Nicequote:
Zn poot houdt aan de linkerkant ineens opquote:Op zondag 10 september 2006 16:18 schreef janeway het volgende:
Ik vind dit de mooiste van vandaag...
[afbeelding]
ook al stiekum in macro gepost..
groetjes Janeway
Tnxquote:Op zondag 10 september 2006 18:24 schreef WurM het volgende:
Je hoeft m van mij niet per se te gaan bewerken hoor, het viel me alleen op
Verder vind ik t een mooie foto trouwens
ehhh formaat is eigenlijk nog tegroot. (kunnen hier om de 1 of andere rare reden maar 580 aan.quote:Op zondag 10 september 2006 22:21 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]
vandaag door de bossen vond dit wel een hele leukeHet was er zo mooi met al die lichtstrepen door het bos.
(hopelijk zijn de afmetingen nu wel goed, volgens photobucket wel) (leek sorry)
die is leuk Marty! Maar doe ff wat aan die groene zweem? had je je witbalans wel goed staan?quote:Op maandag 11 september 2006 09:59 schreef Marty26 het volgende:
[afbeelding]
Soms is het zo leuk als mensen gewoon helemaal los gaan en niet door hebben dat je een camera in je hand hebt...
Nee die stond goed maar zijn de lampen van het podium die achter me stondenquote:Op maandag 11 september 2006 12:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die is leuk Marty! Maar doe ff wat aan die groene zweem? had je je witbalans wel goed staan?
ik moet jou toch eens wat basic PS skills gaan leren geloof ikquote:Op maandag 11 september 2006 12:44 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nee die stond goed maar zijn de lampen van het podium die achter me stondenDus kon daar weinig aan doen.....
Gebruik je voor dit soort foto's nou auto-focus of doe je het handmatig? Ziet er goed uit namelijk!quote:Op maandag 11 september 2006 12:19 schreef WurM het volgende:
[afbeelding]
Foto van gister. Hier in de buurt zijn ze nieuwe huizen aan het bouwen en er staat dag en nacht een pomp grondwater weg te pompen. De slangen die uit die pomp komen bevatten nogal eens een lek, wat voor kleine fonteintjes zorgt
uhm...sorry maar ik vind 'm alleen maar onsmakelijkquote:Op maandag 11 september 2006 13:41 schreef ImPrEzA het volgende:
[afbeelding]
Ik ben compleet nieuw en onwetend wat betreft fotografie, maar ben bezig me er steeds meer in te verdiepen. Deze leek me wel aardig
Ben het met puckzz eens, is eigenlijk alleen een gore fotoquote:Op maandag 11 september 2006 13:41 schreef ImPrEzA het volgende:
[afbeelding]
Ik ben compleet nieuw en onwetend wat betreft fotografie, maar ben bezig me er steeds meer in te verdiepen. Deze leek me wel aardig
verkeerd quotjequote:Op maandag 11 september 2006 14:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ben het met puckzz eens, is eigenlijk alleen een gore foto
Handmatig. Ik ben helemaal van autofocus af sinds de cam scherpstelde op het gaas van mn vaders volliere, ipv op de mooie kleurige vogelquote:Op maandag 11 september 2006 13:42 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
Gebruik je voor dit soort foto's nou auto-focus of doe je het handmatig? Ziet er goed uit namelijk!
Mooi dat blauwquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:56 schreef pea4fun het volgende:
Van zaterdag, maar nu pas tijd gehad om mijn foto's te bekijken
[afbeelding]
Om eerlijk te zijn heb ik ook geen idee hoe die er allemaal uit zienquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:42 schreef Ymke het volgende:
Ik zie geen bot en pezen en aderen en zenuwen
ik heb alleen de kleur iets aangepast...quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:44 schreef pea4fun het volgende:
Dank je Ymke![]()
@spanky lekker strak, heb je hem nabewerkt? De auto lijkt zo glad dat ie bijna niet echt lijkt
Ik kreeg spontaan een lach op mijn gezichtquote:
EN hij's veel te grootquote:Op woensdag 13 september 2006 11:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij is niet van vandaag (eigenlijk al van 2 weken geleden), maar ik was vergeten 'm hier te posten...
[afbeelding]
Één van de weinige foto's die ik genomen heb waarvan ik zelf vind dat'ie de moeite waard is om hier te posten
Al weet ik dat de stoep eigenlijk veel te licht is en er vast nog wel meer mis mee is, qua fotografie...
wel een vette foto..vind het alleen jammer dat die achterste velg te licht is..voor de restquote:Op woensdag 13 september 2006 11:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij is niet van vandaag (eigenlijk al van 2 weken geleden), maar ik was vergeten 'm hier te posten...
[afbeelding]
Één van de weinige foto's die ik genomen heb waarvan ik zelf vind dat'ie de moeite waard is om hier te posten
Al weet ik dat de stoep eigenlijk veel te licht is en er vast nog wel meer mis mee is, qua fotografie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |