quote:Op woensdag 13 september 2006 12:42 schreef Isabeau het volgende:
De Halve Finales
Friends vs 24
The Simpsons vs South Park
Eentje maar.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik geloof dat ik een paar rondes gemist heb.
Dat was voor mij de doorslaggevende reden om die ander te kiezenquote:Op woensdag 13 september 2006 12:51 schreef UIO_AMS het volgende:
The Simpsons vs South Park (lastig, maar vanwege grofheid deze keuze)
Ik heb ook niet veel moeite met een eventuele winst van The Simpsons.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:00 schreef Isabeau het volgende:
Dat was voor mij de doorslaggevende reden om die ander te kiezen![]()
En ook omdat ik vaak doorzap als ik langs Southpark zap, maar regelmatig blijf kijken als The Simpsons langs komen.
De kwartfinale zeker gemist, maar die ronde ervoor volgens mij alleen een herinneringsbericht. Al kan ik mij vergissen. Ik word oud.quote:
Liefquote:
John Stamos' older brother Richardquote:Op woensdag 13 september 2006 13:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik hoop dat South Park gaat winnen van The Simpsons. Simsons is ook wel leuk, maar blijft veel te correct. SP kan tenminste pas echt tegen dingen aanschoppen.
Van The Simpsons vind ik ook al die celebrity optredens jammer. Dat is alleen maar pure show en die worden altijd zo overduidelijk geintroduceerd. "Hoi, ik ben <bekende naam>". Of "Kijk nou, het is <bekende naam>!". Als er al bekenden nagedaan in Southpark worden, worden ze vaak juist enorm in de zeik genomen.
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Friends vs 24
24 is een overschatte gehypte serie waarbij het niet leuk is om 1 aflevering los te zien. Een aflevring Friends kun je altijd bekijken daar voor hoef je het verhaal niet te volgen.
Simpsons is wat meer sufisticated
Tijnquote:Op woensdag 13 september 2006 15:09 schreef Tijn het volgende:
Friends vs 24
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Halve Finales
Friends vs 24
Maakt me niet echt veel uit, maar een uitschakeling van 24 door Friends zou mensen irriteren die ik graag geïrriteerd wil zien.
Ik vind ze beiden leuk, maar South Park is té afhankelijk van de grofheid, neem dat weg en er schiet niet veel meer over. En zie ook motiviatie duel 1.
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:41 schreef -Mo- het volgende:
Friends vs 24
Mijn twee favoriete series. Voor mij dus de finale. Vind het ook erg moeilijk om te kiezen, maar ik kies toch voor Friends. Sorry mede 24-fans die mij dit gaan kwalijk nemen, maar ik heb alle afleveringen van Friends al zó vaak gezien en ik blijf er om lachen. Bij 24 ligt voor mij de rewacht value wat lager.![]()
Lijkt? Dat is gewoon zo. Wellicht geen toeval dat de avatar van de leider van het tournament van The Simpsons isquote:het lijkt wel alsof the simpsons elke ronde tegen een zwakke serie wordt geplaatst*stemt voor southpark
Je hebt hélemaal gelijk. Kunnen we niet helemaal opnieuw beginnen en iemand anders de 'loting' laten doen.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Lijkt? Dat is gewoon zo. Wellicht geen toeval dat de avatar van de leider van het tournament van The Simpsons is![]()
Inderdaad, het had 24/Friends - South Park/The Simpsons moeten zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je hebt hélemaal gelijk. Kunnen we niet helemaal opnieuw beginnen en iemand anders de 'loting' laten doen.
Ik stem in de finale sowieso op de winnaar van duel 2.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef Mike het volgende:
Daarnaast vinden niet alle mensen Friends vs 24 een finale waardig...er zijn er maar zat die South Park of The Simpsons veel leuker vinden dan die 2.
Dat wordt idd geen moeilijke keuze.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik stem in de finale sowieso op de winnaar van duel 2.
En 24 is racistisch. Nu jij weerquote:Op woensdag 13 september 2006 15:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
* Morpheus2002 gaat vast een verhaal bedenken om Friends en vooral The Simpsons af te kraken
The Simpsons = te correct idd en te gemaakt grappig. SP is spontaan en heerlijk grof.
Bullshit.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:20 schreef existenz het volgende:
[..]
En 24 is racistisch. Nu jij weer![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:20 schreef existenz het volgende:
[..]
En 24 is racistisch. Nu jij weer![]()
Het zijn alleen altijd de moslims die de boel willen opblazen en de helden altijd blankquote:Op woensdag 13 september 2006 20:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alle nationaliteiten aan bod hoor. Werkt ook een negert bij CTU. Dus?
Helemaal niet, juist niet. In seizoen 3 is de bad-guy een Brit.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:17 schreef existenz het volgende:
[..]
Het zijn alleen altijd de moslims die de boel willen opblazen en de helden altijd blank
Tof nog steeds buitenlandersquote:Op woensdag 13 september 2006 20:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal niet, juist niet. In seizoen 3 is de bad-guy een Brit.
1-5 is allemaal hetzelfde, alleen andere poppetjes....quote:Op woensdag 13 september 2006 20:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Seizoen 5 duidelijk niet gezien, maar goed.
Ga jij dan meequote:Op woensdag 13 september 2006 20:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
existenz,
Misschien moet je wegwezen uit dit Topic want je maakt jezelf meer dan belachelijk.
en weer de verkeerde kiezenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:51 schreef Bengeltje het volgende:
De Halve Finales
Friends vs 24
Realiteit, mijn waarde....realiteit.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:17 schreef existenz het volgende:
[..]
Het zijn alleen altijd de moslims die de boel willen opblazen en de helden altijd blankVolgens NL maatstaven is dat al snel racistsch... Volgens de amerikanen patriotisme
![]()
Dat vooral.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Realiteit, mijn waarde....realiteit.
Idd. Wie zou er nou kijken naar een serie waarin een groep radicale Luxemburgse vegetariërs de Amerikaanse overheid bedreigt met terroristische aanslagen?!quote:Op woensdag 13 september 2006 23:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Realiteit, mijn waarde....realiteit.
Ik had dat precies andersom. Maar goed, jij bent dan ook retarded.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:43 schreef Retarded het volgende:
kut kut kut... ik had Friends tegen 24 moeten zien in de finale.... nu is het kut, want Simpsons en South Park zijn beide niet leuk!
Ik dacht eerst oh-hooo! dat kan je niet zeggen! Maar dat kan je dus wel zeggenquote:Op donderdag 14 september 2006 10:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik had dat precies andersom. Maar goed, jij bent dan ook retarded.
Weer geen note.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht eerst oh-hooo! dat kan je niet zeggen! Maar dat kan je dus wel zeggen![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:25 schreef existenz het volgende:
[..]
1-5 is allemaal hetzelfde, alleen andere poppetjes....
SPOILER: Spoiler over seizoen 5, niet lezen als je niks over seizoen 5 wilt weten!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Vergeet niet dat The Simpsons de vorige keer heeft gewonnen.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:22 schreef -Mo- het volgende:
Ik mag toch hopen zeg dat de winnaar uit de eerste halve finale komt.
Bah zeg, alsjeblieft niet. 24 of Friends moet winnen idd.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vergeet niet dat The Simpsons de vorige keer heeft gewonnen.
truequote:Op vrijdag 15 september 2006 08:27 schreef jon01104 het volgende:
Friends vs 24
pff onbegrijpelijk dat lost er uit is, het owned al deze shows![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:06 schreef W2O het volgende:
Friends vs 24
Ik vond Lost geen moer aan en er werd slecht in geacteerd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:27 schreef jon01104 het volgende:
pff onbegrijpelijk dat lost er uit is, het owned al deze shows![]()
Deze ronde is er pas sinds eergisteren, dus dat wordt morgenavond laat og zondagmorgen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:32 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe lang loopt deze ronde nog?
Waarom maak je geen gebruik van deadlines? Dat zou echt veel handiger en eerlijker zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Deze ronde is er pas sinds eergisteren, dus dat wordt morgenavond laat og zondagmorgen.
Volgens mij heeft elke ronde 4 dagen geduurd, maar ik vind het vervelend om een deadline te nemen omdat ik niet altijd weet of ik dan ook aanwezig ben hier en dan krijg je daar weer gezeik over. Daarnaast zou ik het ook zonde vinden om een ronde af te sluiten terwijl de ronde nog goed loopt...een tournament met veel deelnemers vind ik persoonlijk belangrijker.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarom maak je geen gebruik van deadlines? Dat zou echt veel handiger en eerlijker zijn.
Is het je wel eens opgevallen dat South Park ook met een moraal eindigt?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:12 schreef Knipoogje het volgende:
Friendsvs 24
The Simpsonsvs South Park
Southpark is genialer![]()
Simpson eindigt toch vaak met een moraal
quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:03 schreef Arcee het volgende:
De Halve FinalesFriends vs
24
Dat vreselijke Friends gaat 't toch niet afleggen tegen het geniale 24, hè?
Ik vrees van wel. Wat de finale ook wordt, ik stem dus sowieso op Simpsons of South park.quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:03 schreef Arcee het volgende:
De Halve FinalesFriends vs
24
Dat vreselijke Friends gaat 't toch niet afleggen tegen het geniale 24, hè?
Dat is wel de meest lastige keuze tot nu toe... En een terechte finale zou het ook zijn. Beide erg lang lopende baanbrekende series.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:16 schreef __Saviour__ het volgende:
simpsons vs friends wordt de finale dus lijkt me. wat een moeilijke keuze gaat worden
Simpsons baanbrekend....quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:44 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat is wel de meest lastige keuze tot nu toe... En een terechte finale zou het ook zijn. Beide erg lang lopende baanbrekende series.
Post dan niets als je er niets van af weetquote:
Nouuu ik denk dat jij je na je 24 uitlatingen maar beter een beetje op de achtergrond kunt houden voordat nog meer mensen je uitlachen...quote:Op zondag 17 september 2006 00:08 schreef existenz het volgende:
[..]
Post dan niets als je er niets van af weet![]()
![]()
![]()
wel in de zin dat het al enorm lang loopt en onverminderd populair blijft. dat is een enorm knappe prestatie.quote:
Niet zo erg als jij, dus dat maakt niet uit....quote:Op zondag 17 september 2006 00:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nouuu ik denk dat jij je na je 24 uitlatingen maar beter een beetje op de achtergrond kunt houden voordat nog meer mensen je uitlachen...
En dat mag je best vinden wat mij betreftquote:Op zondag 17 september 2006 00:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat weet ik ook wel. Mijn inziens moet zo'n serie grappig zijn. Dat zal The Simpson af en toe vast zijn maar in elke aflevering is het einde veel te braaf. South Park daarentegen trapt overal tegenaan en eindigt een aflevering in het verlengde van de aflevering. The Simpsons doet dat niet imho.
Die snap ik even niet? Het meest baanbrekende aan 24 was dat ze het in "real time" proberen te tonen. Echter series als Bones, Heroes etc.. zijn nou niet bepaald baanbrekend, maar wel nieuw...quote:Op zondag 17 september 2006 00:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dus iets wat nieuw is, is bij voorbaat al baanbrekend
Toendertijd was de formule van The Simpsons idd baanbrekend ja....quote:Op zondag 17 september 2006 00:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik dacht dat je met je opmerkingen bedoelde dat The Simpsons baanbrekend is omdat het de eerste animatie serie is...?
Je kunt inderdaad zeggen wat je wil, maar de finale is wel een mooie "all-time" finale....quote:Op zondag 17 september 2006 00:24 schreef Mike het volgende:
Mijn favoriete series lagen er al in de voorronde of ronde 1 uit, maar goed, dat had ik ook wel verwacht voordat het tournament ging beginnen.
De uiteindelijke winnaar is voor de meesten straks niet hun favoriet, maar de grootste gemene deler van het forum. Prima verder...het maakt ook duidelijk waarom Friends en The Simpsons zo enorm populair zijn in de VS.
Snap jij de definitie van baanbrekend niet ofzo?quote:Op zondag 17 september 2006 00:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik dacht dat je met je opmerkingen bedoelde dat The Simpsons baanbrekend is omdat het de eerste animatie serie is...?
pss, 24 en southpark liggen er al uitquote:Op zondag 17 september 2006 23:23 schreef E- het volgende:
De Halve Finales
Friends vs 24
heb je wel genoeg postzegels?quote:Op zondag 17 september 2006 23:59 schreef Mike het volgende:
Ik zou ook elke user van Fok! een persoonlijke brief kunnen sturen.
Wel met een mooie foto van jou erbij. kan ik die inlijsten.quote:Op zondag 17 september 2006 23:59 schreef Mike het volgende:
Ik zou ook elke user van Fok! een persoonlijke brief kunnen sturen.
ik wilde al zeggen ja!quote:Op maandag 18 september 2006 00:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel met een mooie foto van jou erbij. kan ik die inlijsten.![]()
oja ik ging naar bed.
Ik dacht dat het een publiek geheim was dat er maar een man of veertig hier rondloopt...elk met een kloon of 60.quote:
Ik vrees dat zoiets niet bestaat.quote:Op maandag 18 september 2006 00:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel met een mooie foto van jou erbij. kan ik die inlijsten.![]()
oja ik ging naar bed.
ik heb ook een paar postbussen voor mn kloons jaquote:Op maandag 18 september 2006 00:25 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een publiek geheim was dat er maar een man of veertig hier rondloopt...elk met een kloon of 60.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |