abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41849536
tvp

geweldig spel, vanmiddag eindelijk ontvangen van play.com... moet mezelf alleen afleren dat dit geen N3 is en ik dus niet headfirst tussen 30 zombies kan gaan staan en lukraak op 'X' kan rammen
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 16 september 2006 @ 12:39:23 #52
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_41859216
ff vraagje, is t spel lekker lang? Hoeveel speeluur gaat erin zitten voor een gemiddelde speler?
Era Vulgaris
pi_41863944
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_41864907
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 16:03 schreef H.Flick het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die sterf-scene van hem is opzich ook best gruwlijk .
X
X
X
pi_41866759
Toch nog eens een paar vragen aangezien er wat onduidelijkheden zijn van mijn kant.
SPOILER
Alvast bedankt voor de antwoorden!
  zaterdag 16 september 2006 @ 18:47:06 #56
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_41867082
Lijkt me echt geweldige game, ga volgende week maar is een Xbox360 aanschaffen
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_41869309
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 18:33 schreef Scriptkiddie het volgende:
Toch nog eens een paar vragen aangezien er wat onduidelijkheden zijn van mijn kant.
SPOILER
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Een paar antwoorden..
SPOILER
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_41872919
Even een vraagje:
SPOILER
pi_41874151
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 22:33 schreef Kremers het volgende:
Even een vraagje:
SPOILER
Antwoord
SPOILER
pi_41882330
Ok, ik heb ook een vraagje, om de true ending te krijgen(ik heb nu 3 eindes gehad 4 eindes gehad, waaronder het overtime einde) nu wil ik um dus op unbreakable gaan uitspelen voor de true ending, maar ik moet zonder being knocked out het spel uitspelen, dit houdt dus in dat ik niet dood mag gaan?

Dit is zover ik weet namelijk niet erg moeilijk, aangezien je dit zowieso toch al moet doen, als je dood gaat toch je laatste save weer op moet starten, en dus niet dood bent geweest.
SPOILER
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_41882339
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:07 schreef masterdave het volgende:
Ok, ik heb ook een vraagje, om de true ending te krijgen(ik heb nu 4 eindes gehad, waaronder het overtime einde) nu wil ik um dus op unbreakable gaan uitspelen voor de true ending, maar ik moet zonder being knocked out het spel uitspelen, dit houdt dus in dat ik niet dood mag gaan?

Dit is zover ik weet namelijk niet erg moeilijk, aangezien je dit zowieso toch al moet doen, als je dood gaat toch je laatste save weer op moet starten, en dus niet dood bent geweest.
SPOILER
GamerTag
pi_41889765
Volgens mij is die 3x engineering boekje onmogelijk om die 3x te pakken te krijgen om um 27x langer vast te houden, weet niet waar jullie dat vandaan hebben
GamerTag
pi_41896939
Humor Neem ik net een foto van Jessie, krijg ik 200pp voor erotica . Dus ik maar een paar close-ups van haar boezem nemen om wat PP te krijgen

En die sledgehammer is niet echt handig als je survivors bij je hebt . 2 zaten vast in een zombie horde, dus ik ram er op los met die sledgehammer, ram ik één van die survivors zijn kop in
pi_41897011
quote:
Op zondag 17 september 2006 19:05 schreef Kremers het volgende:
Humor Neem ik net een foto van Jessie, krijg ik 200pp voor erotica . Dus ik maar een paar close-ups van haar boezem nemen om wat PP te krijgen

En die sledgehammer is niet echt handig als je survivors bij je hebt . 2 zaten vast in een zombie horde, dus ik ram er op los met die sledgehammer, ram ik één van die survivors zijn kop in
Die melding daarbij is ook geweldig... dat had ik bij de eerste scene in de mall al...

* Ceased2Be slaat survivor dood met een honkbalknuppel
*... has died!*
ja duh!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_41897844
quote:
Op zondag 17 september 2006 15:09 schreef masterdave het volgende:
Volgens mij is die 3x engineering boekje onmogelijk om die 3x te pakken te krijgen om um 27x langer vast te houden, weet niet waar jullie dat vandaan hebben
Er zijn dan ook 3 verschillende boekjes die alledrie invloed hebben op de small chainsaw
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
  zondag 17 september 2006 @ 20:30:24 #66
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_41899747
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 12:39 schreef Vassili_Z het volgende:
ff vraagje, is t spel lekker lang? Hoeveel speeluur gaat erin zitten voor een gemiddelde speler?
mmm..nou?
Era Vulgaris
pi_41899834
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:30 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

mmm..nou?
72uur per keer, tijd gaat 10keer zo snel in game dus per keer doorspelen ongeveer 7 uur, de meeste mensen spelen hem zeker 2 keer, mischien wel langer, dus zeker 14uur, daarnaast zal je daarna de game zo af en toe nog eens oppakken om lekker zinloos wat zombies te slachten.

ben je dus wel een tijdje zoet mee
  zondag 17 september 2006 @ 20:38:42 #68
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_41900025
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:33 schreef Niek. het volgende:

[..]

72uur per keer, tijd gaat 10keer zo snel in game dus per keer doorspelen ongeveer 7 uur, de meeste mensen spelen hem zeker 2 keer, mischien wel langer, dus zeker 14uur, daarnaast zal je daarna de game zo af en toe nog eens oppakken om lekker zinloos wat zombies te slachten.

ben je dus wel een tijdje zoet mee
hehe lekker lang dus Zitten er ook al dan niet moeilijke puzzels in?
Era Vulgaris
pi_41900070
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:38 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

hehe lekker lang dus Zitten er ook bruut harde puzzels in?
Geen idee, want ik heb de game zelf nog niet (moet nog binnen komen)

Het hele tijdverhaaldje is gebaseerd op wat ik van de meeste mensen die de gam hebben heb gehoord.
  zondag 17 september 2006 @ 20:43:36 #70
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_41900189
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:40 schreef Niek. het volgende:

[..]

Geen idee, want ik heb de game zelf nog niet (moet nog binnen komen)

Het hele tijdverhaaldje is gebaseerd op wat ik van de meeste mensen die de gam hebben heb gehoord.
Dus je moet levels binnen een bepaalde tijd uitspelen?
Era Vulgaris
pi_41900416
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:43 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Dus je moet levels binnen een bepaalde tijd uitspelen?
Het zijn geen levels het zijn verhaallijnen die binnen een bepaald tijdsbestek in de 72 uur lopen die je KUNT volgen.
Als je het complete verhaal wil volgen dien je dus bijv. om 6u op een bepaalde plek te zijn voor het volgende stuk van het verhaal.
  zondag 17 september 2006 @ 20:54:05 #72
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_41900593
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:49 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Het zijn geen levels het zijn verhaallijnen die binnen een bepaald tijdsbestek in de 72 uur lopen die je KUNT volgen.
Als je het complete verhaal wil volgen dien je dus bijv. om 6u op een bepaalde plek te zijn voor het volgende stuk van het verhaal.
En die klok tikt alleen maar door als je aan het spelen bent?
Era Vulgaris
pi_41900922
Yup
pi_41901563
quote:
Op zondag 17 september 2006 19:32 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Er zijn dan ook 3 verschillende boekjes die alledrie invloed hebben op de small chainsaw
Ik had het wel zo vriendelijk gevonden als je zei welke 3 boeken dan
GamerTag
pi_41909673
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:19 schreef masterdave het volgende:

[..]

Ik had het wel zo vriendelijk gevonden als je zei welke 3 boeken dan
Gelukkig ben je geen luie donder en kan je zelf ook www.gamefaqs.com intikken in je browser
Maargoed:
1 - Engineering (Bachman's Bookporium)
2 - Entertainment (Bachman's Bookporium)
3 - Criminal Biography (Sir Book-A-Lot)
pi_41913418
Gister groepje overlevende begeleid en eentje een wapen gegeven. Hij kreeg het toch voor elkaar om ingesloten te worden door zombies! Kreeg ik een filmpje te zien hoe hij met het wapen dat ik hem had gegeven door zijn eigen kop schiet.

Oh ja,
SPOILER
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 18 september 2006 @ 10:52:23 #77
35662 Heintje
Gears of War.
pi_41914278
quote:
Op zondag 17 september 2006 19:05 schreef Kremers het volgende:

Je moet een foto van haar bewaren die meer als 700 PP opleverd. Die heb je nodig voor die Kent. Het leuke is dat foto's die je op keep hebt staan gewoon blijven als je een nieuwe game start.

En voor die achievement zonder knock out te gaan mag je niet door die regenjas gasten gevangen worden en niet door de militairen. Je mag dus wel dood gaan omdat je dan toch weer moet laden.
pi_41917114
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
Gister groepje overlevende begeleid en eentje een wapen gegeven. Hij kreeg het toch voor elkaar om ingesloten te worden door zombies! Kreeg ik een filmpje te zien hoe hij met het wapen dat ik hem had gegeven door zijn eigen kop schiet.

Oh ja,
SPOILER
SPOILER
  maandag 18 september 2006 @ 12:48:28 #79
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_41917160
toch vind ik die xbox spellen wel wat duur
That is Sin, to hold thine holy spirit in!
Go on, go on in thy might; and let no man make thee afraid.
pi_41917172
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:52 schreef Heintje het volgende:

[..]

Je moet een foto van haar bewaren die meer als 700 PP opleverd. Die heb je nodig voor die Kent.
En om ca. 1000PP te halen, moet je inzoomen op dr kruis en nog net dr borsten in beeld hebben
pi_41917312
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:48 schreef NeoTribalist het volgende:
Pauper
PS2 spellen zijn goedkoop wil je zeggen? Bovendien hoef je ze niet bij de Bart Smit te kopen voor het volle pond
  maandag 18 september 2006 @ 16:09:16 #82
35662 Heintje
Gears of War.
pi_41922950
Ik zag net op marketplace dat je sleutels van lockers kan downloaden waar dan speciale costumes in zitten.
Waar deze in de game te vinden zijn weet ikzo niet en ik heb het ook nog niet uitgeprobeerd. Maar meld het toch ff.
pi_41924373
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:09 schreef Heintje het volgende:
Ik zag net op marketplace dat je sleutels van lockers kan downloaden waar dan speciale costumes in zitten.
Waar deze in de game te vinden zijn weet ikzo niet en ik heb het ook nog niet uitgeprobeerd. Maar meld het toch ff.
Die staan er al een week of 3... en die lockers zijn meteen in het begin van het spel bij de security room
pi_41925837
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:48 schreef NeoTribalist het volgende:
The place voor PC fanboys
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 18 september 2006 @ 19:02:15 #85
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_41927197
quote:
Op maandag 18 september 2006 18:12 schreef Morthill het volgende:

[..]

The place voor PC fanboys
En ook grappig om die agressie te zien als je ook maar een beetje de indruk wekt dat je de o zo heilige xbox360 aanvalt
That is Sin, to hold thine holy spirit in!
Go on, go on in thy might; and let no man make thee afraid.
pi_41938740
quote:
Op maandag 18 september 2006 19:02 schreef NeoTribalist het volgende:

[..]

En ook grappig om die agressie te zien als je ook maar een beetje de indruk wekt dat je de o zo heilige xbox360 aanvalt
Heb je er nu al 1 gekocht dan? Anders slaat je eerdere post helemaal kant noch wal.
  dinsdag 19 september 2006 @ 00:36:09 #87
35662 Heintje
Gears of War.
pi_41939404
quote:

[..]

Dat wil je toch, ik heb je volgens mij nog nooit in 360 topics gezien. Of al heel lang niet meer en de laatste paar dagen duik je ineens in allerlij topics op. En laat het nou altijd een aanval zijn op de 360 en alles wat er bijhoort.
Misschien dat er mensen zijn die je nog bij je naam noemen maar ik noem je voortaan gewoon jaloers.
pi_41942516
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 00:36 schreef Heintje het volgende:

[..]

Dat wil je toch, ik heb je volgens mij nog nooit in 360 topics gezien. Of al heel lang niet meer en de laatste paar dagen duik je ineens in allerlij topics op. En laat het nou altijd een aanval zijn op de 360 en alles wat er bijhoort.
Misschien dat er mensen zijn die je nog bij je naam noemen maar ik noem je voortaan gewoon jaloers.
He je deed gister een invite voor graw, maar heb dat spel uitgeleend, maar wil wel een keer spelen!

overigens ben ik met dead rising bijna bij het eind weer, hopelijk krijg ik die unbreakable en true ending zooi, want ben nog geeneen keer gepakt of doodgegaan or whatsoever.
GamerTag
pi_41943266
quote:

[..]

ook grappig om te zien hoe mensen denken dat ze agressie uitlokken, maar het verschil niet eens zien met een grap

Het is een subtiel, doch vriendelijk verzoek om als je in een topic zit waar je toch alleen maar andere mensen lastig zit te vallen daar niet meer te posten.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_41944267
Ik ben nu bijna door de eerste 72 uur heen en ik ben nog steeds aan het ontdekken! Gisteren heb ik eindelijk die verschrikkelijke convicts in die jeep naar de klote geschoten aangezien ik dan makkelijker met overlevenden door het park kan rennen. Ik ben erachter gekomen dat de convicts nooit meer terugkomen als je hun jeep sloopt.

Verder ben ik de priester niet meer tegengekomen in de bioscoop, maar die gele psychopaten zijn ook opeens weg, dus dit snap ik niet helemaal. Ik heb die hele bioscoop uitgeplozen en het stikte er van die pyscho’s, maar de priester himself was nergens te bekennen.

Weet iemand waar ik trouwens dat boek kan vinden die mijn melee wapens tot 3 keer langer mee laten gaan? Weet ook iemand waar ik een zwaard kan vinden of een katana?

Als laatste vraag ik mij nog af wat die maintaince tunnel key voor nut heeft. Als ik door de deuren ga waar ik voorheen niet in kon, kom ik in de parkeer garage uit. Ik had gehoopt dat die deuren een shortcut naar de Security Room zouden zijn om zo het redden van overlevenden makkelijker te maken....
pi_41944411
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:09 schreef Scriptkiddie het volgende:
Ik ben nu bijna door de eerste 72 uur heen en ik ben nog steeds aan het ontdekken! Gisteren heb ik eindelijk die verschrikkelijke convicts in die jeep naar de klote geschoten aangezien ik dan makkelijker met overlevenden door het park kan rennen. Ik ben erachter gekomen dat de convicts nooit meer terugkomen als je hun jeep sloopt.

Verder ben ik de priester niet meer tegengekomen in de bioscoop, maar die gele psychopaten zijn ook opeens weg, dus dit snap ik niet helemaal. Ik heb die hele bioscoop uitgeplozen en het stikte er van die pyscho’s, maar de priester himself was nergens te bekennen.

Weet iemand waar ik trouwens dat boek kan vinden die mijn melee wapens tot 3 keer langer mee laten gaan? Weet ook iemand waar ik een zwaard kan vinden of een katana?

Als laatste vraag ik mij nog af wat die maintaince tunnel key voor nut heeft. Als ik door de deuren ga waar ik voorheen niet in kon, kom ik in de parkeer garage uit. Ik had gehoopt dat die deuren een shortcut naar de Security Room zouden zijn om zo het redden van overlevenden makkelijker te maken....
Dit had ik ook, maar op een gegeven moment wordt je dus gebeld op het moment dat je de afspraak hebt met isabella om 12 uur achter de camerashop, wordt je niet gebeld, dan denk ik dat je te laat bent, wat wel jammer is, aangezien daar een boek ligt, en die gevangen die je redt heel veel pp opleveren, alhoewel het me niet lukte om ze alle 6 te redden.
GamerTag
  dinsdag 19 september 2006 @ 12:51:30 #92
35662 Heintje
Gears of War.
pi_41948289
Boeken kun je vinden in de boekwinkels.
En als je alleen bent kunnen die tunnels wel makkelijk zijn. Als je dan bij north palza naar beneden gaat en dan die vrachtwagen pakt ben je redelijk snel aan de andere kant.
En als je adam de clown hebt verslagen en dan nog een keer die achtbaan bedeind dan red je een securety gast die een short cut weet tussen wonderland en paradie plaza. Dat scheeld ook een hoop door het park lopen.
Al zijn die convicts steeds makkelijker te verslaan. Je hebt alleen wel een uzi nodig.
  dinsdag 19 september 2006 @ 12:58:32 #93
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_41948512
Dit berichtje hoorde in ander topic, dus heb het even weggehaald.....

[ Bericht 74% gewijzigd door DaMSWer op 19-09-2006 13:44:33 ]
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_41951456
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 12:51 schreef Heintje het volgende:

Al zijn die convicts steeds makkelijker te verslaan. Je hebt alleen wel een uzi nodig.
Man, ik heb die Real Mega Blaster, daar knal je psycho's in 3 schoten mee neer
Heb ff paar dagen niet gegamed, moet nog steeds mn Megaman suit compleet maken, moet alleen de 'body' nog
pi_41953417
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 14:44 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Man, ik heb die Real Mega Blaster, daar knal je psycho's in 3 schoten mee neer
Heb ff paar dagen niet gegamed, moet nog steeds mn Megaman suit compleet maken, moet alleen de 'body' nog
En hoe vind je die zooi nou weer?
GamerTag
pi_41953536
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 15:49 schreef masterdave het volgende:

[..]

En hoe vind je die zooi nou weer?
Zombie Genocider achievement halen: 53.594 zombies killen (in 1 game)
pi_41961947
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 15:52 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Zombie Genocider achievement halen: 53.594 zombies killen (in 1 game)
Dat is gewoon een kwestie van een uurtje rondrijden in de parkeergarage, lijkt me .
pi_41966465
Story mode van Dead Rising uitgespeeld

Godver, wat een spel

Diep respect voor Capcom
SPOILER
pi_41968041
Ik heb de 72 uur nog geen enkele keer gehaald (alhoewel Frank inmiddels wel level 25 is van alle korte potjes )
pi_41968254
Op level 36 geeindigd

Nu nog een keertje en dan ga ik voor de scoops.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')