quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat tof, een naamtopic.
[afbeelding]
ik heb zo'n USB fan, besteld via T-mobile met die punten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat tof, een naamtopic.
[afbeelding]
Dat lijkt me best wel vaag, doorposten na een slotjequote:Op dinsdag 12 september 2006 16:02 schreef Chowi het volgende:
Ik had niet eens door dat ie dicht was.
En hop. Centrawl.
Het knopje wordt niet meer zwart, ik zie alleen een klein, vaag, weggestopt tagje "gesloten". En daar kijk je vrij makkelijk overheen. Ik zie het pas vaak als ik in MyAT kijk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat lijkt me best wel vaag, doorposten na een slotje
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het knopje wordt niet meer zwart, ik zie alleen een klein, vaag, weggestopt tagje "gesloten". En daar kijk je vrij makkelijk overheen. Ik zie het pas vaak als ik in MyAT kijk.
Je kent in ieder geval je interpunctiequote:
Nee niet verklappen, want dan wil ik direct nog meerquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:19 schreef wonderer het volgende:
Joho. Zal ik eens tellen hoeveel woorden Arthur al heeft of zal ik jullie lekker in spanning houden?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Vertel vertel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou heb ik wel voornamelijk zitten knippen en plakken uit het vorige verhaal dat dus niet gaat werken, maar toch
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ik had een productief avondje, ondanks (of dankzij?) het msn gesprek met roosjedoosje.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:30 schreef Chowi het volgende:
Wat? Waar gaat het over?
je hebt echt hard gewerktquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had een productief avondje, ondanks (of dankzij?) het msn gesprek met roosjedoosje.
Oe dat verdient een beloning niet jongens én meisjes?quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:36 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Oe dat verdient een beloning niet jongens én meisjes?![]()
![]()
![]()
![]()
Dat verdient een bloemetjequote:Op dinsdag 12 september 2006 16:36 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Oe dat verdient een beloning niet jongens én meisjes?![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je nagaan hoe goed het geschreven isquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:21 schreef wonderer het volgende:
Whehe, weet je hoe raar... ik kreeg een mailtje op mijn zakelijke e-mailadres met als aanhef Arthur
Misschien stom dat ik me daaraan erger, maar ik verwacht nou eenmaal mooie dingen van een Hogeschool voor de Kunsten, maar helaasch.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Och toch.
Waar ging het mailtje dan over?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:21 schreef wonderer het volgende:
Whehe, weet je hoe raar... ik kreeg een mailtje op mijn zakelijke e-mailadres met als aanhef Arthur
quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Waar ging het mailtje dan over?
Die kent Arthur dus nietquote:Hallo.
I am a lovely and lonely Lady who is looking for the man who will make me happy and whom I want to feel like in paradise with!
If you want to be my beautiful Hero who will save me from this loneliness find me
http://www.sweetheartsdating.com/mydarling/
and wake me up with a warm kiss.
Best regards.....
Yanochka
Sowieso een apart mailtje.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
[..]
Die kent Arthur dus nietMaar het is raar dat ik die op een adres krijg dat niks met Arthur te maken heeft...
Het was dus gericht aan "Arthur" <email@adres.nl>
Oh dan mag jij ook ooit nog eens filmpjes maken voor 2 voor 12 ??quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Misschien stom dat ik me daaraan erger, maar ik verwacht nou eenmaal mooie dingen van een Hogeschool voor de Kunsten, maar helaasch.
Nee, ik zit niet op de mediafaculteit.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh dan mag jij ook ooit nog eens filmpjes maken voor 2 voor 12 ??
okayquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet op de mediafaculteit.
Je kan tegenwoordig ook niks meer verwachtenquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Misschien stom dat ik me daaraan erger, maar ik verwacht nou eenmaal mooie dingen van een Hogeschool voor de Kunsten, maar helaasch.
Nouja, het had zo kunnen zijn toch. Media e.d. zijn tegenwoordig wel een hot item, dus daar wordt wel degelijk veel mee gedaan bij ons op school.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay![]()
denk ik ook eens iets te weten![]()
Toen de drempels nog kuilen waren en de kippen nog op blote voeten liepen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig ook niks meer verwachten. Vroeger... toen was alles beter.
Ja, toen de klompen nog veters hadden en de vissen nog achteruit zwommen. Toen, ja.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Toen de drempels nog kuilen waren en de kippen nog op blote voeten liepen.
Idd.
maar je hebt die cameraploeg van SBS 6 toch wel weggestuurd hè ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo, na een uurtje zitten vloeken op Linux moeten de buren ook wel denken dat de familie tokkie naast ze woont
Ik heb ze nog geeneens gezien, ik denk dat ze de situatie van te voren als te gevaarlijk hebben ingeschat.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar je hebt die cameraploeg van SBS 6 toch wel weggestuurd hè ?
Je mooiste foto van vandaag - deel 2quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:34 schreef Twisted_fok het volgende:
Tijdens de strobalenoorlog bedoel je?
wellicht dan een van die strobalen die Erik en Twisted_Fok uit hun oorlog hebben over gehoudenquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Vroeger had je nog wel 'ns een crt scherm waar je een ram tegen aan kon geven, maar met die LCD's van tegenwoordig...
De enige crt die hier op mijn bureau staat is die van m'n Amiga, maar die is lief en loopt nooit vast.
Nee na die volksopstanden in de Bossche wijk De Bartjes durven ze dat niet meerquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik heb ze nog geeneens gezien, ik denk dat ze de situatie van te voren als te gevaarlijk hebben ingeschat.
Whehehehe.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je mooiste foto van vandaag - deel 2
Niet voor hele erge zwakke magen.
[/op-de-hoogte-houd-modus]
Volgens mij heb ik iets dergelijks een topic of 4-5 geleden voorspeldquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo, na een uurtje zitten vloeken op Linux moeten de buren ook wel denken dat de familie tokkie naast ze woont
Euhj, nie lilluk doen over Eindhoven!quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:50 schreef Stroekie het volgende:
dit onheilspellende oord
Dat heb ik nou nog nooit gegeten. Wat is dat eigenlijk?quote:
Het is ook de inhoud wat erg lekker isquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:59 schreef maedel het volgende:
Oeh!, ik hou wel van erwtjes!![]()
Falafel ziet er niet lekker uit op Google, maar zal wel de foto zijn dan.
Ik zit nu aan de dropjes (dropruitjes van Venco).
Moet voor de keel hè... ik moet wel.![]()
Mischien helpt het als je mij toevoeg(t)(d)quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:12 schreef NanKing het volgende:
Hey wat een stoute foei msn.
Nu doe ik 't niet meer.
Valt best mee hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:19 schreef wonderer het volgende:
*mopper*
Open Office is irritant en ik heb geen zin om het te leren kennen. *Word CD zoekt*
Ik heb *ergens* een office CD liggen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:19 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Valt best mee hoor
Als je nou wat dichterbij woonde had ik je een office cd kunnen leveren
Maar 700 mb via mail.......
Je typt Arthur dus in OpenOffice?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb *ergens* een office CD liggen.
Het heeft niet echt haast verder, maar ik erger me wel nu
Ik merk het, alhoewel het wel cool is om steeds jouw gezicht omhoog te zien schuivenquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah, msn doet de hele tijd online-offline-online-offline-online.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:30 schreef NanKing het volgende:
Ik vond mijn internet zo langzaam....is iemand even heel prisonbreak seizoen 1 aan 't downloaden bij me.
Whehe, alleen duurt het me nu wel te lang. Ik wil gewoon online zijn en blijven, en pas offline gaan als ik dat wil en niet als meneer de msn-man dat wilt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:31 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik merk het, alhoewel het wel cool is om steeds jouw gezicht omhoog te zien schuiven![]()
![]()
msn-man >quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe, alleen duurt het me nu wel te lang. Ik wil gewoon online zijn en blijven, en pas offline gaan als ik dat wil en niet als meneer de msn-man dat wilt.
Nee, ik schrijf in Crimson Editor. Ik had Office even nodig om alle verhalen in een bestand te pleuren voor het overzicht.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je typt Arthur dus in OpenOffice?![]()
Cool ,een opensource homo
![]()
![]()
Yepquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, wat een straf zeg, dropjes moeten eten.
Zijn dat van die melige ballen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is ook de inhoud wat erg lekker is.
Kikkererwten.
Nee dat ben ik alquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:41 schreef maedel het volgende:
[..]
Yep
Voor de zekerheid heb ik maar twee smaken gekocht...
[..]
Zijn dat van die melige ballen?
Hij deed het heeeeeel evenquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:01 schreef NanKing het volgende:
Neen, msn is nog steeds dood.
Ik zat er op te wachten en het kwam maar nietquote:
Volgende keer noem ik jou als eerste.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachten en het kwam maar niet.
Ik haal het vaak niet verder dan 10.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:15 schreef wonderer het volgende:
156 a5 pagina's (dus als het een boek zou worden zou het ongeveer zoveel pagina's hebben). Niet slecht
daar bedoel ik natuurlijk mijn werkplek mee, ook wel kantoor genoemdquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:49 schreef maedel het volgende:
Euhj, nie lilluk doen over Eindhoven!![]()
![]()
Ah, die komt mooi zo na mijn postquote:
Word je boos als ik zeg dat ik dat tijdverspilling vind?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:26 schreef maedel het volgende:
Zo,
zoals het een echte Tommy betaamt ga ik voor den buisch Champions League kijken
(Vooruit nu Rood-Witten
)
As The World Turns?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind aan voetbal trouwens echt niks aan. Doe mij maar "vrouwenprogramma's"![]()
.
grey's nu nu nu!quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind aan voetbal trouwens echt niks aan. Doe mij maar "vrouwenprogramma's"![]()
.
had jij dan niet aan de Mathildelaan moeten zittenquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:26 schreef maedel het volgende:
Zo,
zoals het een echte Tommy betaamt ga ik voor den buisch Champions League kijken
(Vooruit nu Rood-Witten
)
Nee, ik heb ook al geen klap te vertellen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:42 schreef wonderer het volgende:
Helemaal niks
Kom jij iets spannends melden?
volgens mij moet je met zoeken op www.uitzendinggemist een heel eind kunnen komen, wellicht via de site van andere tijden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:18 schreef wonderer het volgende:
Die uitzending zou ik ook wel willen zien...
Serieus? Heftig...quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moet je met zoeken op www.uitzendinggemist een heel eind kunnen komen, wellicht via de site van andere tijden.
en anders komt er met de komende premiere rondom Zwatboek vast wel weer een retro over Paul Verhoeven
En die acteur die de rol van die jongen in de bouwput speelt heeft niet zo heel veel later zelfmoord gepleegd
Nee maar andere tijden heeft hem eens bijna compleet herhaaldquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Serieus? Heftig...
Gaat Uitzending gemist dan zo ver terug? Hoe heette dat programma?
Ja stom dat ik daar ook niet eerder aan gedacht hadquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:49 schreef wonderer het volgende:
He kut... ik heb geen RM...
Ik check hem later wel op de laptop. Onwijs bedankt, Stroek
Interessant wel, ik heb even de "samenvatting" gelezen..quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Serieus? Heftig...
Gaat Uitzending gemist dan zo ver terug? Hoe heette dat programma?
oh en om voor jullie het zoeken helemaal te beperkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Interessant wel, ik heb even de "samenvatting" gelezen..
Niet op MSNquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:40 schreef wonderer het volgende:
Waarrrr is Erik als je hem nodig hebt...
Ik denk dat hij al op bed ligt, hij was een beetje moe.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:40 schreef wonderer het volgende:
Waarrrr is Erik als je hem nodig hebt...
Mijn lieve poesjes ookquote:Op woensdag 13 september 2006 01:54 schreef wonderer het volgende:
Planten leven ook.
Televisies horen gewoon met knoeterhard geweld het raam uitgesodemieterd worden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Dat verhaal is dus wat ik gelezen heb.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh en om voor jullie het zoeken helemaal te beperken
http://geschiedenis.vpro.(...)fleveringen/8299368/
quote:Op woensdag 13 september 2006 06:43 schreef Sitethief het volgende:
Goedenmorgen allemaaal![]()
. Iemand koffie
?
En hoe was de koffie? Ik zit al weer aan mijn tweede kop van vandaagquote:
Ik zit nu lekker aan de koffie.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:09 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En hoe was de koffie? Ik zit al weer aan mijn tweede kop van vandaag![]()
![]()
Straks overstappen op water![]()
* Alicey kan niet wakker worden - Zullen we ruilen?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:18 schreef wonderer het volgende:
*kan niet slapen*
Goed plan. Het is bijna half drie hier, mijn ogen vallen steeds dicht maar er zitten allemaal stukjes Arthur in mijn hoofd die er liever uitwillen.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey kan niet wakker worden - Zullen we ruilen?
Oh, als je ogen steeds dicht vallen, laat dan maar zitten.. Dat heb ik ook al zo ongeveer.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed plan. Het is bijna half drie hier, mijn ogen vallen steeds dicht maar er zitten allemaal stukjes Arthur in mijn hoofd die er liever uitwillen.
Ik heb net een fragmentje geschreven voor het allerlaatste verhaal. Hoe krom is dat
Warme melk met whisky kun je ook nog proberen.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:34 schreef Sitethief het volgende:
Warme melk met honing
Definitly
Of port![]()
En bij mij helpt whisky ook heel goed
Komop zeg, ze is geen J.K Rowling die allemaal mensen om zeep helptquote:Op woensdag 13 september 2006 08:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Arthur en laatste verhaal in 1 zin, is niet leuk.
Het gaat er gewoon om dat ik er geen laatste verhala van wil, nog niet iig, Arthur moet gewoon doorgaan.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Komop zeg, ze is geen J.K Rowling die allemaal mensen om zeep helpt![]()
Ik weet zeker dat het net zo mooi wordt als de rest van het verhaal
Wees niet bang, ik heb stof voor een stuk of 20 verhalen. Het duurt nog wel even.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Arthur en laatste verhaal in 1 zin, is niet leuk.
Geruststelling.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik heb stof voor een stuk of 20 verhalen. Het duurt nog wel even.
Ik heb wel erge zin om de verhalen van de laatste fase te gaan schrijven, maar omdat daar zoveel terugblikken in komen, kan dat haast niet.
Moet dus hard doorwerken
Ik wou dat ik geen slaap nodig had, het is echt perfect nu, doodstil en donker
Hm, doodstil. Dat betekent dat Brad gestopt is met snurken. Ik ga het nog een keer proberen, trusten iedereen
en het rustgevende testbeeld dan met het informatieve geluid van Radio 1 op de achtergrond dan ?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Televisies horen gewoon met knoeterhard geweld het raam uitgesodemieterd worden.
*hips*![]()
Tuuwk wel. Ik kan in ieder geval overal verdwalen.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:26 schreef Sitethief het volgende:
Zou Stroekie verdwaald zijn in Eindhoven?
Nee die kan volgens mij helemaal niet verdwalen
Nou hij is ondertussen toch de building geëntered hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 09:26 schreef Sitethief het volgende:
Zou Stroekie verdwaald zijn in Eindhoven?
Nee die kan volgens mij helemaal niet verdwalen
Zo'n uitdaging is dat niet hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 09:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tuuwk wel. Ik kan in ieder geval overal verdwalen.Ik weet niet hoe goed Stroekie is in verdwalen, maar onmogelijk is het niet.
Enteren, dat doet me denken aan een bepaalde sketch van Mont Python, geweldige sketchquote:Op woensdag 13 september 2006 09:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou hij is ondertussen toch de building geëntered hoor
en verdwalen in Eindhoven is echt wel mogelijk
dat is mij namelijk al eens overkomen![]()
Voor degenen met richtingsgevoel wel.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo'n uitdaging is dat niet hoor![]()
Een verkeerde bus pakken, op een onbekende plek uitstappen, en dan op je richtingsgevoel afgaan is geeft niet altijd het beoogde succes hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 09:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor degenen met richtingsgevoel wel.
Ik kan het me helemaal voorstellen met jouw, sorryquote:Op woensdag 13 september 2006 10:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Een verkeerde bus pakken, op een onbekende plek uitstappen, en dan op je richtingsgevoel afgaan is geeft niet altijd het beoogde succes hoor![]()
Ik weet er alles van.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Een verkeerde bus pakken, op een onbekende plek uitstappen, en dan op je richtingsgevoel afgaan is geeft niet altijd het beoogde succes hoor![]()
geeft niks en je hebt gelijkquote:Op woensdag 13 september 2006 10:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik kan het me helemaal voorstellen met jouw, sorry![]()
![]()
![]()
We moeten echt eens een datum voor een mini-meet prikkenquote:Op woensdag 13 september 2006 10:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geeft niks en je hebt gelijk
ik zal je bij gelegenheid nog wel eens een aantal Stroek blunders in combinatie met reizen vertellen
Plus dat Stroekie het moet kunnen vindenquote:Op woensdag 13 september 2006 10:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
We moeten echt eens een datum voor een mini-meet prikken![]()
![]()
Kweenie hoe jij behuist bent![]()
Bij mij thuis is niet echt een optie.........Tenzij mijn ouders er niet zijn (bekrompen enzo)![]()
Daarom stel ik Oss voorquote:Op woensdag 13 september 2006 10:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Plus dat Stroekie het moet kunnen vinden
Dan zou mijn stekkie een betere optie zijn, dan hoef ik dat niet te zoekenquote:Op woensdag 13 september 2006 10:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Plus dat Stroekie het moet kunnen vinden
Mjah, thuis komen lukt mij dan ook weer altijd.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan zou mijn stekkie een betere optie zijn, dan hoef ik dat niet te zoeken![]()
Heel goedquote:Op woensdag 13 september 2006 11:11 schreef liefie_ het volgende:
ga ik speciaal naar die poep bibliotheek om die poep huisbaas terug te kunnen mailen heeft ie gewoon nooit meer terug gemailt
naja dan de overige 6 minuten van mn crediet maar fokken
hoe is het hier?
valt best wel mee hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 11:47 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben een beetje te overduidleijk aanwezig in dit topic![]()
sorry
Hoiquote:Op woensdag 13 september 2006 13:28 schreef soapie het volgende:
Hoi hoi, ik kom ook weer eens zwaaien hier, nog een paar daagjes vakantie dan zit het er al weer op. Helaas!!!! Dan kom ik hier weer vaker posten....
quote:
En zeker ook depri van mensen die depri zijn?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:02 schreef Sitethief het volgende:
[..]
*meedanst*
![]()
Kan er niks aan doenIk word(t) vrolijk van mensen die vrolijk zijn
Beetjequote:Op woensdag 13 september 2006 14:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
En zeker ook depri van mensen die depri zijn?
Wat het ook is ik doe meequote:Op woensdag 13 september 2006 14:03 schreef maedel het volgende:
Hooooooooooooooooooooooooooooooi
Zullen we een "wat zou jij doen" doen?
Naar Belgie emigreren.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:10 schreef maedel het volgende:
Ok, er even van uit gaande dat je als "homosexueel/lesbeau" reageert dus he...
Wat zou jij doen als de Sharia in Nederland ingevoerd werd?
Hmm naar Canada emigreren, enigste andere land dat nog redelijk vrij isquote:Op woensdag 13 september 2006 14:10 schreef maedel het volgende:
Ok, er even van uit gaande dat je als "homosexueel/lesbeau" reageert dus he...
Wat zou jij doen als de Sharia in Nederland ingevoerd werd?
Als het zover komt is er inderdaad al meer mis. Sowieso snel emigreren, wie weet kan dat dan niet eens meer daarna.. Wanneer het in NL wordt ingevoerd is dat waarschijnlijk in de hele EU zo. Aan de andere kant blijven er genoeg landen over.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:34 schreef maedel het volgende:
Mijn eerste reactie is ook "emigreren" hoor
En dan het liefst naar een land waar je je nog kunt verbergen in een hutje op de hei.
Als de sharia in NL ingevoerd wordt, zal NL niet het enige land zijn denk ik namelijk.
Vermoedelijk emigreer ik trouwens al vóór dat ingevoerd wordt.
-je moet er toch niet aan denken zeg-
Hey das ook een goeiequote:
quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 14:46 schreef NanKing het volgende:
Het nadeel als de Sharia ingevoerd wordt, wij voor die tijd al zo ver doorgeshoten zijn met het opgeven van privacy dat het bijna onmogelijk zou zijn om in 't verzet te gaan.
Want alles is waarschijnlijk al over je bekend (ook geaardheid), dus je wordt extra in de gaten gehouden.
even zeer hypothetisch gesproken dan![]()
Waar val je dan van in slaap soapie?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:47 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat heb ik nou altijd al zo smerig gevonden.... Krijg spontaan rillingen met dit warme weer...
Maar, maar. Als de alcoholvoorraad opraakt, wat dán?!quote:Op woensdag 13 september 2006 14:37 schreef Sitethief het volgende:
Ja laten we ergens een Lesbeau hut(je) bouwen, waar niemand ons kan vinden,
.
That is als alle tommies mij aardig vinden.
Ik vind tommies wel aardig.
quote:Op woensdag 13 september 2006 14:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar, maar. Als de alcoholvoorraad opraakt, wat dán?!
Wikipedia is best handig.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:50 schreef Roosjedoosje het volgende:
gut, ik weet weer niet wat de sharia is
Er zal altijd verzet zijn tegen zulke dingen dus voordat zo'n wet wordt ingevoerd....quote:Op woensdag 13 september 2006 14:46 schreef NanKing het volgende:
Het nadeel als de Sharia ingevoerd wordt, wij voor die tijd al zo ver doorgeshoten zijn met het opgeven van privacy dat het bijna onmogelijk zou zijn om in 't verzet te gaan.
Want alles is waarschijnlijk al over je bekend (ook geaardheid), dus je wordt extra in de gaten gehouden.
even zeer hypothetisch gesproken dan![]()
Islamitische wetgeving volgens de Koran.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:50 schreef Roosjedoosje het volgende:
gut, ik weet weer niet wat de sharia is
Oeh, nog toffer, zelfgemaakte drank.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:51 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wacht, we zitten op de hei? Daar heb je bosbessen!.
Ik zal me in ieder geval met hand en tand verzetten.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:52 schreef soapie het volgende:
[..]
Er zal altijd verzet zijn tegen zulke dingen dus voordat zo'n wet wordt ingevoerd....
hoop ik
Ik heb niet zoveel last van slapeloosheid.... Alleen van zondag op maandag slaap ik wat rotter!!! ( Geen zin om te werken)quote:Op woensdag 13 september 2006 14:48 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Waar val je dan van in slaap soapie?
Zelfgemaakt smaakt het bestquote:Op woensdag 13 september 2006 14:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oeh, nog toffer, zelfgemaakte drank.
Dankquote:
Hey downunderquote:Op woensdag 13 september 2006 14:58 schreef Roosjedoosje het volgende:
[..]
Dank
En bij mij is het vaak vrij simpel, iemand onaardig tegen mij, ik onaardig tegen hem/haar/het/sharia![]()
Tis nog maar net 1:00 ? Ofniet?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:03 schreef Roosjedoosje het volgende:
goeigoei,
het is bedtijd
(ik heb net House gekeken en het was spannend!)
Het is niet dat ik gehecht ben aan nederland, dat ik het gevoel heb dat ik mijn land opgeef. Maar je laat jezelf wegpesten en daar doet roosjedoosje niet aan mee heurquote:Op woensdag 13 september 2006 15:07 schreef maedel het volgende:
Nou, precies, dat is mijn dilemma dus.
Als je emigreert, ben je er (misschien) vanaf, maar je geeft wel je land op.
Idioot idee toch?
Maar als je land niet meer je land is? Vechten of een nieuw land opbouwen?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:07 schreef maedel het volgende:
Idioot idee toch?
Ah ik zat in de verkeerde tijdzone te kijken, dacht oostenquote:
Een land is ook niet veel meer dan een stuk grond waar je toevallig ooit geboren bent..quote:Op woensdag 13 september 2006 15:07 schreef maedel het volgende:
Idioot idee toch?
-edit, ik had een pagina aan reacties over het hoofd gezien, dit ging dus over verzet tegen sharia-
Het is echt een raar idee dat het daar nu 23.00 is.quote:
Moet je je dan maar laten wegpesten....quote:Op woensdag 13 september 2006 15:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een land is ook niet veel meer dan een stuk grond waar je toevallig ooit geboren bent..
Ik wil hier iets heel zinnigs op antwoorden, en zwaar tegen je in gaan.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een land is ook niet veel meer dan een stuk grond waar je toevallig ooit geboren bent..
What about de cultuur, gewoontes en de vrienden?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hey die neem je natuurlijk meequote:Op woensdag 13 september 2006 15:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
What about de cultuur, gewoontes en de vrienden?.
Ja je post idd blauwquote:Op woensdag 13 september 2006 15:24 schreef Sitethief het volgende:
Tis hier veuls te blauw......................
Ik kan wel weer weggaan?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:24 schreef Sitethief het volgende:
Tis hier veuls te blauw......................
Naar een land waar ze hun eigen cultuur hebben en jij jouw cultuur opdringt?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hey die neem je natuurlijk mee
Hey in Canada is bijna geen eigen cultuur, Canda is meer smeltkroes dan de VS ooit worden kan.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Naar een land waar ze hun eigen cultuur hebben en jij jouw cultuur opdringt?
En die mensen om dezelfde reden weggaan uit hun land, waar jij je land voor uit gegaan bent.
En je denkt dat je in een ander land jou cultuur kan opdringen??? Dat lukt je alleen hier in Nederland...quote:Op woensdag 13 september 2006 15:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
En die mensen om dezelfde reden weggaan uit hun land, waar jij je land voor uit gegaan bent.
Nee hoor, veels te gezellig.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n onzin.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:27 schreef soapie het volgende:
[..]
En je denkt dat je in een ander land jou cultuur kan opdringen??? Dat lukt je alleen hier in Nederland...
Ik dring niemand iets op, ik breng een klein deel van mijn cultuur mee. geloof me, mijn oom is naar Canada geemigreerd. Je word(t) al snel deel van een communityquote:Op woensdag 13 september 2006 15:27 schreef soapie het volgende:
[..]
En je denkt dat je in een ander land jou cultuur kan opdringen??? Dat lukt je alleen hier in Nederland...
Ik weet het niet. Aan de ene kant zou ik dat niet zomaar laten gebeuren, aan de andere kant is het mij ook heel veel waard dat ik rustig kan leven zonder kans op willekeurige opsluiting, marteling etc.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:22 schreef soapie het volgende:
[..]
Moet je je dan maar laten wegpesten....
Vrienden zou mijn grootste bezwaar zijn. Qua cultuur en gewoontes vraag ik me vaak af of ik wel Nederlands ben.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
What about de cultuur, gewoontes en de vrienden?.
Ik ga iig niet weg denk ik.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:28 schreef Sitethief het volgende:
Maar wat dan? Hier blijven en van een flatgebouw gegooid worden?
Mjah, wat hebben we andere culturen eigenlijk te bieden? Ik vind Nederlanders vrij lomp en gehaast. Ik zou dat eigenlijk kunnen missen als kiespijn denk ik..quote:Op woensdag 13 september 2006 15:27 schreef NanKing het volgende:
Nederlanders zijn ook zo schattig he.
Iedereen moet zich hier maar aanpassen (assimileren), en overal ter wereld willen wij onze stempel drukken als we in een ander land zijn.
Ja, precies, ik zou me eigenlijk erg belazerd voelen...quote:Op woensdag 13 september 2006 15:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wanneer het zo ver is dat de bevolking in Nederland toe staat dat dat gebeurt, denk ik dat ik me nooit meer veilig zou voelen in Nederland eigenlijk.
Ik ook, maar je kunt niet blijven vechtenquote:Op woensdag 13 september 2006 15:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ga iig niet weg denk ik.
En niet op omdat ik zo patriotisch of nationalistisch ingesteld ben (verre van), maar omdat ik op zou willen komen voor mijn vrijheid.
Kaas en klompenquote:Op woensdag 13 september 2006 15:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, wat hebben we andere culturen eigenlijk te bieden? Ik vind Nederlanders vrij lomp en gehaast. Ik zou dat eigenlijk kunnen missen als kiespijn denk ik..
Over welk deel van Nederland hebben we het eigenlijk? Friesland is heel anders dan de randstad bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Kaas en klompen.
Mjah de Nederlandse cultuur wat is dat eigenlijk?
Hebben we wel een eigen cultuur? NL is altijd al een land van vele nationaliteiten geweest, dat is niet iets van de laatste 50 jaar.
Hier is mijn huis, mijn familie en mijn vrienden.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ook, maar je kunt niet blijven vechten
Ik heb dezelfde instelling als Maximus uit Gladiator, vechten voor je land is oké, maar op een gegeven moment wil je ook terug naar huis, terug naar je vrienden en familie.
Ten die tijd is Friesland onafhankelijkquote:Op woensdag 13 september 2006 15:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Over welk deel van Nederland hebben we het eigenlijk? Friesland is heel anders dan de randstad bijvoorbeeld.
Maar zijn die nog steeds in Nederland als het hier chaos is? Of zijn die dan ook al weg?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hier is mijn huis, mijn familie en mijn vrienden.
Dus waar moet ik naar terug gaan?
Mjah, ik ook vooral.. Hoewel het mij buiten de randstad helemaal niets lijkt, maar dat zouden vooroordelen kunnen zijn..quote:Op woensdag 13 september 2006 15:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ten die tijd is Friesland onafhankelijk.
Ik denk dat ik idd meer spreek over de randstad ed, omdat ik daar ook vandaan kom.
Ik kan niet voor iedereen spreken, maar ik weet het gross zou blijven (van mijn familie en vrienden).quote:Op woensdag 13 september 2006 15:37 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Maar zijn die nog steeds in Nederland als het hier chaos is? Of zijn die dan ook al weg?
Goede kans dat die ook weg zijn inderdaad. De meesten van hen zouden zich op zijn minst niet thuis voelen wanneer er zoiets zou gebeuren..quote:Op woensdag 13 september 2006 15:37 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Maar zijn die nog steeds in Nederland als het hier chaos is? Of zijn die dan ook al weg?
Noem mij naiëf maar,quote:Op woensdag 13 september 2006 15:39 schreef Sitethief het volgende:
Ik vind dit geen leuk onderwerp meer, noem me naief maar ik wil hier voorlopig nog even niet over nadenken. Tegen de tijd dat het moment daar is ben ik best bereid mijn leven en zelfs mijn land te verdedigen, maar dat kan natuurlijk niet eeuwig duren.
Zo en nou wil ik een vrolijk onderwerp.
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Noem mij naiëf maar,
zo ver komt het niet.
Ik verwacht eerder het tegenovergestelde (Moslims als onderdrukte partij ipv onderdrukkers). Ik zie echter best wel gedonder komen over niet al te lange tijd, noem mij dan maar paranoide.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Noem mij naiëf maar,
zo ver komt het niet.
Hoe bedoel je het tegenovergestelde?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder het tegenovergestelde. Ik zie echter best wel gedonder komen over niet al te lange tijd, noem mij dan maar paranoide.
Niemand komt aan julliequote:Op woensdag 13 september 2006 15:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder het tegenovergestelde (Moslims als onderdrukte partij ipv onderdrukkers). Ik zie echter best wel gedonder komen over niet al te lange tijd, noem mij dan maar paranoide.
Nou, dan noem mij ook maar paranoïdequote:Op woensdag 13 september 2006 15:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder het tegenovergestelde (Moslims als onderdrukte partij ipv onderdrukkers). Ik zie echter best wel gedonder komen over niet al te lange tijd, noem mij dan maar paranoide.
Live and let live...ofzoietsquote:Op woensdag 13 september 2006 15:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, dan noem mij ook maar paranoïdeIk heb er al eerder eens over nagedacht, maar het werd nu weer actueel vanwege die naar mijn idee achterlijke uitspraak van Donner.
Ik vind eerlijk gezegd dat er een beetje veel toegegeven wordt op van alles en nog wat de laatste jaren![]()
Dat bedoel ik ja..quote:Op woensdag 13 september 2006 15:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoe bedoel je het tegenovergestelde?
Dat de autochtone bevolking in opstand komt?
Zo ja; dat zie ik ook wel gebeuren.
Hopelijk blijft dat ook zo, want als het aan sommigen ligt..quote:Op woensdag 13 september 2006 15:45 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Niemand komt aan jullie,
.
Of aan mij!
Hey ik weeg 105 kilo, jullie passen makkelijk achter mijn rug hoor, en Stroekies rugquote:Op woensdag 13 september 2006 15:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hopelijk blijft dat ook zo, want als het aan sommigen ligt..
gelukkig vinden wij jou hier wel leuk ende lievquote:Op woensdag 13 september 2006 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ikvind sommige mensen op school stom.
Ik heb zelf vooral het idee dat bevolkingsgroepen tegen elkaar opgezet worden. Er worden problemen aangepakt die er niet zijn met buitenproportionele maatregelen, mensen worden bang gemaakt voor elkaar. Dat zijn de dingen die ik zie die ik eng vind.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, dan noem mij ook maar paranoïdeIk heb er al eerder eens over nagedacht, maar het werd nu weer actueel vanwege die naar mijn idee achterlijke uitspraak van Donner.
Ik vind eerlijk gezegd dat er een beetje veel toegegeven wordt op van alles en nog wat de laatste jaren![]()
Owkeej, dan kruip ik gewoon achter jou als het er op aankomt.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:53 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hey ik weeg 105 kilo, jullie passeb makkelijk achter mijn rug hoor, en Stroekies rug.
Same.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet nog dat mijn vader dat soort dingen tegen mij zei toen ik nog een vrij jonge Nannie was.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb zelf vooral het idee dat bevolkingsgroepen tegen elkaar opgezet worden. Er worden problemen aangepakt die er niet zijn met buitenproportionele maatregelen, mensen worden bang gemaakt voor elkaar. Dat zijn de dingen die ik zie die ik eng vind.
Vooral als ze je belachelijk maken.quote:
Ja hoor sitethief en ik trekken gewoon een harnas aan en gaan er dan voor staanquote:Op woensdag 13 september 2006 15:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Owkeej, dan kruip ik gewoon achter jou als het er op aankomt.
Njah, misschien is het ook wel gewoon een fase en verandert het weer snel.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik weet nog dat mijn vader dat soort dingen tegen mij zei toen ik nog een vrij jonge Nannie was.
Toen deed ik het af met een lach en noemde het paranoïde.
Nu zeg ik dat soort dingen zelf ook....
* NanKing zingt 'en we gaan allemaaaaaaaaaaaal ten onder.
Ik vertrouw er helemaal opquote:Op woensdag 13 september 2006 15:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hoor sitethief en ik trekken gewoon een harnas aan en gaan er dan voor staan
Wat doen ze dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vooral als ze je belachelijk maken.
Waarom maken mensen je belachelijk?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jahaa, de mannen in harnasquote:Op woensdag 13 september 2006 15:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hoor sitethief en ik trekken gewoon een harnas aan en gaan er dan voor staan
Potver, het moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 13 september 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat wij als westerlingen in islamitische landen echt onze cultuur niet zover kunnen door drukken alsquote:Op woensdag 13 september 2006 15:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n onzin.
Veel van de Nederlanders die jaren geleden naar Canada en Australie zijn gegaan hebben juist heel erg hun Nederlandse cultuur daar behouden.
Ok, ik vertel het even.quote:
Jezus..........dit maakt me echt pissed...........als ik in de buurt was dan was er niet veel heel gebleven..........quote:Op woensdag 13 september 2006 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, ik vertel het even.
Ik heb muziek op school. En daar moesten we zo iets voorspelen op een instrument wat je bespeelt (in mijn geval klarinet, reeds 10 jaar). En ik speel vrijwel alleen klassiek. Ik speelde dus een concertino van Weber, met brakkige pianobegeleiding omdat de leraar het voor het eerst zag. Enfin, ik speel zo, probeer me niet af te laten leiden, maar ik kan niet anders dan ziien vanuit mijn ooghoeken dat een groepje "stoere" herrie-muziekmaakjongens mij compleet belachelijk amken, zitten te lachen, pijp-bewegingen maken, luid gapen en andere dingen.
Dat vind ik klote. Ookal weet ik dat je zoiets moet negeren, ik kan dat niet. Zoiets is nou precies waarom ik onzeker ben en blijf.
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, ik vertel het even.
Ik heb muziek op school. En daar moesten we zo iets voorspelen op een instrument wat je bespeelt (in mijn geval klarinet, reeds 10 jaar). En ik speel vrijwel alleen klassiek. Ik speelde dus een concertino van Weber, met brakkige pianobegeleiding omdat de leraar het voor het eerst zag. Enfin, ik speel zo, probeer me niet af te laten leiden, maar ik kan niet anders dan ziien vanuit mijn ooghoeken dat een groepje "stoere" herrie-muziekmaakjongens mij compleet belachelijk amken, zitten te lachen, pijp-bewegingen maken, luid gapen en andere dingen.
Dat vind ik klote. Ookal weet ik dat je zoiets moet negeren, ik kan dat niet. Zoiets is nou precies waarom ik onzeker ben en blijf.
Oh lekker van dat soort figuren.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, ik vertel het even.
*knuffeltquote:Op woensdag 13 september 2006 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, ik vertel het even.
Mijn ervaring is helaas toch echt anders. Zeggen waar het op staat en/of een grote bek geven werkte niet bepaald afschrikwekkend.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:09 schreef Chowi het volgende:
Niet uitschelden ofzo, maar ze duidelijk zeggen waar het op staat en hoe je erover denkt. Daar zullen ze van schrikken, en dan zul je al gelijk merken dat het minder wordt. Ik weet dat dat misschien moeilijk is, maar je moet ze echt een keer een grote bek geven in plaats van het negeren!.
Het waren er drie van de 17. Maar ik kan zelfs de mening van één persoon niet negeren. En de negatieve dingen wegen altijd zwaarder dan de positieve, lijkt het wel.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh lekker van dat soort figuren.Mjuh, ze zitten wel overal.. Valt de hoeveelheid nog een beetje mee, of bestaat je hele klas uit dat soort bimbo's?
Bedankt voor het advies, maar ik ben bang dat als ik een keer mijn poot stijf houdt, dat ze me gewoon uitlachen en er zich niks van aantrekken.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
*knuffelt
Ik heb dat ook gehad, eigenlijk nog steeds een beetje, maar het is wel minder geworden. Echt vanaf het begin dat ik op de middelbare school zat ben ik gepest door echt iedereen omdat ik over me heen liet lopen, ik had wel een klein groepje met vrienden maar die kwamen nooit voor me op omdat ze bang waren dat zij dan ook gepest zouden worden. In ieder geval, wat helpt is als je gewoon een keer laat zien dat er een grens is en dat ze te ver zijn gegaan. Niet uitschelden ofzo, maar ze duidelijk zeggen waar het op staat en hoe je erover denkt. Daar zullen ze van schrikken, en dan zul je al gelijk merken dat het minder wordt. Ik weet dat dat misschien moeilijk is, maar je moet ze echt een keer een grote bek geven in plaats van het negeren!.
Naja, het ligt ook een beetje aan de situatie. In mijn geval ben ik gewoon heel lang gepest zonder er iets van te zeggen, omdat ik dat gewoon niet kon. Als je dan ineens grenzen gaat stellen, schrikken ze daarvan en in mijn geval werd het toen minder. Later zullen ze het wel weer proberen, maar als je dat gewoon vol kunt houden, dan is dat echt beter, lijkt me.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn ervaring is helaas toch echt anders. Zeggen waar het op staat en/of een grote bek geven werkte niet bepaald afschrikwekkend.
Dat ging bij mij dus fout.........op een geven moment vlogen de stoelen en tafels door de klas omdat ik alles opkropte en dan opeens los liet...............vonden ze alleen maar leuk..............quote:Op woensdag 13 september 2006 16:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Naja, het ligt ook een beetje aan de situatie. In mijn geval ben ik gewoon heel lang gepest zonder er iets van te zeggen, omdat ik dat gewoon niet kon. Als je dan ineens grenzen gaat stellen, schrikken ze daarvan en in mijn geval werd het toen minder. Later zullen ze het wel weer proberen, maar als je dat gewoon vol kunt houden, dan is dat echt beter, lijkt me.
Het is misschien dan een gebrek aan zelfvertrouwen. Het rotte is alleen dat dat in stand wordt gehouden wanneer je steeds van die bimbo's tegenkomt.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het waren er drie van de 17. Maar ik kan zelfs de mening van één persoon niet negeren. En de negatieve dingen wegen altijd zwaarder dan de positieve, lijkt het wel.
Je zei rustig maar duidelijk waar het op stond en dat je niet meer over je heen ging laten lopen?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat ging bij mij dus fout.........op een geven moment vlogen de stoelen en tafels door de klas omdat ik alles opkropte en dan opeens los liet...............vonden ze alleen maar leuk..............
Misschien speelt consequentie inderdaad ook wel een rol.. Ben op zich ook wel iemand die makkelijk over zich heen laat lopen.. Misschien dat het er toch wel mee te maken heeft.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Naja, het ligt ook een beetje aan de situatie. In mijn geval ben ik gewoon heel lang gepest zonder er iets van te zeggen, omdat ik dat gewoon niet kon. Als je dan ineens grenzen gaat stellen, schrikken ze daarvan en in mijn geval werd het toen minder. Later zullen ze het wel weer proberen, maar als je dat gewoon vol kunt houden, dan is dat echt beter, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |