abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41799953

HET nog niet OFFICIËLE DEAD RISING TOPIC!
release - 08.09.06 - Dead Rising (Xbox 360)

-STORYLINE-

Dead Rising follows the harrowing adventures of Frank West, an overly zealous freelance photojournalist on a hunt for the scoop of a lifetime. The town he inhabits has become infested with bloodthirsty zombies and chaos reigns. This is his chance to cover the biggest story of them all…
In the pursuit of the perfect photograph Frank hitches a lift with a ‘chopper and makes his way to the local shopping mall – the perfect place to snap away and a bastion of safety to boot – and requests that the pilot returns in three days to pick him up.
But what started as a safe haven to capture the story from soon becomes the perfect place to die. The mall becomes engulfed with swarms of the shuffling undead and Franks begins his struggle to survive. Yes, he still has a story to cover and accolades to earn, but now there is a new focus in his life – to stay alive. The only thing in his favour is the mall itself: a huge, sprawling complex of shops that offers Frank a number of different weapons to defend himself with.
Throughout the next 72 hours, he must battle thousands of zombies and make a number of decisions... Should he ignore other stranded townsfolk in need of assistance and focus on getting his photography story? Or does he just try to rescue as many survivors as possible? What will it be? Time stops for no man and Frank can’t be in two places at once. The clock is ticking...

-FEATURES-

- True next-gen gaming– battling hundreds of enemy at any one time is not possible without the power of the Xbox 360.

- Use your 72 hours (not actual 72 hours, but in-game hours) in the zombie mall as you see fit: do you ignore those in need of assistance and go after the story or put your job aside and rescue as many people as possible? Everything you do amounts to a choice that affects you and those around you.

- Close to 100 townsfolk have fled to the presumed safety of the shopping mall – you can rescue them all or choose to ignore them. Some are defenceless, scared to death of their impending doom whilst others have taken action and holed themselves up inside one of the many shops. Be warned – some of the survivors trust no one and can bring more trouble to Frank that the thousands of zombies.

- Missions are in the form of a collection of cases that Frank must solve. The case system is used to keep track of individual incidents in the game and adds another layer of gameplay for the player to tackle. Remember though that these cases can be ignored and stick to saving the survivors and staying alive until the helicopter returns.

- The “Scoop Cue” serves as a list of events that need your attention in the mall. Clues and hints come in over the radio in real time, adding more quests for Frank to attend to. This system puts pressure on the player to multitask and hone their decision-making skills.

- “Prestige Points” allows Frank to level up his skills and grow in strength and versatility as well as increase attack power, the length of the life bar, speed and agility and the amount of weapons Frank can carry. How to you acquire Prestige Points? By getting scoops, rescuing survivors and waging combat against the zombie hordes.

- There are over 120 shops within the mall for Frank to pillage from, containing over 250 items that can be used as weapons. Get shopping…

- The passing of time bring changes from day to night within the game. This affects not just the appearance on the environment, but also the actions that take place within: at night zombies increase in number and their behaviour changes as they become more aggressive and frightening. Do you find somewhere safe to hide until dawn or venture out during the dangerous night periode.

-DISK ERROR OPLOSSING-

Hoewel het spel hier nog niet uit is, misschien makkelijk om er toch maar alvast bij te zetten

for anyone who has been having disk errors randomly throughout the game, i called xbox tech support and they're having alot of issues with dead rising currupting hard drives. to remedy this he told me to goto system blade, scroll down to memory and in the memory menu, hit Y. it should say rename and reformat... instead of choosing those, press x, x, LB, RB, x, x. the words system maintenance should pop up for a second...

-HANDIGE LINKS-

Officiële Dead Rising website
Capcom Website
Gamefaq’s Dead Rising pagina (pas op: kan spoilers bevatten)
IGN review
Gamespot review
TeamXBOX review

-VORIGE DELEN
01

-SCREENSHOTS

Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  donderdag 14 september 2006 @ 13:51:04 #2
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_41800248
lache man
That is Sin, to hold thine holy spirit in!
Go on, go on in thy might; and let no man make thee afraid.
pi_41800652
Wat ik gister had was ook wel vet

Als je uit de lift komt in het pakhuis dan ligt er in de buurt van dat rek tegenover de lift een gele douchekop (misschien even de doos rechts van het rek kapot slaan), geeft ook wel een vet gezicht als je die bij iemand in z'n kop douwt
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  donderdag 14 september 2006 @ 14:09:26 #4
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_41800715
tvp
Ik ben inmiddels overleden
pi_41800858
Kolere, die 2e ontmoeting met carlito, bah bah, die brad zegt alleen, zorg dat je levend blijft, blijf ik leven, gaat hij dood, oftewel ik moet carlito gewoon zelf afknallen. Maar ik kom geeneens in de buurt, en de uzi/kettingzaag/katana/zwaard weet ik niet te vinden...
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_41801051
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:14 schreef masterdave het volgende:
Kolere, die 2e ontmoeting met carlito, bah bah, die brad zegt alleen, zorg dat je levend blijft, blijf ik leven, gaat hij dood, oftewel ik moet carlito gewoon zelf afknallen. Maar ik kom geeneens in de buurt, en de uzi/kettingzaag/katana/zwaard weet ik niet te vinden...
Katana ligt hier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_41801283
Hallo, wel even spoiler tags gebruiken allemaal hè
pi_41801609
Is dit een aanrader? Ik ben nu in bezit van Saints Row die ik helemaal geweldig vindt en DoA 4 en zit nu te wachten op Splinter Cell, Gears of War, NFS:Carbon en Assassin's creed, maar zag deze bij Gamekings en ik d8 hey daar kan ik mij wel mee vermaken .

Is dit een spel die je uren achter elkaar kunt doorspelen zonder je te vervelen of heb je na een uurtje van nu heb ik het wel gezien?
Laten we lekker linQ gaan doen!
pi_41803089
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:43 schreef LinQ het volgende:
Is dit een aanrader? Ik ben nu in bezit van Saints Row die ik helemaal geweldig vindt en DoA 4 en zit nu te wachten op Splinter Cell, Gears of War, NFS:Carbon en Assassin's creed, maar zag deze bij Gamekings en ik d8 hey daar kan ik mij wel mee vermaken .

Is dit een spel die je uren achter elkaar kunt doorspelen zonder je te vervelen of heb je na een uurtje van nu heb ik het wel gezien?
nou, dit spel kan je idd uren doorspelen, veel eindbazen, veel te doen, maar ik denk als je um uitgespeeld hebt voor 2 a 3 x dan gaat ie de kast in waarschijnlijk.
GamerTag
pi_41803615
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:14 schreef masterdave het volgende:
Een uzi is ook makkelijk te vinden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_41809816
als het goed is komt binnenkort de game hier in huis, nog even wachten en dan kan ik ook eindelijk zombies slachten
pi_41810027
Ik ga 'm nu na al die frustraties toch wel erg waarderen. Na verloop van tijd komt er veel meer balans in.
X
X
X
pi_41810114
Hij is vandaag binnen gekomen Tinne doosje is mooooi
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_41815428
damn, het word alleen maar gekker zeg
SPOILER
GamerTag
pi_41815885
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:37 schreef masterdave het volgende:
SPOILER
SPOILER
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_41815951
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:37 schreef masterdave het volgende:
SPOILER
SPOILER
Welcome to the future
pi_41816471
Dit lijkt me echt een HEERLIJK spel
kwou dat ik een 360 had
Era Vulgaris
pi_41816879
Ik begin die storyline steeds minder te waarderen.
Ik moet de ene eindbaas na de andere verslaan alleen ik mis hierbij elke keer 1 belangrijk onderdeel: GUNS!.

Vroeger kreeg je bij een spelletje nog wel eens een wapen voordat je aan een baas begon.
Nu sta ik daar met mijn knuppel tegenover een gozer met een winkelwagentje met een shotgun en nergens in dat hele winkelcentrum is snel een gun te bekennen .

Weet iemand hoe ik makkelijk aan guns en aan leven kan komen?
Zo gaat de lol er erg snel af om de storyline uit te spelen voor mij....
pi_41819055
Guns heb je helemaal niet nodig. De small chainsaw en drie boeken is genoeg.
Anders moet je eens op internet een gun locatie guide zoeken. Dan kun je wat makkelijker guns vinden.
En leven. In paradise plazza. kun je op de eerste verdieping (2nd floor) orange juice pakken .4 blokjes health per ding.

Ik heb nou ook overtime mode uitgespeeld en ben nou bezig met de 72 uurs mode nog een keer, maar dan met een ander einde. Dit keer doe ik helemaal geen cases. Beetje rondlopen en zombies killen. probeer er 1000 zonder wapens te vermoorden. Zelfs zonder wapens is het nog wel een leuk spel. Als je een beetje een hoog level hebt heb je best leuke skils.
pi_41819384
Wat kan je eigenlijk met die boeken in het spel? Ik heb die dingen nog geen 1 keer gebruikt.
X
X
X
pi_41819918
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:12 schreef Frasier het volgende:
Wat kan je eigenlijk met die boeken in het spel? Ik heb die dingen nog geen 1 keer gebruikt.
Wat Heintje al eerder zei, met die small chainsaw en 3 boeken om de houdbaarheid van bepaalde items te verhogen (small chainsaw kan je 3x opvoeren) kan je de chainsaw 3x3x3=27x langer gebruiken. Voorderest heb je boeken waardoor je meer PP krijgt bij foto's, meer health uit hetzelfde artikel (OJ, brood, snack) of dat mensen niet meer bang zjn voor zombies. Best handig dus
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_41824288
Haa, zucht...heb mn controller vastgetaped en ben nu de 24hrs outdoor achievement aan t halen, inclusief de marathon achievement. Daarna maar eens vasttapen voor de indoor achievement En ondertussen maar eens een nachtje doorhalen omdat ik waarschijnlijk mn deadlines ga missen vanwege dit spelletje...
"Do or do not, there is no try!"
Kick my ass!
Xblog360
[url=http:/gesignaleerd.blogspot.com]Blog[/url]
pi_41825648
Zombies slachten!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:42:11 #24
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_41827047
zonder muis
That is Sin, to hold thine holy spirit in!
Go on, go on in thy might; and let no man make thee afraid.
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:43:45 #25
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_41827075
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:42 schreef NeoTribalist het volgende:
zonder muis
Ga jij eens een eind buiten spelen met je muis man. Als niet met die controller om kan gaan ga dan lekker wat anders doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')