Zekersquote:Op donderdag 14 september 2006 20:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wel fraai ingekopt.
Kinderachtig hoor. Volgend jaar niet janken als er minder europese plekken voor nederlandse ploegen zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:24 schreef denthemen het volgende:
JAAAAAAAA
Kinderachtig hoor. Volgend jaar niet janken als er minder europese plekken voor nederlandse ploegen zijn.quote:
Kinderachtig hoor. Volgend jaar niet janken als er minder europese plekken voor nederlandse ploegen zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:23 schreef Erwtensoep het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dat is sneller dan ik dacht
Beetje dubbel.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:25 schreef Kaap het volgende:
[..]
Kinderachtig hoor. Volgend jaar niet janken als er minder europese plekken voor nederlandse ploegen zijn.
uhm, AJAX heeft dan de UEFA Cup, dus dat komt goed.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:25 schreef Kaap het volgende:
[..]
Kinderachtig hoor. Volgend jaar niet janken als er minder europese plekken voor nederlandse ploegen zijn.
Ik moest ook lachen.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:24 schreef twi het volgende:
Je zou haast gaan lachen, zoals al die Feyenoorders net bij IK Start - Ajax
Wat dacht je dan, na de wedstrijd van net en bijbehorend commentaar van Feyenoorders? Dat Ajacieden en PSV'ers hier niet kwamen lachen? Doe effe normaalquote:Op donderdag 14 september 2006 20:25 schreef Kaap het volgende:
[..]
Boeie.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:27 schreef jorienvdherik het volgende:
neppe shirts man van Feyenoord
Vast wel, vorig jaar kwamen ze met Kuyt en Kalou erook niet door en nu zonder die 2quote:Op donderdag 14 september 2006 20:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
Feyenoord vliegt er toch niet weer de 1ste ronde eruit![]()
Mekker je nou, ajax heeft toch gewonnen?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:27 schreef Jnk18 het volgende:
Ok nu moet ik lachen. KARMA @ DIE gasten die net ajax topic aan het verzieken waren. Eat that! muahaha
Maar nu hebben ze Huysegems en Charisteasquote:Op donderdag 14 september 2006 20:28 schreef stefmans het volgende:
[..]
Vast wel, vorig jaar kwamen ze met Kuyt en Kalou erook niet door en nu zonder die 2![]()
ik dacht dat '' harry '' de superspits was of isquote:Op donderdag 14 september 2006 20:28 schreef stefmans het volgende:
[..]
Vast wel, vorig jaar kwamen ze met Kuyt en Kalou erook niet door en nu zonder die 2![]()
Laat ze maar eens winnen van die debiele Oostblok-ploegen. Teplice, die ploeg van vorig jaar, 3x scheepsrecht dan maar he.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Maar nu hebben ze Huysegems en Charisteas
Geen zin om telkens een nieuwe post te verzinnen om te replyen op al die dezelfde reactiesquote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef RayMania het volgende:
Eén keer je punt maken is wel genoeg dunkt me.
Met het huidige budget?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef Damzkieee het volgende:
Lijken wel de uitshirts van PSV van vorig jaar ofzo. Van Marktplaats gehaald zeker...
lees even trug in het Ajax topic van net alsjeblieftquote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef TC03 het volgende:
En daar zijn alle Ajacieden weer. Ze halen hun plezier vooral uit slechte momenten van Feyenoord volgens mij, triest hoor...
Check je even het wedstrijdtopic van Ajax, met name JeroenVDHerik..quote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef TC03 het volgende:
En daar zijn alle Ajacieden weer. Ze halen hun plezier vooral uit slechte momenten van Feyenoord volgens mij, triest hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |