daar moeten we de komende 300 posts achter zien te komen ?quote:Op zondag 10 september 2006 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar de TT op slaat is me nog niet duidelijk.
Gewoon mij de schuld gevenquote:Op zondag 10 september 2006 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Heu! Mijn TT. Naamtopic! Alleen heb ik 'm geopend
! Dus nu denkt iedereen dat ik mijn eigen naamtopics open
. Ik ben een narcist
.
Soortevan dermate nymfomaan zijn dat het masochistisch wordt?quote:Op zondag 10 september 2006 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar de TT op slaat is me nog niet duidelijk.
zo van de pre eelt fasequote:Op zondag 10 september 2006 23:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Soortevan dermate nymfomaan zijn dat het sadomasochistisch wordt?
De TT was eerst Koffie door een rietje. Thee in een vergietjequote:Op zondag 10 september 2006 23:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Soortevan dermate nymfomaan zijn dat het masochistisch wordt?
Ik heb gewoon smaakquote:Op zondag 10 september 2006 23:22 schreef NanKing het volgende:
Wonderer, cultuurbarbaar!
Neeschudden bij VPRO humor.
VPRO is de enige leuke omroep volgens mij.
Ja ze heeft toch duidelijk een stimulerende werkingquote:Op maandag 11 september 2006 00:01 schreef liefie_ het volgende:
nan is terug en het gaat weer sneller hoor
Hehehehehehequote:Op zondag 10 september 2006 23:47 schreef Stroekie het volgende:
maar nu zitten we bij afwezigheid Erik al wel in een bepaalt hokje te stoppen, zonder dat hij zich kan verweren![]()
En nu heb ik zin in thee, maar daarvoor is het eigenlijk ook wel te laat en moet ik te bedde vanwegen het morgenvroeg opstaan. :-/quote:Op zondag 10 september 2006 23:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
De TT was eerst Koffie door een rietje. Thee in een vergietje.
Hij moet peper in z'n reet krijgen! En zo is dat!quote:Op maandag 11 september 2006 00:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou Erik niet zo pesten hoor
da's niet lief en tof![]()
dat was het plan wel ja,quote:Op maandag 11 september 2006 00:13 schreef Sitethief het volgende:ook meld
Weet uit betrouwbare bron dat Stroekie zijn bed in is
En volgens mij voel jij je dan geroepen om dat hem toe te dienenquote:Op maandag 11 september 2006 00:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hij moet peper in z'n reet krijgen! En zo is dat!
Hum nou ja, eh, niet avant la lettre, om de opmerking toch niet een dergelijke scabreuze betekenis te geven die je hier nu impliceertquote:Op maandag 11 september 2006 00:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En volgens mij voel jij je dan geroepen om dat hem toe te dienen![]()
eerst hem het een en ander beloven en dan in 2e instantie cold feet hebbenquote:Op maandag 11 september 2006 00:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hum nou ja, eh, niet avant la lettre, om de opmerking toch niet een dergelijke scabreuze betekenis te geven.
nou ze mag mij wel eens komen stimuleren hoorquote:Op maandag 11 september 2006 00:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ze heeft toch duidelijk een stimulerende werking![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 00:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ze mag mij wel eens komen stimuleren hoor
sorry was zo'n inkoppertje en zo
volgens mij moet ik je nu voor straf maar naar bed toe sturenquote:Op maandag 11 september 2006 00:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Trouwens niet tegen pappa of mamma zeggen da'k zulke woordjes als 'reet' gebruik, want dat mag ik helemaal niet.
Er zijn wel meer gevoelen voor humor dan alleen die VPRO zooi hoor.quote:Op maandag 11 september 2006 00:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
....maar geen gevoel voor humor? Kan zijn.
ik wilde eerst aanzuigend gebruiken, maar dat vond ik nu net te ergquote:Op maandag 11 september 2006 00:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ze mag mij wel eens komen stimuleren hoor
sorry was zo'n inkoppertje en zo
Sweet Dreams honeyquote:Op maandag 11 september 2006 00:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Donders, nou moe'k toch echt naar bed
Da's nieuw voor mij.quote:Op maandag 11 september 2006 00:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn wel meer gevoelen voor humor dan alleen die VPRO zooi hoor.
" schakelt alle apperatuur uit zodat Vanitasvanitatumetomniava nu ook echt na het tanden poetsen ook gaat slapen"quote:Op maandag 11 september 2006 00:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Da's nieuw voor mij.
Enfin, je suis dans lit.
En wie gaat die blaren doorprikken, of zijn het brandblaren, want dan mogen ze juist weer niet doorgepriktquote:Op maandag 11 september 2006 08:20 schreef Sitethief het volgende:
Ik zie net dat we een dubbele OP hebben, dat wordt dubbel zo veel blaren![]()
![]()
Foei!quote:Op maandag 11 september 2006 07:33 schreef Sitethief het volgende:
Saai boel daaro, zal wel weer de hele dag op FOK! rondhangen![]()
![]()
Was dat niet meer een opmerking die ik als topic opa moest maken ?quote:Op maandag 11 september 2006 10:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Foei!![]()
Je moet aan je toekomst denken!
Ik weet nog wel 'n klusje voor je; je bureau opruimenquote:Op maandag 11 september 2006 11:35 schreef Sitethief het volgende:
Lekker handig hier op het bedrijf, ene collage is paar dagen vrij, en mijn baas is nog niet verschenen (zijn vrouw is aan het bevallen ). het enigste wat ik nu kan doen is notities maken van alle calls die binnenkomen.
Heb helemaal nergens toegang toe, en om nou calls in Nijverdal of Lelystad op te gaan lossen op de fiets ..... Echt *** dit want ik kan totaal niks terwijl de calls binenstromen............
Ik kan heul lang m'n ademn in houden hoorquote:Op maandag 11 september 2006 12:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat zal hem wel lukken .... op de fiets toe naar jou toe komen![]()
tot aan Melbourne ?quote:Op maandag 11 september 2006 12:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik kan heul lang m'n ademn in houden hoor
vast welquote:
Hoe weet jij hoe mijn bureau er uit zietquote:Op maandag 11 september 2006 11:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik weet nog wel 'n klusje voor je; je bureau opruimen![]()
![]()
Als je A kiest ben je mijn heldquote:Op maandag 11 september 2006 13:37 schreef Stroekie het volgende:
zo de zomer is nu echt voorbij
ik kreeg zojuist een email om mijn keuze voor het kerstpakket kenbaar te maken
a donatie goed doel
b wijn pakket
c verrassings pakket
Ra ra, wat ga ik dit jaar nu weer kiezen
Dat goede doel ga ik zelf rechtstreeks regelen, daar heb ik mijn werk niet voor nodig, zeker omdat er slechts een bepaald aantal goede doelen te kiezen zijnquote:Op maandag 11 september 2006 13:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je A kiest ben je mijn held.
Nou vooruit dan maarquote:Op maandag 11 september 2006 13:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat goede doel ga ik zelf rechtstreeks regelen, daar heb ik mijn werk niet voor nodig, zeker omdat er slechts een bepaald aantal goede doelen te kiezen zijn
dus het werd C
Dat moet je dat vanavond nog maar eens uitleggen aan die grote meneer uit het noorden des landsquote:Op maandag 11 september 2006 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Neen, want dat klinkt niet lief.
Overigens heb ik helemaal geen behoefte om een peper in mijn reet toegediend te krijgen.
Ik ben ineens in een "ik lees niet"-fase geschoten.quote:Op maandag 11 september 2006 13:51 schreef NanKing het volgende:
Maedel, heb je die boeken van Sarah Waters al gelezen?
Ben altijd erg benieuwd wat mensen er van vinden.
Toegevoegdquote:Op maandag 11 september 2006 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil dat msn het doet. Ja, ik ben een mens-hoer.
Okquote:Op maandag 11 september 2006 13:57 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben ineens in een "ik lees niet"-fase geschoten.![]()
Veel te druk voor mijn werk om er eens lekker voor te gaan zitten.Maar het komt vast wel.
Ik ben nu nog niet verder dan bladzijde 5 ofzo, en ik moet weer opnieuw beginnen ben ik bang want veel te lang geleden.![]()
Ik zit heerlijk thuis, hoor lieve mama.quote:Op maandag 11 september 2006 14:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Okwhehe.
Erik, je zit nu op school neem ik aan? Gebruik dan webmessenger (als dat niet geblocked is).
Ohquote:Op maandag 11 september 2006 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zit heerlijk thuis, hoor lieve mama.
Nee, msn zegt "Het aanmelden bij MSN messenger is mislukt, omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw. 81000314"quote:Op maandag 11 september 2006 14:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh.
Zit je op de kutcomputer dan ofzo?
Maak je geen zorgen om mij hoorquote:Op maandag 11 september 2006 13:50 schreef Sitethief het volgende:
Hey Stroekie is ook een goed doel
Help-Stroekie-de-winter door![]()
![]()
![]()
![]()
Foei danquote:Op maandag 11 september 2006 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, msn zegt "Het aanmelden bij MSN messenger is mislukt, omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw. 81000314"
dat kreeg ik vorige week continuquote:Op maandag 11 september 2006 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, msn zegt "Het aanmelden bij MSN messenger is mislukt, omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw. 81000314"
gewoon hier op Fok in dit topic gooienquote:Op maandag 11 september 2006 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is maar goed dat ik geen spannende dingen meemaak of heb meegemaakt die ik aan iemand kwijt moest.
Maar ik welquote:Op maandag 11 september 2006 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is maar goed dat ik geen spannende dingen meemaak of heb meegemaakt die ik aan iemand kwijt moest.
quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 14:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon hier op Fok in dit topic gooien![]()
Ja niet alles past hier op het forumquote:
Oeee, lekker vissiesquote:Op maandag 11 september 2006 14:20 schreef Roosjedoosje het volgende:
e messenger doet het ook nog![]()
* Roosjedoosje gaat morgen in de zee vissen! En 's avonds de vis opeten![]()
Niet?quote:Op maandag 11 september 2006 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
eMessenger lijkt het hier ookal niet te doen.
Neen. Ik baal.quote:
Des te beterquote:Op maandag 11 september 2006 14:25 schreef NanKing het volgende:
Ik heb dus niets van die hype meegekregen van Irwin.
Je mag ook mailenquote:
My thoughtquote:Op maandag 11 september 2006 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het altijd al een vreselijk irritante man, en heb wat respect voor hem verloren toen hij met zijn eigen baby in zijn armen met een croc aan de haal ging. Dat doe je toch niet?
Ik heb niks te mailenquote:Op maandag 11 september 2006 14:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je mag ook mailen![]()
Maar voordat ik vrijuit loop te lullenMoet je toch minstens Stroekie heten
Ik vind het onzin dat je over doden niet eens mag roddelenquote:Op maandag 11 september 2006 14:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
My thought.
Ik vind het geweldig wat hij voor dieren deed, maar ik vond hem over the top.
Zijn stoere heldhaftige manier om met krokodillen te stoeien vond ik echt not done.
Maar goed over de doden niets dan goed he![]()
Nee maar ik welquote:Op maandag 11 september 2006 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb niks te mailen, ik maak niks mee
.
Gheghe, nu kan ik flauwe opmerkingen gaan maken, maar ergens heb je gelijkquote:Op maandag 11 september 2006 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het onzin dat je over doden niet eens mag roddelen.
quote:Op maandag 11 september 2006 14:29 schreef Roosjedoosje het volgende:
Ik zit er nog midden in heur
Volgende week woensdag zijn public memorial en deze week ook nog een andere staatsbegrafenis, het is een beetje een dooie boel hier
En Haaai NK is weer back
O nee!quote:Op maandag 11 september 2006 14:31 schreef NanKing het volgende:
[..].
Ik heb je gehoord op Fok! radio.
Awwwquote:Op maandag 11 september 2006 14:32 schreef maedel het volgende:
Ik heb van dat hele programma van Steve alles bij elkaar misschien 10 minuten gezien.
Maar, mag ik effe zeuren?
Ik heb koppijn en ben verkouden.![]()
Een man en een paardenkopquote:Op maandag 11 september 2006 14:33 schreef Roosjedoosje het volgende:
[..]
O nee!
Ik wist niet dat er ook nog mensen luisterden![]()
*Hoestsnoepjes geeft*quote:Op maandag 11 september 2006 14:32 schreef maedel het volgende:
Ik heb van dat hele programma van Steve alles bij elkaar misschien 10 minuten gezien.
Maar, mag ik effe zeuren?
Ik heb koppijn en ben verkouden.![]()
Oh, nee, die wil je natuurlijk niet van iemand die verkouden isquote:
Jewel johquote:Op maandag 11 september 2006 14:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, nee, die wil je natuurlijk niet van iemand die verkouden is![]()
Das die paardenkop, snap dat danquote:Op maandag 11 september 2006 14:34 schreef Roosjedoosje het volgende:
én Nanking
Ik had die grap ook al getypt, maar vond het té flauw om hem in te koppenquote:Op maandag 11 september 2006 14:36 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Das die paardenkop, snap dat dan![]()
![]()
Ik ben af en toe best flauwquote:Op maandag 11 september 2006 14:41 schreef Roosjedoosje het volgende:
[..]
Ik had die grap ook al getypt, maar vond het té flauw om hem in te koppen
Nee ziltig, definiltyquote:
"kopje thee met honing aanreik"quote:Op maandag 11 september 2006 14:35 schreef maedel het volgende:
Kijk, ik krijg tenminste meteen aandacht![]()
Thanks![]()
g day matequote:Op maandag 11 september 2006 14:50 schreef Roosjedoosje het volgende:
Geniet nog van de dag mensen,
en wellicht een tot vanavond voor de enkele nachtbraker
quote:Op maandag 11 september 2006 14:50 schreef Roosjedoosje het volgende:
Geniet nog van de dag mensen,
en wellicht een tot vanavond voor de enkele nachtbraker
volgens mij nietquote:Op maandag 11 september 2006 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig kan je nu metmij
converseren.
liefquote:Op maandag 11 september 2006 14:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"kopje thee met honing aanreik"
want zover kan jij hier in Eindhoven niet bij mij vandaag zijn![]()
Mijn lichtpuntje, wat doe je?quote:Op maandag 11 september 2006 14:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij niet
jij moest toch nog samen met Chowi een werkstuk maken![]()
Dan zal ik maar zeker even niet vertellen dat ik gisteren De Kleine Zeemeermin heb gekekenquote:Op maandag 11 september 2006 14:56 schreef Twisted_fok het volgende:
HoiErik
![]()
Mijn geliefde prins met een voorliefde voor mooie zeemeerminnen (ik). Hihi.
Ik doe gewoon even alsof je niet gay bent.
Ja potverdriequote:Op maandag 11 september 2006 14:56 schreef maedel het volgende:
[..]
lief![]()
ik ben alleen alweer thuis (parttimer...)
Ik ben jaloers.quote:Op maandag 11 september 2006 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan zal ik maar zeker even niet vertellen dat ik gisteren De Kleine Zeemeermin heb gekeken?
Mijn werkbuuv' lust dat vast wel denk ik jaquote:Op maandag 11 september 2006 14:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja potverdrie
dan ga ik hem wel terughalen hoor, want als ik hem laat staat tot morgen dan is er vast al iemand anders mee aan de haal
Prins Erik is tofquote:
Narcist!quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 15:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Narcist!
Ik had nog zoiets leuks vandaag. Tijdens college zegt de beste man: "Ohja, jullie moesten zo'n boek kopen he voor dit vak? Nou dat is dus niet nodig."
Wij:![]()
quote:
Ik had al een paar opmerkingen klaar, maar ik heb mezelf beloofd me kalm te gedragen, zeker in [lesbeau]quote:Op maandag 11 september 2006 15:20 schreef maedel het volgende:
*in voor een rel*
En waarom is die zeemeermin niet lesbisch?![]()
Sorry, maar Erik is gewoon te charmant.quote:Op maandag 11 september 2006 15:20 schreef maedel het volgende:
*in voor een rel*
Jajaquote:Op maandag 11 september 2006 15:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kan alleen vanavond pas hoor als ik weer thuis ben![]()
Hehe, eindelijk iemand die me steunt.quote:Op maandag 11 september 2006 15:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Sorry, maar Erik is gewoon te charmant.![]()
Omdat Ursula niet lekker wasquote:Op maandag 11 september 2006 15:20 schreef maedel het volgende:
*in voor een rel*
Oh My God, nee, dan viel ik ook meteen van mijn geloof af hoor...quote:Op maandag 11 september 2006 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat Ursula niet lekker was
[afbeelding]
True.quote:Op maandag 11 september 2006 15:20 schreef NanKing het volgende:
Opruimen is niet leuk.
*huuuu* *rent naar Erik*quote:Op maandag 11 september 2006 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat Ursula niet lekker was
[afbeelding]
Yoquote:Op maandag 11 september 2006 15:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
True.![]()
voor Nan.
Trouwens Nan. Hoe zit het met de laptop, al nieuws?
Een klasgenote begon vandaag over laptops, vandaar dat ik aan je moest denken.
En omdat je een tof sexy wijf bent natuurlijk *grijns*
Nouuuuuu, Dat valt best te regelen hoorquote:Op maandag 11 september 2006 15:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat ik nog steeds geen FOKverbod heb gekregen![]()
![]()
Tof.quote:Op maandag 11 september 2006 15:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Yo
Ik ga morgen naar een vriendin een win2000 cdtje halen, en installeren woensdag hoor je 't.
Dan geef ik je hierbij een reden voor een F5quote:Op maandag 11 september 2006 15:39 schreef maedel het volgende:
ik moet ook opruimen.
Maar ik krijg mezelf maar niet losgerukt van de pc...
de woorden "kansloos F5-en" zijn al door mijn hoofd gegaan hoor...
Nee niet doen hoor,quote:Op maandag 11 september 2006 15:36 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nouuuuuu, Dat valt best te regelen hoor![]()
![]()
![]()
Echt geen msn? ook niet www.e-messenger.net?quote:Op maandag 11 september 2006 15:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee niet doen hoor,
dit maakt saaie lange kantoordagen een stuk beter te behappen![]()
maar als je echt niet kan wachten moet je gewoon een email sturen naar het adres uit mijn profielquote:Op maandag 11 september 2006 15:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Echt geen msn? ook niet www.e-messenger.net?![]()
Zal eens ff kijkenquote:Op maandag 11 september 2006 15:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar als je echt niet kan wachten moet je gewoon een email sturen naar het adres uit mijn profiel
want webmail bekijken mag natuurlijk wel![]()
![]()
![]()
Chowiquote:Op maandag 11 september 2006 16:05 schreef Chowi het volgende:
School is stom.
Weet je, ik vertel het vanaaf welquote:Op maandag 11 september 2006 15:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar als je echt niet kan wachten moet je gewoon een email sturen naar het adres uit mijn profiel
want webmail bekijken mag natuurlijk wel![]()
![]()
![]()
ja maakt me nieuwsgierig, maar ik moet straks vanuit eindhoven na me werk eerst nog naar Paps en Mams dus dat wrodt vrees ik een uurtje of 21.00 voordat ik MSN kan aanzwengelenquote:Op maandag 11 september 2006 16:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Weet je, ik vertel het vanaaf wel![]()
![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Chowi. Ik dacht net aan je, ahd je al aangeklikt in msn, maar wist niks te zeggen
.
Toch niet op ons hèquote:Op maandag 11 september 2006 16:37 schreef wonderer het volgende:
*moppert wat*
Vertelquote:Op maandag 11 september 2006 16:46 schreef wonderer het volgende:
Een beetje, maar dat is niet jullie schuld.
Nee hoorquote:Op maandag 11 september 2006 17:14 schreef wonderer het volgende:
Hee, ik heb het topic toch niet vermoord nu?!
Oe nou word ik nieuwsgierigquote:Op maandag 11 september 2006 20:21 schreef NanKing het volgende:
Zwaffel, hoe is het nou afgelopen met mikey?
oh en dan ook echt nog op draaitafel met een naald ?quote:Op maandag 11 september 2006 21:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
* vanitasvanitatumetomniava luistert: Bob Marley - Dub Feeling
Heerlijk, muziek van half vernaggelde platen![]()
Nou het is nog wel rijkelijk vroeg voor Snieklaas en Tante Jo hoorquote:Op maandag 11 september 2006 22:36 schreef Sitethief het volgende:
Oe, ik moet mijn platenspeler eens uit het stof halen zodat ik mijn Toon Hermans platen weer kan draaien, goed idee Vanitas en Stroekie![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 11 september 2006 23:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou het is nog wel rijkelijk vroeg voor Snieklaas en Tante Jo hoor
Maar Mejuffrouw op de Beeke en Loof hutjes kunnen altijd wel hoor![]()
Moet je toch eerst een platenspeler hebbenquote:Op maandag 11 september 2006 23:10 schreef NanKing het volgende:
Mijn platenspeler is een tijdje geleden stuk gegaan.
Ik mis mijn platen, binnenkort maar eens een nieuwe kopen.
Truste Sitethiefquote:Op maandag 11 september 2006 23:12 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Moet je toch eerst een platenspeler hebben
Lesbeau lijkt wel op Homo maar dan onder azijnplassende en rellende nichtjesquote:Op maandag 11 september 2006 23:26 schreef creno het volgende:
wat is er gebeurd ? of zit [HOMO] ergens anders ?
Ja een nieuwe platenspeler bedoelde ik, helder lichtjequote:Op maandag 11 september 2006 23:12 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Moet je toch eerst een platenspeler hebben
Okay de ploeg wordt aangevuld vanuit Down Underquote:Op maandag 11 september 2006 23:54 schreef Roosjedoosje het volgende:
goeiemorgen op deze dag zonder zorgen!
Helaas niet, gewoon op mp3 :-/quote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh en dan ook echt nog op draaitafel met een naald ?![]()
Trustequote:Op maandag 11 september 2006 23:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Okay de ploeg wordt aangevuld vanuit Down Under
dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen
wel te rusten lieve mensen hier![]()
![]()
Familie.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:33 schreef Roosjedoosje het volgende:
ik heb hoofdpijn! Maar ik stuiter toch wel door...
Hey wond, was jouw vriend een goede vriend van steve dan?
Whehe... Hoe laat? Dan kunnen we meeten!quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:40 schreef Roosjedoosje het volgende:
Oeh! we komen trouwens dezelfde dag in nederland aan! hoe hip is dat?
Hij was nog niet ijskoud dus goed te doenquote:
Aha de echte diehard cafiene fanquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hij was nog niet ijskoud dus goed te doen
en als ik eenmaan mezelf verloren heb in mijn werk dan vergeet ik wel vaker alles om mij heen en laat ik koffie regelmatig koud worden![]()
maar dan drink ik hem nog wel op![]()
een paar jaar terug was ik nog veel erger en kon ik op een dag wel meer dan 10 bekertjes van die automatenkoffie opdrinken. Daar ben ik toch maar meegestopt en na 2 kopjes s morgens stap ik nu over op waterquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:10 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Aha de echte diehard cafiene fan![]()
![]()
Ik ook
Ja het is op den duur wel stress verhogend. En water werkt reinigend, goede tip, nu alleen nog een koeling vinden hier op het bedrijfquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een paar jaar terug was ik nog veel erger en kon ik op een dag wel meer dan 10 bekertjes van die automatenkoffie opdrinken. Daar ben ik toch maar meegestopt en na 2 kopjes s morgens stap ik nu over op water
quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:33 schreef Roosjedoosje het volgende:
koffie!
ja daar ben ik ook pas mee begonnen toen er hier zo'n water chiller machine kwam te staanquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja het is op den duur wel stress verhogend. En water werkt reinigend, goede tip, nu alleen nog een koeling vinden hier op het bedrijf
Daar moet ik het dus zonder doen maar t'water uit de kraan hiero is koud genoegquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja daar ben ik ook pas mee begonnen toen er hier zo'n water chiller machine kwam te staan![]()
Ik vond dat vroeger ook maar raar en luxe die cooltainers op elke afdeling maar als ze dan toch eenmaal die dingen plaatsen dan moet je ze ook gebruiken vind ik.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:56 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Daar moet ik het dus zonder doen maar t'water uit de kraan hiero is koud genoeg![]()
Lol opa Stroekiequote:Op dinsdag 12 september 2006 13:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik vond dat vroeger ook maar raar en luxe die cooltainers op elke afdeling maar als ze dan toch eenmaal die dingen plaatsen dan moet je ze ook gebruiken vind ik.
Dat geldt ook voor de lift
ik zit op de 2e etage, en loop altijd met de trap naar beneden en ga met de lift naar boven toe.![]()
en dan die bouwvakkers en meneren van de liftfabriek teleurstellen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Lol opa Stroekie
Komop, gebruiken die benen![]()
![]()
Jij bent echt niet makkelijk te pakken te krijgenquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan die bouwvakkers en meneren van de liftfabriek teleurstellen?
ik vind dit juist een mooie combinatie, nu beloon ik zowel de trappenmakers als de liftmensen door gebruik te maken van alle twee de mogelijkheden![]()
dat gaat op voor meerdere kanten hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:26 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij bent echt niet makkelijk te pakken te krijgen![]()
![]()
![]()
Mischien ben je daar te soft voor, maar das helemaal niet ergquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat gaat op voor meerdere kanten hoor![]()
![]()
maar ik zou faliekant zakken voor een examen playing hard to get![]()
euhm euhm........volgens mij moet ik nu Erik citerenquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mischien ben je daar te soft voor, maar das helemaal niet erg![]()
Ik houd wel van een softe StroekieLekker zacht en knuffelig
![]()
Ik deel graag compromisloos complimentjes uitquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
euhm euhm........volgens mij moet ik nu Erik citeren
Ik bloos helemaal en ben speechless
niet te veel complimentjes uitdelen hoor, daar wordt ik verlegen van![]()
dan ben je bij deze met vlag en wimpel geslaagdquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:36 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik deel graag compromisloos complimentjes uit![]()
![]()
Maar alleen aan mensen die het verdienen
Ach ik houd er gewoon van ander mensen blij te maken![]()
![]()
![]()
Damn, jij zit toch niet bij mij op de afdeling ofzo he? Dat je mij kuchend en hoestend en snotterend voorbij hebt zien komen ofzo?quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:47 schreef Stroekie het volgende:
Oh en dan direct nog maar een kopje warme thee met honing voor Maedel klaarzetten voordat ze weer naar huis toe is
geen idee of ik bij je op de afdeling zitquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Damn, jij zit toch niet bij mij op de afdeling ofzo he? Dat je mij kuchend en hoestend en snotterend voorbij hebt zien komen ofzo?
Ik vind het wel lief dat je aan me denkt![]()
Beschrijf hem eens, is het een leuk exemplaar ?quote:Uiteraard ben ik inmiddels thuisAan het luisteren naar de parketjongen die het parket weer goedlegt (was een beetje omhoog gekomen)
Oh, nee, dan zitten we niet bij elkaar op kantoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen idee of ik bij je op de afdeling zit
ik kijk uit op het Evoluon
[..]
Ja, daar heb ik dan weer niet zo'n kijk op eigenlijk. Volgens mij niet uitzonderlijk knap.quote:Beschrijf hem eens, is het een leuk exemplaar ?
Daar kom ik wel 2 keer per dag langs richting bus en treinquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:01 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, nee, dan zitten we niet bij elkaar op kantoor
Ik zit in het centrum van de stad.
Okay, ik ben niet zo'n missionaris met zendingsdrangquote:Ja, daar heb ik dan weer niet zo'n kijk op eigenlijk. Volgens mij niet uitzonderlijk knap.
Daarbij een vrouw en twee jonge kinderen, dus dat werkt ook niet mee![]()
Goeiemiddag Erikquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Middag, popjes.
En jij bent dan opa-Ken?quote:
Okidokiquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:22 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Goeiemiddag Erik![]()
![]()
Als je zin, hebt slinger MSN dan ff aan![]()
Ik ben echt geen Kenquote:
Nou sorry hoor, maar dat was de enige naam voor een stoere mannelijke popquote:
Eentje heet er Michelangelo (ik heet Michel vandaarquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar dat was de enige naam voor een stoere mannelijke pop
want ik weet die namen van de 4 teenage mutant Ninja Turtles niet
![]()
![]()
Ik ben niet stoerquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar dat was de enige naam voor een stoere mannelijke pop
Ziequote:Op dinsdag 12 september 2006 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Michelangelo, Donatello, Raphael en Leonardo.
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Allemaal vernoemd naar Italiaanse grootmeesters van kunst.
Bij mij loopt het altijd uit op een mixquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:52 schreef maedel het volgende:
zo, de vloer is weer recht, de plinten zitten vast en de parketjongen is lekker op tijd thuis
Wat zal ik nou eens gaan doen?
-tussen de zooi op de laptop Fok!ken?-
-de hut weer inrichten en dus zwaar werk gaan doen?-
*wikt en weegt*
Jaquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:54 schreef Chowi het volgende:
Damn, het was warm op de fiets.
Ja, ik had er ook last van. Fietsend valt het wel mee, maar op het moment dat je stilstaat dan heb je het pas echt heet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:54 schreef Chowi het volgende:
Damn, het was warm op de fiets.
Om vier uur pas! Hoe barbaars!quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
JaEn ik zit binnen
Maar zo vrij dus![]()
![]()
![]()
Mijn probleem was meer dat ik een heel lang stuk vol in de zon moet fietsen. Als ik thuiskom staat het zweet dan gewoon op mijn voorhoofd, echt vreselijk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik had er ook last van. Fietsend valt het wel mee, maar op het moment dat je stilstaat dan heb je het pas echt heet.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn probleem was meer dat ik een heel lang stuk vol in de zon moet fietsen. Als ik thuiskom staat het zweet dan gewoon op mijn voorhoofd, echt vreselijk.
16:30quote:
Zweet kan best....ehm....opwindend zijn bij de juiste persoonquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn probleem was meer dat ik een heel lang stuk vol in de zon moet fietsen. Als ik thuiskom staat het zweet dan gewoon op mijn voorhoofd, echt vreselijk.
Jemig, dat koelt af.quote:
Damn. Ik wil ook staazje.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
16:30
Stage hé
Maar ik mag niet klagen194 euro per 4 weken, intern nummertje, eigen e-mailadresje, over het algemeen heel rustig, lekker relaxt. Wat wil een Michel nog meer
![]()
Behalve als het stinkt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:59 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Zweet kan best....ehm....opwindend zijn bij de juiste persoon![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |