Ik geloof om 18.15.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe laat begint de wedstrijd?
Babs![]()
Ja ze is bijna cultquote:Op donderdag 14 september 2006 17:16 schreef koningdavid het volgende:
Barbara
(begin het steeds leuker te vinden om naar haar te kijken, juist door de fouten en slechte grappen)
Dan ga je toch gewoon niet. Lekker boeiend zo'n afspraakje.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:20 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
Conditietest @ Sportschool .. had afspraak gemaakt.. helemaal vergeten
Dat zijn de echte fansquote:Op donderdag 14 september 2006 17:20 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
Conditietest @ Sportschool .. had afspraak gemaakt.. helemaal vergeten
Tegen zo'n verdedigende kutploeg kun je bijna alleen maar slecht spelen helaas.. Ik denk daarom niet dat het een goede wedstrijd wordt, misschien een 0-2 ofzo.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:31 schreef Kanogor het volgende:
Ik ben benieuwd of ze de goede lijn van de afgelopen wedstrijd door kunnen zetten. Ik teken voor een wedstrijd zoals de eerste helft thuis tegen Kopenhagen. Alleen MET goals :p
Fakker de fuck, wat een nare fotoquote:Op donderdag 14 september 2006 17:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Over cult gesproken
[afbeelding]
idd brrrrr............ rilquote:Op donderdag 14 september 2006 17:37 schreef Robocock het volgende:
[..]
Fakker de fuck, wat een nare foto![]()
alles behalve geil.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:37 schreef Robocock het volgende:
[..]
Fakker de fuck, wat een nare foto![]()
Eten voor de tv zit er niet inquote:Op donderdag 14 september 2006 17:54 schreef Againzender het volgende:
Breekt mij weer op dat ik geen TV in de keuken heb
Maar ik ga toch echt gelijk met mijn zoontje eten. Eens kijken of er een radioverslag is.
Rotatiesysteemquote:Op donderdag 14 september 2006 17:54 schreef S-Two het volgende:
Ik had liever Ogararu gezien op de rechtsback. En ook Babel eigenlijk. (op linksbuiten dan he) Maar eens kijken hoet Markus het doet nu.
Baby???quote:Op donderdag 14 september 2006 17:55 schreef koningdavid het volgende:
Rosenberg? Is Baby geblesseerd?
Maar goed, mijn pizza zit in de oven. Nou hopen op een leuke pot voetbal. Het schijnt dat die Noren wel echt willen ballen, dus dat zou dan nog wat kunnen worden.
Hoe noem je hem?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:55 schreef koningdavid het volgende:
Rosenberg? Is Baby geblesseerd?
Maar goed, mijn pizza zit in de oven. Nou hopen op een leuke pot voetbal. Het schijnt dat die Noren wel echt willen ballen, dus dat zou dan nog wat kunnen worden.
Whahaha, sorry. Deze was op het randje, I know.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:57 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Baby???. Kap eens met die onzin!
.
Precies, als het nou AC Milan, Chelsea of Barca was, dan had je kunnen zeggen: "Kom, we rollen ze op met 0-3."quote:Op donderdag 14 september 2006 17:56 schreef slaapkamermug het volgende:
Ik denk 1-0, ik bedoel we hebben het hier wel over IK start!![]()
![]()
als je enigszins onbesmeurd uit het eten wilt komen is dat geen goed idee nee, teveel afleidingquote:
Agh, in nederland is KJH ook kut dus dat zegt niets. Denk dat Ajax meer 3-4-3 zal spelen vandaag.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:58 schreef BigFire het volgende:
Heitinga wéér rechtsback? ik dacht dat dat wel over was onderhand. niet dus![]()
ach, dat houdt het forum ten minste interactief.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Whahaha, sorry. Deze was op het randje, I know.
Maar het blijft leuk om mensen te zien happen.![]()
waar is het appeltje gebleven dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:01 schreef editor2 het volgende:
Johan Derken en van Hanegem zeggen het al: EITJE
Dat was Kopenhagen ook, toch?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:01 schreef editor2 het volgende:
Johan Derken en van Hanegem zeggen het al: EITJE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |