quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:40 schreef Sitethief het volgende:
[..]
.
God tis zover hoor, iemand die mij laat blozen,.
Oe ty, kan hier op werk niet luisteren maar ik zet em op mijn strick voor thuis, ok ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:42 schreef Zwaffel het volgende:
http://www.mikeymo.nl/music/music/lux_aeterna.mp3 die dus
okeequote:Op vrijdag 15 september 2006 09:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Oe ty, kan hier op werk niet luisteren maar ik zet em op mijn strick voor thuis, ok ?![]()
Wat naar mijn mening goed werkt is ijskoude Jägermeisterquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:46 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
okee![]()
O*
strax naar den dokter
hopen dat ik nu wél wat krijg voor die keelontsteking
quote:
Ik lust geen jägermeisterquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:49 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wat naar mijn mening goed werkt is ijskoude Jägermeister, maar das persoonlijk,
.
Btw, je mag me wel toevoegen op msn, ben al bezet dus MM hoeft zich geen zorgen te maken,.
Maakt echt niet uit hoor,quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:53 schreef Stroekie het volgende:
@ Sitethief
Ja was gisteren allemaal een beetje hectisch en abrupt anders dan gepland
Had gegokt dat ik nog wel tijd had gisteren om je te beantworoden maar werd in ene ruw weggerukt van mijn werkplek om naar bruiloft te vertrekken en was daar omstreeks 01.00 uur van terug en heb daarna geen email of MSN meer gecontroleerd
nou dan moet het toch wel lukken om vandaag een evenwichtig antwoord te sturenquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:02 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Maakt echt niet uit hoor,. Zit maximaal 48 uur zonder internet thuis,
.
Neem de tijd zou ik zeggen,.
Stuur ik gelijk nog een mail, eentje waar je niet uitegbreid op hoeft te antwoorden,quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou dan moet het toch wel lukken om vandaag een evenwichtig antwoord te sturen![]()
Tis echt terras weer,quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:14 schreef Zwaffel het volgende:
ik ben helemaal in de zomerstemming
Morgen ook dit weermorgen maar eens MM verleiden om een terras te pakken
Zal strax eens appelkorn halen
keiwarm hier. 26 gradenquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:20 schreef Roosjedoosje het volgende:
jemig, het is keikoud hier!
Wel zonnig gelukkig(hoewel deze zojiust ondergegaan is volgens mij...)
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:27 schreef Roosjedoosje het volgende:
hier nog maar 10 ofzo en ik heb net een uur lang buiten moeten staan in mijn korte broek![]()
Wow.............quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:44 schreef Zwaffel het volgende:kom ik van de dokter net omdat ik enorme keelpijn heb (keel ontsteking)
doet die kneus me voor keelpijn morfine
mooi dat ik die niet ga eten
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:17 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Het bevat morfine, maar dat betekent nog niet dat het morfine is.
het is morfine. 5 mg. zelf van de dokter en apotheker gehoortquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Het bevat morfine, maar dat betekent nog niet dat het morfine is.
kill bill 1 + 2quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:18 schreef Sitethief het volgende:
[..]vanitas,
.
Okay, weer wat geleerd,.
Hey Vanitas raad me eens een goeie film aan, die ik in de gemiddelde videotheeek ook terug kan vinden,.
Maak eens pic van het doosie?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:19 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
het is morfine. 5 mg. zelf van de dokter en apotheker gehoort
Check! Gezien, ben in voor iets wat ik nog niet gezien heb,quote:
Hannibalquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:20 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Check! Gezien, ben in voor iets wat ik nog niet gezien heb,.
Qatsi trilogie, of Barakaquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:18 schreef Sitethief het volgende:
Hey Vanitas raad me eens een goeie film aan, die ik in de gemiddelde videotheeek ook terug kan vinden,.
ja,maar morfine is wel ff iets te overdreven. Oke ik heb pijn,maar dood ga ik er nog niet aan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:21 schreef Roosjedoosje het volgende:
Tsja, je wilt toch iets hebben van de dokter? Wat wil je anders? Als het een virus is, moet je toch echt even pijn lijden óf de morfine slikken waarschijnlijk (aannemend dat paracetamol niet voldoende is)
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:23 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Hannibal
Silence of the lambs
Red dragon
Brother bear (1&2)
Alle rocky's
Run away bride
Someone like you
Shrek (1&2)
Finding nemo
Seven
Kill bill (1&2)
Alle Freddy's (nightmare on elmstreet)
Saw (1 & 2)
The rock
Ice age (1&2)
Lek
The punisher
K-Pax
Jason X
Jacky brown
Lilja 4 ever
Christiane F
Dat helpt ook niet tegen de pijn hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:23 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja,maar morfine is wel ff iets te overdreven. Oke ik heb pijn,maar dood ga ik er nog niet aan.
Ik wilde gewoon pecelini
Dit had ik voorspeld, ik schat jouw minder mainstream in Vanitas,quote:
Nu ja, mainstream, mainstream, wat is mainstream? Ik heb wel genoten van The Lord of the Rings enzo, hoewel het wel dat 'iets' mist. Maar bij het zien van het gros (van welke ik ervan gezien heb danwel) van die films die hier opgenoemd zijn heb ik mij gewoon stierlijk verveeld.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:31 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dit had ik voorspeld, ik schat jouw minder mainstream in Vanitas,.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, mainstream, mainstream, wat is mainstream? Ik heb wel genoten van The Lord of the Rings enzo, hoewel het wel dat 'iets' mist. Maar bij het zien van het gros (van welke ik ervan gezien heb danwel) van die films die hier opgenoemd zijn heb ik mij gewoon stierlijk verveeld.
even een blonde vraag, maar is de auto/fiets/brommer/scooter/motor nu kaduuk of is de C1000 gesloten?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:59 schreef Sitethief het volgende:
Wil ik in de pauze naar de c1000 rijden om mijn lunch te halen, is ie kaduuk..........
Pauze inmiddels al voorbij, en ik heb honger en moet in m'n eentje op de boel passen..............
![]()
Ja hé,quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:02 schreef liefie_ het volgende:
wat is het uwv toh een heerlijk snelle instantie![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |