Dat is toch ook een logische bundel. Ben wel erg benieuwd naar de EU prijzen geworden, de dollar en yen prijzen omrekenen is ook niet handig. Zou wel een beetje teleurgesteld zijn als de prijs 249 euro zou worden.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:16 schreef kipknots het volgende:
In America is dus een 250 prijs en 19 november als launch vrijgegeven door in ieder geval twee kranten. Hierbij zit dan oa wel Wii sports, wat in Japan los verkocht gaat worden.
Naaierij ten top van nintendo. Een console met lage specs verkopen voor waarsch. 250 euro terwijl dat maar een paar tientjes minder is dan een x360 core pack. Vind nintendo op het moment echt een stelletje klootzakken. De hele tijd maar roepen dat ze een console voor iedereen willen, die voor iedereen betaalbaar is en dat ze ook daarom met langzamere hardware komen en dan uiteindelijk word je alsnog keihard in je kont genomen met een prijs van 250 euro. Dat is 1. niet goedkoop en 2. al helemaal niet goedkoop als je ziet wat voor hardware je krijgt. Had dat ding dan gewoon 400 euro gemaakt met goede specs. 250 euro is ook niet goedkoop als familie console, wat nintendo schijnbaar wil berijken met de Wii.quote:Wat een leugenachtig kut bedrijf is nintendo toch eigelijk. De hele tijd roepen ja we willen voor de concurrentie launchen! nou schijnbaar niet dus. 2dec in Japan? waar de moeder neuker slaat dat op? wanneer krijgen we hem in europa dan? in maart 2007?en dan de prijs. De wii zou zogenaamd goedkoop moeten worden. Ik noem 250 dollar (wat hier weer euro's worden) niet goedkoop. Een x360 core pack is maar 50 euro duurder. Dan kan je wel zeggen ja maar de Wii is een heel ander soort console, ja dat is waar, maar dat neemt niet weg dat een x360 veel geavanceerder en duurder is om te maken terwijl de Wii gewoon een opgefokte GC is met een nieuwe controller.
FU Nintendo
De prijzen van de andere continenten zijn leuk, maar slechts een indicatie. Ik wil weten wat Europa gaat doen verdomme! En idd, 249¤ zou, hoewel nog steeds relatief goedkoop, een domper zijn. Volgens mij kan je dan zelfs goedkoper dat ding importeren uit Amerika..quote:Op donderdag 14 september 2006 09:19 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Dat is toch ook een logische bundel. Ben wel erg benieuwd naar de EU prijzen geworden, de dollar en yen prijzen omrekenen is ook niet handig. Zou wel een beetje teleurgesteld zijn als de prijs 249 euro zou worden.
Voorlopig alleen multiplayer van nintendo zelf en zeg zelf 5 euro maakt het verschil nietquote:Op donderdag 14 september 2006 09:21 schreef Vrieskist het volgende:
Je krijgt wel gratis multiplayer en goedkopere games dan bij de Xbox360 Kill_em_all.
Als de games in Europa goedkoper worden tenminstequote:Op donderdag 14 september 2006 09:22 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Voorlopig alleen multiplayer van nintendo zelf en zeg zelf 5 euro maakt het verschil niet
verkapte Ikquote:Op donderdag 14 september 2006 09:20 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Naaierij ten top van nintendo. Een console met lage specs verkopen voor waarsch. 250 euro terwijl dat maar een paar tientjes minder is dan een x360 core pack. Vind nintendo op het moment echt een stelletje klootzakken. De hele tijd maar roepen dat ze een console voor iedereen willen, die voor iedereen betaalbaar is en dat ze ook daarom met langzamere hardware komen en dan uiteindelijk word je alsnog keihard in je kont genomen met een prijs van 250 euro. Dat is 1. niet goedkoop en 2. al helemaal niet goedkoop als je ziet wat voor hardware je krijgt. Had dat ding dan gewoon 400 euro gemaakt met goede specs. 250 euro is ook niet goedkoop als familie console, wat nintendo schijnbaar wil berijken met de Wii.
Kortom nintendo is een kut bedrijf. Kijk sony naait je met 600 euro voor een ps3, maar dan krijg je tenminste een console met alles erop en eraan, nintendo naait met je met 250 euro voor een apparaat wat eigelijk helemaal niks heeft.
Komop zeg, heb je UBERHAUPT wel naar de interface filmpjes/game filmpjes gekekenquote:Op donderdag 14 september 2006 09:20 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Naaierij ten top van nintendo. Een console met lage specs verkopen voor waarsch. 250 euro terwijl dat maar een paar tientjes minder is dan een x360 core pack. Vind nintendo op het moment echt een stelletje klootzakken. De hele tijd maar roepen dat ze een console voor iedereen willen, die voor iedereen betaalbaar is en dat ze ook daarom met langzamere hardware komen en dan uiteindelijk word je alsnog keihard in je kont genomen met een prijs van 250 euro. Dat is 1. niet goedkoop en 2. al helemaal niet goedkoop als je ziet wat voor hardware je krijgt. Had dat ding dan gewoon 400 euro gemaakt met goede specs. 250 euro is ook niet goedkoop als familie console, wat nintendo schijnbaar wil berijken met de Wii.
Kortom nintendo is een kut bedrijf. Kijk sony naait je met 600 euro voor een ps3, maar dan krijg je tenminste een console met alles erop en eraan, nintendo naait met je met 250 euro voor een apparaat wat eigelijk helemaal niks heeft.
Hij is duurder dan de Cube en is vast niet heel veel duurder om te maken, etcquote:Op donderdag 14 september 2006 09:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Komop zeg, heb je UBERHAUPT wel naar de interface filmpjes/game filmpjes gekeken. 250 euro is imo ook niet duur voor een nieuwe console, maar who gives a fuck of jij hem koopt of niet
.
Dat jij nou zo'n pauper bent dat jij geen 250 euro kunt ophoesten
Nee die zijn beelden van de nieuwe Re, die de blanks invult tussen alle Re's. Dus je gaat van het mansion uit Re1 naar het politie station/stad van Re2 bijvoorbeeld. Geproduceerd door de maker van Re4 en ook third person over the shoulder actie shitquote:Op donderdag 14 september 2006 09:24 schreef chibibo het volgende:
[..]
Zijn dit geen screens van Resident Evil remake?
R&D moet ook terugverdiend worden. Waarom 199 maken als je weet dat de trouwe fans hem ook voor 250 halen? Daarna een prijsverlaring lijkt mij een veel slimmer planquote:Op donderdag 14 september 2006 09:25 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hij is duurder dan de Cube en is vast niet heel veel duurder om te maken, etc
als het echt een nieuwe console was geweest dan was 250 euro idd niet duur geweestquote:Op donderdag 14 september 2006 09:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Komop zeg, heb je UBERHAUPT wel naar de interface filmpjes/game filmpjes gekeken. 250 euro is imo ook niet duur voor een nieuwe console, maar who gives a fuck of jij hem koopt of niet
.
Komop zegquote:Op donderdag 14 september 2006 09:25 schreef Tain het volgende:
[..]
als het echt een nieuwe console was geweest dan was 250 euro idd niet duur geweest
Dude, chillquote:Op donderdag 14 september 2006 09:20 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Hadden ze die tijd nu maar in nieuwe (!) games gestoken.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Komop zeg. Interface video's niet bekeken zeker?
Wat heeft de interface in godsnaam met de hardware te makenquote:Op donderdag 14 september 2006 09:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Komop zeg. Interface video's niet bekeken zeker?
Dat is ook nog niet eens alles.quote:Japanese Launch Titles
* Choushittou Caduceus NEO (Trauma Center: Second Opinion) (Atlus)
* Elebits (Konami)
* Necro-Nesia (Spike)
* Super Monkey Ball: Uki Uki Party Daishuugou (Sega)
* Swing Golf Panya (Tecmo)
* Wing Island (Hudson)
* Kororinpa (Hudson)
* SD Gundam Revolution (Namco Bandai)
* Tatsujin Festival (Namco Bandai)
* Tamagotchi no Pika Pika Daitouryou! (Namco Bandai)
* Red Steel (Ubi)
* Wii Sports (Nintendo)
* Odoru Made in Wario (WarioWare Smooth Moves) (Nintendo)
* The Legend of Zelda: Twilight Princess (Nintendo)
* Hajimete no Wii (Nintendo)
2007 and Later Titles
* Dragon Quest Swords
* Sword of Legendia (potential Tales of Legendia spin-off) (Namco Bandai)
* Final Fantasy Crystal Chronicles (Square Enix)
* "Gun Shooting" (presumably Virtua Cop) (Sega)
* Pac-Man Carnival (Namco Bandai)
* Gundam (Namco Bandai)
* Bomberman Land (Hudson)
* Legend of the River King (Natsume)
* Harvest Moon (Natsume)
* Rayman (Ubisoft)
* Excite Truck (January) (Nintendo
* Fire Emblem (February) (Nintendo)
* Wii Big Brain Academy (Spring) (Nintendo)
* Disaster (Spring) (Nintendo)
* Project HAMMER (Nintendo)
* Super Paper Mario (former GC title) (Nintendo)
* Wii Music 2007 (Nintendo)
* Super Mario Galaxy (Nintendo)
* Smash Bros X (HAL/Nintendo)
* Famicom Wars W (Battalion Wars) (Nintendo)
* Donkey Kong Barrel Jet Race (former GC title) (Nintendo)
* Forever Blue (Nintendo)
* Mario Strikers Charged (Nintendo)
* Mario Party 8 (Nintendo)
* Metroid Prime 3 Corruption (Nintendo)
* Eye Shield 21 (Nintendo)
* Animal Crossing (Nintendo)
* Kirby (presumably former GC title) (Nintendo)
Video/photo bewerkingssoftware ingebouwd? Internet out of the box?quote:Op donderdag 14 september 2006 09:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat heeft de interface in godsnaam met de hardware te maken
Interface ziet er goed en duidelijk uit, maar dat rechtvaardigt echt niet dat prijsverschil met de cube
quote:Op donderdag 14 september 2006 09:27 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hadden ze die tijd nu maar in nieuwe (!) games gestoken.
1) concurrentie is een fractie duurder en daar krijg je een console voor die met verlies wordt verkocht itt een console die met dikke winst verkocht wordtquote:Op donderdag 14 september 2006 09:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dude, chillDe enige bevestigde prijs tot nu toe is 2500 yen, wat 167 euro is. Overigens zal het best 250 dollar/euro worden, maar dat is 1) nog steeds goedkoper dan de concurrentie(specs interesseren mensen zich niet in) en 2) je krijgt een pakket dat meteen klaar is, geen 'core' console waar je niets aan hebt omdat je belangrijke shit mist.
EEN CONSOLE IS MEER DAN ALLEEN SOFTWAREMATIG SPEELGOEDquote:Op donderdag 14 september 2006 09:29 schreef MMaRsu het volgende:
Ga ergens anders trollen als je dat zo nodig wil doen.
[..]
Dat is ook nog niet eens alles.
[..]
Video/photo bewerkingssoftware ingebouwd? Internet out of the box?
Echt alsjeblieft ga ergens anders trollen met die waardeloze comments van "als het echt een nieuw systeem was dan was 250 euro niet duur geweest. GAMES ZIJN MEER DAN ALLEEN GRAPHICS.
Nee, het gaat om de games, en daar is het altijd al om geweestquote:Op donderdag 14 september 2006 09:32 schreef Tain het volgende:
[..]
EEN CONSOLE IS MEER DAN ALLEEN SOFTWAREMATIG SPEELGOED
Je kan niet alle games spelen op een Core. Dus je zit met een halve console.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:30 schreef Tain het volgende:
[..]
1) concurrentie is een fractie duurder en daar krijg je een console voor die met verlies wordt verkocht itt een console die met dikke winst verkocht wordt
2) je kan spellen spelen op de core, daar gaat het bij een console toch om?
klopt dat het nog niet bevestigdquote:Op donderdag 14 september 2006 09:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dude, chillDe enige bevestigde prijs tot nu toe is 2500 yen, wat 167 euro is. Overigens zal het best 250 dollar/euro worden, maar dat is 1) nog steeds goedkoper dan de concurrentie(specs interesseren mensen zich niet in) en 2) je krijgt een pakket dat meteen klaar is, geen 'core' console waar je niets aan hebt omdat je belangrijke shit mist.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet weet. Waarschijnlijk wel gewoon. Alleen Smash Bros werkt niet met de Wiimote op dit moment (afaik) dus dat is wel zuigend als je die er dan niet bijkrijgt met de game ofzo.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:33 schreef kepler het volgende:
[..]
klopt dat het nog niet bevestigd
maar een pakket dat meteen klaar is? De Core-360 niet dan? (ok alleen een mem-card, maar als je wil kan je gelijk gamen, alleen niet saven
)
Kan je alle Virtual Consoles spelen met de Wii-mote dan? Want de classic-controller zit er niet bij...
hopelijk komt er dan ook een toetsenbord (of kan je een USB-toetsenbord er op aan sluiten)quote:Op donderdag 14 september 2006 09:35 schreef MMaRsu het volgende:
3:22 a.m. [update 27] WiiConnect24 will feature a BBS-like message board system that can cross-post to and from cell phones, computers and other Wii consoles.
Je kunt toch met je GCN controller spelen?quote:Op donderdag 14 september 2006 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet weet. Waarschijnlijk wel gewoon. Alleen Smash Bros werkt niet met de Wiimote op dit moment (afaik) dus dat is wel zuigend als je die er dan niet bijkrijgt met de game ofzo.
Niet iedereen heeft die. Bovendien is een Wii Classic controller goedkoper dan een Cube controller als ik de prijzen zo ziequote:Op donderdag 14 september 2006 09:41 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Je kunt toch met je GCN controller spelen?
Yupquote:Op donderdag 14 september 2006 09:41 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Je kunt toch met je GCN controller spelen?
Wie heeft nou geen GCN controller dan?!quote:Op donderdag 14 september 2006 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft die. Bovendien is een Wii Classic controller goedkoper dan een Cube controller als ik de prijzen zo zie
Waar wil ik niet naar luisteren dan? Ik mag het toch belachelijk vinden dat je qua hardware niet heel erg veel extra krijgt als de cube en daar toch 180 euro extra voor mag betalen. Dan zijn de extra software dingen leuk, maar die rechtvaardigen dat prijsverschil absoluut niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, het gaat om de games, en daar is het altijd al om geweest. En zoals ik zeg zijn de functionaliteiten van de hardware geweldig.
Maargoed meneer wil niet luisteren![]()
Het ding is krachtiger dan Xbox 1. Verder is de controller van groot belang.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Waar wil ik niet naar luisteren dan? Ik mag het toch belachelijk vinden dat je qua hardware niet heel erg veel extra krijgt als de cube en daar toch 180 euro extra voor mag betalen. Dan zijn de extra software dingen leuk, maar die rechtvaardigen dat prijsverschil absoluut niet.
ik vind het pakket wel prima hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet weet. Waarschijnlijk wel gewoon. Alleen Smash Bros werkt niet met de Wiimote op dit moment (afaik) dus dat is wel zuigend als je die er dan niet bijkrijgt met de game ofzo.
Nee, trollers. Komen met argumenten die kant noch wal raken. Negeren werkt beter.quote:
hand opsteektquote:Op donderdag 14 september 2006 09:46 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Wie heeft nou geen GCN controller dan?!![]()
Idd laten we dat doenquote:Op donderdag 14 september 2006 09:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, trollers. Komen met argumenten die kant noch wal raken. Negeren werkt beter.
Nieuwe console met nieuw soort controller, gratis online gamen, uitgebreid menu met software en toch gewoon krachtiger, ondanks dat het niet veel is misschien (niemand die dat precies weet trouwens). Daar mag je wmb best meer voor vragen.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Waar wil ik niet naar luisteren dan? Ik mag het toch belachelijk vinden dat je qua hardware niet heel erg veel extra krijgt als de cube en daar toch 180 euro extra voor mag betalen. Dan zijn de extra software dingen leuk, maar die rechtvaardigen dat prijsverschil absoluut niet.
Ik hoop stiekem nog dat ze m in de US gewoon launchen voor de prijs die ze altijd meegeven aan Nintendo consoles. 199 dollar.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:49 schreef Xrenity het volgende:
Mja maar qua prijs is het sowieso nog even afwachten.
In Japan kost hij 170 dollar, dus... Misschien krijgt de US een extra controllers, WiiSports packin, oid
180 euro is best heel veel meer vragen voor een krachtigere cube. En leuk dat gratis online gamen, maar als je niet online kan of niet gaat is dat een loos argument en dat uitgebreide menu is ook weer heel leuk door die software, maar het is een console hoe vaak denk je dat je dat gaat gebruiken?quote:Op donderdag 14 september 2006 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nieuwe console met nieuw soort controller, gratis online gamen, uitgebreid menu met software en toch gewoon krachtiger, ondanks dat het niet veel is misschien (niemand die dat precies weet trouwens). Daar mag je wmb best meer voor vragen.
Ik vind 200 euro best weinig aangezien ik verwacht dat ik er minstens net zoveel plezier aan beleef als aan een ps3 of xbox 360. En daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:56 schreef Tain het volgende:
[..]
180 euro is best heel veel meer vragen voor een krachtigere cube. En leuk dat gratis online gamen, maar als je niet online kan of niet gaat is dat een loos argument en dat uitgebreide menu is ook weer heel leuk door die software, maar het is een console hoe vaak denk je dat je dat gaat gebruiken?
Amen.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:02 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik vind 200 euro best weinig aangezien ik verwacht dat ik er minstens net zoveel plezier aan beleef als aan een ps3 of xbox 360. En daar gaat het uiteindelijk om.![]()
Zit in dat hoofdfilmpje, met alle spellen, maar er moet ook ergens een afzondelijke versie zijnquote:Op donderdag 14 september 2006 10:02 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
idd!
zijn daar filmpjes van?
Mischien maken ze bij de andere events wel bekend dat je niet verplicht bent het te kopen.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Ga sparen!quote:Op donderdag 14 september 2006 10:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Wtf. Topic 108 pas?
Dat heb ik gemistquote:Op donderdag 14 september 2006 10:07 schreef BMH het volgende:
Hebben...
Zo cool dat je je friends kunt zien als karikaturenEn dan ze gewoon naar een spel slepen om ze uit te nodigen : _o_
iddquote:Op donderdag 14 september 2006 10:10 schreef Xrenity het volgende:
Omg ik zie nu die Rayman trailer
Hoe tof!
Heb het gezien...quote:Op donderdag 14 september 2006 10:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zit in dat hoofdfilmpje, met alle spellen, maar er moet ook ergens een afzondelijke versie zijn![]()
Op die japanse wii site, link staat ergens in dit of vorige topicquote:Op donderdag 14 september 2006 10:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat heb ik gemistHoe kom je aan die info
![]()
Die 250 dollar prijs is incl een spel. De japanse prijs ligt gewoon onder de 200 euro. Ik verwacht dan ook wanneer de Wii zonder game rond de 200 euro zal liggen.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:56 schreef Tain het volgende:
[..]
180 euro is best heel veel meer vragen voor een krachtigere cube. En leuk dat gratis online gamen, maar als je niet online kan of niet gaat is dat een loos argument en dat uitgebreide menu is ook weer heel leuk door die software, maar het is een console hoe vaak denk je dat je dat gaat gebruiken?
alleen de Japanse launch-detailsquote:Op donderdag 14 september 2006 10:13 schreef __Saviour__ het volgende:
ik snap het even niet. vannacht was toch die grote bekendmaking ofzo, waarom is er dan nog steeds geen duidelijkheid.
Àlleen Japanse release is nu bekend. Strax de Amerikaanse en morgen de Europese.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:13 schreef __Saviour__ het volgende:
ik snap het even niet. vannacht was toch die grote bekendmaking ofzo, waarom is er dan nog steeds geen duidelijkheid.
nee..quote:Op donderdag 14 september 2006 10:19 schreef DragonFire het volgende:
Kunnen we het event van 13:00 live bekijken ergens?
Sinterklaas launchquote:Op donderdag 14 september 2006 10:22 schreef DragonFire het volgende:
Ik hoop maar dat ze europa niet links laten liggen. Stel je nou eens voor dat europa pas na Japan een release krijgt
ga daar maar vanuitquote:Op donderdag 14 september 2006 10:22 schreef DragonFire het volgende:
Ik hoop maar dat ze europa niet links laten liggen. Stel je nou eens voor dat europa pas na Japan een release krijgt
Photoshop kan wel in de prullenbakquote:Op donderdag 14 september 2006 10:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat photo viewing en editting is wel heel indrukwekkend.
het is helaas wel de trend om europa pas als laatste te releasen. ook bij nintendo helaas, heb net even de releasedata van de vorige nintendoconsoles bekeken, europa was altijd laatste.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:22 schreef DragonFire het volgende:
Zit flash geheugen in ook voor die oude snes games enzo (virtual console ofzo?)quote:Op donderdag 14 september 2006 10:24 schreef pmponer het volgende:
[..]
ga daar maar vanuit
Trouwens moet je voor de wii ook weer een aparte memcard kopen of kun je spellen standaard opslaan op je wii
Het probleem is dat ik zelf mijn Sinterklaas cadeaus moet kopen....quote:
* NrSiX heeft niet opgelet blijkbaar.. leg uit? (shame on me..)quote:Op donderdag 14 september 2006 10:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat photo viewing en editting is wel heel indrukwekkend.
Ja behalve dat het weer zo'n lomp friends code systeem word wat kut werkt. En het zou mij niet verbazen als de games hier gewoon 60 euro gaan kosten, kijk maar naar de DS games.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:21 schreef Vrieskist het volgende:
Je krijgt wel gratis multiplayer en goedkopere games dan bij de Xbox360 Kill_em_all.
Helaas ben ik geen sony fanboy, hell, ik heb zelfs alleen maar nintendo consoles gehad. Maar dat betekent niet dat ik me, itt tot sommige andere, graag laat belazeren.quote:
Ja die heb ik gezien en wat had ik daaraan moeten zien? gfx boeien mij niet zoveel maar als de prijs bijna hetzelfde is als een veel krachtigere console voel ik me toch enigzins genaaid. Ow en ik ben hier trouwens niet de pauper, ik kan wel een Wii kopen, was jij niet degeene die altijd in de aars van nintendo zit maar geeneens een GC of DS heeftquote:Op donderdag 14 september 2006 09:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
.
Uhm dat word normaal gesproken allemaal via de games terug verdient. De consoles zelf zijn niet bedoelt om geld mee te verdienen.quote:R&D moet ook terugverdiend worden. Waarom 199 maken als je weet dat de trouwe fans hem ook voor 250 halen? Daarna een prijsverlaring lijkt mij een veel slimmer plan
Ja ik koop een console voor de interfacequote:Komop zeg . Interface video's niet bekeken zeker?
Ja het is goedkoper maar relatief gezien is het een stuk duurder. Zelfs een x360 retard pack is gewoon een technisch goed apparaat terwijl een Wii, die dan maar een paar tientjes goedkoper is, eigelijk niks meer is dan een opgefokte gamecube + nieuwe controller dus relatief gezien is het wel duur. En je krijgt er nogsteeds geen game bij en maar 1 controller dus je kan er net zo veel mee als met een x360 retard pack. 250 euro is gewoon duur, 200 euro vind ik een eerlijke prijs.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
OMG wat een debiele fanboy ben jij, serieusquote:Video/photo bewerkingssoftware ingebouwd? Internet out of the box?
Die 250 euro is wel inclusief game. En als ik zie hoeveel features Nintendo erin heeft zitten, compleet met online dienst en de research voor de nieuwe controller, verwacht ik trouwens niet dat ze er nou gelijk zoveel winst op maken.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:31 schreef Kill_em_all het volgende:
Ja het is goedkoper maar relatief gezien is het een stuk duurder. Zelfs een x360 retard pack is gewoon een technisch goed apparaat terwijl een Wii, die dan maar een paar tientjes goedkoper is, eigelijk niks meer is dan een opgefokte gamecube + nieuwe controller dus relatief gezien is het wel duur. En je krijgt er nogsteeds geen game bij en maar 1 controller dus je kan er net zo veel mee als met een x360 retard pack. 250 euro is gewoon duur, 200 euro vind ik een eerlijke prijs.
Same herequote:Op donderdag 14 september 2006 10:37 schreef koentje.k het volgende:
iemand een link naar de video's aar je geen flashlpayer voor nodig hebt? Zit namelijk op het werk en als ik ff shit ga downloaden zjin ze niet blij
Dat is wel grappig want dat kan ik me juist niet herrineren. Het gaat erom dat het niet ten koste gaan van de games. Zoals bij de PS3 met Blu-Gay.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:43 schreef kepler het volgende:
ik kan me trouwens nog herinneren van een heleboel topics geleden dat een hoop Wii-fans al die extra mogelijkheden op de Xbox 360 (mp3 streamen, filmpjes, messages, enz) maar niks vonden. Het was 'zonde van het geld' en bij een console gaat het alleen maar om het gamen, zoals het geval bij de Wii zou zijn.
De 360 kost 400 euro, de Wii 200. Daarom is het op de Wii wel tof.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:43 schreef kepler het volgende:
ik kan me trouwens nog herinneren van een heleboel topics geleden dat een hoop Wii-fans al die extra mogelijkheden op de Xbox 360 (mp3 streamen, filmpjes, messages, enz) maar niks vonden. Het was 'zonde van het geld' en bij een console gaat het alleen maar om het gamen, zoals het geval bij de Wii zou zijn.
Nu blijken er allerlei extra features, zoals photoshop, forum, messages, foto's, enz, op de Wii te komen en iedereen vind dat opeens fantastischMooi dat iedereen nu dus wel de goede kanten van extra features inziet
Bij de Wii zitten er namelijk ook een aantal toffe dingen tussen
Je bedoelt dat filmpje met al die poppetjes? Dat is zoo vaagquote:Op donderdag 14 september 2006 10:12 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Op die japanse wii site, link staat ergens in dit of vorige topic
Wat gaat er gebeuren op 19 november chantyquote:Op donderdag 14 september 2006 10:47 schreef Chanty87 het volgende:
19 november? Ik mag hopen dat dit nog niet bevestigd is?
Mijn japans is niet al te best, maar zoiets begreep ik wel jaquote:Op donderdag 14 september 2006 10:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je bedoelt dat filmpje met al die poppetjes? Dat is zoo vaagMaar ook zooo tof
![]()
Want waar komen al die poppetjes vandaan die je ziet op een gegeven moment, nadat je er één hebt ontworpen? Zijn dat je "Online Vrienden"
Browsen >>> filmpjes bekijken mits je Media center hebt.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:43 schreef kepler het volgende:
Nu blijken er allerlei extra features, zoals photoshop, forum, messages, foto's, enz, op de Wii te komen en iedereen vind dat opeens fantastischMooi dat iedereen nu dus wel de goede kanten van extra features inziet
Ons trouwdag.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren op 19 november chanty![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 10:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren op 19 november chanty![]()
quote:Het bekende Japanse Famitsu bericht dat de Wii in het thuisland van Nintendo over de toonbank zal gaan voor 25,000 yen (167 euro) en tevens daar zal lanceren op 19 november.
quote:De wereldberoemde krant de New York Times bericht dat Nintendo vandaag op haar eigen event aan zal kondigen dat haar nieuwe spelcomputer, de Wii, op 19 november van dit jaar in de Amerikaanse winkels zal liggen voor $249.
Jezelf namaken met een poppetje met de Wii interface oid.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:50 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Wat houd dat Mii nou in dan
Je online Profiel... dus geen friendscodes!quote:Op donderdag 14 september 2006 10:50 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Wat houd dat Mii nou in dan
Ik ben er nog steeds niet blij mee. WTF moet ik nou met fotobewerkingsoftware op mijn Wii. Hetzelfde denk ik over dat rare weerkanaal. Daarintegen opties die ingebouwd worden voor online gamen spreken mij wel aan: Forum, Nintendo nieuws, Buddy system enz.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:43 schreef kepler het volgende:
Hoe komen ze er opquote:Op donderdag 14 september 2006 10:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Je online Profiel... dus geen friendscodes!![]()
![]()
![]()
Bij de 360 moet je er voor dokken, mischien daarom.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:43 schreef kepler het volgende:
Als ik er 60 euro per jaar voor moest betalen had ik het ook liever niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:43 schreef kepler het volgende:
Moet je daar voor betalen op Livequote:Op donderdag 14 september 2006 10:56 schreef BMH het volgende:
Je eigen karikatuur maken >>> Avatars op live kopen voor echt geld
nee hoor, je hebt er al +/-20 gratisquote:Op donderdag 14 september 2006 10:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Moet je daar voor betalen op Live![]()
![]()
Nintendo![]()
Ze verdienen echt niet veel op de Wii zelf... wel een beetje, zodat de games goedkoper kunnen blijven!quote:Op donderdag 14 september 2006 11:00 schreef Vrieskist het volgende:
Microsoft verdient vooral op Xbox Live (en games natuurlijk). Nintendo gaat het meer verdienen op de console en games denk ik.
moet je eens raden hoeveel het kost om je naam te veranderen op livequote:Op donderdag 14 september 2006 10:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
![]()
Nintendo![]()
Dat wil ik inderdaad ook gewoon, dat is zooo coolquote:Op donderdag 14 september 2006 11:00 schreef Oksel het volgende:
Hm. Ik ben nog beetje sceptisch. Ik hoef die meuk niet, liever een goed livesysteem, waarin je kan zien welk spel je vriendjes en vriendinnetjes op dit moment spelen.
Lol!quote:Op donderdag 14 september 2006 11:01 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
Heel clever dat touwtje, dat kan heel wat beeldschermen schelen!
quote:Op donderdag 14 september 2006 10:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:02 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
moet je eens raden hoeveel het kost om je naam te veranderen op live
ik zal het verklappen, ongeveer 10 euro![]()
Live werkt goed.. Zeker niet perfect. Het is vaak een probleem om een goede game te vinden in games. Sommige games worden onderbroken als er iemand weggaat :S Automatisch zoeken naar games duurt lang ik kwam vaak in games die al begonnen waren (waardoor je gewoon moet wachten :S).quote:Op donderdag 14 september 2006 11:10 schreef BroesWillems het volgende:
![]()
Live werkt wel perfect!![]()
maarja, ik heb maar een maandje gratis...
ik weet niet of ik wel ga betalen....
Oh, ik heb het nog maar een weekje, en nog geen problemen ondervonden... dus vandaar...quote:Op donderdag 14 september 2006 11:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Live werkt goed.. Zeker niet perfect. Het is vaak een probleem om een goede game te vinden in games. Sommige games worden onderbroken als er iemand weggaat :S Automatisch zoeken naar games duurt lang ik kwam vaak in games die al begonnen waren (waardoor je gewoon moet wachten :S).
Ten eerste, de Wii gaat zeker geen ¤200 kosten als de US prijs al $250 is. Ten tweede, je vergelijkt de XBOX360 versie incl. HD met de prijs van de Wii, die zonder HD geleverd wordt.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De 360 kost 400 euro, de Wii 200. Daarom is het op de Wii wel tof.
Het blijft afwachten natuurlijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:29 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ten eerste, de Wii gaat zeker geen ¤200 kosten als de US prijs al $250 is. Ten tweede, je vergelijkt de XBOX360 versie incl. HD met de prijs van de Wii, die zonder HD geleverd wordt.
Prijsverschil is dus ¤50, als de Wii hier ¤250 gaat kosten dan. Jij vergelijkt wel erg in het voordeel van Nintendo
2 December was nogal officieel nieuws ja, maar de datum van 19 november is totaal niet officieel en kan dus zomaar veranderen.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:29 schreef TYNOz het volgende:
mmm vaag het lijkt echt of die in japan 2 december gaat komen !!
check dit maar:
http://www.nintendo.co.jp/wii/index.html
zou wel een toffie actie zijn van nintendo om hem hier eerst te releasen
Dat kan altijd natuurlijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:32 schreef TYNOz het volgende:
pffffffff dat duurt nog zo lang 1 decemberwil eerder tennisen voor mn tv !!
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:33 schreef Megalomaniac het volgende:
Kom maar op met dat ding!!!!!
Megalomaniac maakt vast plaats naast z'n 360! :9
1 |
Maar niet ten onrechte, aangezien je zonder hd niet online kunt gamen.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:29 schreef Kremers het volgende:
Prijsverschil is dus ¤50, als de Wii hier ¤250 gaat kosten dan. Jij vergelijkt wel erg in het voordeel van Nintendo
Ik dacht dat je zat de stoeien met [me] [/me]... Helpend handjequote:
Kan je nagaan hoeveel plezier de toekomstige PS3 bezitters wel niet moeten hebben!quote:Op donderdag 14 september 2006 11:40 schreef Vrieskist het volgende:
Ach, hoe later de Wii uitkomt hoe meer voorpret we hebben
Niets is toch nog bekend, slechts speculaties?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:41 schreef Roi het volgende:
Vlak voor m'n verjaardag!
Wel jammer dat ie in Japan ¤167 is en hier ¤250..
Dat hebben ze wel nodig ook, want na maart 2007 is het voorbij met de pretquote:Op donderdag 14 september 2006 11:42 schreef RipCore het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoeveel plezier de toekomstige PS3 bezitters wel niet moeten hebben!
Klopt...maar heb het opgegeven.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zat de stoeien met [me] [/me]... Helpend handje![]()
Stijlvolle verpakking Nintendoquote:Op donderdag 14 september 2006 10:06 schreef RaymanNL het volgende:
waarom heeft de rpess nou dit gekregen:
[afbeelding]
Dat wil ik oooooooook![]()
Oh dat dacht ik, nog even afwachten danquote:Op donderdag 14 september 2006 11:43 schreef RipCore het volgende:
[..]
Niets is toch nog bekend, slechts speculaties?
Behalve de prijs van in Japan dan.
Officieel naar de wii & meteen uitgesteldquote:SUPER PAPER MARIO(仮称) 2007年
Is dat een launchgame? Want dan weet ik meteen mijn eerste spel voor de Wii.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Officieel naar de wii & meteen uitgesteld
Bongo Blast ook geloof ikquote:Op donderdag 14 september 2006 11:55 schreef BMH het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat is de engelse naam van die links onderinquote:Op donderdag 14 september 2006 11:54 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Virtual Console:
[afbeelding]
fuck miclosoftquote:Op donderdag 14 september 2006 11:57 schreef depax het volgende:
[..]
Wat is de engelse naam van die link onderin![]()
Check de frontpage en maak Retuobak blijquote:Op donderdag 14 september 2006 12:02 schreef Chocobo het volgende:
Erhhhmm,... durf het bijna niet te vragen maar is er nog nieuws? Wat is er nu bekend gemaakt?
Volgens mij is het gewoonquote:
Erg netjes van Retuoquote:Op donderdag 14 september 2006 12:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Check de frontpage en maak Retuobak blij
nou belachelijke prijzen zegquote:Op donderdag 14 september 2006 11:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het is een geweldige service, maar de prijzen zijn belachelijk.
Fuck de Wii inderdaad. Lang leve Sony met de PS3!!quote:Op donderdag 14 september 2006 12:13 schreef Diablos79 het volgende:
Was dit nu al het geweldige Wii nieuws? Een prijs die hoger is dan gedacht(al vind ik het nog meevallen). Een hoop onzinnig features waar je niks aan hebt, photoshop op een console, een weer channel, lekker boeiend. Vrij prijzige virtual console games. Het moest zogenaamd de echte games console worden maar uiteindelijk willen ze er toch een multimedia apparaat van maken.
En je krijgt AA batterijen erbij? Dat is helemaal ruk als die Wii-mote met batterijen werkt. Ben je lekker bezig zijn ze opeens leeg.. Wat ik ook een beetje vaag vind is dat(zo lijkt het althans) je de Wii-mote en Nunchuk appart van elkaar koopt, ze horen bij elkaar dus je zou verwachten dat ze samen voor één prijs worden verkocht.
Er is nog geen EUR prijs bekend gemaakt, en ook nog niet wat het pack bevat..quote:Op donderdag 14 september 2006 12:13 schreef Diablos79 het volgende:
Was dit nu al het geweldige Wii nieuws? Een prijs die hoger is dan gedacht(al vind ik het nog meevallen). Een hoop onzinnig features waar je niks aan hebt, photoshop op een console, een weer channel, lekker boeiend. Vrij prijzige virtual console games. Het moest zogenaamd de echte games console worden maar uiteindelijk willen ze er toch een multimedia apparaat van maken.
En je krijgt AA batterijen erbij? Dat is helemaal ruk als die Wii-mote met batterijen werkt. Ben je lekker bezig zijn ze opeens leeg.. Wat ik ook een beetje vaag vind is dat(zo lijkt het althans) je de Wii-mote en Nunchuk appart van elkaar koopt, ze horen bij elkaar dus je zou verwachten dat ze samen voor één prijs worden verkocht.
Die bundel is dan de prijs van enkel de PS3quote:Op donderdag 14 september 2006 12:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Die TV zie ik wel zitten trouwens. Mogen ze in een bundel gooien.
De Wavebird is ook op batterijen en daar heb ik ruim een jaar meegedaan.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:13 schreef Diablos79 het volgende:
Batterijen zijn idd een beetje meh.. Maar aan de andere kant... Ik heb een wavebird die op 2 aa's werkt.. Ding gaat 100+ uur mee. Misschien komt er net als voor de 360 ook wel een battery-pack ding.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:13 schreef Diablos79 het volgende:
is zo'n accupack al niet aangekondigd? En anders leve de oplaadbare batterijenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Batterijen zijn idd een beetje meh.. Maar aan de andere kant... Ik heb een wavebird die op 2 aa's werkt.. Ding gaat 100+ uur mee. Misschien komt er net als voor de 360 ook wel een battery-pack ding.
Nog nietquote:Op donderdag 14 september 2006 12:27 schreef kepler het volgende:
[..]
is zo'n accupack al niet aangekondigd? En anders leve de oplaadbare batterijen
Ik denk niet dat je 30 uur achter elkaar speeltquote:Op donderdag 14 september 2006 12:31 schreef Tain het volgende:
Lijkt me alleen lastig opladen tijdens het gamen, dus dan heeft zo'n accupack geen meerwaarde boven oplaadbare batterijen
scheelt weer een handeling als je alleen een draadje in de controller hoeft te stoppen om hem op te ladenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:31 schreef Tain het volgende:
Lijkt me alleen lastig opladen tijdens het gamen, dus dan heeft zo'n accupack geen meerwaarde boven oplaadbare batterijen
Je kan het altijd een keer vergetenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je 30 uur achter elkaar speelt.. Mijn 360 controller laad ik ook gewoon tussendoor op.
Ik ben ook blij dat ik niet ben opgebleven vannacht. Niet om de prijs ofzo, maar om het feit dat Nintendo zich voor de zoveelste keer niet aan hun belofte kan houden. Beloof dan gewoon helemaal niks, scheelt weer een teleurstelling. Die features mochten van mij ook wel wegblijven. Dat plaatje van Zelda maakte me dan enigszins weer een stukje blijer.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:13 schreef Diablos79 het volgende:
Met een beetje geluk komen ze op de PS3 met emulators, dus dan hebben wij ze allemaal gratisquote:Op donderdag 14 september 2006 12:13 schreef Diablos79 het volgende:
Vrij prijzige virtual console games.
Er gaat geen extra draad in de wii-mote... Tenminste.. Niet tijdens het spelen.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:33 schreef kepler het volgende:
[..]
scheelt weer een handeling als je alleen een draadje in de controller hoeft te stoppen om hem op te laden
ik bedoel alleen het opladen. Met batterijen moet je ze eruit halen, in oplader stoppen en weer in de controller stoppen. Met een accupack hoef je alleen een draadje erin te stoppenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Er gaat geen extra draad in de wii-mote... Tenminste.. Niet tijdens het spelen.
"Jullie" hebben dan ook wat te compenseren natuurlijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:36 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk komen ze op de PS3 met emulators, dus dan hebben wij ze allemaal gratis![]()
Die heb ik gemist..... net als de interfacequote:Op donderdag 14 september 2006 12:34 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dat plaatje van Zelda maakte me dan enigszins weer een stukje blijer.
Als het tijdens het spelen gebeurt zul je toch echt de batterijen moeten verwisselenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:38 schreef kepler het volgende:
[..]
ik bedoel alleen het opladen. Met batterijen moet je ze eruit halen, in oplader stoppen en weer in de controller stoppen. Met een accupack hoef je alleen een draadje erin te stoppen
jah ik ben een beetje lui
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die heb ik gemist..... net als de interface
we wachten het afquote:Op donderdag 14 september 2006 13:12 schreef MaZz_ het volgende:
ik dacht vanaf 13:00 (Nederlandse tijd)... dus ik verwacht wel gauw nieuws
quote:Op donderdag 14 september 2006 13:10 schreef Vrieskist het volgende:
begint 15u meende ik ergens gezien te hebben.
Vraag me trouwens wel af waarom dit spel er zoveel mooier uitziet dan de andere spellen.quote:
Ze houden iets achter...de schoften!quote:Op donderdag 14 september 2006 13:29 schreef TYNOz het volgende:
http://www.wii.com/jp/
mm vreemd waarom ze filmpje 5 en 6 niet willen laten zien ... de japanse conferentie is toch al afgelopen ??
Zelda is zeker mooi, maar die is op basis van cube hardware gemaakt. Ik bedoel meer technisch gezien. Ik vind Galaxy het enige spel dat er next gen uitziet.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:28 schreef Vrieskist het volgende:
Elke nintendo console wordt gemaakt voor mario gameshaha. Maar mooier? Vind Zelda ook mooi eigenlijk.
Ehm niemand weet nog wat over de EU launch. Dat word pas vrijdag bekend gemaakt.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:30 schreef Gronnaephos het volgende:
Waar blijft nou dat echt grote nieuws? En ik vind het jammer dat de launch zo relatief laat is. Had toch stiekem op ergens in oktober gehoopt. Ik wacht nog even af, maar ik had beter nieuws verwacht.
technisch gezien heeft tie het ook niet perse over de EU-launchquote:Op donderdag 14 september 2006 13:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehm niemand weet nog wat over de EU launch. Dat word pas vrijdag bekend gemaakt.
Niet mee eens. Ja op zo'n klein plaatje mischien. Kijk nog maar eens de filmpjes van Galaxy op IGN, zit technisch echt heel mooi in elkaar.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Imo zeker mooier dan Galaxy
Weet je wat? Velen denken dat het de Temple of Time isquote:
Hij had het (denk ik) over de launch in het algemeen. Er zal geen gigantisch nieuws worden gebracht dat niet (ook) van toepassing zou zijn op Japan of de USA. I mean, een nieuwe functie ofzo zal nu (neem ik toch aan) niet meer onthuld worden op de EU launch.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehm niemand weet nog wat over de EU launch. Dat word pas vrijdag bekend gemaakt.
Wat heeft Sony er nu weer mee te makenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Fuck de Wii inderdaad. Lang leve Sony met de PS3!!
Die doen namelijk alles goed!
Perfect samengevat!quote:Op donderdag 14 september 2006 13:51 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Wat heeft Sony er nu weer mee te maken
Die aankondigen die Nintendo nu heeft gedaan is niet het spectaculaire nieuws waar je op zit te wachten. En ze zaten de hele tijd de hameren op de games, alles draaide om de games en de gameplay. Maar wat zie ik een apparaat wat vol gepropt zit met multimedia features waar je op een console geen reet aan hebt. De prijs vind ik opzich nog wel gaan(even ervan uitgaan dat hij hier ¤250 gaat kosten), al kom je toch al snel weer boven de 300 als je een 2e Wii-mote wilt, een spel en een RGB-kabel.
tuurlijkquote:Op donderdag 14 september 2006 13:56 schreef DragonFire het volgende:
Waar blijft de usa info? Stiekum hoop ik nog op een verrassing dat de Wii volgende week in Europa al te koop zal zijn.
Dat ik graag op een Playstation speel wil nog niet zeggen dat ik Sony fanboy ben. Jij bent meer Nintedo fanboy dan ik Sony fanboy. En waar klaag ik over een hoge prijs? Ik zei alleen dat de prijs hoger is dan verwacht.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Omdat je een sony fanboy bent. Die hoeven niet te klagen over te hoge prijzen imo.
Hoezo is de prijs hoger dan verwacht, weet jij de EU prijs alquote:Op donderdag 14 september 2006 13:57 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dat ik graag op een Playstation speel wil nog niet zeggen dat ik Sony fanboy ben. Jij bent meer Nintedo fanboy dan ik Sony fanboy. En waar klaag ik over een hoge prijs? Ik zei alleen dat de prijs hoger is dan verwacht.
Ik klaag over hun presentatie die net zo indrukwekkend was als de E3 van Sony, niet dus.
De meeste hier hadden toch verwacht dat hij rond de 200 zou gaan kosten, als hij dus 250 gaat kosten. Dan is dat toch hoger dan de meeste hadden verwachtquote:Op donderdag 14 september 2006 13:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoezo is de prijs hoger dan verwacht, weet jij de EU prijs al
Boxen vind je retarded? O_o. Je kan die game ook wel spelen als je zit hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 13:58 schreef ethiraseth het volgende:
Ik begin toch wel een beetje te twijfelen. Hoe meer filmpjes ik zie van vooral sport spellen hoe meer ik het er té retarded vind uitzien.![]()
http://www.famitsu.com/fwtv/?75996505
![]()
En dan mischien ook nog een prijs van 250 euro...
Maargoed, ik wacht wel af, zullen vast ook hoop games komen waarbij je kan blijven zitten.![]()
Na alle uitspraken van Nintendo had ik wat anders verwacht. Ik had veel meer nadruk verwacht op games. En niet op weer berichten via de Wii, Photoshoppen en nog tig andere dingen waar ik geen reet aan heb als het om gamen gaat.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Mischien lagen je verwachtingen te hoog dan.
Ik vind het er retarded uitzien, zo met 2 van die controllers in je hand beetje in de lucht slaan ja.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Boxen vind je retarded? O_o. Je kan die game ook wel spelen als je zit hoor. Maar dit soort games zijn overigens ook niet gericht op hardcore gamers..
Dit is trouwens Wii sports, daarin zullen de Golf, Boxen, Bowlen, Baseball en Tennis zitten.
quote:Op donderdag 14 september 2006 14:03 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik vind het er retarded uitzien, zo met 2 van die controllers in je hand beetje in de lucht slaan ja.
Dat komt omdat er over de PS3 al tijden geen goed nieuws meer is geweest, ze komen nu hier kijken naar alternatieven, ze willen graag Next-Gen gamen maar dat durven ze nog niet te zeggen dus bashen ze eerst wat om stoer te lijken en daarna gaan ze pas toegeven.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:04 schreef MMaRsu het volgende:
Er moet ook echt altijd wat te zeiken zijn he in deze topics, jezus!!!
Zien jullie Nintendo fans constant naar de Ps3 topics komen om vervolgens te gaan zeiken over hoe weinig toffe games eraan komen, of dat de prijs veel te hoog is en dat lang niet iedereen zit te wachten op die Blu-Ray rommel van ze?
[..]
[afbeelding]
Ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die dit helemaal shit vinden, maar mij lijkt het geweldig!quote:Op donderdag 14 september 2006 14:06 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.famitsu.com/ga(...)27966,60083,0,0.html
Precies het is een persoonlijke afweging en dat hoef je niet de hele tijd rond te schreeuwenquote:Op donderdag 14 september 2006 14:08 schreef MMaRsu het volgende:
Ik krijg er waarschijnlijk een hoop fun voor terug dus ik denk het niet.
Inc game? wat voor game? je hebt het toch niet over wii sports hoop ikquote:Op donderdag 14 september 2006 10:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Die 250 euro is wel inclusief game. En als ik zie hoeveel features Nintendo erin heeft zitten, compleet met online dienst en de research voor de nieuwe controller, verwacht ik trouwens niet dat ze er nou gelijk zoveel winst op maken.
Prima joh, doeiquote:Op donderdag 14 september 2006 14:15 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Inc game? wat voor game? je hebt het toch niet over wii sports hoop ik? leuk als demotje om te laten zien wat de wiimote kan maar als ik moet kiezen tussen wii+inc wiisports over een wii die 30 euro goedkoper is dan is die keuze snel gemaakt.
Idd oldskool rulereert in deze tijdquote:Op donderdag 14 september 2006 14:23 schreef seto het volgende:
Ik ga hem vooral vanwege de Virtual Console kopen![]()
Geweldig juist, ik wil tenissen tegen mn paquote:Op donderdag 14 september 2006 14:15 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Inc game? wat voor game? je hebt het toch niet over wii sports hoop ik? leuk als demotje om te laten zien wat de wiimote kan maar als ik moet kiezen tussen wii+inc wiisports over een wii die 30 euro goedkoper is dan is die keuze snel gemaakt.
Lijkt me niet, maar die oude titels zijn echt zo leuk met wat vrienden erbijquote:Op donderdag 14 september 2006 14:39 schreef Megalomaniac het volgende:
Kun je die Virtual Console titels ook online tegen elkaar spelen dan?
Dan zet ik m'n nesje/snesje/n64 wel even aan, ik heb geen zin om 5-10 euro te gaan betalen voor een oude game de ik in feite al heb.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:23 schreef seto het volgende:
Ik ga hem vooral vanwege de Virtual Console kopen![]()
Doe dat.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:48 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dan zet ik m'n nesje/snesje/n64 wel even aan, ik heb geen zin om 5-10 euro te gaan betalen voor een oude game de ik in feite al heb.
wtf!quote:Op donderdag 14 september 2006 14:51 schreef Extraordinaire het volgende:
Woei, grotere versie USA-box. WiiSports included, inderdaad!!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 september 2006 14:58 schreef seto het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5628733099857233320&q=crazy+frog+brothers
![]()
Weten we meteen de eindbaasquote:Op donderdag 14 september 2006 14:59 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Pijlstaart Rog!
Steve Erwin the Game?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |