Het grote en AFC Ajax is een pleonasme, zoals het nu is, is het goed.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:48 schreef stefmans het volgende:
Wat is er trouwens gebeurt met het Het grote voor de TT?
Ik snap de reden, maar verdienen we het daarom meer? Omdat we vroeger beter hebben gepresteerd? Het gaat toch om de CL van dit jaar? En in die voorronde is bijv Hearts er net zo hard uitgevlogen als Ajax. Maar goed, mooi dat het toch niets wordtquote:Op woensdag 13 september 2006 12:57 schreef twi het volgende:
Omdat Ajax, Chievo en Osasuna de hoogst gerankte teams zijn in de UEFA-Cup, en Hearts daar weinig voorstelt.
Zo is hetquote:Op woensdag 13 september 2006 14:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het grote en AFC Ajax is een pleonasme, zoals het nu is, is het goed.![]()
Zo, verkeerde been uit bed gestapt meneerquote:Op woensdag 13 september 2006 14:45 schreef PLAE@ het volgende:
rot op met die onzinnige kuttekstjes. Plaats er alleen wat als t enigzins nuttig/grappig is.
Ja, dat verdien je dan. Zo werkt het nu eenmaal. Hoe hoger je geranked bent, hoe hoger de voorkeursbehandeling die je krijgt. Wanneer er bijvoorbeeld bij tennis iemand uitvalt bij de Masters Cup, wordt deze plaats overgenomen door degene die op rank 9 staat, etc.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:20 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Ik snap de reden, maar verdienen we het daarom meer? Omdat we vroeger beter hebben gepresteerd? Het gaat toch om de CL van dit jaar? En in die voorronde is bijv Hearts er net zo hard uitgevlogen als Ajax. Maar goed, mooi dat het toch niets wordt
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:28 schreef Sethje het volgende:
Eej Mango, waar ga jij kijken morgen, want ik heb geen geld om naar Noorwegen te gaan. je bent anders hier thuis wel welkom, samen voor de tv!
Morgen kijk ik waarschijnlijk in de sportschool, anders gewoon lekker thuis met een bord op schoot..quote:Op woensdag 13 september 2006 15:28 schreef Sethje het volgende:
Eej Mango, waar ga jij kijken morgen, want ik heb geen geld om naar Noorwegen te gaan. je bent anders hier thuis wel welkom, samen voor de tv!
Was geen flame of bash hoor, meende het seriues, wij kijken hier thuis toch met een groeppie dus. Het is wel in brabantquote:Op woensdag 13 september 2006 15:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Morgen kijk ik waarschijnlijk in de sportschool, anders gewoon lekker thuis met een bord op schoot..
Uhm, da's anders. Ze vallen nu weg, nadat de kwalificatie al is geweest.. Vergelijk het met de halve finales van de Masters en eentje komt niet op dagen vanwege een blessure of zo, dan komt degene die door deze speler was uitgeschakeld toch hem ook niet vervangen. Maar goed, zoals ik al zei: mooi dat het er toch niet van komtquote:Op woensdag 13 september 2006 15:09 schreef twi het volgende:
Ja, dat verdien je dan. Zo werkt het nu eenmaal. Hoe hoger je geranked bent, hoe hoger de voorkeursbehandeling die je krijgt. Wanneer er bijvoorbeeld bij tennis iemand uitvalt bij de Masters Cup, wordt deze plaats overgenomen door degene die op rank 9 staat, etc.
Okee, dat is tennis, maar zo werkt het dus gewoon in sport. Je hebt bepaalde rechten op basis van je prestaties.
Het werkt precies hetzelfde. Vorig jaar gaf ook een speler er de brui aan tijdens de Masters Cup, en die werd toen vervangen door Fernando Gonzalez.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:52 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Uhm, da's anders. Ze vallen nu weg, nadat de kwalificatie al is geweest.. Vergelijk het met de halve finales van de Masters en eentje komt niet op dagen vanwege een blessure of zo, dan komt degene die door deze speler was uitgeschakeld toch hem ook niet vervangen. Maar goed, zoals ik al zei: mooi dat het er toch niet van komt
quote:*Fernando Gonzalez replaced Andre Agassi following Agassi's Day 2 loss to Nikolay Davydenko.
Kan ik niet maken, moet eerst werken, en daarna dus de cursus. En ik heb er al over lopen bitchen, dus dat geloven ze nooit....quote:Op woensdag 13 september 2006 16:14 schreef devv05 het volgende:
Ik had me mooi ziek gemeld.
Dat werkt helaas niet zoquote:Op woensdag 13 september 2006 16:19 schreef Jasza het volgende:
Die curcus zou ik sowieso skippen
Ajax moet wel winnen .... en als het meezit iets meer goals uit de mogelijkheden halen.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:57 schreef Urquhart het volgende:
Het zal wel een zoutloze 0-1 worden morgen.
Bij mij gaat Ajax voor, fuck me werk of schoolquote:Op woensdag 13 september 2006 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat werkt helaas niet zo.
Sommige dingen zijn nou eenmaal verplicht als je werkt.
hehequote:Stam is dol op rushes maken 13 september 2006
Het is even wennen, Jaap Stam in de UEFA Cup. Met het Italiaanse AC Milan speelde hij in 2005 nog de Champions Leaguefinale. In de week dat het miljoenenbal weer is begonnen, gaat de 34-jarige centrale verdediger met Ajax op bezoek in Noorwegen. Bij IK Start.
Hoewel de grond niet trilt als hij zich plotseling met gezwinde spoed naar voren begeeft, houden toeschouwers zich op de tribune vast aan hun stoel. Het is weer tijd voor de demarrage van Jaap Stam! En die hoeft qua amusementswaarde niet onder te doen voor een doelpunt van Klaas-Jan Huntelaar of een fraaie steekpass van de Spanjaard Roger.
Die demarrage is nu al, zonder enige twijfel, een van de grootste attracties van het nieuwe voetbalseizoen. Ineens snelt onaangekondigd die imposante verdediger uit Kampen naar voren om te kijken of het daar nog een beetje gezellig is, in het vijandelijke strafschopgebied. Voor de nieuwe aanvoerder van Ajax er erg in heeft, is hij het hele veld overgestoken. Tegenstanders lijken haast eerbiedig voor hem te wijken - of zijn ze angstig? "Dat durf ik niet te zeggen", reageert Stam in de Volkskrant. "Maar rushes maken is iets dat ik altijd graag heb gedaan. Er moet wel ruimte voor zijn en je moet ook wel het juiste moment kiezen. Het is niet zo dat ik elke keer dat ik de bal krijg, denk: even aanzetten en doordraven."
Jaap Stam: 'Rushes maken is iets dat ik altijd graag heb gedaan'Stam erkent wel dat het ondenkbaar is, dat hij deze acties zou kunnen maken in de Serie A. Vanaf 2002 speelde hij in Italië - eerst bij Lazio Roma, daarna bij AC Milan. Dan is het even wennen als je terugkeert in de Eredivisie. "Als ik bij AC Milan centraal in de verdediging stond, kwam het niet vaak voor dat ik kon aanzetten voor een actie. Ook omdat de mogelijkheden er niet waren. En ik denk dat ik misschien wat eerder zou zijn afgestopt", zegt hij met een grijns.
"In Italië speelden de tegenstanders zo diep op hun eigen helft, en waren de ruimtes zo klein, dat een rush onmogelijk was. Als je dan tien meter had gesprint, kwam je alweer twee tegenstanders tegen. En daarvoor, bij Manchester United, hoorde een verdediger gewoon achterin te spelen. Meevoetballen was niet de bedoeling."
De namen van zijn oude clubs laat hij achteloos vallen, op een middag dat Ajax zich voorbereidt op het UEFA Cupduel van donderdag tegen het Noorse IK Start. Net als Huntelaar mocht Stam het een ochtendje rustig aan doen. Wat rondjes lopen, beetje afronden op het doel en daarna wat dollen met clubarts Edwin Goedhart. De gemoedelijkheid op het trainingsveld voor de Arena is opmerkelijk, omdat Ajax deze week toch een lager podium betreedt dan vooraf was beoogd. En voor Jaap Stam moet de naam UEFA CUP ongeveer dezelfde klank hebben als die van een Betamax-videoband: iets uit een ver verleden dus.
"Als we in de Champions League tegen fantastische ploegen hadden geloot, had dat bij de spelers waarschijnlijk iets extra losgemaakt. Maar goed, dat is achteraf gepraat." En daar houdt Stam niet zo van. Liever kijkt hij vooruit naar de wedstrijd tegen IK Start, een team dat volgens coach Henk ten Cate voetballend beter is dan FC Kopenhagen. "Ik denk dat Nederlanders de onhebbelijkheid hebben zichzelf te overschatten en anderen te onderschatten", zei Ten Cate dinsdag.
Jaap Stam: 'Ik ben de aanvoerder en breng wat ik kan'
Stam kan zich wel vinden in die opvatting, maar stelt eveneens vast dat "de Nederlandse competitie door veel mensen wordt onderschat. Want je ziet vaak dat de clubs het vrij goed doen, als ze Europees moeten spelen. Toen we met Milan tegen PSV speelden, hebben we het drie van de vier wedstrijden verschrikkelijk moeilijk gehad. Wij zijn toen met geluk naar de finale gegaan."
Die finale van 2005 tegen Liverpool (Milan verspeelde een voorsprong van 3-0 en verloor na strafschoppen) kwam ter sprake na het echec tegen Kopenhagen. Ook dat voelde voor Stam als een verloren finale, terwijl Ajax slechts een kijkje mocht nemen over de drempel van de Champions League. "Iedereen was zo verschrikkelijk down na die wedstrijd tegen Kopenhagen, dat de daaropvolgende overwinning tegen NAC (1-2) voelde als de enig juiste remedie. Tot die wedstrijd in Breda hingen de gezichten een beetje en had iedereen zwaar de pest in. Maar daarna bloeiden de jongens op en kwam de glimlach terug."
Over zijn eigen rol in dat proces is Stam bescheiden. "Ik zie mezelf niet echt als de leider van deze ploeg. Ik ben de aanvoerder en breng wat ik kan. Af en toe praat ik met spelers en deel ik mijn ervaringen. Maar ook ik moet worden gecoacht. Ik zie heus niet alles." De suggestie van een enkeling dat hij ondanks zijn ervaring en kwaliteit geen verbaal sterke leider zou zijn, verbaast Stam. "Dat zijn dingen die hebben moeten groeien in de loop der tijd", stelt hij.
"Toen ik een beginnende prof was, was ik geen speler die veel zei. Maar dat heb ik geleerd en dat komt er vanzelf uit. Dat mensen van buitenaf daar anders over denken, vind ik helemaal niet interessant. Er zijn ook spelers die verbaal heel sterk zijn, maar met hun voeten niets laten zien. Ik zou het niets vinden als ik het een met het ander moest compenseren."
Ja, makkelijk als je bij je ouders woontquote:Op woensdag 13 september 2006 16:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij mij gaat Ajax voor, fuck me werk of school![]()
Ik reken eerder op een aantal poules met maar 3 clubs.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:32 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Gil Vicente heeft puntenmindering gehad omdat ze niet zijn op komen dagen voor de eerste wedstrijd in de competitie..
Die rechtzaak komt er sowieso, per morgen alle Portugese clubs weg dus. Nu maar hopen dat Ajax alsnog mag. Dat zou echt okay zijn.
ja ik las haaren oid..., mjah, ik kan nietquote:Op woensdag 13 september 2006 15:43 schreef Sethje het volgende:
[..]
Was geen flame of bash hoor, meende het seriues, wij kijken hier thuis toch met een groeppie dus. Het is wel in brabant.
Het zou oneerlijk zijn omdat een club per duel punten kan winnen voor haar landquote:Op woensdag 13 september 2006 18:24 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik reken eerder op een aantal poules met maar 3 clubs.
En geldquote:Op woensdag 13 september 2006 19:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het zou oneerlijk zijn omdat een club per duel punten kan winnen voor haar land
Haha die club wordt door iedereen gehaat daarquote:Op woensdag 13 september 2006 17:32 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Gil Vicente heeft puntenmindering gehad omdat ze niet zijn op komen dagen voor de eerste wedstrijd in de competitie..
Die rechtzaak komt er sowieso, per morgen alle Portugese clubs weg dus. Nu maar hopen dat Ajax alsnog mag. Dat zou echt okay zijn.
Same here, elke donderdag vrij hoe relaxed zegquote:Op woensdag 13 september 2006 20:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hele dag vrij
Maar ik ga morgen de stad niet in. Over 2 weekjes weer.
?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Hee, Danny Blind wel in de CL.
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Als analist.
quote:13/9/2006 - Meespelen Sneijder twijfelachtig door ziekte
(Gepost door HT)
Koorts brengt het meespelen van Wesley Sneijder morgen tegen IK Start in de eerste ronde van de UEFA-cup ernstig in gevaar. De huidige topscorer van Ajax sloeg woensdag om die reden de middagtraining over.
Trainer Henk ten Cate weet nog niet of Sneijder tijdig hersteld is: "Wij kijken voor de wedstrijd hoe het met hem gaat, pas dan nemen we een beslissing."
Mocht Sneijder niet spelen lijkt Hedwiges Maduro zijn logische vervanger. Ook Thomas Vermaelen zal naar alle waarschijnlijkheid meespelen tegen de Noren. Hij is weer hersteld van zijn blessure. Voor hem zal waarschijnlijk John Heitinga naar de bank verhuizen.
De A2 dus?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:45 schreef devv05 het volgende:
het tweede elftal van onze A1
Noemen ze dit nou waken voor onderschatting of was het toch Amsterdamse blufquote:Op woensdag 13 september 2006 20:45 schreef devv05 het volgende:
IK Start daar wint het tweede elftal van onze A1 nog van, ik maak me geen zorgen
En terecht wij zijn Ajaxquote:Op woensdag 13 september 2006 21:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
Noemen ze dit nou waken voor onderschatting of was het toch Amsterdamse bluf?
De bluf is in Amsterdam uitgevondenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:17 schreef devv05 het volgende:
Het is Amsterdamse arrogantie en Haagse bluf.
Waar las ik daar laatst ookalweer een stukje over? ohja ik weet alweer, in de Dappre Strijders van zondag
Zo slecht waren ze nog niet eigenlijkquote:Op woensdag 13 september 2006 21:40 schreef Jasza het volgende:
Kopenhagen speelt Benfica helemaal weg, 8 tegen 0 schoten
Heel Celtic speelt ondermaats. 2 kansen en 2 goals. Gelukkiger kan niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:43 schreef koningdavid het volgende:
Als ik die Gravesen zo zie spelen bij Celtic ben ik niet erg onder de indruk. Hij lijkt een beetje een laag tempo te hebben. Paar mislukte passes al gezien.
Het is geen Gabri![]()
Jawel hoor, hoe United speelt. 2 kansen, 3 goalsquote:Op woensdag 13 september 2006 21:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heel Celtic speelt ondermaats. 2 kansen en 2 goals. Gelukkiger kan niet.
Wel een leuke wedstrijd BTW, leuker als die zaadwedstrijd van gisterenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:49 schreef koningdavid het volgende:
Wat zei ik je?
Fout Gravesen: 3-2 Man Utd.
Maar United is wel steeds aan de bal, veel opbouwend. Celtic wacht het maar af.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:50 schreef twi het volgende:
[..]
Jawel hoor, hoe United speelt. 2 kansen, 3 goals
Zolang we geen spelers hier vandaan halen maar al die mensen voor een paar tientjes rommel verkopenquote:13/9/2006 - Fontein: 50 tot 75 miljoen Chinezen geinteresseerd in Ajax
(Gepost door RvN)
Zoals onlangs gemeld vertrekt Fontein in oktober opnieuw naar China om de mogelijkheden voor Ajax te onderzoeken. In Voetbal International laat Ajax algemeen directeur Fontein weten dat er in China nu al een 'potentiele fanbase' is van 50 tot 75 miljoen Chinezen die zeer geinteresseerd zijn in Ajax. 'Die populariteit moeten we te gelde zien te maken.'
quote:Op woensdag 13 september 2006 23:48 schreef jna het volgende:
Ik zie het al voor me, 50 miljoen Chinezen met een shirtje van Huntelaar
Lekker he?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:22 schreef devv05 het volgende:
Babel vind ik het alleraardigst doen de laatste tijd.
Huntelaal, Sneijdel, Logel, Gabli etc.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:09 schreef JaWi het volgende:
Weet niet of dit al gemeld was:
[..]
Zolang we geen spelers hier vandaan halen maar al die mensen voor een paar tientjes rommel verkopen.
Madulo, Losales, Babel (oh ehh wacht...)quote:Op donderdag 14 september 2006 08:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Huntelaal, Sneijdel, Logel, Gabli etc.![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 09:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Madulo, Losales, Babel (oh ehh wacht...)
Hij speelde soms wel aardig, maar er zat te weinig diepgang in.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:24 schreef BoNi het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die Nakamura op basis van de wedstrijd van gister best een goede voetballer vind...!
Als je nou zo'n speler bij Ajax haalt levert dat direct aardig wat centjes op.
Dat lag inderdaad meer aan de speelwijze en de tegenstander dan aan de speler zelf denk ik...quote:Op donderdag 14 september 2006 09:26 schreef Robar het volgende:
[..]
Hij speelde soms wel aardig, maar er zat te weinig diepgang in.
De bal ging te vaak opzij of achteruit.
Aan de andere kant, het was wel ManUnited waar ze tegen speelden.
Vennegoor of Hesselink viel me trouwens ook niet tegen . . .
Tsja, het is een sterk groeiende regio . .quote:Op donderdag 14 september 2006 09:29 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat lag inderdaad meer aan de speelwijze en de tegenstander dan aan de speler zelf denk ik...
Ik verwacht binnen maximaal drie jaar wel één of meerdere Aziatische spelers bij Ajax.
Sahadewing is toch ex-ajax?quote:De Braziliaan Betinho en Serginho Sahadewsing kunnen verder zoeken naar een nieuwe club. FC Zwolle heeft het tweetal gewogen en te licht bevonden voor het niveau van de Jupiler League. De club uit Overijssel is op zoek naar een buitenspeler, omdat ze op die positie onderbezet is.
Thomas Gravesen speelde nog best aardig, maar bij balverlies was hij de enige middenvelder, aangezien de rest verzaakte. Maar goed, wij hebben ons middenveld met Gabri en Roger goed versterkt.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:56 schreef Radegast het volgende:
Blij dat die Gravesen niet bij ons speelt zeg...
Een Ajacied die voor PSV debuteert tegen Feyenoord, best apart.quote:Kluivert debuteert tegen Feyenoord
Juist tegen Feyenoord zal Patrick Kluivert zijn debuut maken op de Nederlandse velden. De nieuwe spits van PSV liep in het Champions League duel van de Eindhovenaren nog een half uur warm, maar werd door Ronald Koeman niet in het veld gebracht. Diezelfde coach liet na afloop wel weten dat Kluivert tegen Feyenoord zeker zal invallen. Volgens de technische staf moet Kluivert op het hoogste niveau wedstrijdritme opdoen de komende weken.
Aardig????quote:Op donderdag 14 september 2006 10:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Thomas Gravesen speelde nog best aardig, maar bij balverlies was hij de enige middenvelder, aangezien de rest verzaakte. Maar goed, wij hebben ons middenveld met Gabri en Roger goed versterkt.
Bij balverlies stond hij er centraal (op het middenveld) helemaal alleen voor, aangezien Neil Lennon en Shunsuke Nakamura keer op keer hun man lieten lopen, bij balbezit zag je hem verdelen en was hij nuttig. Dat hij destijds werd aangetrokken door Real Madrid was ook heel vreemd, aangezien hij absoluut niet in het Spaanse voetbal thuishoort. Maar bij Everton was juist hij de reden van het succes (vierde plaats in PL) en hij zou voor bijvoorbeeld een Liverpool Manchester United best een versterking op het middenveld zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Aardig????
Ietwat te veel balverlies . . .
Door hem heeft ManU gewonnen.
Gezien zijn vertoonde spel snap ik niet dat Real Madrid hem ooit gekocht heeft en ik snap eigenlijk ook niet waarom Celtic hem gekocht heeft.
Gravesen is meerdere malen genoemd als mogeljike versterking voor Ajax door een aantal mensen.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik snapte ook niet waarom Celtic Jan Elleboog of Hesselink had gehaald maar die doet toch bovenverwachting goed daar.
Wat dit met Ajax te maken heeft weet ik niet, maar goed.
Maar heb je ook gezien hoeveel balverlies hij leed?quote:Op donderdag 14 september 2006 10:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bij balverlies stond hij er centraal (op het middenveld) helemaal alleen voor, aangezien Neil Lennon en Shunsuke Nakamura keer op keer hun man lieten lopen, bij balbezit zag je hem verdelen en was hij nuttig. Dat hij destijds werd aangetrokken door Real Madrid was ook heel vreemd, aangezien hij absoluut niet in het Spaanse voetbal thuishoort. Maar bij Everton was juist hij de reden van het succes (vierde plaats in PL) en hij zou voor bijvoorbeeld een Liverpool Manchester United best een versterking op het middenveld zijn.
Ja dat snap ik, maar ik bedoelde mijn eigen opmerking.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Gravesen is meerdere malen genoemd als mogeljike versterking voor Ajax door een aantal mensen.
Vandaar de dicusiie.
Iedere aanval van Celtic werd door hem opgezet, hij leed inderdaad enkele malen ongelukkig balverlies, maar zijn kwaliteiten staan buiten kijf. In zijn tijd bij Everton was het wekelijks een genot om naar te kijken, die man heeft een geweldige traptechniek en mentaliteit, alleen zijn keuze voor Real Madrid was nogal ongelukkig.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:27 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar heb je ook gezien hoeveel balverlies hij leed?
Hoe veel foute passes hij gaf?
Hoe verkeerd hij af en toe stond opgesteld?
Hoe hij diverse aanvallen van ManU inleidde?
Ik ben na het zien van deze wedstrijd alls behalve overtuigd.
Laten we het erop houden dat hij een off-day had . . .quote:Op donderdag 14 september 2006 10:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Iedere aanval van Celtic werd door hem opgezet, hij leed inderdaad enkele malen ongelukkig balverlies, maar zijn kwaliteiten staan buiten kijf. In zijn tijd bij Everton was het wekelijks een genot om naar te kijken, die man heeft een geweldige traptechniek en mentaliteit, alleen zijn keuze voor Real Madrid was nogal ongelukkig.
Maar dan in het Duits of Grieksquote:Op donderdag 14 september 2006 10:58 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Groetjes van de landskampioen
quote:'Mitea heeft nog twee weken nodig'
Bij Ajax wordt er rekening gehouden dat Nicolae Mitea nog ongeveer twee weken nodig heeft om helemaal fit te geraken, zo meldt Voetbal International. Hij traint wel al mee met de groep. Er is alleen nog een disbalans tussen de kracht in zijn linker- en rechterbeen geconstateerd waar hij aan moet werken.
Veel geschreeuw . . . . . .quote:Op donderdag 14 september 2006 11:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Ambitieus mannetje.
Waaraan wel dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:27 schreef Robar het volgende:
[..]
Veel geschreeuw . . . . . .
De ambities zijn goed, maar volgens mij ligt het bij Ajax niet aan de ambitie. . . . . . .
Inderdaad Schabolleke... Weet niet waarom, ik zet altijd vraagtekens bij voorzitters en mooi weer praters, maar bij hem heb ik het niet...quote:Op donderdag 14 september 2006 11:32 schreef Schanulleke het volgende:
Leuk stuk van Fontein. Dat is toch een hele goede directeur lijkt me zo.
Gewoon een gevoel.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:29 schreef BoNi het volgende:
[..]
Waaraan wel dan?
Behalve het uitspreken van de ambitieus heb ik toch echt wel het gevoel dat men ook daadkrachtig bezig is om de ambities te verwezenlijken.
Vandaag was het ultimatum.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:56 schreef Erwtensoep het volgende:
mergen
Hier staat in de krant dat de Fifa afziet van eventuele straffen, ongeacht die rechtzaak dus...quote:Op donderdag 14 september 2006 12:56 schreef WEST het volgende:
wanneer wordt er wat bekend over die portugese club met z'n rechtzaak?
dan maakt de FIFA zich compleet belachelijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hier staat in de krant dat de Fifa afziet van eventuele straffen, ongeacht die rechtzaak dus...
Sterk, daadkrachtig voorbeeld word er weer gesteld door de FIFA.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hier staat in de krant dat de Fifa afziet van eventuele straffen, ongeacht die rechtzaak dus...
Ha voor 31 december gaan we dus al vuurwerk zien!quote:Op donderdag 14 september 2006 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
De wedstrijd tussen NEC en Ajax zal in plaats van 31 december op 30 december worden gespeeld
Hoop voor je dat jullie verder komen dan vorig jaar, ook tegen zo'n Oostblokclub.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuke voetbal avond vanavond
Vlogen vliegtuigen genoeg, hoor.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:14 schreef Ordinair het volgende:
Vanavond Ajax, helaas kan ik dus niet heengaan. Kan niet aan vervoer komen.
Ja idd, zo nazi clubquote:Op donderdag 14 september 2006 13:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoop voor je dat jullie verder komen dan vorig jaar, ook tegen zo'n Oostblokclub.
[..]
Vlogen vliegtuigen genoeg, hoor.
![]()
Nee dat denk ik niet. Meer uit armoede zo regime terug willen maar dat is off-topic..quote:Op donderdag 14 september 2006 13:24 schreef Erwtensoep het volgende:
zo'n anti-joden club bedoel je.
Makreelvoetbalquote:Their style of playing is often described as 'makrellfotball' (mackerel football), meaning the whole team is in constant, coordinated motion. Another feature of their playing style is the so-called 'Start-vippen' (Start-tip), where the ball at a free-kick is tipped up by one player before hit by another.
Tuurlijk is dat indekken ja.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:50 schreef M0NTANA het volgende:
Henk ten Cate gaf zelf al aan dat IK Start in zijn ogen beter is dan FC Kopenhagen, maar dat is natuurlijk een beetje van tevoren indekken. Ajax is haast verplicht deze wedstrijd te winnen, maar dat waren ook toen datzelfde FC Kopenhagen op bezoek kwam.
enorm!quote:Op donderdag 14 september 2006 13:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ha voor 31 december gaan we dus al vuurwerk zien!
wat een grapjas ben ik toch..
Wat komt er na achten dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heerlijk voetbalavondje van 6 tot 11, ik ook.
Mooi.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
De wedstrijd tussen NEC en Ajax zal in plaats van 31 december op 30 december worden gespeeld
18:15 uur RTL 7quote:Op donderdag 14 september 2006 15:25 schreef Italo het volgende:
Lekker lui als ik ben, hoe laat speelt AJAX en op welke zender wordt het uitgezonden?![]()
Ow das nog beter, dan kan ik tenminste erop vertrouwen dat het OV volgens plan een kwartier vertraging heeftquote:
Nu al? Wel de vermoedelijke.quote:
Daar staat me toch een elftalquote:Op donderdag 14 september 2006 15:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nu al? Wel de vermoedelijke.
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg,
Heitinga, Stam, Vermaelen, Emanuelson,
Gabri, Roger, Sneijder (Maduro),
Rosales, Huntelaar en Babel.
Ik ben even uitgegaan van Sneijder op links en Urbu daarachter is volgens mij niets mis mee.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:40 schreef aldostuta het volgende:
Nou, Urby en misschien Maduro.... Niet een erg vrolijk perspectief
Straks kost hij ons ook nog de UEFA Cup.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:46 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ben even uitgegaan van Sneijder op links en Urbu daarachter is volgens mij niets mis mee.
Ik ookquote:Op donderdag 14 september 2006 15:40 schreef zjroentje het volgende:
Zie momenteel liever Ogararu op rechtsback...
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:49 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Straks kost hij ons ook nog de UEFA Cup.
Heb het momenteel even helemaal gehad met die lakse pauper....
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:49 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Straks kost hij ons ook nog de UEFA Cup.
Heb het momenteel even helemaal gehad met die lakse pauper....
Onmogelijk, dan gaan Milan, Juve en weet ik veel hoeveel clubs nog meer allemaal naar de rechter.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
vertel ?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:55 schreef zjroentje het volgende:
Wat heb je nou op je lever Jorien?![]()
Hij quote wel vaker negatieve dingen die hier gepost worden.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:55 schreef zjroentje het volgende:
Wat heb je nou op je lever Jorien?![]()
tenenkrommende afkortingen.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:46 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ben even uitgegaan van Sneijder op links en Urbu daarachter is volgens mij niets mis mee.
Ik zie overigens ook liever Ogararu op rechts ipv Heitinga.
Steek
Oga - Stam - Vermeal - Emanuel
Gabri - Roger - Sneijd
Rosa - Hunt - Babel
Een week geleden vlak voor zijn eerste training bij Feyenoord werd hij voglens mij in het Nederlands geinterviewd en probeerde hij deels in het Nederlands te antwoorden.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:58 schreef koningdavid het volgende:
Nou maar hopen dat we geen valse Start hebben vanavond![]()
![]()
![]()
Zet hem op AJAX!![]()
Ik ga morgen Harry interviewen trouwens, weet iemand trouwens of hij wel Nederlands verstaat? (goede voorbereiding, I know)
De Kuipquote:
Dacht ik ook al. Hij kan sowieso redelijk Duits (ik niet), dus dan zal hij Nederlands ook wel aardig verstaan denk ik.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Een week geleden vlak voor zijn eerste training bij Feyenoord werd hij voglens mij in het Nederlands geinterviewd en probeerde hij deels in het Nederlands te antwoorden.
Dus ik zou zeggen ja!
School, ik studeer journalistiek en moet een infotainment-TV-programma maken.quote:
ow oke coolquote:Op donderdag 14 september 2006 16:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
School, ik studeer journalistiek en moet een infotainment-TV-programma maken.
We maken een reportage over de opmerkelijke transfers en de rivaliteit tussen de Nederlandse topclubs. We gaan daar ook nog Feyenoordfans interviewen, dus als je graag geinterviewd wilt worden, moet je even langskomen
Doe hem de groeten!quote:Op donderdag 14 september 2006 16:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
We maken een reportage over de opmerkelijke transfers en de rivaliteit tussen de Nederlandse topclubs. We gaan daar ook nog Feyenoordfans interviewen, dus als je graag geinterviewd wilt worden, moet je even langskomen
Succes, klinkt als een leuke opdrachtquote:Op donderdag 14 september 2006 16:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Muchos Graciasquote:Op donderdag 14 september 2006 15:27 schreef Urquhart het volgende:
18:15 uur RTL 7
Zeker. Vooral als je het met voetbal kan combineren. Heb van Ajax eerder al een keer Huntelaar (totaal niet spraakzaam) en Maduro (heel relaxte gozer) een keer geinterviewd.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Succes, klinkt als een leuke opdracht
Hij neemt overal de tijd voor inderdaadquote:Op donderdag 14 september 2006 16:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja dat geloof ik dat Maduro heel relaxed is
kan/mag je zo interview ff uploaden dan ?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij neemt overal de tijd voor inderdaad![]()
Maar wel respect voor hem trouwens. Hij stond ons geduldig te woord terwijl het die dag vreselijk koud was, iedereen van Ajax al naar binnen was, en hij wist dat het alleen voor school was en toch nooit in de media zou komen.
Dat interview was op een vrijdag en de dag erna had hij griep en kon hij niet spelen. Begon me best wel schuldig te voelen toen.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat interview was op een vrijdag en de dag erna had hij griep en kon hij niet spelen. Begon me best wel schuldig te voelen toen.![]()
![]()
![]()
Van Harry en Kluif (als dat doorgaat) ga ik het proberen. Maar die interviews met Maduro en Huntelaar (was audio-interview trouwens) heb ik niet meer, misschien zijn ze nog ergens op school.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kan/mag je zo interview ff uploaden dan ?
Nee, niet veel.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:17 schreef ASroma het volgende:
zijn er nog veel lui naar dat kristiansand toe?
quote:Op donderdag 14 september 2006 18:05 schreef Sethje het volgende:
Jasza shut up...je had die naam nooit op je shirt moeten zitten.
Luister nou maar naar v hanegem, ze willem hem gewoon kwijt.
Klote dat ogararu weer erlangs staat, is een betere back dan heitinga
Daarom, das gewoon bullshitquote:Op donderdag 14 september 2006 18:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja hoor, Ajax zet hem nu al (pas) in de etalage![]()
Zondag was Ogararu gewoon goed op rechts. Heitinga centraal vond ik veel beter dan op rechts. Dat is de harde realiteit.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:05 schreef Sethje het volgende:
Klote dat ogararu weer erlangs staat, is een betere back dan heitinga
weet je niet waar de wedstrijd op komt?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:11 schreef Badabingea het volgende:
Tele2 zeker?
ben er nu niet echt mee bezig. Helaas andere dingen aan me biels momenteel.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:14 schreef stefmans het volgende:
[..]
weet je niet waar de wedstrijd op komt?![]()
Voor Ajax maak je tijdquote:Op donderdag 14 september 2006 19:14 schreef Badabingea het volgende:
[..]
ben er nu niet echt mee bezig. Helaas andere dingen aan me biels momenteel.
Levert dit puntverlies op voor de competitie dan? Wie heeft me niet van die regel op de hoogte gebrachtquote:Op donderdag 14 september 2006 19:27 schreef BillyBeflap het volgende:
2-2 klasse.
Ajax wordt dit jaar wederom geen kampioen......
Alles beter dan Emanuelson op het moment.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:31 schreef Badabingea het volgende:
Nee, niet Lindenbergh...
Dat dan weer wel. Hopelijk komt dat ook uit.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:31 schreef twi het volgende:
[..]
Alles beter dan Emanuelson op het moment.
Blij?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:33 schreef Roycoooooo het volgende:
Jaaaaa![]()
Toch schandalig dat we blij zijn met een 2-3 tegen IK Start
Ten Cate.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:29 schreef twi het volgende:
[..]
Levert dit puntverlies op voor de competitie dan? Wie heeft me niet van die regel op de hoogte gebracht
Hopelijk is dat de enige meevaller van vanavond. Dat men eindelijk eens een beetje kritisch naar de trainer gaat kijken. Die wissels...quote:
Weet je het zeker? AZ begint namelijk altijd sterk, maar levert aan het eind veel punten in.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:27 schreef BillyBeflap het volgende:
2-2 klasse.
Ajax wordt dit jaar wederom geen kampioen......
Dat zeiden we 5 weken geleden, 3 weken geleden, 2 weken geleden, 69 minuten geleden, 54 minuten geleden, en 29 minuten geleden.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:39 schreef Roycoooooo het volgende:
Dit mag toch niet fout gaan nu....
their.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:39 schreef Badabingea het volgende:
IK stort in
There goal is under fire
quote:14/9/2006 - Portugese clubs niet geschorst, Ajax blijft in UEFA Cup
(Gepost door RvN)
Ajax zal dit seizoen definitief in de UEFA Cup uitkomen. Vandaag maakte de FIFA bekend dat het de maatregel om het Portugese voetbal uitsluiten van internationaal voetbal heeft ingetrokken.
Ajax Netwerk
Omdat de rechter in Portugal zijn uitspraak heeft opgeschort heeft de FIFA besloten momenteel geen reden te zien om Portugal te straffen. Voetbalclubs mogen van de Fifa niet naar de burgerrechter stappen om uitspraken van bonden aan te vechten.
quote:14/9/2006 - Fontein wil naar begroting van 95 miljoen
(Gepost door RvN)
BRON: Algemeen Dagblad
In het Algemeen Dagblad laat Fontein weten dat hij met Ajax binnen vijf jaar een begroting van 90 tot 95 miljoen euro wil krijgen. "Nu is dat zo’n 65 miljoen euro. Die stijging is fors, maar het kán." Ter vergelijking PSV en Feyenoord werken met begrotingen van respectievelijk 55 en 45 miljoen euro en hebben alle moeite om rond te komen. "Wij zijn één van de gezondste clubs van Europa. Dat is een stevige basis waar je op kunt doorbouwen."
Ajax Netwerk
Hij vindt dat hij daarop afgerekend mag worden. "Ik vind dat je een directie mag aanspreken. Als wij onze doelen niet halen, dan heb ík iets niet goed gedaan. Dan heb ik een onvoldoende op mijn rapport. Daar mag je me op afrekenen. Een bal op de paal mag geen invloed hebben op de grote lijn. In het bedrijfsleven heb je óók te maken met tegenvallers. Inflatie, of stijgende olieprijzen."
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:20 schreef DeTolk het volgende:
Was al bekend Black Death
Het was weer niet best vanavond
Inderdaad!quote:Op donderdag 14 september 2006 19:31 schreef twi het volgende:
[..]
Alles beter dan Emanuelson op het moment.
Aldus de UEFAquote:After losing out to Danish side FC København in UEFA Champions League qualifying, the Amsterdam giants were determined to avoid another slip-up in this UEFA Cup first-round tie and produced an exemplary display of attacking football to ensure they will start the return leg at the Amsterdam ArenA in a fortnight's time with five away goals to their nam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |