Mjah maar het is moeilijk om boos te blijven op hem.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Open houden, anders klaag ik 'm aan voor euhz...anti vrouw zijn.
Ik stalk je vanaf nu, okay?!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doe maar gewoon alles precies anders dan ik, dan komt dat vanzelf.
Gay Minds Think Alike.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
De chocolade of de paddenstoelen?
zijn er paddestoelen die truffels heten dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
De chocolade of de paddenstoelen?
Oh dat helpt dan misschien wel.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:18 schreef NanKing het volgende:
Dan doe ik hem heel onboos aanklagen.
Ja, hele dure, die gevonden worden door varkens.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:21 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
zijn er paddestoelen die truffels heten dan?
quote:ik bedoelde de chocolade
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:21 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
zijn er paddestoelen die truffels heten dan?
ik bedoelde de chocolade
Ik ben leuk in alles.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een leuke stalkster bent..
Ook in vla?quote:
Hm, dat moet ik eens proberen.quote:
Nou kijk, ik stalk alleen op het forum hè, want je moet forum en privé gescheiden houden. Dus dan kijk ik in je history en dan reageer ik in elk topic waar je gepost hebt. "Hihi. Leuk is ze hè? Ze heeft gelijk hè? HIHI!".quote:Op donderdag 14 september 2006 21:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je gewoon niet leuk in zijn.
Maar vertel eens hoe leuk je stalkt?
Jij wil ook dat ik je stalk hè? Het is overduidelijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:33 schreef NanKing het volgende:
Hihi, dat klinkt bezig gezellig sjouwie.
Ja, maar ik ben ook een aandachtshoerquote:Op donderdag 14 september 2006 21:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij wil ook dat ik je stalk hè? Het is overduidelijk.
Same. Kwam jij nou ook naar die baggermeeting?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben ook een aandachtshoer.
Jaquote:Op donderdag 14 september 2006 21:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Same. Kwam jij nou ook naar die baggermeeting?
Mietje!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Meetings! *Ril*
* Tha_Erik wegkruipt.
Homoquote:
Wil je ook een glaasje?quote:
Als het bij een enkele keer blijft is dat best leuk jaquote:Op donderdag 14 september 2006 21:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou kijk, ik stalk alleen op het forum hè, want je moet forum en privé gescheiden houden. Dus dan kijk ik in je history en dan reageer ik in elk topic waar je gepost hebt. "Hihi. Leuk is ze hè? Ze heeft gelijk hè? HIHI!".
Da's toch best leuk? Op zich?
Wat een subtiele manier om te zeggen dat het van jou eigenlijk niet hoeftquote:Op donderdag 14 september 2006 22:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het bij een enkele keer blijft is dat best leuk ja
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een subtiele manier om te zeggen dat het van jou eigenlijk niet hoeft.
Nee, eigenlijk niet. Maar sowieso heb ik weinig met stalkerts te maken gehad eik.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:04 schreef NanKing het volgende:
Ooit een leuke stalkert gezien dan?.
Voor alles een eerste keerquote:Op donderdag 14 september 2006 22:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Maar sowieso heb ik weinig met stalkerts te maken gehad eik.
Ik heb geen koelkast over helaas... Volgende ronde weer nieuwe kansenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:10 schreef NanKing het volgende:
Jeej, wat win ik.
Een koelkast zeg je?
Komt goed uit, de mijne stuk waarschijnlijk.
Ja!quote:Op donderdag 14 september 2006 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, dan leg je toch een ijskelder aan, net als eeuwen geleden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |