Pff. Who cares. De meeste mensen hier durven toch niet de deur uit.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:54 schreef Zwaffel het volgende:
Dat je herkenbaar op FOK wil erik![]()
ik voor geen geld
Alhoewel er wel 1 heeeeeeeeele oude foto ooit eens op fok heeft gestaan![]()
Ja hoor, ik kan prima met hem opschietenquote:
Dan hoeven we niet te meetenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kan prima met hem opschieten
Doet me denken aan die ene film waarbij die vrouw ook de deur niet uitdurft omdat ze een poosje geleden is ontvoerd enzo.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pff. Who cares. De meeste mensen hier durven toch niet de deur uit.
Bekende film!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:02 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Doet me denken aan die ene film waarbij die vrouw ook de deur niet uitdurft omdat ze een poosje geleden is ontvoerd enzo.
Even denken hoe die film heet.
Ooh ja,copycat!
Wat is dat nou weer voor logicaquote:Op donderdag 14 september 2006 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan hoeven we niet te meeten.
shame on fucking you.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bekende film!
Ik heb 'm alleen nog nooit gezien..
Homologica.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor logica
It's the fear taking over!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor logica
Ik ken daarentegen weer heel veel goeie onbekende films.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:11 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
shame on fucking you.
Ken je klassiekers
lost in translationquote:Op donderdag 14 september 2006 20:22 schreef Chowi het volgende:
Nobody Knows (Dare Mo Shiranai),
Me And You And Everyone We Know,
Lost In Translation, al is die niet zo heel onbekend, geloof ik
en The Science Of Sleep.
Wil je een anta-flu van me? Of 5?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:20 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb zin in softe ijs. Dat verlicht mn keel
Waarom gaat die keelpijn niet over![]()
ik heb net een nieuwe zak laten halenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wil je een anta-flu van me? Of 5?
Je kraakt m'n smaak af.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:27 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
lost in translationgod wat een kutfilm is dat.
Kusje drop.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb hoofdpijn. Stomme domme deurposten ook.
Ik word er nooit zo blij van als twee politiemannen onder het genot van wat koffie met me willen praten..quote:Op donderdag 14 september 2006 17:23 schreef wonderer het volgende:
Oeh, oeh, ik heb een date met twee politiemannen volgende maand
Als ik het goede verband leg, dan is het voor research van een verhaal.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik word er nooit zo blij van als twee politiemannen onder het genot van wat koffie met me willen praten..
Ik had het tegen Erik. Goed verband.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dan had ik mezelf kunnen genezen?
Wanneer de positie van vrager en antwoorder zijn omgedraaid is dat al een vebetering.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik het goede verband leg, dan is het voor research van een verhaal.
Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:05 schreef NanKing het volgende:
Wat een wijsheid, Alicey, wat een wijsheid.
Dat krijg je met zo'n wijs persoonquote:Op donderdag 14 september 2006 21:05 schreef NanKing het volgende:
Wat een wijsheid, Alicey, wat een wijsheid.
Ja, ik zag hetquote:Op donderdag 14 september 2006 21:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
De vrouw! <- Die user weet leuk binnen te komen
"Vertel op! Hoe ging het eraan toe op de politieschool?! Ik weet dat je het weet, vertel nou maar gewoon, dan zijn we daar ook weer vanaf!" *met lamp in ogen schijn*quote:Op donderdag 14 september 2006 21:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wanneer de positie van vrager en antwoorder zijn omgedraaid is dat al een vebetering.
Doe maar gewoon alles precies anders dan ik, dan komt dat vanzelf.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:11 schreef Chowi het volgende:
Ik wil ook leren slim te zijn! Help me, Alicey..
En ze dan apart nemen. "Je partner heeft al bekend, hoe het er daar aan toegaat. Als jij dat nu ook doet kunnen we misschienwel een deal sluiten"quote:Op donderdag 14 september 2006 21:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Vertel op! Hoe ging het eraan toe op de politieschool?! Ik weet dat je het weet, vertel nou maar gewoon, dan zijn we daar ook weer vanaf!" *met lamp in ogen schijn*
Ik zie het helemaal voor mequote:Op donderdag 14 september 2006 21:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Vertel op! Hoe ging het eraan toe op de politieschool?! Ik weet dat je het weet, vertel nou maar gewoon, dan zijn we daar ook weer vanaf!" *met lamp in ogen schijn*
Open houden, anders klaag ik 'm aan voor euhz...anti vrouw zijnquote:Op donderdag 14 september 2006 21:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Doffy er mee doet.
Wat een lange lap tekst over vrouwmensenquote:Op donderdag 14 september 2006 21:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
De vrouw! <- Die user weet leuk binnen te komen
Ja bij een man ben zo klaar idd.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een lange lap tekst over vrouwmensen![]()
.
Mjah maar het is moeilijk om boos te blijven op hem.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Open houden, anders klaag ik 'm aan voor euhz...anti vrouw zijn.
Ik stalk je vanaf nu, okay?!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doe maar gewoon alles precies anders dan ik, dan komt dat vanzelf.
Gay Minds Think Alike.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
De chocolade of de paddenstoelen?
zijn er paddestoelen die truffels heten dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
De chocolade of de paddenstoelen?
Oh dat helpt dan misschien wel.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:18 schreef NanKing het volgende:
Dan doe ik hem heel onboos aanklagen.
Ja, hele dure, die gevonden worden door varkens.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:21 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
zijn er paddestoelen die truffels heten dan?
quote:ik bedoelde de chocolade
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:21 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
zijn er paddestoelen die truffels heten dan?
ik bedoelde de chocolade
Ik ben leuk in alles.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een leuke stalkster bent..
Ook in vla?quote:
Hm, dat moet ik eens proberen.quote:
Nou kijk, ik stalk alleen op het forum hè, want je moet forum en privé gescheiden houden. Dus dan kijk ik in je history en dan reageer ik in elk topic waar je gepost hebt. "Hihi. Leuk is ze hè? Ze heeft gelijk hè? HIHI!".quote:Op donderdag 14 september 2006 21:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je gewoon niet leuk in zijn.
Maar vertel eens hoe leuk je stalkt?
Jij wil ook dat ik je stalk hè? Het is overduidelijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:33 schreef NanKing het volgende:
Hihi, dat klinkt bezig gezellig sjouwie.
Ja, maar ik ben ook een aandachtshoerquote:Op donderdag 14 september 2006 21:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij wil ook dat ik je stalk hè? Het is overduidelijk.
Same. Kwam jij nou ook naar die baggermeeting?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben ook een aandachtshoer.
Jaquote:Op donderdag 14 september 2006 21:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Same. Kwam jij nou ook naar die baggermeeting?
Mietje!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Meetings! *Ril*
* Tha_Erik wegkruipt.
Homoquote:
Wil je ook een glaasje?quote:
Als het bij een enkele keer blijft is dat best leuk jaquote:Op donderdag 14 september 2006 21:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou kijk, ik stalk alleen op het forum hè, want je moet forum en privé gescheiden houden. Dus dan kijk ik in je history en dan reageer ik in elk topic waar je gepost hebt. "Hihi. Leuk is ze hè? Ze heeft gelijk hè? HIHI!".
Da's toch best leuk? Op zich?
Wat een subtiele manier om te zeggen dat het van jou eigenlijk niet hoeftquote:Op donderdag 14 september 2006 22:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het bij een enkele keer blijft is dat best leuk ja
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een subtiele manier om te zeggen dat het van jou eigenlijk niet hoeft.
Nee, eigenlijk niet. Maar sowieso heb ik weinig met stalkerts te maken gehad eik.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:04 schreef NanKing het volgende:
Ooit een leuke stalkert gezien dan?.
Voor alles een eerste keerquote:Op donderdag 14 september 2006 22:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Maar sowieso heb ik weinig met stalkerts te maken gehad eik.
Ik heb geen koelkast over helaas... Volgende ronde weer nieuwe kansenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:10 schreef NanKing het volgende:
Jeej, wat win ik.
Een koelkast zeg je?
Komt goed uit, de mijne stuk waarschijnlijk.
Ja!quote:Op donderdag 14 september 2006 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, dan leg je toch een ijskelder aan, net als eeuwen geleden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |