Wel voor mensen die in een appartement wonen. Meestal zijn appartementen een heel complex waar allerlei voorzieningen zijn. Het is voor het beheer ook makkelijker als niet elk persoon zijn eigen wasser en droger heeft, natuurlijk, en het scheelt een hoop ruimte. Je hoeft geen rekening te houden met 24 drogers die tegelijk aan worden gezet of zo.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dat nou normaal in Amerika? Het gebruik van de wasserette? Want je ziet het wel altijd in films enzo, maardie zijn niet altijd representatief.
Via je moederbord?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:53 schreef Sitethief het volgende:
Internet ligt er hier uit, ik ben echt verslaafd. zit beetje via mijn mobo te posten
Zal wel goedkomen, hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:29 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een probleem... Brad belde om half zes dat het nog een half uurtje, 45 minuten zou duren voor hij thuis was, dus ik denk, ik zet het eten vast op, kunnen we meteen aan tafel als ie thuis is.
Nu is het even over tien minuten klaar maar hij heeft nog niet gebeld dat hij eraan komt...
Ik hoop het, anders heeft ie koud etenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zal wel goedkomen, hoor
Stalkert jij!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:46 schreef NanKing het volgende:
Denk 't niet want ze kreeg de kip niet bruin.
zie topic in cul![]()
Systeembeheer Koldijk, met Michel Everts. Waar kan ik u mee van dienst zijn?quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:48 schreef Zwaffel het volgende:
GODVERDOMME stervende hoeren kanker computer. JEZUS zeg.
Ik heb dat hoerending nog verdomme geen maand. En vanaf het begin af aan crasht ie. Ik kan NIKS vinden waardoor het komt. Ik kom verdomme amper mn windows in
Ja ik ben boos
Goeiemorgen trouwens
http://forum.fok.nl/topic/910154quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:52 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Systeembeheer Koldijk, met Michel Everts. Waar kan ik u mee van dienst zijn?
Wow das minder,quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:57 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Nieuwe computer valt vaak "uit"
Minder? ik krijg serieus de neiging hem zo het raam uit te flikkeren. Kut ding. Denk je verdomme een normale pc te kopen,heb je dit gedonder. En ik ben niet eens de enigequote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:32 schreef maedel het volgende:
Zo, jullie hebben goed door zitten kakelen zeg!
-ik was een dagje pc-loos-
Maar goedemorgen!
Mhaw,lief van je aangeboden hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:32 schreef Sitethief het volgende:
Ik wil best een keer langskomen om te kijken wat ik kan doen, maar mensen vinden het altijd eng als ik dat voorstel,.
god jij ook al ziek? tis wel lekker bezigquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:32 schreef maedel het volgende:
Zo, jullie hebben goed door zitten kakelen zeg!
-ik was een dagje pc-loos-
Maar goedemorgen!
* maedel heeft zich ziekgemeld.
Ja had al door dat je een meid met verstand van zaken bent,quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:35 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Mhaw,lief van je aangeboden hoormaar ik heb er garantie op. En ik ben zelf ook redelijk thuis in windhoos en hardware. Maar ik krijg het met geen mogelijkheid opgelost. Of het is het geheugen wat me erg sterk lijkt, of het is een stukje hardware(driver) wat kloot.
Let them burn,quote:Norrod gaat het maar lekker fixen. En zo niet wil ik mn geld terug
Iets met recht op werkende aankoop enzo. Iig never geen norrod maar voor mij
Weet ik niet, ben mischien te spontaan, te snel persoonlijk, sommige mensen schrikken daar van ,quote:waarom vinden mensen het eng als je dat aanbiedt?
wel heel lief van je hoor!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja had al door dat je een meid met verstand van zaken bent,.
[..]
Let them burn,.
[..]
Weet ik niet, ben mischien te spontaan, te snel persoonlijk, sommige mensen schrikken daar van ,. Ka ik ergens wel begrijpen hoor,
. En niemand hoeft zich aangesproken te voelen,
.
Is "Dj MikeyMo - Put your hands up" ergens te beluisteren?quote:
quote:
jupquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:39 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Is "Dj MikeyMo - Put your hands up" ergens te beluisteren?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |