abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41849536
tvp

geweldig spel, vanmiddag eindelijk ontvangen van play.com... moet mezelf alleen afleren dat dit geen N3 is en ik dus niet headfirst tussen 30 zombies kan gaan staan en lukraak op 'X' kan rammen
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 16 september 2006 @ 12:39:23 #52
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_41859216
ff vraagje, is t spel lekker lang? Hoeveel speeluur gaat erin zitten voor een gemiddelde speler?
Era Vulgaris
pi_41863944
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_41864907
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 16:03 schreef H.Flick het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die sterf-scene van hem is opzich ook best gruwlijk .
X
X
X
pi_41866759
Toch nog eens een paar vragen aangezien er wat onduidelijkheden zijn van mijn kant.
SPOILER
Alvast bedankt voor de antwoorden!
  zaterdag 16 september 2006 @ 18:47:06 #56
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_41867082
Lijkt me echt geweldige game, ga volgende week maar is een Xbox360 aanschaffen
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_41869309
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 18:33 schreef Scriptkiddie het volgende:
Toch nog eens een paar vragen aangezien er wat onduidelijkheden zijn van mijn kant.
SPOILER
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Een paar antwoorden..
SPOILER
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_41872919
Even een vraagje:
SPOILER
pi_41874151
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 22:33 schreef Kremers het volgende:
Even een vraagje:
SPOILER
Antwoord
SPOILER
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_41882330
Ok, ik heb ook een vraagje, om de true ending te krijgen(ik heb nu 3 eindes gehad 4 eindes gehad, waaronder het overtime einde) nu wil ik um dus op unbreakable gaan uitspelen voor de true ending, maar ik moet zonder being knocked out het spel uitspelen, dit houdt dus in dat ik niet dood mag gaan?

Dit is zover ik weet namelijk niet erg moeilijk, aangezien je dit zowieso toch al moet doen, als je dood gaat toch je laatste save weer op moet starten, en dus niet dood bent geweest.
SPOILER
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_41882339
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:07 schreef masterdave het volgende:
Ok, ik heb ook een vraagje, om de true ending te krijgen(ik heb nu 4 eindes gehad, waaronder het overtime einde) nu wil ik um dus op unbreakable gaan uitspelen voor de true ending, maar ik moet zonder being knocked out het spel uitspelen, dit houdt dus in dat ik niet dood mag gaan?

Dit is zover ik weet namelijk niet erg moeilijk, aangezien je dit zowieso toch al moet doen, als je dood gaat toch je laatste save weer op moet starten, en dus niet dood bent geweest.
SPOILER
GamerTag
pi_41889765
Volgens mij is die 3x engineering boekje onmogelijk om die 3x te pakken te krijgen om um 27x langer vast te houden, weet niet waar jullie dat vandaan hebben
GamerTag
pi_41896939
Humor Neem ik net een foto van Jessie, krijg ik 200pp voor erotica . Dus ik maar een paar close-ups van haar boezem nemen om wat PP te krijgen

En die sledgehammer is niet echt handig als je survivors bij je hebt . 2 zaten vast in een zombie horde, dus ik ram er op los met die sledgehammer, ram ik één van die survivors zijn kop in
pi_41897011
quote:
Op zondag 17 september 2006 19:05 schreef Kremers het volgende:
Humor Neem ik net een foto van Jessie, krijg ik 200pp voor erotica . Dus ik maar een paar close-ups van haar boezem nemen om wat PP te krijgen

En die sledgehammer is niet echt handig als je survivors bij je hebt . 2 zaten vast in een zombie horde, dus ik ram er op los met die sledgehammer, ram ik één van die survivors zijn kop in
Die melding daarbij is ook geweldig... dat had ik bij de eerste scene in de mall al...

* Ceased2Be slaat survivor dood met een honkbalknuppel
*... has died!*
ja duh!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_41897844
quote:
Op zondag 17 september 2006 15:09 schreef masterdave het volgende:
Volgens mij is die 3x engineering boekje onmogelijk om die 3x te pakken te krijgen om um 27x langer vast te houden, weet niet waar jullie dat vandaan hebben
Er zijn dan ook 3 verschillende boekjes die alledrie invloed hebben op de small chainsaw
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
  zondag 17 september 2006 @ 20:30:24 #66
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_41899747
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 12:39 schreef Vassili_Z het volgende:
ff vraagje, is t spel lekker lang? Hoeveel speeluur gaat erin zitten voor een gemiddelde speler?
mmm..nou?
Era Vulgaris
pi_41899834
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:30 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

mmm..nou?
72uur per keer, tijd gaat 10keer zo snel in game dus per keer doorspelen ongeveer 7 uur, de meeste mensen spelen hem zeker 2 keer, mischien wel langer, dus zeker 14uur, daarnaast zal je daarna de game zo af en toe nog eens oppakken om lekker zinloos wat zombies te slachten.

ben je dus wel een tijdje zoet mee
  zondag 17 september 2006 @ 20:38:42 #68
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_41900025
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:33 schreef Niek. het volgende:

[..]

72uur per keer, tijd gaat 10keer zo snel in game dus per keer doorspelen ongeveer 7 uur, de meeste mensen spelen hem zeker 2 keer, mischien wel langer, dus zeker 14uur, daarnaast zal je daarna de game zo af en toe nog eens oppakken om lekker zinloos wat zombies te slachten.

ben je dus wel een tijdje zoet mee
hehe lekker lang dus Zitten er ook al dan niet moeilijke puzzels in?
Era Vulgaris
pi_41900070
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:38 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

hehe lekker lang dus Zitten er ook bruut harde puzzels in?
Geen idee, want ik heb de game zelf nog niet (moet nog binnen komen)

Het hele tijdverhaaldje is gebaseerd op wat ik van de meeste mensen die de gam hebben heb gehoord.
  zondag 17 september 2006 @ 20:43:36 #70
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_41900189
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:40 schreef Niek. het volgende:

[..]

Geen idee, want ik heb de game zelf nog niet (moet nog binnen komen)

Het hele tijdverhaaldje is gebaseerd op wat ik van de meeste mensen die de gam hebben heb gehoord.
Dus je moet levels binnen een bepaalde tijd uitspelen?
Era Vulgaris
pi_41900416
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:43 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Dus je moet levels binnen een bepaalde tijd uitspelen?
Het zijn geen levels het zijn verhaallijnen die binnen een bepaald tijdsbestek in de 72 uur lopen die je KUNT volgen.
Als je het complete verhaal wil volgen dien je dus bijv. om 6u op een bepaalde plek te zijn voor het volgende stuk van het verhaal.
  zondag 17 september 2006 @ 20:54:05 #72
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_41900593
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:49 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Het zijn geen levels het zijn verhaallijnen die binnen een bepaald tijdsbestek in de 72 uur lopen die je KUNT volgen.
Als je het complete verhaal wil volgen dien je dus bijv. om 6u op een bepaalde plek te zijn voor het volgende stuk van het verhaal.
En die klok tikt alleen maar door als je aan het spelen bent?
Era Vulgaris
pi_41900922
Yup
pi_41901563
quote:
Op zondag 17 september 2006 19:32 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Er zijn dan ook 3 verschillende boekjes die alledrie invloed hebben op de small chainsaw
Ik had het wel zo vriendelijk gevonden als je zei welke 3 boeken dan
GamerTag
pi_41909673
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:19 schreef masterdave het volgende:

[..]

Ik had het wel zo vriendelijk gevonden als je zei welke 3 boeken dan
Gelukkig ben je geen luie donder en kan je zelf ook www.gamefaqs.com intikken in je browser
Maargoed:
1 - Engineering (Bachman's Bookporium)
2 - Entertainment (Bachman's Bookporium)
3 - Criminal Biography (Sir Book-A-Lot)
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')