Nog nietquote:Op donderdag 14 september 2006 12:27 schreef kepler het volgende:
[..]
is zo'n accupack al niet aangekondigd? En anders leve de oplaadbare batterijen
Ik denk niet dat je 30 uur achter elkaar speeltquote:Op donderdag 14 september 2006 12:31 schreef Tain het volgende:
Lijkt me alleen lastig opladen tijdens het gamen, dus dan heeft zo'n accupack geen meerwaarde boven oplaadbare batterijen
scheelt weer een handeling als je alleen een draadje in de controller hoeft te stoppen om hem op te ladenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:31 schreef Tain het volgende:
Lijkt me alleen lastig opladen tijdens het gamen, dus dan heeft zo'n accupack geen meerwaarde boven oplaadbare batterijen
Je kan het altijd een keer vergetenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je 30 uur achter elkaar speelt.. Mijn 360 controller laad ik ook gewoon tussendoor op.
Ik ben ook blij dat ik niet ben opgebleven vannacht. Niet om de prijs ofzo, maar om het feit dat Nintendo zich voor de zoveelste keer niet aan hun belofte kan houden. Beloof dan gewoon helemaal niks, scheelt weer een teleurstelling. Die features mochten van mij ook wel wegblijven. Dat plaatje van Zelda maakte me dan enigszins weer een stukje blijer.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:13 schreef Diablos79 het volgende:
Was dit nu al het geweldige Wii nieuws? Een prijs die hoger is dan gedacht(al vind ik het nog meevallen). Een hoop onzinnig features waar je niks aan hebt, photoshop op een console, een weer channel, lekker boeiend. Vrij prijzige virtual console games. Het moest zogenaamd de echte games console worden maar uiteindelijk willen ze er toch een multimedia apparaat van maken.
En je krijgt AA batterijen erbij? Dat is helemaal ruk als die Wii-mote met batterijen werkt. Ben je lekker bezig zijn ze opeens leeg.. Wat ik ook een beetje vaag vind is dat(zo lijkt het althans) je de Wii-mote en Nunchuk appart van elkaar koopt, ze horen bij elkaar dus je zou verwachten dat ze samen voor één prijs worden verkocht.
Met een beetje geluk komen ze op de PS3 met emulators, dus dan hebben wij ze allemaal gratisquote:Op donderdag 14 september 2006 12:13 schreef Diablos79 het volgende:
Vrij prijzige virtual console games.
Er gaat geen extra draad in de wii-mote... Tenminste.. Niet tijdens het spelen.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:33 schreef kepler het volgende:
[..]
scheelt weer een handeling als je alleen een draadje in de controller hoeft te stoppen om hem op te laden
ik bedoel alleen het opladen. Met batterijen moet je ze eruit halen, in oplader stoppen en weer in de controller stoppen. Met een accupack hoef je alleen een draadje erin te stoppenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Er gaat geen extra draad in de wii-mote... Tenminste.. Niet tijdens het spelen.
"Jullie" hebben dan ook wat te compenseren natuurlijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:36 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk komen ze op de PS3 met emulators, dus dan hebben wij ze allemaal gratis![]()
Die heb ik gemist..... net als de interfacequote:Op donderdag 14 september 2006 12:34 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dat plaatje van Zelda maakte me dan enigszins weer een stukje blijer.
Als het tijdens het spelen gebeurt zul je toch echt de batterijen moeten verwisselenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:38 schreef kepler het volgende:
[..]
ik bedoel alleen het opladen. Met batterijen moet je ze eruit halen, in oplader stoppen en weer in de controller stoppen. Met een accupack hoef je alleen een draadje erin te stoppen
jah ik ben een beetje lui
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die heb ik gemist..... net als de interface
we wachten het afquote:Op donderdag 14 september 2006 13:12 schreef MaZz_ het volgende:
ik dacht vanaf 13:00 (Nederlandse tijd)... dus ik verwacht wel gauw nieuws
quote:Op donderdag 14 september 2006 13:10 schreef Vrieskist het volgende:
begint 15u meende ik ergens gezien te hebben.
Vraag me trouwens wel af waarom dit spel er zoveel mooier uitziet dan de andere spellen.quote:
Ze houden iets achter...de schoften!quote:Op donderdag 14 september 2006 13:29 schreef TYNOz het volgende:
http://www.wii.com/jp/
mm vreemd waarom ze filmpje 5 en 6 niet willen laten zien ... de japanse conferentie is toch al afgelopen ??
Zelda is zeker mooi, maar die is op basis van cube hardware gemaakt. Ik bedoel meer technisch gezien. Ik vind Galaxy het enige spel dat er next gen uitziet.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:28 schreef Vrieskist het volgende:
Elke nintendo console wordt gemaakt voor mario gameshaha. Maar mooier? Vind Zelda ook mooi eigenlijk.
Ehm niemand weet nog wat over de EU launch. Dat word pas vrijdag bekend gemaakt.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:30 schreef Gronnaephos het volgende:
Waar blijft nou dat echt grote nieuws? En ik vind het jammer dat de launch zo relatief laat is. Had toch stiekem op ergens in oktober gehoopt. Ik wacht nog even af, maar ik had beter nieuws verwacht.
technisch gezien heeft tie het ook niet perse over de EU-launchquote:Op donderdag 14 september 2006 13:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehm niemand weet nog wat over de EU launch. Dat word pas vrijdag bekend gemaakt.
Niet mee eens. Ja op zo'n klein plaatje mischien. Kijk nog maar eens de filmpjes van Galaxy op IGN, zit technisch echt heel mooi in elkaar.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Imo zeker mooier dan Galaxy
Weet je wat? Velen denken dat het de Temple of Time isquote:
Hij had het (denk ik) over de launch in het algemeen. Er zal geen gigantisch nieuws worden gebracht dat niet (ook) van toepassing zou zijn op Japan of de USA. I mean, een nieuwe functie ofzo zal nu (neem ik toch aan) niet meer onthuld worden op de EU launch.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehm niemand weet nog wat over de EU launch. Dat word pas vrijdag bekend gemaakt.
Wat heeft Sony er nu weer mee te makenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Fuck de Wii inderdaad. Lang leve Sony met de PS3!!
Die doen namelijk alles goed!
Perfect samengevat!quote:Op donderdag 14 september 2006 13:51 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Wat heeft Sony er nu weer mee te maken
Die aankondigen die Nintendo nu heeft gedaan is niet het spectaculaire nieuws waar je op zit te wachten. En ze zaten de hele tijd de hameren op de games, alles draaide om de games en de gameplay. Maar wat zie ik een apparaat wat vol gepropt zit met multimedia features waar je op een console geen reet aan hebt. De prijs vind ik opzich nog wel gaan(even ervan uitgaan dat hij hier ¤250 gaat kosten), al kom je toch al snel weer boven de 300 als je een 2e Wii-mote wilt, een spel en een RGB-kabel.
tuurlijkquote:Op donderdag 14 september 2006 13:56 schreef DragonFire het volgende:
Waar blijft de usa info? Stiekum hoop ik nog op een verrassing dat de Wii volgende week in Europa al te koop zal zijn.
Dat ik graag op een Playstation speel wil nog niet zeggen dat ik Sony fanboy ben. Jij bent meer Nintedo fanboy dan ik Sony fanboy. En waar klaag ik over een hoge prijs? Ik zei alleen dat de prijs hoger is dan verwacht.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Omdat je een sony fanboy bent. Die hoeven niet te klagen over te hoge prijzen imo.
Hoezo is de prijs hoger dan verwacht, weet jij de EU prijs alquote:Op donderdag 14 september 2006 13:57 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dat ik graag op een Playstation speel wil nog niet zeggen dat ik Sony fanboy ben. Jij bent meer Nintedo fanboy dan ik Sony fanboy. En waar klaag ik over een hoge prijs? Ik zei alleen dat de prijs hoger is dan verwacht.
Ik klaag over hun presentatie die net zo indrukwekkend was als de E3 van Sony, niet dus.
De meeste hier hadden toch verwacht dat hij rond de 200 zou gaan kosten, als hij dus 250 gaat kosten. Dan is dat toch hoger dan de meeste hadden verwachtquote:Op donderdag 14 september 2006 13:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoezo is de prijs hoger dan verwacht, weet jij de EU prijs al
Boxen vind je retarded? O_o. Je kan die game ook wel spelen als je zit hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 13:58 schreef ethiraseth het volgende:
Ik begin toch wel een beetje te twijfelen. Hoe meer filmpjes ik zie van vooral sport spellen hoe meer ik het er té retarded vind uitzien.![]()
http://www.famitsu.com/fwtv/?75996505
![]()
En dan mischien ook nog een prijs van 250 euro...
Maargoed, ik wacht wel af, zullen vast ook hoop games komen waarbij je kan blijven zitten.![]()
Na alle uitspraken van Nintendo had ik wat anders verwacht. Ik had veel meer nadruk verwacht op games. En niet op weer berichten via de Wii, Photoshoppen en nog tig andere dingen waar ik geen reet aan heb als het om gamen gaat.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Mischien lagen je verwachtingen te hoog dan.
Ik vind het er retarded uitzien, zo met 2 van die controllers in je hand beetje in de lucht slaan ja.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Boxen vind je retarded? O_o. Je kan die game ook wel spelen als je zit hoor. Maar dit soort games zijn overigens ook niet gericht op hardcore gamers..
Dit is trouwens Wii sports, daarin zullen de Golf, Boxen, Bowlen, Baseball en Tennis zitten.
quote:Op donderdag 14 september 2006 14:03 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik vind het er retarded uitzien, zo met 2 van die controllers in je hand beetje in de lucht slaan ja.
Dat komt omdat er over de PS3 al tijden geen goed nieuws meer is geweest, ze komen nu hier kijken naar alternatieven, ze willen graag Next-Gen gamen maar dat durven ze nog niet te zeggen dus bashen ze eerst wat om stoer te lijken en daarna gaan ze pas toegeven.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:04 schreef MMaRsu het volgende:
Er moet ook echt altijd wat te zeiken zijn he in deze topics, jezus!!!
Zien jullie Nintendo fans constant naar de Ps3 topics komen om vervolgens te gaan zeiken over hoe weinig toffe games eraan komen, of dat de prijs veel te hoog is en dat lang niet iedereen zit te wachten op die Blu-Ray rommel van ze?
[..]
[afbeelding]
Ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die dit helemaal shit vinden, maar mij lijkt het geweldig!quote:Op donderdag 14 september 2006 14:06 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.famitsu.com/ga(...)27966,60083,0,0.html
Precies het is een persoonlijke afweging en dat hoef je niet de hele tijd rond te schreeuwenquote:Op donderdag 14 september 2006 14:08 schreef MMaRsu het volgende:
Ik krijg er waarschijnlijk een hoop fun voor terug dus ik denk het niet.
Inc game? wat voor game? je hebt het toch niet over wii sports hoop ikquote:Op donderdag 14 september 2006 10:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Die 250 euro is wel inclusief game. En als ik zie hoeveel features Nintendo erin heeft zitten, compleet met online dienst en de research voor de nieuwe controller, verwacht ik trouwens niet dat ze er nou gelijk zoveel winst op maken.
Prima joh, doeiquote:Op donderdag 14 september 2006 14:15 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Inc game? wat voor game? je hebt het toch niet over wii sports hoop ik? leuk als demotje om te laten zien wat de wiimote kan maar als ik moet kiezen tussen wii+inc wiisports over een wii die 30 euro goedkoper is dan is die keuze snel gemaakt.
Idd oldskool rulereert in deze tijdquote:Op donderdag 14 september 2006 14:23 schreef seto het volgende:
Ik ga hem vooral vanwege de Virtual Console kopen![]()
Geweldig juist, ik wil tenissen tegen mn paquote:Op donderdag 14 september 2006 14:15 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Inc game? wat voor game? je hebt het toch niet over wii sports hoop ik? leuk als demotje om te laten zien wat de wiimote kan maar als ik moet kiezen tussen wii+inc wiisports over een wii die 30 euro goedkoper is dan is die keuze snel gemaakt.
Lijkt me niet, maar die oude titels zijn echt zo leuk met wat vrienden erbijquote:Op donderdag 14 september 2006 14:39 schreef Megalomaniac het volgende:
Kun je die Virtual Console titels ook online tegen elkaar spelen dan?
Dan zet ik m'n nesje/snesje/n64 wel even aan, ik heb geen zin om 5-10 euro te gaan betalen voor een oude game de ik in feite al heb.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:23 schreef seto het volgende:
Ik ga hem vooral vanwege de Virtual Console kopen![]()
Doe dat.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:48 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dan zet ik m'n nesje/snesje/n64 wel even aan, ik heb geen zin om 5-10 euro te gaan betalen voor een oude game de ik in feite al heb.
wtf!quote:Op donderdag 14 september 2006 14:51 schreef Extraordinaire het volgende:
Woei, grotere versie USA-box. WiiSports included, inderdaad!!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 september 2006 14:58 schreef seto het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5628733099857233320&q=crazy+frog+brothers
![]()
Weten we meteen de eindbaasquote:Op donderdag 14 september 2006 14:59 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Pijlstaart Rog!
Steve Erwin the Game?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |