180 euro is best heel veel meer vragen voor een krachtigere cube. En leuk dat gratis online gamen, maar als je niet online kan of niet gaat is dat een loos argument en dat uitgebreide menu is ook weer heel leuk door die software, maar het is een console hoe vaak denk je dat je dat gaat gebruiken?quote:Op donderdag 14 september 2006 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nieuwe console met nieuw soort controller, gratis online gamen, uitgebreid menu met software en toch gewoon krachtiger, ondanks dat het niet veel is misschien (niemand die dat precies weet trouwens). Daar mag je wmb best meer voor vragen.
Ik vind 200 euro best weinig aangezien ik verwacht dat ik er minstens net zoveel plezier aan beleef als aan een ps3 of xbox 360. En daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:56 schreef Tain het volgende:
[..]
180 euro is best heel veel meer vragen voor een krachtigere cube. En leuk dat gratis online gamen, maar als je niet online kan of niet gaat is dat een loos argument en dat uitgebreide menu is ook weer heel leuk door die software, maar het is een console hoe vaak denk je dat je dat gaat gebruiken?
Amen.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:02 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik vind 200 euro best weinig aangezien ik verwacht dat ik er minstens net zoveel plezier aan beleef als aan een ps3 of xbox 360. En daar gaat het uiteindelijk om.![]()
Zit in dat hoofdfilmpje, met alle spellen, maar er moet ook ergens een afzondelijke versie zijnquote:Op donderdag 14 september 2006 10:02 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
idd!
zijn daar filmpjes van?
Mischien maken ze bij de andere events wel bekend dat je niet verplicht bent het te kopen.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Waar wil ik niet naar luisteren dan? Ik mag het toch belachelijk vinden dat je qua hardware niet heel erg veel extra krijgt als de cube en daar toch 180 euro extra voor mag betalen. Dan zijn de extra software dingen leuk, maar die rechtvaardigen dat prijsverschil absoluut niet.
Ga sparen!quote:Op donderdag 14 september 2006 10:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Wtf. Topic 108 pas?
Dat heb ik gemistquote:Op donderdag 14 september 2006 10:07 schreef BMH het volgende:
Hebben...
Zo cool dat je je friends kunt zien als karikaturenEn dan ze gewoon naar een spel slepen om ze uit te nodigen : _o_
iddquote:Op donderdag 14 september 2006 10:10 schreef Xrenity het volgende:
Omg ik zie nu die Rayman trailer
Hoe tof!
Heb het gezien...quote:Op donderdag 14 september 2006 10:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zit in dat hoofdfilmpje, met alle spellen, maar er moet ook ergens een afzondelijke versie zijn![]()
Op die japanse wii site, link staat ergens in dit of vorige topicquote:Op donderdag 14 september 2006 10:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat heb ik gemistHoe kom je aan die info
![]()
Die 250 dollar prijs is incl een spel. De japanse prijs ligt gewoon onder de 200 euro. Ik verwacht dan ook wanneer de Wii zonder game rond de 200 euro zal liggen.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:56 schreef Tain het volgende:
[..]
180 euro is best heel veel meer vragen voor een krachtigere cube. En leuk dat gratis online gamen, maar als je niet online kan of niet gaat is dat een loos argument en dat uitgebreide menu is ook weer heel leuk door die software, maar het is een console hoe vaak denk je dat je dat gaat gebruiken?
alleen de Japanse launch-detailsquote:Op donderdag 14 september 2006 10:13 schreef __Saviour__ het volgende:
ik snap het even niet. vannacht was toch die grote bekendmaking ofzo, waarom is er dan nog steeds geen duidelijkheid.
Àlleen Japanse release is nu bekend. Strax de Amerikaanse en morgen de Europese.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:13 schreef __Saviour__ het volgende:
ik snap het even niet. vannacht was toch die grote bekendmaking ofzo, waarom is er dan nog steeds geen duidelijkheid.
nee..quote:Op donderdag 14 september 2006 10:19 schreef DragonFire het volgende:
Kunnen we het event van 13:00 live bekijken ergens?
Sinterklaas launchquote:Op donderdag 14 september 2006 10:22 schreef DragonFire het volgende:
Ik hoop maar dat ze europa niet links laten liggen. Stel je nou eens voor dat europa pas na Japan een release krijgt
ga daar maar vanuitquote:Op donderdag 14 september 2006 10:22 schreef DragonFire het volgende:
Ik hoop maar dat ze europa niet links laten liggen. Stel je nou eens voor dat europa pas na Japan een release krijgt
Photoshop kan wel in de prullenbakquote:Op donderdag 14 september 2006 10:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat photo viewing en editting is wel heel indrukwekkend.
het is helaas wel de trend om europa pas als laatste te releasen. ook bij nintendo helaas, heb net even de releasedata van de vorige nintendoconsoles bekeken, europa was altijd laatste.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:22 schreef DragonFire het volgende:
Zit flash geheugen in ook voor die oude snes games enzo (virtual console ofzo?)quote:Op donderdag 14 september 2006 10:24 schreef pmponer het volgende:
[..]
ga daar maar vanuit
Trouwens moet je voor de wii ook weer een aparte memcard kopen of kun je spellen standaard opslaan op je wii
Het probleem is dat ik zelf mijn Sinterklaas cadeaus moet kopen....quote:
* NrSiX heeft niet opgelet blijkbaar.. leg uit? (shame on me..)quote:Op donderdag 14 september 2006 10:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat photo viewing en editting is wel heel indrukwekkend.
Ja behalve dat het weer zo'n lomp friends code systeem word wat kut werkt. En het zou mij niet verbazen als de games hier gewoon 60 euro gaan kosten, kijk maar naar de DS games.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:21 schreef Vrieskist het volgende:
Je krijgt wel gratis multiplayer en goedkopere games dan bij de Xbox360 Kill_em_all.
Helaas ben ik geen sony fanboy, hell, ik heb zelfs alleen maar nintendo consoles gehad. Maar dat betekent niet dat ik me, itt tot sommige andere, graag laat belazeren.quote:
Ja die heb ik gezien en wat had ik daaraan moeten zien? gfx boeien mij niet zoveel maar als de prijs bijna hetzelfde is als een veel krachtigere console voel ik me toch enigzins genaaid. Ow en ik ben hier trouwens niet de pauper, ik kan wel een Wii kopen, was jij niet degeene die altijd in de aars van nintendo zit maar geeneens een GC of DS heeftquote:Op donderdag 14 september 2006 09:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Komop zeg, heb je UBERHAUPT wel naar de interface filmpjes/game filmpjes gekeken. 250 euro is imo ook niet duur voor een nieuwe console, maar who gives a fuck of jij hem koopt of niet
.
Dat jij nou zo'n pauper bent dat jij geen 250 euro kunt ophoesten
Uhm dat word normaal gesproken allemaal via de games terug verdient. De consoles zelf zijn niet bedoelt om geld mee te verdienen.quote:R&D moet ook terugverdiend worden. Waarom 199 maken als je weet dat de trouwe fans hem ook voor 250 halen? Daarna een prijsverlaring lijkt mij een veel slimmer plan
Ja ik koop een console voor de interfacequote:Komop zeg . Interface video's niet bekeken zeker?
Ja het is goedkoper maar relatief gezien is het een stuk duurder. Zelfs een x360 retard pack is gewoon een technisch goed apparaat terwijl een Wii, die dan maar een paar tientjes goedkoper is, eigelijk niks meer is dan een opgefokte gamecube + nieuwe controller dus relatief gezien is het wel duur. En je krijgt er nogsteeds geen game bij en maar 1 controller dus je kan er net zo veel mee als met een x360 retard pack. 250 euro is gewoon duur, 200 euro vind ik een eerlijke prijs.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dude, chillDe enige bevestigde prijs tot nu toe is 2500 yen, wat 167 euro is. Overigens zal het best 250 dollar/euro worden, maar dat is 1) nog steeds goedkoper dan de concurrentie(specs interesseren mensen zich niet in) en 2) je krijgt een pakket dat meteen klaar is, geen 'core' console waar je niets aan hebt omdat je belangrijke shit mist.
OMG wat een debiele fanboy ben jij, serieusquote:Video/photo bewerkingssoftware ingebouwd? Internet out of the box?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |