Onamerikaans gewoon.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope, bewolkt en rond de 15 graden.
Ja, bijna Nederlandsquote:Op donderdag 14 september 2006 17:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Onamerikaans gewoon.
Geeft niet hoorquote:
quote:
Niet zo verlegen. Gewoon uit volle borst met een zangerige stem TEEEEVEEEEPEEE laten schallen.quote:
Ik heb geen mooie zangerige stem (Al komt mijn poes wel altijd naar me toe om te knuffelen als ik meezing met een mp3 ofzo), en houd ook niet van hard schallen.. Ben best rustig eigenlijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zo verlegen. Gewoon uit volle borst met een zangerige stem TEEEEVEEEEPEEE laten schallen.
Oh. Nou.. eh... ja... dat is toch niet erg. Op 't forum klinkt toch alles even hardquote:Op donderdag 14 september 2006 17:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb geen mooie zangerige stem (Al komt mijn poes wel altijd naar me toe om te knuffelen als ik meezing met een mp3 ofzo), en houd ook niet van hard schallen.. Ben best rustig eigenlijk.
Dat is niet helemaal waar.. IETS ALS DIT KLINKT VEEL HARDER dan iets als dir.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Nou.. eh... ja... dat is toch niet erg. Op 't forum klinkt toch alles even hard.
Jat een politiepetje voor me, dat vind ik leuk.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:23 schreef wonderer het volgende:
Oeh, oeh, ik heb een date met twee politiemannen volgende maand
Kinky, met die gummiknuppels en boeienquote:Op donderdag 14 september 2006 17:23 schreef wonderer het volgende:
Don't get me startedquote:Op donderdag 14 september 2006 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kinky, met die gummiknuppels en boeien.
Euh, en Brad?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:23 schreef wonderer het volgende:
Die zit dan nog in Amerika.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Euh, en Brad?
quote:Op donderdag 14 september 2006 17:52 schreef Chowi het volgende:
*meisje met krullen meldt.
Hihi. Hoi.quote:
Waaromquote:Op donderdag 14 september 2006 17:56 schreef wonderer het volgende:
*tondeuse pak*
Zullen we, waterlelies, parkieten, bier, de wortel van 3,6721, óf lederen handschoenen?quote:
Ja, dat houdt mij een beetje in evenwichtquote:Op donderdag 14 september 2006 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Je houdt subtiel?
Da's wel erg subtiel.
Typen met één hand gaat natuurlijk best lastig.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Je houdt subtiel?
Da's wel erg subtiel.
Er bestaat ook zoiets als spraakherkenning, hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 18:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Typen met één hand gaat natuurlijk best lastig..
quote:Op donderdag 14 september 2006 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Je houdt subtiel?
Da's wel erg subtiel.
Tof. Wat is het?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als spraakherkenning, hoor
Lijkt me interessant! Zijn er studies in? Ik moet immers nog een vervolgopleiding kiezen.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou, herkenning van spraak enzoot.
Informaticaquote:Op donderdag 14 september 2006 18:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lijkt me interessant! Zijn er studies in? Ik moet immers nog een vervolgopleiding kiezen.
Kom Eventmanagement doen bij mij.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:17 schreef Chowi het volgende:
Ik moet HBO.
Ja, en dn gaan we met z'n allen koffie drinkenquote:Op donderdag 14 september 2006 18:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kom Eventmanagement doen bij mij.
Ook in Utrecht.
Met Chowi erbij durf je het sowieso wel aan?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en dn gaan we met z'n allen koffie drinken.
Okay.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kom Eventmanagement doen bij mij.
Ook in Utrecht.
Nee, juist minderquote:Op donderdag 14 september 2006 18:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Met Chowi erbij durf je het sowieso wel aan?
Waarom? Wat doe ik fout?quote:
Het ligt zeker niet aan jou, maar ik heb een soort angst voor nieuwe dingen, vreemde mensen en andere toekomstige zaken.quote:
Rustig maar, ik zal je niet overladen met vragen. Ik waardeer stiltes.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het ligt zeker niet aan jou, maar ik heb een soort angst voor nieuwe dingen, vreemde mensen en andere toekomstige zaken.
Ik weet het niet. Het idee alleen al vind ik doodengquote:Op donderdag 14 september 2006 18:54 schreef wonderer het volgende:
Je wil zeker ook niet meeten als ik volgende maand in nederland ben...
Hij heeft nog ongeveer een jaar om zich voor te bereiden.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Rustig maar, ik zal je niet overladen met vragen. Ik waardeer stiltes.
Ja, fuk. Straks gaat 'ie zichzelf een complete make-over geven en herkennen we niets van de oude Erik terug.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hij heeft nog ongeveer een jaar om zich voor te bereiden.
Over een jaar bén ik de oude Erik, nu nog de jongequote:Op donderdag 14 september 2006 19:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, fuk. Straks gaat 'ie zichzelf een complete make-over geven en herkennen we niets van de oude Erik terug.
Mentale voorbereiding, verder mag hij niets veranderen aan prins Erik.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, fuk. Straks gaat 'ie zichzelf een complete make-over geven en herkennen we niets van de oude Erik terug.
Nee, ik denk dat je de eeuwige jeugd hebt.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Over een jaar bén ik de oude Erik, nu nog de jonge.
Die linker is ook best tof!quote:Op donderdag 14 september 2006 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen, want ik begreep de opdracht fout. De opdracht was dat je verschillende emoties moest uitdrukken door verschillende lichtbronnen, maar ik dacht dat je dus zelf ook een emotie uit moest beelden, maar het moest dus met een neutraal gezicht. Ik heb de opdracht opnieuw gedaan en had een 8,5.
Dit was het resultaat dus:
[afbeelding]
boeienquote:Op donderdag 14 september 2006 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kinky, met die gummiknuppels en boeien.
Ziekjes enzoquote:Op donderdag 14 september 2006 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Zwaffel! Da's weer een tijdje geleden!
Ja hállo, ik heb morgen gym.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:38 schreef Zwaffel het volgende:
*hatsjoe*
Oi ik kom jullie besmetten
Wat wil je? Hiv of toch liever gewoon aids?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja hállo, ik heb morgen gym.
Dus besmet me maar.
Gossie.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:39 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ziekjes enzo
keelontsteking,verkouden. IK WIL BETER ZIJN VERDOMME!
Ik ben echt zó blij dat ik dit jaar geen gym meer hebquote:Op donderdag 14 september 2006 19:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja hállo, ik heb morgen gym.
Dus besmet me maar.
Ik ben niet echt in de stemming voor seks.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:39 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Wat wil je? Hiv of toch liever gewoon aids?
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gossie.
* Tha_Erik thee gaat zetten voor Zwaffel.
Je hebt zeker hoofdpijn..quote:Op donderdag 14 september 2006 19:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben niet echt in de stemming voor seks.
Immer.quote:
Zegt me niks, sorry.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zoek de naam van een liedje, alleen weet ik vooral de clip.
Er zit zo'n jongen gitaar te spelen en te zingen, dan komt er zong groepje meiskes die gaan ingewikkeld touwtjespringen en daarna zo'n groep dames die zo'n waaier-act opvoeren. Wat is toch denaam van dat liedje.
Zegt me niks. Al moet ik bij die meisjes die gaan touwtje springen denken aan "a nightmare on elmstreet" (filmquote:Op donderdag 14 september 2006 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zoek de naam van een liedje, alleen weet ik vooral de clip.
Er zit zo'n jongen gitaar te spelen en te zingen, dan komt er zong groepje meiskes die gaan ingewikkeld touwtjespringen en daarna zo'n groep dames die zo'n waaier-act opvoeren. Wat is toch denaam van dat liedje.
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
You give me something - James Morrison!
Gevonden.
Ech, watwillen mensen mij aandoen? Ik ben braaf enzo op 't forumquote:Op donderdag 14 september 2006 19:54 schreef Zwaffel het volgende:
Dat je herkenbaar op FOK wil erik![]()
ik voor geen geld
Alhoewel er wel 1 heeeeeeeeele oude foto ooit eens op fok heeft gestaan![]()
Issie een beetje aardigquote:Op donderdag 14 september 2006 19:53 schreef wonderer het volgende:
Erik, je lijkt op een vriend van me
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ech, watwillen mensen mij aandoen? Ik ben braaf enzo op 't forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |