Wat doe jij in een console topic? fanboy spam uiten ga je aub maar ergens anders doenquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:45 schreef NeoTribalist het volgende:
Ik vind het gewoon zwaar achterlijk, hoe moeilijk is het om er een muis voor in elkaar te frutten
Die twee achievements heb ik gister avond ook ff gehaald. Binnen was wel te doen. Gewoon een beetje rond lopen en zombies slachten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:26 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
Haa, zucht...heb mn controller vastgetaped en ben nu de 24hrs outdoor achievement aan t halen, inclusief de marathon achievement. Daarna maar eens vasttapen voor de indoor achievementEn ondertussen maar eens een nachtje doorhalen omdat ik waarschijnlijk mn deadlines ga missen vanwege dit spelletje...
Waarom zou ik in godsnaam dit spel met een muis willen spelen? Moet ik dan zombies aanklikken ofzo?quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:45 schreef NeoTribalist het volgende:
Ik vind het gewoon zwaar achterlijk, hoe moeilijk is het om er een muis voor in elkaar te frutten
Nou , je gezichtsveld bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam dit spel met een muis willen spelen? Moet ik dan zombies aanklikken ofzo?
Het is geen WoW. Klik klik klik klik klik klik klik klik klik dood, klik klik klik klik klik klik klik.
Ik ben met je eens dat voor sommige spellen een muis wel fijner is. Maar DR hoort zeker niet bij die sommige.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:44 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Nou , je gezichtsveld bijvoorbeeld
Maargoed, ik ben nieuw met consoles en ik begrijp dat muis+console een ondenkbare situatie is
Waar haal jij dan 3 van die construction boeken vandaan dan?heb er maar eentje, en als ik terug ga naar diezelfde boekenstore ligt ie er niet meer.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:04 schreef Heintje het volgende:
Guns heb je helemaal niet nodig. De small chainsaw en drie boeken is genoeg.
Anders moet je eens op internet een gun locatie guide zoeken. Dan kun je wat makkelijker guns vinden.
En leven. In paradise plazza. kun je op de eerste verdieping (2nd floor) orange juice pakken .4 blokjes health per ding.
Ik heb nou ook overtime mode uitgespeeld en ben nou bezig met de 72 uurs mode nog een keer, maar dan met een ander einde. Dit keer doe ik helemaal geen cases. Beetje rondlopen en zombies killen. probeer er 1000 zonder wapens te vermoorden. Zelfs zonder wapens is het nog wel een leuk spel. Als je een beetje een hoog level hebt heb je best leuke skils.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:44 schreef NeoTribalist het volgende:
wat doe je met die boeken dan , mensen doodslaan?
Dat dus....quote:Op donderdag 14 september 2006 23:26 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Wat Heintje al eerder zei, met die small chainsaw en 3 boeken om de houdbaarheid van bepaalde items te verhogen (small chainsaw kan je 3x opvoeren) kan je de chainsaw 3x3x3=27x langer gebruiken. Voorderest heb je boeken waardoor je meer PP krijgt bij foto's, meer health uit hetzelfde artikel (OJ, brood, snack) of dat mensen niet meer bang zjn voor zombies. Best handig dus
Als je met een zaag gaat lopen hakken, en je leest ergens dat je er mee moet zagen gaat ie toch ook langer meequote:Op vrijdag 15 september 2006 12:50 schreef NeoTribalist het volgende:
De levensduur van een kettingszaag verlengen met.....een boek ... geniaal ik had het zelf niet kunnen bedenken
good point, maarrrrrr dan is ie ook weer uberdom, want als ie het boekie weggooid is ie ut weer vergetenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:52 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Als je met een zaag gaat lopen hakken, en je leest ergens dat je er mee moet zagen gaat ie toch ook langer mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
Mjah okquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:54 schreef masterdave het volgende:
[..]
good point, maarrrrrr dan is ie ook weer uberdom, want als ie het boekie weggooid is ie ut weer vergeten![]()
Met een heggeschaar kan je ze aardig kapot knippen, katana levert ook wel leuke plaatjes opquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:09 schreef NeoTribalist het volgende:
Kun je die zombies ook compleet ontleden? en word je ook zelf compleet ontleed als je in zon groep staat?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:57 schreef masterdave het volgende:
kutmissieAppeltje eitje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:18 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Appeltje eitje:Goeie tip, alleen nog haal ik ut nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
GamerTag
quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:21 schreef masterdave het volgende:
[..]
Goeie tip, alleen nog haal ik ut nietEn zo heb ik het ook gedaan. Makkie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
GamerTag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |