Die eerste zin gaat zeker gezegd worden...quote:Op donderdag 14 september 2006 20:56 schreef PsychoDominator het volgende:
3-0 zal er zo wel komen.
Koeman na de wedstrijd : "Dit mag natuurlijk nooit bij een club als Feyenoord. We moeten nu kalm blijven en proberen in de return alles te geven"
Wat onsportief van je.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef jorienvdherik het volgende:
hoop dat die zn been heeft gebroken
Alle Ajax haters zijn allang blij dat ik hier bijna niet meer ben tegenwoordigquote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef BigFire het volgende:
[..]
jouw iconkan me zó goed voorstellen dat alle Ajax haters er zich dood aan ergeren
![]()
Volgens mij ergert geen enkele Feyenoorder er zich hier op Fok! aan hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef BigFire het volgende:
[..]
jouw iconkan me zó goed voorstellen dat alle Ajax haters er zich dood aan ergeren
![]()
Ned 3 is er anders wel een goede pot bezig..quote:Op donderdag 14 september 2006 20:56 schreef dvdfreak het volgende:
hb de tv maar uitgezet
Je kan hem onderhand wel wekelijks opdreunenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:57 schreef renz0r het volgende:
[..]
Die eerste zin gaat zeker gezegd worden...
Gefrustreerd?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:56 schreef jorienvdherik het volgende:
lekker keep geblesseerd, hopelijk sterft zn been af
ja, denk ik ook. hoe spijtig het ook is.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:57 schreef Borizzz het volgende:
Ik denk dat je beter De Graafschap het veld in kan sturen.
serieus.
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Scheids doe er eens iets aan.
Als Ajacied geef ik zelfs toe dat als Ajax zo gespeeld had tegen Sofia als dat ze vandaag tegen IK Start gedaan hebben ze ook 2-0 achtergestaan zouden hebben ...quote:Op donderdag 14 september 2006 20:48 schreef Merkie het volgende:
Wel redelijk onverdiend trouwens, maar dat zullen alle Ajacieden hier toch wel ontkennen.
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit kan zo toch niet doorgaan. Al die nepblessures. Scheids doe er eens iets aan.
Wij hebben iets anders om ons aan te ergeren.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij ergert geen enkele Feyenoorder er zich hier op Fok! aan hoor.
SV Babberich kan ook nog welquote:Op donderdag 14 september 2006 20:57 schreef Borizzz het volgende:
Ik denk dat je beter De Graafschap het veld in kan sturen.
serieus.
Nadat de spelersbus is vertrokken natuurlijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:59 schreef jorienvdherik het volgende:
ik hoop echt dat er een soort van gasexplosie plaats vind daar
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:58 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Ze gaan als een trein!
JR. Weet tenminste waar je het over hebt als je slechte grappen maakt...quote:Op donderdag 14 september 2006 20:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
SV Babberich kan ook nog wel, of FC Lienden met Kraay SR. als trainer
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Heeft Theo toch nog een beetje een leuke avond gehad idd.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Op marktplaats zal je denk ik nog geld bij moeten betalen om van het kaartje af te mogen komenquote:Op donderdag 14 september 2006 21:00 schreef renz0r het volgende:
Ik ga AZ kijken, dit is om te huilen....
vanmiddag nog kaartje gekocht voor thuiswedstrijd, dit wordt bidden als het zo doorgaat...
die bedoelde ik ookquote:Op donderdag 14 september 2006 21:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
JR. Weet tenminste waar je het over hebt als je slechte grappen maakt...
In het uitvak, wéér een excuus om te gebruiken vanwege het feit dat je hier zitquote:Op donderdag 14 september 2006 20:59 schreef jorienvdherik het volgende:
heb ook al een kaartje voor de returnquote:Op donderdag 14 september 2006 21:00 schreef renz0r het volgende:
Ik ga AZ kijken, dit is om te huilen....
vanmiddag nog kaartje gekocht voor thuiswedstrijd, dit wordt bidden als het zo doorgaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |