quote:Op donderdag 14 september 2006 11:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Officieel naar de wii & meteen uitgesteld
Wat is de engelse naam van die links onderinquote:Op donderdag 14 september 2006 11:54 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Virtual Console:
[afbeelding]
fuck miclosoftquote:Op donderdag 14 september 2006 11:57 schreef depax het volgende:
[..]
Wat is de engelse naam van die link onderin![]()
Check de frontpage en maak Retuobak blijquote:Op donderdag 14 september 2006 12:02 schreef Chocobo het volgende:
Erhhhmm,... durf het bijna niet te vragen maar is er nog nieuws? Wat is er nu bekend gemaakt?
Volgens mij is het gewoonquote:
Erg netjes van Retuoquote:Op donderdag 14 september 2006 12:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Check de frontpage en maak Retuobak blij
nou belachelijke prijzen zegquote:Op donderdag 14 september 2006 11:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het is een geweldige service, maar de prijzen zijn belachelijk.
Fuck de Wii inderdaad. Lang leve Sony met de PS3!!quote:Op donderdag 14 september 2006 12:13 schreef Diablos79 het volgende:
Was dit nu al het geweldige Wii nieuws? Een prijs die hoger is dan gedacht(al vind ik het nog meevallen). Een hoop onzinnig features waar je niks aan hebt, photoshop op een console, een weer channel, lekker boeiend. Vrij prijzige virtual console games. Het moest zogenaamd de echte games console worden maar uiteindelijk willen ze er toch een multimedia apparaat van maken.
En je krijgt AA batterijen erbij? Dat is helemaal ruk als die Wii-mote met batterijen werkt. Ben je lekker bezig zijn ze opeens leeg.. Wat ik ook een beetje vaag vind is dat(zo lijkt het althans) je de Wii-mote en Nunchuk appart van elkaar koopt, ze horen bij elkaar dus je zou verwachten dat ze samen voor één prijs worden verkocht.
Er is nog geen EUR prijs bekend gemaakt, en ook nog niet wat het pack bevat..quote:Op donderdag 14 september 2006 12:13 schreef Diablos79 het volgende:
Was dit nu al het geweldige Wii nieuws? Een prijs die hoger is dan gedacht(al vind ik het nog meevallen). Een hoop onzinnig features waar je niks aan hebt, photoshop op een console, een weer channel, lekker boeiend. Vrij prijzige virtual console games. Het moest zogenaamd de echte games console worden maar uiteindelijk willen ze er toch een multimedia apparaat van maken.
En je krijgt AA batterijen erbij? Dat is helemaal ruk als die Wii-mote met batterijen werkt. Ben je lekker bezig zijn ze opeens leeg.. Wat ik ook een beetje vaag vind is dat(zo lijkt het althans) je de Wii-mote en Nunchuk appart van elkaar koopt, ze horen bij elkaar dus je zou verwachten dat ze samen voor één prijs worden verkocht.
Die bundel is dan de prijs van enkel de PS3quote:Op donderdag 14 september 2006 12:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Die TV zie ik wel zitten trouwens. Mogen ze in een bundel gooien.
De Wavebird is ook op batterijen en daar heb ik ruim een jaar meegedaan.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:13 schreef Diablos79 het volgende:
Batterijen zijn idd een beetje meh.. Maar aan de andere kant... Ik heb een wavebird die op 2 aa's werkt.. Ding gaat 100+ uur mee. Misschien komt er net als voor de 360 ook wel een battery-pack ding.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:13 schreef Diablos79 het volgende:
is zo'n accupack al niet aangekondigd? En anders leve de oplaadbare batterijenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Batterijen zijn idd een beetje meh.. Maar aan de andere kant... Ik heb een wavebird die op 2 aa's werkt.. Ding gaat 100+ uur mee. Misschien komt er net als voor de 360 ook wel een battery-pack ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |