daar bedoel ik natuurlijk mijn werkplek mee, ook wel kantoor genoemdquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:49 schreef maedel het volgende:
Euhj, nie lilluk doen over Eindhoven!![]()
![]()
Ah, die komt mooi zo na mijn postquote:
Word je boos als ik zeg dat ik dat tijdverspilling vind?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:26 schreef maedel het volgende:
Zo,
zoals het een echte Tommy betaamt ga ik voor den buisch Champions League kijken
(Vooruit nu Rood-Witten
)
As The World Turns?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind aan voetbal trouwens echt niks aan. Doe mij maar "vrouwenprogramma's"![]()
.
grey's nu nu nu!quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind aan voetbal trouwens echt niks aan. Doe mij maar "vrouwenprogramma's"![]()
.
had jij dan niet aan de Mathildelaan moeten zittenquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:26 schreef maedel het volgende:
Zo,
zoals het een echte Tommy betaamt ga ik voor den buisch Champions League kijken
(Vooruit nu Rood-Witten
)
Nee, ik heb ook al geen klap te vertellen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:42 schreef wonderer het volgende:
Helemaal niks
Kom jij iets spannends melden?
volgens mij moet je met zoeken op www.uitzendinggemist een heel eind kunnen komen, wellicht via de site van andere tijden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:18 schreef wonderer het volgende:
Die uitzending zou ik ook wel willen zien...
Serieus? Heftig...quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moet je met zoeken op www.uitzendinggemist een heel eind kunnen komen, wellicht via de site van andere tijden.
en anders komt er met de komende premiere rondom Zwatboek vast wel weer een retro over Paul Verhoeven
En die acteur die de rol van die jongen in de bouwput speelt heeft niet zo heel veel later zelfmoord gepleegd
Nee maar andere tijden heeft hem eens bijna compleet herhaaldquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Serieus? Heftig...
Gaat Uitzending gemist dan zo ver terug? Hoe heette dat programma?
Ja stom dat ik daar ook niet eerder aan gedacht hadquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:49 schreef wonderer het volgende:
He kut... ik heb geen RM...
Ik check hem later wel op de laptop. Onwijs bedankt, Stroek
Interessant wel, ik heb even de "samenvatting" gelezen..quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Serieus? Heftig...
Gaat Uitzending gemist dan zo ver terug? Hoe heette dat programma?
oh en om voor jullie het zoeken helemaal te beperkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Interessant wel, ik heb even de "samenvatting" gelezen..
Niet op MSNquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:40 schreef wonderer het volgende:
Waarrrr is Erik als je hem nodig hebt...
Ik denk dat hij al op bed ligt, hij was een beetje moe.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:40 schreef wonderer het volgende:
Waarrrr is Erik als je hem nodig hebt...
Mijn lieve poesjes ookquote:Op woensdag 13 september 2006 01:54 schreef wonderer het volgende:
Planten leven ook.
Televisies horen gewoon met knoeterhard geweld het raam uitgesodemieterd worden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Dat verhaal is dus wat ik gelezen heb.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh en om voor jullie het zoeken helemaal te beperken
http://geschiedenis.vpro.(...)fleveringen/8299368/
quote:Op woensdag 13 september 2006 06:43 schreef Sitethief het volgende:
Goedenmorgen allemaaal![]()
. Iemand koffie
?
En hoe was de koffie? Ik zit al weer aan mijn tweede kop van vandaagquote:
Ik zit nu lekker aan de koffie.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:09 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En hoe was de koffie? Ik zit al weer aan mijn tweede kop van vandaag![]()
![]()
Straks overstappen op water![]()
* Alicey kan niet wakker worden - Zullen we ruilen?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:18 schreef wonderer het volgende:
*kan niet slapen*
Goed plan. Het is bijna half drie hier, mijn ogen vallen steeds dicht maar er zitten allemaal stukjes Arthur in mijn hoofd die er liever uitwillen.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey kan niet wakker worden - Zullen we ruilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |