En dat mag je best vinden wat mij betreftquote:Op zondag 17 september 2006 00:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat weet ik ook wel. Mijn inziens moet zo'n serie grappig zijn. Dat zal The Simpson af en toe vast zijn maar in elke aflevering is het einde veel te braaf. South Park daarentegen trapt overal tegenaan en eindigt een aflevering in het verlengde van de aflevering. The Simpsons doet dat niet imho.
Die snap ik even niet? Het meest baanbrekende aan 24 was dat ze het in "real time" proberen te tonen. Echter series als Bones, Heroes etc.. zijn nou niet bepaald baanbrekend, maar wel nieuw...quote:Op zondag 17 september 2006 00:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dus iets wat nieuw is, is bij voorbaat al baanbrekend
Toendertijd was de formule van The Simpsons idd baanbrekend ja....quote:Op zondag 17 september 2006 00:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik dacht dat je met je opmerkingen bedoelde dat The Simpsons baanbrekend is omdat het de eerste animatie serie is...?
Je kunt inderdaad zeggen wat je wil, maar de finale is wel een mooie "all-time" finale....quote:Op zondag 17 september 2006 00:24 schreef Mike het volgende:
Mijn favoriete series lagen er al in de voorronde of ronde 1 uit, maar goed, dat had ik ook wel verwacht voordat het tournament ging beginnen.
De uiteindelijke winnaar is voor de meesten straks niet hun favoriet, maar de grootste gemene deler van het forum. Prima verder...het maakt ook duidelijk waarom Friends en The Simpsons zo enorm populair zijn in de VS.
Snap jij de definitie van baanbrekend niet ofzo?quote:Op zondag 17 september 2006 00:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik dacht dat je met je opmerkingen bedoelde dat The Simpsons baanbrekend is omdat het de eerste animatie serie is...?
pss, 24 en southpark liggen er al uitquote:Op zondag 17 september 2006 23:23 schreef E- het volgende:
De Halve Finales
Friends vs 24
The Simpsons vs South Park
heb je wel genoeg postzegels?quote:Op zondag 17 september 2006 23:59 schreef Mike het volgende:
Ik zou ook elke user van Fok! een persoonlijke brief kunnen sturen.
Wel met een mooie foto van jou erbij. kan ik die inlijsten.quote:Op zondag 17 september 2006 23:59 schreef Mike het volgende:
Ik zou ook elke user van Fok! een persoonlijke brief kunnen sturen.
ik wilde al zeggen ja!quote:Op maandag 18 september 2006 00:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel met een mooie foto van jou erbij. kan ik die inlijsten.![]()
oja ik ging naar bed.
Ik dacht dat het een publiek geheim was dat er maar een man of veertig hier rondloopt...elk met een kloon of 60.quote:
Ik vrees dat zoiets niet bestaat.quote:Op maandag 18 september 2006 00:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel met een mooie foto van jou erbij. kan ik die inlijsten.![]()
oja ik ging naar bed.
ik heb ook een paar postbussen voor mn kloons jaquote:Op maandag 18 september 2006 00:25 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een publiek geheim was dat er maar een man of veertig hier rondloopt...elk met een kloon of 60.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |