo? Van Feyenoord wordt niets verwacht en van jullie wel, dus bij jullie is het erger als je verliest.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
Eerst zo'n grote bek over Ajax, en nu gespannen over zo'n derderangs Bulgaars clubje?
Da's waarquote:Op donderdag 14 september 2006 20:14 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Hoezo? Van Feyenoord wordt niets verwacht en van jullie wel, dus bij jullie is het erger als je verliest.
Extreem rechtse heksen ketel, als donkere spelers aan de bal zijn, gigantisch fluit concertquote:Op donderdag 14 september 2006 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
Eerst zo'n grote bek over Ajax, en nu gespannen over zo'n derderangs Bulgaars clubje?
Ah, dat moet Feyenoord inmiddels wel gewend zijnquote:Op donderdag 14 september 2006 20:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Extreem rechtse heksen ketel, als donkere spelers aan de bal zijn, gigantisch fluit concert
dat wel natuurlijkquote:Op donderdag 14 september 2006 20:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ah, dat moet Feyenoord inmiddels wel gewend zijn
niet meerquote:Op donderdag 14 september 2006 20:18 schreef Merkie het volgende:
Wat een belabberde beeldkwaliteit?
Ik kan het met -2 niet lezenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:21 schreef BigFire het volgende:
gelukkig kan mijn 90 jarige opa met oogafwijking -9 nu ook het scorebord lezen..
Zekersquote:Op donderdag 14 september 2006 20:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wel fraai ingekopt.
Kinderachtig hoor. Volgend jaar niet janken als er minder europese plekken voor nederlandse ploegen zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:24 schreef denthemen het volgende:
JAAAAAAAA
Kinderachtig hoor. Volgend jaar niet janken als er minder europese plekken voor nederlandse ploegen zijn.quote:
Kinderachtig hoor. Volgend jaar niet janken als er minder europese plekken voor nederlandse ploegen zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:23 schreef Erwtensoep het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dat is sneller dan ik dacht
Beetje dubbel.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:25 schreef Kaap het volgende:
[..]
Kinderachtig hoor. Volgend jaar niet janken als er minder europese plekken voor nederlandse ploegen zijn.
uhm, AJAX heeft dan de UEFA Cup, dus dat komt goed.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:25 schreef Kaap het volgende:
[..]
Kinderachtig hoor. Volgend jaar niet janken als er minder europese plekken voor nederlandse ploegen zijn.
Ik moest ook lachen.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:24 schreef twi het volgende:
Je zou haast gaan lachen, zoals al die Feyenoorders net bij IK Start - Ajax
Wat dacht je dan, na de wedstrijd van net en bijbehorend commentaar van Feyenoorders? Dat Ajacieden en PSV'ers hier niet kwamen lachen? Doe effe normaalquote:Op donderdag 14 september 2006 20:25 schreef Kaap het volgende:
[..]
Boeie.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:27 schreef jorienvdherik het volgende:
neppe shirts man van Feyenoord
Vast wel, vorig jaar kwamen ze met Kuyt en Kalou erook niet door en nu zonder die 2quote:Op donderdag 14 september 2006 20:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
Feyenoord vliegt er toch niet weer de 1ste ronde eruit![]()
Mekker je nou, ajax heeft toch gewonnen?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:27 schreef Jnk18 het volgende:
Ok nu moet ik lachen. KARMA @ DIE gasten die net ajax topic aan het verzieken waren. Eat that! muahaha
Maar nu hebben ze Huysegems en Charisteasquote:Op donderdag 14 september 2006 20:28 schreef stefmans het volgende:
[..]
Vast wel, vorig jaar kwamen ze met Kuyt en Kalou erook niet door en nu zonder die 2![]()
ik dacht dat '' harry '' de superspits was of isquote:Op donderdag 14 september 2006 20:28 schreef stefmans het volgende:
[..]
Vast wel, vorig jaar kwamen ze met Kuyt en Kalou erook niet door en nu zonder die 2![]()
Laat ze maar eens winnen van die debiele Oostblok-ploegen. Teplice, die ploeg van vorig jaar, 3x scheepsrecht dan maar he.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Maar nu hebben ze Huysegems en Charisteas
Geen zin om telkens een nieuwe post te verzinnen om te replyen op al die dezelfde reactiesquote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef RayMania het volgende:
Eén keer je punt maken is wel genoeg dunkt me.
Met het huidige budget?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef Damzkieee het volgende:
Lijken wel de uitshirts van PSV van vorig jaar ofzo. Van Marktplaats gehaald zeker...
lees even trug in het Ajax topic van net alsjeblieftquote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef TC03 het volgende:
En daar zijn alle Ajacieden weer. Ze halen hun plezier vooral uit slechte momenten van Feyenoord volgens mij, triest hoor...
Check je even het wedstrijdtopic van Ajax, met name JeroenVDHerik..quote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef TC03 het volgende:
En daar zijn alle Ajacieden weer. Ze halen hun plezier vooral uit slechte momenten van Feyenoord volgens mij, triest hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |