Iedere aanval van Celtic werd door hem opgezet, hij leed inderdaad enkele malen ongelukkig balverlies, maar zijn kwaliteiten staan buiten kijf. In zijn tijd bij Everton was het wekelijks een genot om naar te kijken, die man heeft een geweldige traptechniek en mentaliteit, alleen zijn keuze voor Real Madrid was nogal ongelukkig.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:27 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar heb je ook gezien hoeveel balverlies hij leed?
Hoe veel foute passes hij gaf?
Hoe verkeerd hij af en toe stond opgesteld?
Hoe hij diverse aanvallen van ManU inleidde?
Ik ben na het zien van deze wedstrijd alls behalve overtuigd.
Laten we het erop houden dat hij een off-day had . . .quote:Op donderdag 14 september 2006 10:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Iedere aanval van Celtic werd door hem opgezet, hij leed inderdaad enkele malen ongelukkig balverlies, maar zijn kwaliteiten staan buiten kijf. In zijn tijd bij Everton was het wekelijks een genot om naar te kijken, die man heeft een geweldige traptechniek en mentaliteit, alleen zijn keuze voor Real Madrid was nogal ongelukkig.
Maar dan in het Duits of Grieksquote:Op donderdag 14 september 2006 10:58 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Groetjes van de landskampioen
quote:'Mitea heeft nog twee weken nodig'
Bij Ajax wordt er rekening gehouden dat Nicolae Mitea nog ongeveer twee weken nodig heeft om helemaal fit te geraken, zo meldt Voetbal International. Hij traint wel al mee met de groep. Er is alleen nog een disbalans tussen de kracht in zijn linker- en rechterbeen geconstateerd waar hij aan moet werken.
Veel geschreeuw . . . . . .quote:Op donderdag 14 september 2006 11:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Ambitieus mannetje.
Waaraan wel dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:27 schreef Robar het volgende:
[..]
Veel geschreeuw . . . . . .
De ambities zijn goed, maar volgens mij ligt het bij Ajax niet aan de ambitie. . . . . . .
Inderdaad Schabolleke... Weet niet waarom, ik zet altijd vraagtekens bij voorzitters en mooi weer praters, maar bij hem heb ik het niet...quote:Op donderdag 14 september 2006 11:32 schreef Schanulleke het volgende:
Leuk stuk van Fontein. Dat is toch een hele goede directeur lijkt me zo.
Gewoon een gevoel.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:29 schreef BoNi het volgende:
[..]
Waaraan wel dan?
Behalve het uitspreken van de ambitieus heb ik toch echt wel het gevoel dat men ook daadkrachtig bezig is om de ambities te verwezenlijken.
Vandaag was het ultimatum.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:56 schreef Erwtensoep het volgende:
mergen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |