Komt nog een return hoor, daarnaast duurt de wedstrijd nog 60 minuten.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:50 schreef Doopy-X- het volgende:
feyenoord dit jaar te slecht voor de uefa-cup, halen de 1e ronde niet eens.........jezusssssssssss
En Feyenoord was bij Sparta ook oppermachtig natuurlijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Na een half uur met 2-0 achterstaan, dat kan niet onverdiend zijn.
Is meer jouw probleemquote:Op donderdag 14 september 2006 20:51 schreef raistlin6 het volgende:
ik zie feyenoord serieus in staat dit jaar om te degraderen.
Op naar de 5-0 dus!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Komt nog een return hoor, daarnaast duurt de wedstrijd nog 60 minuten.
Tja, tegen de verhouding in is iets anders dan onverdiend.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
En Feyenoord was bij Sparta ook oppermachtig natuurlijk.
Hij heeft wel gelijk. Op papier staat er een leuke subtopper, qua uitvoering staat hier een slechter elftal dan Heracles.quote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:53 schreef JeroenV het volgende:
Een doelpunt en alles is weer goed.
oh ja, en dan zijn jullie favoriet he...net als tegen Ajax toenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Komt nog een return hoor, daarnaast duurt de wedstrijd nog 60 minuten.
Ik word soms nog zwetend wakker na het zoveelste onterechte verlies van Ajax van een Italiaanse ploeg en daar zullen mensen van PSV ook last van hebben waarschijnlijkquote:Op donderdag 14 september 2006 20:48 schreef Merkie het volgende:
Wel redelijk onverdiend trouwens, maar dat zullen alle Ajacieden hier toch wel ontkennen.
Och, ik droom er juist vanquote:Op donderdag 14 september 2006 20:54 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Ik word soms nog zwetend wakker na het zoveelste onterechte verlies van Ajax van een Italiaanse ploeg en daar zullen mensen van PSV ook last van hebben waarschijnlijk
Dus jullie vinden het mooier als Ajax verliest als dat Feyenoord wint jullie zijn echt diep gezaktquote:Op donderdag 14 september 2006 20:53 schreef Kaap het volgende:
Zo over en uit voor Feijenoord en Groningen. Benieuwd of IK Start in de return zon gek kunstje uithaalt zoals FC Kopenhagen dat deedEn dan volgend seizoen maar 1 CL plekkie.
die lui moeten toch ergens geld mee sparenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:54 schreef nightfall het volgende:
cameraploeg is ook uit het plaatselijkr cafe he!
wat zeg je nouquote:Op donderdag 14 september 2006 20:54 schreef renz0r het volgende:
GVD!!!! !@#$#@$*%^&*#%&t*($#&^^*@#$^$%*$%&%^*()#$%^%^(*$t^#$^#@$%@#$%@#%&%$&*^%r&(
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef Merkie het volgende:
Goede poging van Guzzie.
jouw iconquote:Op donderdag 14 september 2006 20:50 schreef Doopy-X- het volgende:
feyenoord dit jaar te slecht voor de uefa-cup, halen de 1e ronde niet eens.........jezusssssssssss
Tja dan zijn we tenminste van dat gare playoff systeem afquote:Op donderdag 14 september 2006 20:53 schreef Kaap het volgende:
Zo over en uit voor Feijenoord en Groningen. Benieuwd of IK Start in de return zon gek kunstje uithaalt zoals FC Kopenhagen dat deedEn dan volgend seizoen maar 1 CL plekkie.
Guzziequote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef Merkie het volgende:
Goede poging van Guzzie.
Toch wel blij dat je toch je grote mond niet hebt waargemaakt?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef jorienvdherik het volgende:
hoop dat die zn been heeft gebroken
zijn nog meer wedstrijdenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:56 schreef dvdfreak het volgende:
hb de tv maar uitgezet
So true.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:56 schreef PsychoDominator het volgende:
3-0 zal er zo wel komen.
Koeman na de wedstrijd : "Dit mag natuurlijk nooit bij een club als Feyenoord. We moeten nu kalm blijven en proberen in de return alles te geven"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |