Die 250 euro is wel inclusief game. En als ik zie hoeveel features Nintendo erin heeft zitten, compleet met online dienst en de research voor de nieuwe controller, verwacht ik trouwens niet dat ze er nou gelijk zoveel winst op maken.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:31 schreef Kill_em_all het volgende:
Ja het is goedkoper maar relatief gezien is het een stuk duurder. Zelfs een x360 retard pack is gewoon een technisch goed apparaat terwijl een Wii, die dan maar een paar tientjes goedkoper is, eigelijk niks meer is dan een opgefokte gamecube + nieuwe controller dus relatief gezien is het wel duur. En je krijgt er nogsteeds geen game bij en maar 1 controller dus je kan er net zo veel mee als met een x360 retard pack. 250 euro is gewoon duur, 200 euro vind ik een eerlijke prijs.
Same herequote:Op donderdag 14 september 2006 10:37 schreef koentje.k het volgende:
iemand een link naar de video's aar je geen flashlpayer voor nodig hebt? Zit namelijk op het werk en als ik ff shit ga downloaden zjin ze niet blij
Dat is wel grappig want dat kan ik me juist niet herrineren. Het gaat erom dat het niet ten koste gaan van de games. Zoals bij de PS3 met Blu-Gay.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:43 schreef kepler het volgende:
ik kan me trouwens nog herinneren van een heleboel topics geleden dat een hoop Wii-fans al die extra mogelijkheden op de Xbox 360 (mp3 streamen, filmpjes, messages, enz) maar niks vonden. Het was 'zonde van het geld' en bij een console gaat het alleen maar om het gamen, zoals het geval bij de Wii zou zijn.
De 360 kost 400 euro, de Wii 200. Daarom is het op de Wii wel tof.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:43 schreef kepler het volgende:
ik kan me trouwens nog herinneren van een heleboel topics geleden dat een hoop Wii-fans al die extra mogelijkheden op de Xbox 360 (mp3 streamen, filmpjes, messages, enz) maar niks vonden. Het was 'zonde van het geld' en bij een console gaat het alleen maar om het gamen, zoals het geval bij de Wii zou zijn.
Nu blijken er allerlei extra features, zoals photoshop, forum, messages, foto's, enz, op de Wii te komen en iedereen vind dat opeens fantastischMooi dat iedereen nu dus wel de goede kanten van extra features inziet
Bij de Wii zitten er namelijk ook een aantal toffe dingen tussen
Je bedoelt dat filmpje met al die poppetjes? Dat is zoo vaagquote:Op donderdag 14 september 2006 10:12 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Op die japanse wii site, link staat ergens in dit of vorige topic
Wat gaat er gebeuren op 19 november chantyquote:Op donderdag 14 september 2006 10:47 schreef Chanty87 het volgende:
19 november? Ik mag hopen dat dit nog niet bevestigd is?
Mijn japans is niet al te best, maar zoiets begreep ik wel jaquote:Op donderdag 14 september 2006 10:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je bedoelt dat filmpje met al die poppetjes? Dat is zoo vaagMaar ook zooo tof
![]()
Want waar komen al die poppetjes vandaan die je ziet op een gegeven moment, nadat je er één hebt ontworpen? Zijn dat je "Online Vrienden"
Browsen >>> filmpjes bekijken mits je Media center hebt.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:43 schreef kepler het volgende:
Nu blijken er allerlei extra features, zoals photoshop, forum, messages, foto's, enz, op de Wii te komen en iedereen vind dat opeens fantastischMooi dat iedereen nu dus wel de goede kanten van extra features inziet
Ons trouwdag.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren op 19 november chanty![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 10:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren op 19 november chanty![]()
quote:Het bekende Japanse Famitsu bericht dat de Wii in het thuisland van Nintendo over de toonbank zal gaan voor 25,000 yen (167 euro) en tevens daar zal lanceren op 19 november.
quote:De wereldberoemde krant de New York Times bericht dat Nintendo vandaag op haar eigen event aan zal kondigen dat haar nieuwe spelcomputer, de Wii, op 19 november van dit jaar in de Amerikaanse winkels zal liggen voor $249.
Jezelf namaken met een poppetje met de Wii interface oid.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:50 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Wat houd dat Mii nou in dan
Je online Profiel... dus geen friendscodes!quote:Op donderdag 14 september 2006 10:50 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Wat houd dat Mii nou in dan
Ik ben er nog steeds niet blij mee. WTF moet ik nou met fotobewerkingsoftware op mijn Wii. Hetzelfde denk ik over dat rare weerkanaal. Daarintegen opties die ingebouwd worden voor online gamen spreken mij wel aan: Forum, Nintendo nieuws, Buddy system enz.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:43 schreef kepler het volgende:
Hoe komen ze er opquote:Op donderdag 14 september 2006 10:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Je online Profiel... dus geen friendscodes!![]()
![]()
![]()
Bij de 360 moet je er voor dokken, mischien daarom.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:43 schreef kepler het volgende:
Als ik er 60 euro per jaar voor moest betalen had ik het ook liever niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:43 schreef kepler het volgende:
Moet je daar voor betalen op Livequote:Op donderdag 14 september 2006 10:56 schreef BMH het volgende:
Je eigen karikatuur maken >>> Avatars op live kopen voor echt geld
nee hoor, je hebt er al +/-20 gratisquote:Op donderdag 14 september 2006 10:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Moet je daar voor betalen op Live![]()
![]()
Nintendo![]()
Ze verdienen echt niet veel op de Wii zelf... wel een beetje, zodat de games goedkoper kunnen blijven!quote:Op donderdag 14 september 2006 11:00 schreef Vrieskist het volgende:
Microsoft verdient vooral op Xbox Live (en games natuurlijk). Nintendo gaat het meer verdienen op de console en games denk ik.
moet je eens raden hoeveel het kost om je naam te veranderen op livequote:Op donderdag 14 september 2006 10:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
![]()
Nintendo![]()
Dat wil ik inderdaad ook gewoon, dat is zooo coolquote:Op donderdag 14 september 2006 11:00 schreef Oksel het volgende:
Hm. Ik ben nog beetje sceptisch. Ik hoef die meuk niet, liever een goed livesysteem, waarin je kan zien welk spel je vriendjes en vriendinnetjes op dit moment spelen.
Lol!quote:Op donderdag 14 september 2006 11:01 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
Heel clever dat touwtje, dat kan heel wat beeldschermen schelen!
quote:Op donderdag 14 september 2006 10:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:02 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
moet je eens raden hoeveel het kost om je naam te veranderen op live
ik zal het verklappen, ongeveer 10 euro![]()
Live werkt goed.. Zeker niet perfect. Het is vaak een probleem om een goede game te vinden in games. Sommige games worden onderbroken als er iemand weggaat :S Automatisch zoeken naar games duurt lang ik kwam vaak in games die al begonnen waren (waardoor je gewoon moet wachten :S).quote:Op donderdag 14 september 2006 11:10 schreef BroesWillems het volgende:
![]()
Live werkt wel perfect!![]()
maarja, ik heb maar een maandje gratis...
ik weet niet of ik wel ga betalen....
Oh, ik heb het nog maar een weekje, en nog geen problemen ondervonden... dus vandaar...quote:Op donderdag 14 september 2006 11:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Live werkt goed.. Zeker niet perfect. Het is vaak een probleem om een goede game te vinden in games. Sommige games worden onderbroken als er iemand weggaat :S Automatisch zoeken naar games duurt lang ik kwam vaak in games die al begonnen waren (waardoor je gewoon moet wachten :S).
Ten eerste, de Wii gaat zeker geen ¤200 kosten als de US prijs al $250 is. Ten tweede, je vergelijkt de XBOX360 versie incl. HD met de prijs van de Wii, die zonder HD geleverd wordt.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De 360 kost 400 euro, de Wii 200. Daarom is het op de Wii wel tof.
Het blijft afwachten natuurlijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:29 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ten eerste, de Wii gaat zeker geen ¤200 kosten als de US prijs al $250 is. Ten tweede, je vergelijkt de XBOX360 versie incl. HD met de prijs van de Wii, die zonder HD geleverd wordt.
Prijsverschil is dus ¤50, als de Wii hier ¤250 gaat kosten dan. Jij vergelijkt wel erg in het voordeel van Nintendo
2 December was nogal officieel nieuws ja, maar de datum van 19 november is totaal niet officieel en kan dus zomaar veranderen.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:29 schreef TYNOz het volgende:
mmm vaag het lijkt echt of die in japan 2 december gaat komen !!
check dit maar:
http://www.nintendo.co.jp/wii/index.html
zou wel een toffie actie zijn van nintendo om hem hier eerst te releasen
Dat kan altijd natuurlijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:32 schreef TYNOz het volgende:
pffffffff dat duurt nog zo lang 1 decemberwil eerder tennisen voor mn tv !!
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:33 schreef Megalomaniac het volgende:
Kom maar op met dat ding!!!!!
Megalomaniac maakt vast plaats naast z'n 360! :9
1 |
Maar niet ten onrechte, aangezien je zonder hd niet online kunt gamen.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:29 schreef Kremers het volgende:
Prijsverschil is dus ¤50, als de Wii hier ¤250 gaat kosten dan. Jij vergelijkt wel erg in het voordeel van Nintendo
Ik dacht dat je zat de stoeien met [me] [/me]... Helpend handjequote:
Kan je nagaan hoeveel plezier de toekomstige PS3 bezitters wel niet moeten hebben!quote:Op donderdag 14 september 2006 11:40 schreef Vrieskist het volgende:
Ach, hoe later de Wii uitkomt hoe meer voorpret we hebben
Niets is toch nog bekend, slechts speculaties?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:41 schreef Roi het volgende:
Vlak voor m'n verjaardag!
Wel jammer dat ie in Japan ¤167 is en hier ¤250..
Dat hebben ze wel nodig ook, want na maart 2007 is het voorbij met de pretquote:Op donderdag 14 september 2006 11:42 schreef RipCore het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoeveel plezier de toekomstige PS3 bezitters wel niet moeten hebben!
Klopt...maar heb het opgegeven.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zat de stoeien met [me] [/me]... Helpend handje![]()
Stijlvolle verpakking Nintendoquote:Op donderdag 14 september 2006 10:06 schreef RaymanNL het volgende:
waarom heeft de rpess nou dit gekregen:
[afbeelding]
Dat wil ik oooooooook![]()
Oh dat dacht ik, nog even afwachten danquote:Op donderdag 14 september 2006 11:43 schreef RipCore het volgende:
[..]
Niets is toch nog bekend, slechts speculaties?
Behalve de prijs van in Japan dan.
Officieel naar de wii & meteen uitgesteldquote:SUPER PAPER MARIO(仮称) 2007年
Is dat een launchgame? Want dan weet ik meteen mijn eerste spel voor de Wii.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Officieel naar de wii & meteen uitgesteld
Bongo Blast ook geloof ikquote:Op donderdag 14 september 2006 11:55 schreef BMH het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat is de engelse naam van die links onderinquote:Op donderdag 14 september 2006 11:54 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Virtual Console:
[afbeelding]
fuck miclosoftquote:Op donderdag 14 september 2006 11:57 schreef depax het volgende:
[..]
Wat is de engelse naam van die link onderin![]()
Check de frontpage en maak Retuobak blijquote:Op donderdag 14 september 2006 12:02 schreef Chocobo het volgende:
Erhhhmm,... durf het bijna niet te vragen maar is er nog nieuws? Wat is er nu bekend gemaakt?
Volgens mij is het gewoonquote:
Erg netjes van Retuoquote:Op donderdag 14 september 2006 12:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Check de frontpage en maak Retuobak blij
nou belachelijke prijzen zegquote:Op donderdag 14 september 2006 11:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het is een geweldige service, maar de prijzen zijn belachelijk.
Fuck de Wii inderdaad. Lang leve Sony met de PS3!!quote:Op donderdag 14 september 2006 12:13 schreef Diablos79 het volgende:
Was dit nu al het geweldige Wii nieuws? Een prijs die hoger is dan gedacht(al vind ik het nog meevallen). Een hoop onzinnig features waar je niks aan hebt, photoshop op een console, een weer channel, lekker boeiend. Vrij prijzige virtual console games. Het moest zogenaamd de echte games console worden maar uiteindelijk willen ze er toch een multimedia apparaat van maken.
En je krijgt AA batterijen erbij? Dat is helemaal ruk als die Wii-mote met batterijen werkt. Ben je lekker bezig zijn ze opeens leeg.. Wat ik ook een beetje vaag vind is dat(zo lijkt het althans) je de Wii-mote en Nunchuk appart van elkaar koopt, ze horen bij elkaar dus je zou verwachten dat ze samen voor één prijs worden verkocht.
Er is nog geen EUR prijs bekend gemaakt, en ook nog niet wat het pack bevat..quote:Op donderdag 14 september 2006 12:13 schreef Diablos79 het volgende:
Was dit nu al het geweldige Wii nieuws? Een prijs die hoger is dan gedacht(al vind ik het nog meevallen). Een hoop onzinnig features waar je niks aan hebt, photoshop op een console, een weer channel, lekker boeiend. Vrij prijzige virtual console games. Het moest zogenaamd de echte games console worden maar uiteindelijk willen ze er toch een multimedia apparaat van maken.
En je krijgt AA batterijen erbij? Dat is helemaal ruk als die Wii-mote met batterijen werkt. Ben je lekker bezig zijn ze opeens leeg.. Wat ik ook een beetje vaag vind is dat(zo lijkt het althans) je de Wii-mote en Nunchuk appart van elkaar koopt, ze horen bij elkaar dus je zou verwachten dat ze samen voor één prijs worden verkocht.
Die bundel is dan de prijs van enkel de PS3quote:Op donderdag 14 september 2006 12:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Die TV zie ik wel zitten trouwens. Mogen ze in een bundel gooien.
De Wavebird is ook op batterijen en daar heb ik ruim een jaar meegedaan.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:13 schreef Diablos79 het volgende:
Batterijen zijn idd een beetje meh.. Maar aan de andere kant... Ik heb een wavebird die op 2 aa's werkt.. Ding gaat 100+ uur mee. Misschien komt er net als voor de 360 ook wel een battery-pack ding.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:13 schreef Diablos79 het volgende:
is zo'n accupack al niet aangekondigd? En anders leve de oplaadbare batterijenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Batterijen zijn idd een beetje meh.. Maar aan de andere kant... Ik heb een wavebird die op 2 aa's werkt.. Ding gaat 100+ uur mee. Misschien komt er net als voor de 360 ook wel een battery-pack ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |