1-5 is allemaal hetzelfde, alleen andere poppetjes....quote:Op woensdag 13 september 2006 20:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Seizoen 5 duidelijk niet gezien, maar goed.
Ga jij dan meequote:Op woensdag 13 september 2006 20:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
existenz,
Misschien moet je wegwezen uit dit Topic want je maakt jezelf meer dan belachelijk.
en weer de verkeerde kiezenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:51 schreef Bengeltje het volgende:
De Halve Finales
Friends vs 24
The Simpsons vs South Park
Realiteit, mijn waarde....realiteit.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:17 schreef existenz het volgende:
[..]
Het zijn alleen altijd de moslims die de boel willen opblazen en de helden altijd blankVolgens NL maatstaven is dat al snel racistsch... Volgens de amerikanen patriotisme
![]()
Dat vooral.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Realiteit, mijn waarde....realiteit.
Idd. Wie zou er nou kijken naar een serie waarin een groep radicale Luxemburgse vegetariėrs de Amerikaanse overheid bedreigt met terroristische aanslagen?!quote:Op woensdag 13 september 2006 23:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Realiteit, mijn waarde....realiteit.
Ik had dat precies andersom. Maar goed, jij bent dan ook retarded.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:43 schreef Retarded het volgende:
kut kut kut... ik had Friends tegen 24 moeten zien in de finale.... nu is het kut, want Simpsons en South Park zijn beide niet leuk!
Ik dacht eerst oh-hooo! dat kan je niet zeggen! Maar dat kan je dus wel zeggenquote:Op donderdag 14 september 2006 10:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik had dat precies andersom. Maar goed, jij bent dan ook retarded.
Weer geen note.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht eerst oh-hooo! dat kan je niet zeggen! Maar dat kan je dus wel zeggen![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:25 schreef existenz het volgende:
[..]
1-5 is allemaal hetzelfde, alleen andere poppetjes....
SPOILER: Spoiler over seizoen 5, niet lezen als je niks over seizoen 5 wilt weten!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Vergeet niet dat The Simpsons de vorige keer heeft gewonnen.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:22 schreef -Mo- het volgende:
Ik mag toch hopen zeg dat de winnaar uit de eerste halve finale komt.
Bah zeg, alsjeblieft niet. 24 of Friends moet winnen idd.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vergeet niet dat The Simpsons de vorige keer heeft gewonnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |