daar moeten we de komende 300 posts achter zien te komen ?quote:Op zondag 10 september 2006 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar de TT op slaat is me nog niet duidelijk.
Gewoon mij de schuld gevenquote:Op zondag 10 september 2006 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Heu! Mijn TT. Naamtopic! Alleen heb ik 'm geopend
! Dus nu denkt iedereen dat ik mijn eigen naamtopics open
. Ik ben een narcist
.
Soortevan dermate nymfomaan zijn dat het masochistisch wordt?quote:Op zondag 10 september 2006 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar de TT op slaat is me nog niet duidelijk.
zo van de pre eelt fasequote:Op zondag 10 september 2006 23:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Soortevan dermate nymfomaan zijn dat het sadomasochistisch wordt?
De TT was eerst Koffie door een rietje. Thee in een vergietjequote:Op zondag 10 september 2006 23:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Soortevan dermate nymfomaan zijn dat het masochistisch wordt?
Ik heb gewoon smaakquote:Op zondag 10 september 2006 23:22 schreef NanKing het volgende:
Wonderer, cultuurbarbaar!
Neeschudden bij VPRO humor.
VPRO is de enige leuke omroep volgens mij.
Ja ze heeft toch duidelijk een stimulerende werkingquote:Op maandag 11 september 2006 00:01 schreef liefie_ het volgende:
nan is terug en het gaat weer sneller hoor
Hehehehehehequote:Op zondag 10 september 2006 23:47 schreef Stroekie het volgende:
maar nu zitten we bij afwezigheid Erik al wel in een bepaalt hokje te stoppen, zonder dat hij zich kan verweren![]()
En nu heb ik zin in thee, maar daarvoor is het eigenlijk ook wel te laat en moet ik te bedde vanwegen het morgenvroeg opstaan. :-/quote:Op zondag 10 september 2006 23:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
De TT was eerst Koffie door een rietje. Thee in een vergietje.
Hij moet peper in z'n reet krijgen! En zo is dat!quote:Op maandag 11 september 2006 00:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou Erik niet zo pesten hoor
da's niet lief en tof![]()
dat was het plan wel ja,quote:Op maandag 11 september 2006 00:13 schreef Sitethief het volgende:ook meld
Weet uit betrouwbare bron dat Stroekie zijn bed in is
En volgens mij voel jij je dan geroepen om dat hem toe te dienenquote:Op maandag 11 september 2006 00:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hij moet peper in z'n reet krijgen! En zo is dat!
Hum nou ja, eh, niet avant la lettre, om de opmerking toch niet een dergelijke scabreuze betekenis te geven die je hier nu impliceertquote:Op maandag 11 september 2006 00:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En volgens mij voel jij je dan geroepen om dat hem toe te dienen![]()
eerst hem het een en ander beloven en dan in 2e instantie cold feet hebbenquote:Op maandag 11 september 2006 00:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hum nou ja, eh, niet avant la lettre, om de opmerking toch niet een dergelijke scabreuze betekenis te geven.
nou ze mag mij wel eens komen stimuleren hoorquote:Op maandag 11 september 2006 00:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ze heeft toch duidelijk een stimulerende werking![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 00:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ze mag mij wel eens komen stimuleren hoor
sorry was zo'n inkoppertje en zo
volgens mij moet ik je nu voor straf maar naar bed toe sturenquote:Op maandag 11 september 2006 00:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Trouwens niet tegen pappa of mamma zeggen da'k zulke woordjes als 'reet' gebruik, want dat mag ik helemaal niet.
Er zijn wel meer gevoelen voor humor dan alleen die VPRO zooi hoor.quote:Op maandag 11 september 2006 00:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
....maar geen gevoel voor humor? Kan zijn.
ik wilde eerst aanzuigend gebruiken, maar dat vond ik nu net te ergquote:Op maandag 11 september 2006 00:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ze mag mij wel eens komen stimuleren hoor
sorry was zo'n inkoppertje en zo
Sweet Dreams honeyquote:Op maandag 11 september 2006 00:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Donders, nou moe'k toch echt naar bed
Da's nieuw voor mij.quote:Op maandag 11 september 2006 00:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn wel meer gevoelen voor humor dan alleen die VPRO zooi hoor.
" schakelt alle apperatuur uit zodat Vanitasvanitatumetomniava nu ook echt na het tanden poetsen ook gaat slapen"quote:Op maandag 11 september 2006 00:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Da's nieuw voor mij.
Enfin, je suis dans lit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |