Onamerikaans gewoon.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope, bewolkt en rond de 15 graden.
Ja, bijna Nederlandsquote:Op donderdag 14 september 2006 17:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Onamerikaans gewoon.
Geeft niet hoorquote:
quote:
Niet zo verlegen. Gewoon uit volle borst met een zangerige stem TEEEEVEEEEPEEE laten schallen.quote:
Ik heb geen mooie zangerige stem (Al komt mijn poes wel altijd naar me toe om te knuffelen als ik meezing met een mp3 ofzo), en houd ook niet van hard schallen.. Ben best rustig eigenlijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zo verlegen. Gewoon uit volle borst met een zangerige stem TEEEEVEEEEPEEE laten schallen.
Oh. Nou.. eh... ja... dat is toch niet erg. Op 't forum klinkt toch alles even hardquote:Op donderdag 14 september 2006 17:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb geen mooie zangerige stem (Al komt mijn poes wel altijd naar me toe om te knuffelen als ik meezing met een mp3 ofzo), en houd ook niet van hard schallen.. Ben best rustig eigenlijk.
Dat is niet helemaal waar.. IETS ALS DIT KLINKT VEEL HARDER dan iets als dir.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Nou.. eh... ja... dat is toch niet erg. Op 't forum klinkt toch alles even hard.
Jat een politiepetje voor me, dat vind ik leuk.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:23 schreef wonderer het volgende:
Oeh, oeh, ik heb een date met twee politiemannen volgende maand
Kinky, met die gummiknuppels en boeienquote:Op donderdag 14 september 2006 17:23 schreef wonderer het volgende:
Don't get me startedquote:Op donderdag 14 september 2006 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kinky, met die gummiknuppels en boeien.
Euh, en Brad?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:23 schreef wonderer het volgende:
Die zit dan nog in Amerika.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Euh, en Brad?
quote:Op donderdag 14 september 2006 17:52 schreef Chowi het volgende:
*meisje met krullen meldt.
Hihi. Hoi.quote:
Waaromquote:Op donderdag 14 september 2006 17:56 schreef wonderer het volgende:
*tondeuse pak*
Zullen we, waterlelies, parkieten, bier, de wortel van 3,6721, óf lederen handschoenen?quote:
Ja, dat houdt mij een beetje in evenwichtquote:Op donderdag 14 september 2006 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Je houdt subtiel?
Da's wel erg subtiel.
Typen met één hand gaat natuurlijk best lastig.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Je houdt subtiel?
Da's wel erg subtiel.
Er bestaat ook zoiets als spraakherkenning, hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 18:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Typen met één hand gaat natuurlijk best lastig..
quote:Op donderdag 14 september 2006 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Je houdt subtiel?
Da's wel erg subtiel.
Tof. Wat is het?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als spraakherkenning, hoor
Lijkt me interessant! Zijn er studies in? Ik moet immers nog een vervolgopleiding kiezen.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou, herkenning van spraak enzoot.
Informaticaquote:Op donderdag 14 september 2006 18:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lijkt me interessant! Zijn er studies in? Ik moet immers nog een vervolgopleiding kiezen.
Kom Eventmanagement doen bij mij.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:17 schreef Chowi het volgende:
Ik moet HBO.
Ja, en dn gaan we met z'n allen koffie drinkenquote:Op donderdag 14 september 2006 18:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kom Eventmanagement doen bij mij.
Ook in Utrecht.
Met Chowi erbij durf je het sowieso wel aan?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en dn gaan we met z'n allen koffie drinken.
Okay.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kom Eventmanagement doen bij mij.
Ook in Utrecht.
Nee, juist minderquote:Op donderdag 14 september 2006 18:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Met Chowi erbij durf je het sowieso wel aan?
Waarom? Wat doe ik fout?quote:
Het ligt zeker niet aan jou, maar ik heb een soort angst voor nieuwe dingen, vreemde mensen en andere toekomstige zaken.quote:
Rustig maar, ik zal je niet overladen met vragen. Ik waardeer stiltes.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het ligt zeker niet aan jou, maar ik heb een soort angst voor nieuwe dingen, vreemde mensen en andere toekomstige zaken.
Ik weet het niet. Het idee alleen al vind ik doodengquote:Op donderdag 14 september 2006 18:54 schreef wonderer het volgende:
Je wil zeker ook niet meeten als ik volgende maand in nederland ben...
Hij heeft nog ongeveer een jaar om zich voor te bereiden.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Rustig maar, ik zal je niet overladen met vragen. Ik waardeer stiltes.
Ja, fuk. Straks gaat 'ie zichzelf een complete make-over geven en herkennen we niets van de oude Erik terug.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hij heeft nog ongeveer een jaar om zich voor te bereiden.
Over een jaar bén ik de oude Erik, nu nog de jongequote:Op donderdag 14 september 2006 19:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, fuk. Straks gaat 'ie zichzelf een complete make-over geven en herkennen we niets van de oude Erik terug.
Mentale voorbereiding, verder mag hij niets veranderen aan prins Erik.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, fuk. Straks gaat 'ie zichzelf een complete make-over geven en herkennen we niets van de oude Erik terug.
Nee, ik denk dat je de eeuwige jeugd hebt.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Over een jaar bén ik de oude Erik, nu nog de jonge.
Die linker is ook best tof!quote:Op donderdag 14 september 2006 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen, want ik begreep de opdracht fout. De opdracht was dat je verschillende emoties moest uitdrukken door verschillende lichtbronnen, maar ik dacht dat je dus zelf ook een emotie uit moest beelden, maar het moest dus met een neutraal gezicht. Ik heb de opdracht opnieuw gedaan en had een 8,5.
Dit was het resultaat dus:
[afbeelding]
boeienquote:Op donderdag 14 september 2006 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kinky, met die gummiknuppels en boeien.
Ziekjes enzoquote:Op donderdag 14 september 2006 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Zwaffel! Da's weer een tijdje geleden!
Ja hállo, ik heb morgen gym.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:38 schreef Zwaffel het volgende:
*hatsjoe*
Oi ik kom jullie besmetten
Wat wil je? Hiv of toch liever gewoon aids?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja hállo, ik heb morgen gym.
Dus besmet me maar.
Gossie.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:39 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ziekjes enzo
keelontsteking,verkouden. IK WIL BETER ZIJN VERDOMME!
Ik ben echt zó blij dat ik dit jaar geen gym meer hebquote:Op donderdag 14 september 2006 19:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja hállo, ik heb morgen gym.
Dus besmet me maar.
Ik ben niet echt in de stemming voor seks.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:39 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Wat wil je? Hiv of toch liever gewoon aids?
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gossie.
* Tha_Erik thee gaat zetten voor Zwaffel.
Je hebt zeker hoofdpijn..quote:Op donderdag 14 september 2006 19:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben niet echt in de stemming voor seks.
Immer.quote:
Zegt me niks, sorry.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zoek de naam van een liedje, alleen weet ik vooral de clip.
Er zit zo'n jongen gitaar te spelen en te zingen, dan komt er zong groepje meiskes die gaan ingewikkeld touwtjespringen en daarna zo'n groep dames die zo'n waaier-act opvoeren. Wat is toch denaam van dat liedje.
Zegt me niks. Al moet ik bij die meisjes die gaan touwtje springen denken aan "a nightmare on elmstreet" (filmquote:Op donderdag 14 september 2006 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zoek de naam van een liedje, alleen weet ik vooral de clip.
Er zit zo'n jongen gitaar te spelen en te zingen, dan komt er zong groepje meiskes die gaan ingewikkeld touwtjespringen en daarna zo'n groep dames die zo'n waaier-act opvoeren. Wat is toch denaam van dat liedje.
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
You give me something - James Morrison!
Gevonden.
Ech, watwillen mensen mij aandoen? Ik ben braaf enzo op 't forumquote:Op donderdag 14 september 2006 19:54 schreef Zwaffel het volgende:
Dat je herkenbaar op FOK wil erik![]()
ik voor geen geld
Alhoewel er wel 1 heeeeeeeeele oude foto ooit eens op fok heeft gestaan![]()
Issie een beetje aardigquote:Op donderdag 14 september 2006 19:53 schreef wonderer het volgende:
Erik, je lijkt op een vriend van me
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ech, watwillen mensen mij aandoen? Ik ben braaf enzo op 't forum.
Pff. Who cares. De meeste mensen hier durven toch niet de deur uit.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:54 schreef Zwaffel het volgende:
Dat je herkenbaar op FOK wil erik![]()
ik voor geen geld
Alhoewel er wel 1 heeeeeeeeele oude foto ooit eens op fok heeft gestaan![]()
Ja hoor, ik kan prima met hem opschietenquote:
Dan hoeven we niet te meetenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kan prima met hem opschieten
Doet me denken aan die ene film waarbij die vrouw ook de deur niet uitdurft omdat ze een poosje geleden is ontvoerd enzo.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pff. Who cares. De meeste mensen hier durven toch niet de deur uit.
Bekende film!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:02 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Doet me denken aan die ene film waarbij die vrouw ook de deur niet uitdurft omdat ze een poosje geleden is ontvoerd enzo.
Even denken hoe die film heet.
Ooh ja,copycat!
Wat is dat nou weer voor logicaquote:Op donderdag 14 september 2006 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan hoeven we niet te meeten.
shame on fucking you.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bekende film!
Ik heb 'm alleen nog nooit gezien..
Homologica.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor logica
It's the fear taking over!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor logica
Ik ken daarentegen weer heel veel goeie onbekende films.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:11 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
shame on fucking you.
Ken je klassiekers
lost in translationquote:Op donderdag 14 september 2006 20:22 schreef Chowi het volgende:
Nobody Knows (Dare Mo Shiranai),
Me And You And Everyone We Know,
Lost In Translation, al is die niet zo heel onbekend, geloof ik
en The Science Of Sleep.
Wil je een anta-flu van me? Of 5?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:20 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb zin in softe ijs. Dat verlicht mn keel
Waarom gaat die keelpijn niet over![]()
ik heb net een nieuwe zak laten halenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wil je een anta-flu van me? Of 5?
Je kraakt m'n smaak af.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:27 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
lost in translationgod wat een kutfilm is dat.
Kusje drop.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb hoofdpijn. Stomme domme deurposten ook.
Ik word er nooit zo blij van als twee politiemannen onder het genot van wat koffie met me willen praten..quote:Op donderdag 14 september 2006 17:23 schreef wonderer het volgende:
Als ik het goede verband leg, dan is het voor research van een verhaal.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik word er nooit zo blij van als twee politiemannen onder het genot van wat koffie met me willen praten..
Ik had het tegen Erik. Goed verband.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dan had ik mezelf kunnen genezen?
Wanneer de positie van vrager en antwoorder zijn omgedraaid is dat al een vebetering.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik het goede verband leg, dan is het voor research van een verhaal.
Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:05 schreef NanKing het volgende:
Wat een wijsheid, Alicey, wat een wijsheid.
Dat krijg je met zo'n wijs persoonquote:Op donderdag 14 september 2006 21:05 schreef NanKing het volgende:
Wat een wijsheid, Alicey, wat een wijsheid.
Ja, ik zag hetquote:Op donderdag 14 september 2006 21:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
De vrouw! <- Die user weet leuk binnen te komen
"Vertel op! Hoe ging het eraan toe op de politieschool?! Ik weet dat je het weet, vertel nou maar gewoon, dan zijn we daar ook weer vanaf!" *met lamp in ogen schijn*quote:Op donderdag 14 september 2006 21:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wanneer de positie van vrager en antwoorder zijn omgedraaid is dat al een vebetering.
Doe maar gewoon alles precies anders dan ik, dan komt dat vanzelf.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:11 schreef Chowi het volgende:
Ik wil ook leren slim te zijn! Help me, Alicey..
En ze dan apart nemen. "Je partner heeft al bekend, hoe het er daar aan toegaat. Als jij dat nu ook doet kunnen we misschienwel een deal sluiten"quote:Op donderdag 14 september 2006 21:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Vertel op! Hoe ging het eraan toe op de politieschool?! Ik weet dat je het weet, vertel nou maar gewoon, dan zijn we daar ook weer vanaf!" *met lamp in ogen schijn*
Ik zie het helemaal voor mequote:Op donderdag 14 september 2006 21:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Vertel op! Hoe ging het eraan toe op de politieschool?! Ik weet dat je het weet, vertel nou maar gewoon, dan zijn we daar ook weer vanaf!" *met lamp in ogen schijn*
Open houden, anders klaag ik 'm aan voor euhz...anti vrouw zijnquote:Op donderdag 14 september 2006 21:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Doffy er mee doet.
Wat een lange lap tekst over vrouwmensenquote:Op donderdag 14 september 2006 21:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
De vrouw! <- Die user weet leuk binnen te komen
Ja bij een man ben zo klaar idd.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een lange lap tekst over vrouwmensen![]()
.
Mjah maar het is moeilijk om boos te blijven op hem.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Open houden, anders klaag ik 'm aan voor euhz...anti vrouw zijn.
Ik stalk je vanaf nu, okay?!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doe maar gewoon alles precies anders dan ik, dan komt dat vanzelf.
Gay Minds Think Alike.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
De chocolade of de paddenstoelen?
zijn er paddestoelen die truffels heten dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
De chocolade of de paddenstoelen?
Oh dat helpt dan misschien wel.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:18 schreef NanKing het volgende:
Dan doe ik hem heel onboos aanklagen.
Ja, hele dure, die gevonden worden door varkens.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:21 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
zijn er paddestoelen die truffels heten dan?
quote:ik bedoelde de chocolade
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:21 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
zijn er paddestoelen die truffels heten dan?
ik bedoelde de chocolade
Ik ben leuk in alles.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een leuke stalkster bent..
Ook in vla?quote:
Hm, dat moet ik eens proberen.quote:
Nou kijk, ik stalk alleen op het forum hè, want je moet forum en privé gescheiden houden. Dus dan kijk ik in je history en dan reageer ik in elk topic waar je gepost hebt. "Hihi. Leuk is ze hè? Ze heeft gelijk hè? HIHI!".quote:Op donderdag 14 september 2006 21:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je gewoon niet leuk in zijn.
Maar vertel eens hoe leuk je stalkt?
Jij wil ook dat ik je stalk hè? Het is overduidelijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:33 schreef NanKing het volgende:
Hihi, dat klinkt bezig gezellig sjouwie.
Ja, maar ik ben ook een aandachtshoerquote:Op donderdag 14 september 2006 21:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij wil ook dat ik je stalk hè? Het is overduidelijk.
Same. Kwam jij nou ook naar die baggermeeting?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben ook een aandachtshoer.
Jaquote:Op donderdag 14 september 2006 21:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Same. Kwam jij nou ook naar die baggermeeting?
Mietje!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Meetings! *Ril*
* Tha_Erik wegkruipt.
Homoquote:
Wil je ook een glaasje?quote:
Als het bij een enkele keer blijft is dat best leuk jaquote:Op donderdag 14 september 2006 21:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou kijk, ik stalk alleen op het forum hè, want je moet forum en privé gescheiden houden. Dus dan kijk ik in je history en dan reageer ik in elk topic waar je gepost hebt. "Hihi. Leuk is ze hè? Ze heeft gelijk hè? HIHI!".
Da's toch best leuk? Op zich?
Wat een subtiele manier om te zeggen dat het van jou eigenlijk niet hoeftquote:Op donderdag 14 september 2006 22:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het bij een enkele keer blijft is dat best leuk ja
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een subtiele manier om te zeggen dat het van jou eigenlijk niet hoeft.
Nee, eigenlijk niet. Maar sowieso heb ik weinig met stalkerts te maken gehad eik.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:04 schreef NanKing het volgende:
Ooit een leuke stalkert gezien dan?.
Voor alles een eerste keerquote:Op donderdag 14 september 2006 22:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Maar sowieso heb ik weinig met stalkerts te maken gehad eik.
Ik heb geen koelkast over helaas... Volgende ronde weer nieuwe kansenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:10 schreef NanKing het volgende:
Jeej, wat win ik.
Een koelkast zeg je?
Komt goed uit, de mijne stuk waarschijnlijk.
Ja!quote:Op donderdag 14 september 2006 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, dan leg je toch een ijskelder aan, net als eeuwen geleden?
Wel voor mensen die in een appartement wonen. Meestal zijn appartementen een heel complex waar allerlei voorzieningen zijn. Het is voor het beheer ook makkelijker als niet elk persoon zijn eigen wasser en droger heeft, natuurlijk, en het scheelt een hoop ruimte. Je hoeft geen rekening te houden met 24 drogers die tegelijk aan worden gezet of zo.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dat nou normaal in Amerika? Het gebruik van de wasserette? Want je ziet het wel altijd in films enzo, maardie zijn niet altijd representatief.
Via je moederbord?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:53 schreef Sitethief het volgende:
Internet ligt er hier uit, ik ben echt verslaafd. zit beetje via mijn mobo te posten
Zal wel goedkomen, hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:29 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een probleem... Brad belde om half zes dat het nog een half uurtje, 45 minuten zou duren voor hij thuis was, dus ik denk, ik zet het eten vast op, kunnen we meteen aan tafel als ie thuis is.
Nu is het even over tien minuten klaar maar hij heeft nog niet gebeld dat hij eraan komt...
Ik hoop het, anders heeft ie koud etenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zal wel goedkomen, hoor
Stalkert jij!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:46 schreef NanKing het volgende:
Denk 't niet want ze kreeg de kip niet bruin.
zie topic in cul![]()
Systeembeheer Koldijk, met Michel Everts. Waar kan ik u mee van dienst zijn?quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:48 schreef Zwaffel het volgende:
GODVERDOMME stervende hoeren kanker computer. JEZUS zeg.
Ik heb dat hoerending nog verdomme geen maand. En vanaf het begin af aan crasht ie. Ik kan NIKS vinden waardoor het komt. Ik kom verdomme amper mn windows in
Ja ik ben boos
Goeiemorgen trouwens
http://forum.fok.nl/topic/910154quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:52 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Systeembeheer Koldijk, met Michel Everts. Waar kan ik u mee van dienst zijn?
Wow das minder,quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:57 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Nieuwe computer valt vaak "uit"
Minder? ik krijg serieus de neiging hem zo het raam uit te flikkeren. Kut ding. Denk je verdomme een normale pc te kopen,heb je dit gedonder. En ik ben niet eens de enigequote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:32 schreef maedel het volgende:
Zo, jullie hebben goed door zitten kakelen zeg!
-ik was een dagje pc-loos-
Maar goedemorgen!
Mhaw,lief van je aangeboden hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:32 schreef Sitethief het volgende:
Ik wil best een keer langskomen om te kijken wat ik kan doen, maar mensen vinden het altijd eng als ik dat voorstel,.
god jij ook al ziek? tis wel lekker bezigquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:32 schreef maedel het volgende:
Zo, jullie hebben goed door zitten kakelen zeg!
-ik was een dagje pc-loos-
Maar goedemorgen!
* maedel heeft zich ziekgemeld.
Ja had al door dat je een meid met verstand van zaken bent,quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:35 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Mhaw,lief van je aangeboden hoormaar ik heb er garantie op. En ik ben zelf ook redelijk thuis in windhoos en hardware. Maar ik krijg het met geen mogelijkheid opgelost. Of het is het geheugen wat me erg sterk lijkt, of het is een stukje hardware(driver) wat kloot.
Let them burn,quote:Norrod gaat het maar lekker fixen. En zo niet wil ik mn geld terug
Iets met recht op werkende aankoop enzo. Iig never geen norrod maar voor mij
Weet ik niet, ben mischien te spontaan, te snel persoonlijk, sommige mensen schrikken daar van ,quote:waarom vinden mensen het eng als je dat aanbiedt?
wel heel lief van je hoor!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja had al door dat je een meid met verstand van zaken bent,.
[..]
Let them burn,.
[..]
Weet ik niet, ben mischien te spontaan, te snel persoonlijk, sommige mensen schrikken daar van ,. Ka ik ergens wel begrijpen hoor,
. En niemand hoeft zich aangesproken te voelen,
.
Is "Dj MikeyMo - Put your hands up" ergens te beluisteren?quote:
quote:
jupquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:39 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Is "Dj MikeyMo - Put your hands up" ergens te beluisteren?.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:40 schreef Sitethief het volgende:
[..]
.
God tis zover hoor, iemand die mij laat blozen,.
Oe ty, kan hier op werk niet luisteren maar ik zet em op mijn strick voor thuis, ok ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:42 schreef Zwaffel het volgende:
http://www.mikeymo.nl/music/music/lux_aeterna.mp3 die dus
okeequote:Op vrijdag 15 september 2006 09:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Oe ty, kan hier op werk niet luisteren maar ik zet em op mijn strick voor thuis, ok ?![]()
Wat naar mijn mening goed werkt is ijskoude Jägermeisterquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:46 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
okee![]()
O*
strax naar den dokter
hopen dat ik nu wél wat krijg voor die keelontsteking
quote:
Ik lust geen jägermeisterquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:49 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wat naar mijn mening goed werkt is ijskoude Jägermeister, maar das persoonlijk,
.
Btw, je mag me wel toevoegen op msn, ben al bezet dus MM hoeft zich geen zorgen te maken,.
Maakt echt niet uit hoor,quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:53 schreef Stroekie het volgende:
@ Sitethief
Ja was gisteren allemaal een beetje hectisch en abrupt anders dan gepland
Had gegokt dat ik nog wel tijd had gisteren om je te beantworoden maar werd in ene ruw weggerukt van mijn werkplek om naar bruiloft te vertrekken en was daar omstreeks 01.00 uur van terug en heb daarna geen email of MSN meer gecontroleerd
nou dan moet het toch wel lukken om vandaag een evenwichtig antwoord te sturenquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:02 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Maakt echt niet uit hoor,. Zit maximaal 48 uur zonder internet thuis,
.
Neem de tijd zou ik zeggen,.
Stuur ik gelijk nog een mail, eentje waar je niet uitegbreid op hoeft te antwoorden,quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou dan moet het toch wel lukken om vandaag een evenwichtig antwoord te sturen![]()
Tis echt terras weer,quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:14 schreef Zwaffel het volgende:
ik ben helemaal in de zomerstemming
Morgen ook dit weermorgen maar eens MM verleiden om een terras te pakken
Zal strax eens appelkorn halen
keiwarm hier. 26 gradenquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:20 schreef Roosjedoosje het volgende:
jemig, het is keikoud hier!
Wel zonnig gelukkig(hoewel deze zojiust ondergegaan is volgens mij...)
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:27 schreef Roosjedoosje het volgende:
hier nog maar 10 ofzo en ik heb net een uur lang buiten moeten staan in mijn korte broek![]()
Wow.............quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:44 schreef Zwaffel het volgende:kom ik van de dokter net omdat ik enorme keelpijn heb (keel ontsteking)
doet die kneus me voor keelpijn morfine
mooi dat ik die niet ga eten
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:17 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Het bevat morfine, maar dat betekent nog niet dat het morfine is.
het is morfine. 5 mg. zelf van de dokter en apotheker gehoortquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Het bevat morfine, maar dat betekent nog niet dat het morfine is.
kill bill 1 + 2quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:18 schreef Sitethief het volgende:
[..]vanitas,
.
Okay, weer wat geleerd,.
Hey Vanitas raad me eens een goeie film aan, die ik in de gemiddelde videotheeek ook terug kan vinden,.
Maak eens pic van het doosie?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:19 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
het is morfine. 5 mg. zelf van de dokter en apotheker gehoort
Check! Gezien, ben in voor iets wat ik nog niet gezien heb,quote:
Hannibalquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:20 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Check! Gezien, ben in voor iets wat ik nog niet gezien heb,.
Qatsi trilogie, of Barakaquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:18 schreef Sitethief het volgende:
Hey Vanitas raad me eens een goeie film aan, die ik in de gemiddelde videotheeek ook terug kan vinden,.
ja,maar morfine is wel ff iets te overdreven. Oke ik heb pijn,maar dood ga ik er nog niet aan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:21 schreef Roosjedoosje het volgende:
Tsja, je wilt toch iets hebben van de dokter? Wat wil je anders? Als het een virus is, moet je toch echt even pijn lijden óf de morfine slikken waarschijnlijk (aannemend dat paracetamol niet voldoende is)
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:23 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Hannibal
Silence of the lambs
Red dragon
Brother bear (1&2)
Alle rocky's
Run away bride
Someone like you
Shrek (1&2)
Finding nemo
Seven
Kill bill (1&2)
Alle Freddy's (nightmare on elmstreet)
Saw (1 & 2)
The rock
Ice age (1&2)
Lek
The punisher
K-Pax
Jason X
Jacky brown
Lilja 4 ever
Christiane F
Dat helpt ook niet tegen de pijn hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:23 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja,maar morfine is wel ff iets te overdreven. Oke ik heb pijn,maar dood ga ik er nog niet aan.
Ik wilde gewoon pecelini
Dit had ik voorspeld, ik schat jouw minder mainstream in Vanitas,quote:
Nu ja, mainstream, mainstream, wat is mainstream? Ik heb wel genoten van The Lord of the Rings enzo, hoewel het wel dat 'iets' mist. Maar bij het zien van het gros (van welke ik ervan gezien heb danwel) van die films die hier opgenoemd zijn heb ik mij gewoon stierlijk verveeld.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:31 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dit had ik voorspeld, ik schat jouw minder mainstream in Vanitas,.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, mainstream, mainstream, wat is mainstream? Ik heb wel genoten van The Lord of the Rings enzo, hoewel het wel dat 'iets' mist. Maar bij het zien van het gros (van welke ik ervan gezien heb danwel) van die films die hier opgenoemd zijn heb ik mij gewoon stierlijk verveeld.
even een blonde vraag, maar is de auto/fiets/brommer/scooter/motor nu kaduuk of is de C1000 gesloten?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:59 schreef Sitethief het volgende:
Wil ik in de pauze naar de c1000 rijden om mijn lunch te halen, is ie kaduuk..........
Pauze inmiddels al voorbij, en ik heb honger en moet in m'n eentje op de boel passen..............
![]()
Ja hé,quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:02 schreef liefie_ het volgende:
wat is het uwv toh een heerlijk snelle instantie![]()
![]()
Breek me de bek niet openquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:02 schreef liefie_ het volgende:
wat is het uwv toh een heerlijk snelle instantie![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |