Katana ligt hierquote:Op donderdag 14 september 2006 14:14 schreef masterdave het volgende:
Kolere, die 2e ontmoeting met carlito, bah bah, die brad zegt alleen, zorg dat je levend blijft, blijf ik leven, gaat hij dood, oftewel ik moet carlito gewoon zelf afknallen. Maar ik kom geeneens in de buurt, en de uzi/kettingzaag/katana/zwaard weet ik niet te vinden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
nou, dit spel kan je idd uren doorspelen, veel eindbazen, veel te doen, maar ik denk als je um uitgespeeld hebt voor 2 a 3 x dan gaat ie de kast in waarschijnlijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:43 schreef LinQ het volgende:
Is dit een aanrader? Ik ben nu in bezit van Saints Row die ik helemaal geweldig vindt en DoA 4 en zit nu te wachten op Splinter Cell, Gears of War, NFS:Carbon en Assassin's creed, maar zag deze bij Gamekings en ik d8 hey daar kan ik mij wel mee vermaken.
Is dit een spel die je uren achter elkaar kunt doorspelen zonder je te vervelen of heb je na een uurtje van nu heb ik het wel gezien?
Een uzi is ook makkelijk te vinden.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:14 schreef masterdave het volgende:
Kolere, die 2e ontmoeting met carlito, bah bah, die brad zegt alleen, zorg dat je levend blijft, blijf ik leven, gaat hij dood, oftewel ik moet carlito gewoon zelf afknallen. Maar ik kom geeneens in de buurt, en de uzi/kettingzaag/katana/zwaard weet ik niet te vinden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:37 schreef masterdave het volgende:
damn, het word alleen maar gekker zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:37 schreef masterdave het volgende:
damn, het word alleen maar gekker zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to the future
Wat Heintje al eerder zei, met die small chainsaw en 3 boeken om de houdbaarheid van bepaalde items te verhogen (small chainsaw kan je 3x opvoeren) kan je de chainsaw 3x3x3=27x langer gebruiken. Voorderest heb je boeken waardoor je meer PP krijgt bij foto's, meer health uit hetzelfde artikel (OJ, brood, snack) of dat mensen niet meer bang zjn voor zombies. Best handig dusquote:Op donderdag 14 september 2006 23:12 schreef Frasier het volgende:
Wat kan je eigenlijk met die boeken in het spel? Ik heb die dingen nog geen 1 keer gebruikt.
Ga jij eens een eind buiten spelen met je muis man. Als niet met die controller om kan gaan ga dan lekker wat anders doenquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:42 schreef NeoTribalist het volgende:
zonder muis
Wat doe jij in een console topic? fanboy spam uiten ga je aub maar ergens anders doenquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:45 schreef NeoTribalist het volgende:
Ik vind het gewoon zwaar achterlijk, hoe moeilijk is het om er een muis voor in elkaar te frutten
Die twee achievements heb ik gister avond ook ff gehaald. Binnen was wel te doen. Gewoon een beetje rond lopen en zombies slachten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:26 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
Haa, zucht...heb mn controller vastgetaped en ben nu de 24hrs outdoor achievement aan t halen, inclusief de marathon achievement. Daarna maar eens vasttapen voor de indoor achievementEn ondertussen maar eens een nachtje doorhalen omdat ik waarschijnlijk mn deadlines ga missen vanwege dit spelletje...
Waarom zou ik in godsnaam dit spel met een muis willen spelen? Moet ik dan zombies aanklikken ofzo?quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:45 schreef NeoTribalist het volgende:
Ik vind het gewoon zwaar achterlijk, hoe moeilijk is het om er een muis voor in elkaar te frutten
Nou , je gezichtsveld bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam dit spel met een muis willen spelen? Moet ik dan zombies aanklikken ofzo?
Het is geen WoW. Klik klik klik klik klik klik klik klik klik dood, klik klik klik klik klik klik klik.
Ik ben met je eens dat voor sommige spellen een muis wel fijner is. Maar DR hoort zeker niet bij die sommige.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:44 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Nou , je gezichtsveld bijvoorbeeld
Maargoed, ik ben nieuw met consoles en ik begrijp dat muis+console een ondenkbare situatie is
Waar haal jij dan 3 van die construction boeken vandaan dan?heb er maar eentje, en als ik terug ga naar diezelfde boekenstore ligt ie er niet meer.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:04 schreef Heintje het volgende:
Guns heb je helemaal niet nodig. De small chainsaw en drie boeken is genoeg.
Anders moet je eens op internet een gun locatie guide zoeken. Dan kun je wat makkelijker guns vinden.
En leven. In paradise plazza. kun je op de eerste verdieping (2nd floor) orange juice pakken .4 blokjes health per ding.
Ik heb nou ook overtime mode uitgespeeld en ben nou bezig met de 72 uurs mode nog een keer, maar dan met een ander einde. Dit keer doe ik helemaal geen cases. Beetje rondlopen en zombies killen. probeer er 1000 zonder wapens te vermoorden. Zelfs zonder wapens is het nog wel een leuk spel. Als je een beetje een hoog level hebt heb je best leuke skils.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:44 schreef NeoTribalist het volgende:
wat doe je met die boeken dan , mensen doodslaan?
Dat dus....quote:Op donderdag 14 september 2006 23:26 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Wat Heintje al eerder zei, met die small chainsaw en 3 boeken om de houdbaarheid van bepaalde items te verhogen (small chainsaw kan je 3x opvoeren) kan je de chainsaw 3x3x3=27x langer gebruiken. Voorderest heb je boeken waardoor je meer PP krijgt bij foto's, meer health uit hetzelfde artikel (OJ, brood, snack) of dat mensen niet meer bang zjn voor zombies. Best handig dus
Als je met een zaag gaat lopen hakken, en je leest ergens dat je er mee moet zagen gaat ie toch ook langer meequote:Op vrijdag 15 september 2006 12:50 schreef NeoTribalist het volgende:
De levensduur van een kettingszaag verlengen met.....een boek ... geniaal ik had het zelf niet kunnen bedenken
good point, maarrrrrr dan is ie ook weer uberdom, want als ie het boekie weggooid is ie ut weer vergetenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:52 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Als je met een zaag gaat lopen hakken, en je leest ergens dat je er mee moet zagen gaat ie toch ook langer mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
GamerTag
Mjah okquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:54 schreef masterdave het volgende:
[..]
good point, maarrrrrr dan is ie ook weer uberdom, want als ie het boekie weggooid is ie ut weer vergeten![]()
Met een heggeschaar kan je ze aardig kapot knippen, katana levert ook wel leuke plaatjes opquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:09 schreef NeoTribalist het volgende:
Kun je die zombies ook compleet ontleden? en word je ook zelf compleet ontleed als je in zon groep staat?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:57 schreef masterdave het volgende:
kutmissieAppeltje eitje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:18 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Appeltje eitje:Goeie tip, alleen nog haal ik ut nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
GamerTag
quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:21 schreef masterdave het volgende:
[..]
Goeie tip, alleen nog haal ik ut nietEn zo heb ik het ook gedaan. Makkie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
GamerTag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:03 schreef H.Flick het volgende:Die sterf-scene van hem is opzich ook best gruwlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
X
X
X
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast bedankt voor de antwoorden!
quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:33 schreef Scriptkiddie het volgende:
Toch nog eens een paar vragen aangezien er wat onduidelijkheden zijn van mijn kant.Een paar antwoorden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast bedankt voor de antwoorden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:33 schreef Kremers het volgende:
Even een vraagje:AntwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
GamerTag
quote:Op zondag 17 september 2006 11:07 schreef masterdave het volgende:
Ok, ik heb ook een vraagje, om de true ending te krijgen(ik heb nu 4 eindes gehad, waaronder het overtime einde) nu wil ik um dus op unbreakable gaan uitspelen voor de true ending, maar ik moet zonder being knocked out het spel uitspelen, dit houdt dus in dat ik niet dood mag gaan?
Dit is zover ik weet namelijk niet erg moeilijk, aangezien je dit zowieso toch al moet doen, als je dood gaat toch je laatste save weer op moet starten, en dus niet dood bent geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
GamerTag
Die melding daarbij is ook geweldig... dat had ik bij de eerste scene in de mall al...quote:Op zondag 17 september 2006 19:05 schreef Kremers het volgende:
HumorNeem ik net een foto van Jessie, krijg ik 200pp voor erotica
. Dus ik maar een paar close-ups van haar boezem nemen om wat PP te krijgen
En die sledgehammer is niet echt handig als je survivors bij je hebt. 2 zaten vast in een zombie horde, dus ik ram er op los met die sledgehammer, ram ik één van die survivors zijn kop in
![]()
![]()
Er zijn dan ook 3 verschillende boekjes die alledrie invloed hebben op de small chainsawquote:Op zondag 17 september 2006 15:09 schreef masterdave het volgende:
Volgens mij is die 3x engineering boekje onmogelijk om die 3x te pakken te krijgen om um 27x langer vast te houden, weet niet waar jullie dat vandaan hebben
mmm..nou?quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:39 schreef Vassili_Z het volgende:
ff vraagje, is t spel lekker lang? Hoeveel speeluur gaat erin zitten voor een gemiddelde speler?
72uur per keer, tijd gaat 10keer zo snel in game dus per keer doorspelen ongeveer 7 uur, de meeste mensen spelen hem zeker 2 keer, mischien wel langer, dus zeker 14uur, daarnaast zal je daarna de game zo af en toe nog eens oppakken om lekker zinloos wat zombies te slachten.quote:
hehe lekker lang dusquote:Op zondag 17 september 2006 20:33 schreef Niek. het volgende:
[..]
72uur per keer, tijd gaat 10keer zo snel in game dus per keer doorspelen ongeveer 7 uur, de meeste mensen spelen hem zeker 2 keer, mischien wel langer, dus zeker 14uur, daarnaast zal je daarna de game zo af en toe nog eens oppakken om lekker zinloos wat zombies te slachten.
ben je dus wel een tijdje zoet mee
Geen idee, want ik heb de game zelf nog niet (moet nog binnen komen)quote:Op zondag 17 september 2006 20:38 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
hehe lekker lang dusZitten er ook bruut harde puzzels in?
Dus je moet levels binnen een bepaalde tijd uitspelen?quote:Op zondag 17 september 2006 20:40 schreef Niek. het volgende:
[..]
Geen idee, want ik heb de game zelf nog niet (moet nog binnen komen)![]()
Het hele tijdverhaaldje is gebaseerd op wat ik van de meeste mensen die de gam hebben heb gehoord.
Het zijn geen levels het zijn verhaallijnen die binnen een bepaald tijdsbestek in de 72 uur lopen die je KUNT volgen.quote:Op zondag 17 september 2006 20:43 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Dus je moet levels binnen een bepaalde tijd uitspelen?
En die klok tikt alleen maar door als je aan het spelen bent?quote:Op zondag 17 september 2006 20:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het zijn geen levels het zijn verhaallijnen die binnen een bepaald tijdsbestek in de 72 uur lopen die je KUNT volgen.
Als je het complete verhaal wil volgen dien je dus bijv. om 6u op een bepaalde plek te zijn voor het volgende stuk van het verhaal.
Ik had het wel zo vriendelijk gevonden als je zei welke 3 boeken danquote:Op zondag 17 september 2006 19:32 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Er zijn dan ook 3 verschillende boekjes die alledrie invloed hebben op de small chainsaw
Gelukkig ben je geen luie donder en kan je zelf ook www.gamefaqs.com intikken in je browserquote:Op zondag 17 september 2006 21:19 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik had het wel zo vriendelijk gevonden als je zei welke 3 boeken dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Je moet een foto van haar bewaren die meer als 700 PP opleverd. Die heb je nodig voor die Kent. Het leuke is dat foto's die je op keep hebt staan gewoon blijven als je een nieuwe game start.quote:Op zondag 17 september 2006 19:05 schreef Kremers het volgende:
HumorNeem ik net een foto van Jessie, krijg ik 200pp voor erotica
. Dus ik maar een paar close-ups van haar boezem nemen om wat PP te krijgen
En die sledgehammer is niet echt handig als je survivors bij je hebt. 2 zaten vast in een zombie horde, dus ik ram er op los met die sledgehammer, ram ik één van die survivors zijn kop in
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
Gister groepje overlevende begeleid en eentje een wapen gegeven. Hij kreeg het toch voor elkaar om ingesloten te worden door zombies! Kreeg ik een filmpje te zien hoe hij met het wapen dat ik hem had gegeven door zijn eigen kop schiet.
Oh ja,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
En om ca. 1000PP te halen, moet je inzoomen op dr kruis en nog net dr borsten in beeld hebbenquote:Op maandag 18 september 2006 10:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je moet een foto van haar bewaren die meer als 700 PP opleverd. Die heb je nodig voor die Kent.
Pauperquote:Op maandag 18 september 2006 12:48 schreef NeoTribalist het volgende:
toch vind ik die xbox spellen wel wat duur
Die staan er al een week of 3... en die lockers zijn meteen in het begin van het spel bij de security roomquote:Op maandag 18 september 2006 16:09 schreef Heintje het volgende:
Ik zag net op marketplace dat je sleutels van lockers kan downloaden waar dan speciale costumes in zitten.
Waar deze in de game te vinden zijn weet ikzo niet en ik heb het ook nog niet uitgeprobeerd. Maar meld het toch ff.
The place voor PC fanboysquote:Op maandag 18 september 2006 12:48 schreef NeoTribalist het volgende:
toch vind ik die xbox spellen wel wat duur
En ook grappig om die agressie te zien als je ook maar een beetje de indruk wekt dat je de o zo heilige xbox360 aanvaltquote:
Heb je er nu al 1 gekocht dan? Anders slaat je eerdere post helemaal kant noch wal.quote:Op maandag 18 september 2006 19:02 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
En ook grappig om die agressie te zien als je ook maar een beetje de indruk wekt dat je de o zo heilige xbox360 aanvalt![]()
Dat wil je toch, ik heb je volgens mij nog nooit in 360 topics gezien. Of al heel lang niet meer en de laatste paar dagen duik je ineens in allerlij topics op. En laat het nou altijd een aanval zijn op de 360 en alles wat er bijhoort.quote:Op maandag 18 september 2006 19:02 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
En ook grappig om die agressie te zien als je ook maar een beetje de indruk wekt dat je de o zo heilige xbox360 aanvalt![]()
He je deed gister een invite voor graw, maar heb dat spel uitgeleend, maar wil wel een keer spelen!quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:36 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat wil je toch, ik heb je volgens mij nog nooit in 360 topics gezien. Of al heel lang niet meer en de laatste paar dagen duik je ineens in allerlij topics op. En laat het nou altijd een aanval zijn op de 360 en alles wat er bijhoort.
Misschien dat er mensen zijn die je nog bij je naam noemen maar ik noem je voortaan gewoon jaloers.
ook grappig om te zien hoe mensen denken dat ze agressie uitlokken, maar het verschil niet eens zien met een grapquote:Op maandag 18 september 2006 19:02 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Dit had ik ook, maar op een gegeven moment wordt je dus gebeld op het moment dat je de afspraak hebt met isabella om 12 uur achter de camerashop, wordt je niet gebeld, dan denk ik dat je te laat bent, wat wel jammer is, aangezien daar een boek ligt, en die gevangen die je redt heel veel pp opleveren, alhoewel het me niet lukte om ze alle 6 te redden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:09 schreef Scriptkiddie het volgende:
Ik ben nu bijna door de eerste 72 uur heen en ik ben nog steeds aan het ontdekken! Gisteren heb ik eindelijk die verschrikkelijke convicts in die jeep naar de klote geschoten aangezien ik dan makkelijker met overlevenden door het park kan rennen. Ik ben erachter gekomen dat de convicts nooit meer terugkomen als je hun jeep sloopt.
Verder ben ik de priester niet meer tegengekomen in de bioscoop, maar die gele psychopaten zijn ook opeens weg, dus dit snap ik niet helemaal. Ik heb die hele bioscoop uitgeplozen en het stikte er van die pyscho’s, maar de priester himself was nergens te bekennen.
Weet iemand waar ik trouwens dat boek kan vinden die mijn melee wapens tot 3 keer langer mee laten gaan? Weet ook iemand waar ik een zwaard kan vinden of een katana?
Als laatste vraag ik mij nog af wat die maintaince tunnel key voor nut heeft. Als ik door de deuren ga waar ik voorheen niet in kon, kom ik in de parkeer garage uit. Ik had gehoopt dat die deuren een shortcut naar de Security Room zouden zijn om zo het redden van overlevenden makkelijker te maken....
Man, ik heb die Real Mega Blaster, daar knal je psycho's in 3 schoten mee neerquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:51 schreef Heintje het volgende:
Al zijn die convicts steeds makkelijker te verslaan. Je hebt alleen wel een uzi nodig.
En hoe vind je die zooi nou weer?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:44 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Man, ik heb die Real Mega Blaster, daar knal je psycho's in 3 schoten mee neer![]()
Heb ff paar dagen niet gegamed, moet nog steeds mn Megaman suit compleet maken, moet alleen de 'body' nog
Zombie Genocider achievement halen: 53.594 zombies killen (in 1 game)quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:49 schreef masterdave het volgende:
[..]
En hoe vind je die zooi nou weer?
Dat is gewoon een kwestie van een uurtje rondrijden in de parkeergarage, lijkt mequote:Op dinsdag 19 september 2006 15:52 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Zombie Genocider achievement halen: 53.594 zombies killen (in 1 game)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |