2 December was nogal officieel nieuws ja, maar de datum van 19 november is totaal niet officieel en kan dus zomaar veranderen.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:29 schreef TYNOz het volgende:
mmm vaag het lijkt echt of die in japan 2 december gaat komen !!
check dit maar:
http://www.nintendo.co.jp/wii/index.html
zou wel een toffie actie zijn van nintendo om hem hier eerst te releasen
Dat kan altijd natuurlijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:32 schreef TYNOz het volgende:
pffffffff dat duurt nog zo lang 1 decemberwil eerder tennisen voor mn tv !!
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:33 schreef Megalomaniac het volgende:
Kom maar op met dat ding!!!!!
Megalomaniac maakt vast plaats naast z'n 360! :9
| 1 |
Maar niet ten onrechte, aangezien je zonder hd niet online kunt gamen.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:29 schreef Kremers het volgende:
Prijsverschil is dus ¤50, als de Wii hier ¤250 gaat kosten dan. Jij vergelijkt wel erg in het voordeel van Nintendo
Ik dacht dat je zat de stoeien met [me] [/me]... Helpend handjequote:
Kan je nagaan hoeveel plezier de toekomstige PS3 bezitters wel niet moeten hebben!quote:Op donderdag 14 september 2006 11:40 schreef Vrieskist het volgende:
Ach, hoe later de Wii uitkomt hoe meer voorpret we hebben
Niets is toch nog bekend, slechts speculaties?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:41 schreef Roi het volgende:
Vlak voor m'n verjaardag!
Wel jammer dat ie in Japan ¤167 is en hier ¤250..
Dat hebben ze wel nodig ook, want na maart 2007 is het voorbij met de pretquote:Op donderdag 14 september 2006 11:42 schreef RipCore het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoeveel plezier de toekomstige PS3 bezitters wel niet moeten hebben!
Klopt...maar heb het opgegeven.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zat de stoeien met [me] [/me]... Helpend handje![]()
Stijlvolle verpakking Nintendoquote:Op donderdag 14 september 2006 10:06 schreef RaymanNL het volgende:
waarom heeft de rpess nou dit gekregen:
[afbeelding]
Dat wil ik oooooooook![]()
Oh dat dacht ik, nog even afwachten danquote:Op donderdag 14 september 2006 11:43 schreef RipCore het volgende:
[..]
Niets is toch nog bekend, slechts speculaties?
Behalve de prijs van in Japan dan.
Officieel naar de wii & meteen uitgesteldquote:SUPER PAPER MARIO(仮称) 2007年
Is dat een launchgame? Want dan weet ik meteen mijn eerste spel voor de Wii.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Officieel naar de wii & meteen uitgesteld
Bongo Blast ook geloof ikquote:Op donderdag 14 september 2006 11:55 schreef BMH het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat is de engelse naam van die links onderinquote:Op donderdag 14 september 2006 11:54 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Virtual Console:
[afbeelding]
fuck miclosoftquote:Op donderdag 14 september 2006 11:57 schreef depax het volgende:
[..]
Wat is de engelse naam van die link onderin![]()
Check de frontpage en maak Retuobak blijquote:Op donderdag 14 september 2006 12:02 schreef Chocobo het volgende:
Erhhhmm,... durf het bijna niet te vragen maar is er nog nieuws? Wat is er nu bekend gemaakt?
Volgens mij is het gewoonquote:
Erg netjes van Retuoquote:Op donderdag 14 september 2006 12:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Check de frontpage en maak Retuobak blij
nou belachelijke prijzen zegquote:Op donderdag 14 september 2006 11:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het is een geweldige service, maar de prijzen zijn belachelijk.
Fuck de Wii inderdaad. Lang leve Sony met de PS3!!quote:Op donderdag 14 september 2006 12:13 schreef Diablos79 het volgende:
Was dit nu al het geweldige Wii nieuws? Een prijs die hoger is dan gedacht(al vind ik het nog meevallen). Een hoop onzinnig features waar je niks aan hebt, photoshop op een console, een weer channel, lekker boeiend. Vrij prijzige virtual console games. Het moest zogenaamd de echte games console worden maar uiteindelijk willen ze er toch een multimedia apparaat van maken.
En je krijgt AA batterijen erbij? Dat is helemaal ruk als die Wii-mote met batterijen werkt. Ben je lekker bezig zijn ze opeens leeg.. Wat ik ook een beetje vaag vind is dat(zo lijkt het althans) je de Wii-mote en Nunchuk appart van elkaar koopt, ze horen bij elkaar dus je zou verwachten dat ze samen voor één prijs worden verkocht.
Er is nog geen EUR prijs bekend gemaakt, en ook nog niet wat het pack bevat..quote:Op donderdag 14 september 2006 12:13 schreef Diablos79 het volgende:
Was dit nu al het geweldige Wii nieuws? Een prijs die hoger is dan gedacht(al vind ik het nog meevallen). Een hoop onzinnig features waar je niks aan hebt, photoshop op een console, een weer channel, lekker boeiend. Vrij prijzige virtual console games. Het moest zogenaamd de echte games console worden maar uiteindelijk willen ze er toch een multimedia apparaat van maken.
En je krijgt AA batterijen erbij? Dat is helemaal ruk als die Wii-mote met batterijen werkt. Ben je lekker bezig zijn ze opeens leeg.. Wat ik ook een beetje vaag vind is dat(zo lijkt het althans) je de Wii-mote en Nunchuk appart van elkaar koopt, ze horen bij elkaar dus je zou verwachten dat ze samen voor één prijs worden verkocht.
Die bundel is dan de prijs van enkel de PS3quote:Op donderdag 14 september 2006 12:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Die TV zie ik wel zitten trouwens. Mogen ze in een bundel gooien.
De Wavebird is ook op batterijen en daar heb ik ruim een jaar meegedaan.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:13 schreef Diablos79 het volgende:
Batterijen zijn idd een beetje meh.. Maar aan de andere kant... Ik heb een wavebird die op 2 aa's werkt.. Ding gaat 100+ uur mee. Misschien komt er net als voor de 360 ook wel een battery-pack ding.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:13 schreef Diablos79 het volgende:
is zo'n accupack al niet aangekondigd? En anders leve de oplaadbare batterijenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Batterijen zijn idd een beetje meh.. Maar aan de andere kant... Ik heb een wavebird die op 2 aa's werkt.. Ding gaat 100+ uur mee. Misschien komt er net als voor de 360 ook wel een battery-pack ding.
Nog nietquote:Op donderdag 14 september 2006 12:27 schreef kepler het volgende:
[..]
is zo'n accupack al niet aangekondigd? En anders leve de oplaadbare batterijen
Ik denk niet dat je 30 uur achter elkaar speeltquote:Op donderdag 14 september 2006 12:31 schreef Tain het volgende:
Lijkt me alleen lastig opladen tijdens het gamen, dus dan heeft zo'n accupack geen meerwaarde boven oplaadbare batterijen
scheelt weer een handeling als je alleen een draadje in de controller hoeft te stoppen om hem op te ladenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:31 schreef Tain het volgende:
Lijkt me alleen lastig opladen tijdens het gamen, dus dan heeft zo'n accupack geen meerwaarde boven oplaadbare batterijen
Je kan het altijd een keer vergetenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je 30 uur achter elkaar speelt.. Mijn 360 controller laad ik ook gewoon tussendoor op.
Ik ben ook blij dat ik niet ben opgebleven vannacht. Niet om de prijs ofzo, maar om het feit dat Nintendo zich voor de zoveelste keer niet aan hun belofte kan houden. Beloof dan gewoon helemaal niks, scheelt weer een teleurstelling. Die features mochten van mij ook wel wegblijven. Dat plaatje van Zelda maakte me dan enigszins weer een stukje blijer.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:13 schreef Diablos79 het volgende:
Met een beetje geluk komen ze op de PS3 met emulators, dus dan hebben wij ze allemaal gratisquote:Op donderdag 14 september 2006 12:13 schreef Diablos79 het volgende:
Vrij prijzige virtual console games.
Er gaat geen extra draad in de wii-mote... Tenminste.. Niet tijdens het spelen.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:33 schreef kepler het volgende:
[..]
scheelt weer een handeling als je alleen een draadje in de controller hoeft te stoppen om hem op te laden
ik bedoel alleen het opladen. Met batterijen moet je ze eruit halen, in oplader stoppen en weer in de controller stoppen. Met een accupack hoef je alleen een draadje erin te stoppenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Er gaat geen extra draad in de wii-mote... Tenminste.. Niet tijdens het spelen.
"Jullie" hebben dan ook wat te compenseren natuurlijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:36 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk komen ze op de PS3 met emulators, dus dan hebben wij ze allemaal gratis![]()
Die heb ik gemist..... net als de interfacequote:Op donderdag 14 september 2006 12:34 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dat plaatje van Zelda maakte me dan enigszins weer een stukje blijer.
Als het tijdens het spelen gebeurt zul je toch echt de batterijen moeten verwisselenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:38 schreef kepler het volgende:
[..]
ik bedoel alleen het opladen. Met batterijen moet je ze eruit halen, in oplader stoppen en weer in de controller stoppen. Met een accupack hoef je alleen een draadje erin te stoppen
jah ik ben een beetje lui
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die heb ik gemist..... net als de interface
we wachten het afquote:Op donderdag 14 september 2006 13:12 schreef MaZz_ het volgende:
ik dacht vanaf 13:00 (Nederlandse tijd)... dus ik verwacht wel gauw nieuws
quote:Op donderdag 14 september 2006 13:10 schreef Vrieskist het volgende:
begint 15u meende ik ergens gezien te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |