Ten die tijd is Friesland onafhankelijkquote:Op woensdag 13 september 2006 15:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Over welk deel van Nederland hebben we het eigenlijk? Friesland is heel anders dan de randstad bijvoorbeeld.
Maar zijn die nog steeds in Nederland als het hier chaos is? Of zijn die dan ook al weg?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hier is mijn huis, mijn familie en mijn vrienden.
Dus waar moet ik naar terug gaan?
Mjah, ik ook vooral.. Hoewel het mij buiten de randstad helemaal niets lijkt, maar dat zouden vooroordelen kunnen zijn..quote:Op woensdag 13 september 2006 15:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ten die tijd is Friesland onafhankelijk.
Ik denk dat ik idd meer spreek over de randstad ed, omdat ik daar ook vandaan kom.
Ik kan niet voor iedereen spreken, maar ik weet het gross zou blijven (van mijn familie en vrienden).quote:Op woensdag 13 september 2006 15:37 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Maar zijn die nog steeds in Nederland als het hier chaos is? Of zijn die dan ook al weg?
Goede kans dat die ook weg zijn inderdaad. De meesten van hen zouden zich op zijn minst niet thuis voelen wanneer er zoiets zou gebeuren..quote:Op woensdag 13 september 2006 15:37 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Maar zijn die nog steeds in Nederland als het hier chaos is? Of zijn die dan ook al weg?
Noem mij naiëf maar,quote:Op woensdag 13 september 2006 15:39 schreef Sitethief het volgende:
Ik vind dit geen leuk onderwerp meer, noem me naief maar ik wil hier voorlopig nog even niet over nadenken. Tegen de tijd dat het moment daar is ben ik best bereid mijn leven en zelfs mijn land te verdedigen, maar dat kan natuurlijk niet eeuwig duren.
Zo en nou wil ik een vrolijk onderwerp.
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Noem mij naiëf maar,
zo ver komt het niet.
Ik verwacht eerder het tegenovergestelde (Moslims als onderdrukte partij ipv onderdrukkers). Ik zie echter best wel gedonder komen over niet al te lange tijd, noem mij dan maar paranoide.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Noem mij naiëf maar,
zo ver komt het niet.
Hoe bedoel je het tegenovergestelde?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder het tegenovergestelde. Ik zie echter best wel gedonder komen over niet al te lange tijd, noem mij dan maar paranoide.
Niemand komt aan julliequote:Op woensdag 13 september 2006 15:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder het tegenovergestelde (Moslims als onderdrukte partij ipv onderdrukkers). Ik zie echter best wel gedonder komen over niet al te lange tijd, noem mij dan maar paranoide.
Nou, dan noem mij ook maar paranoïdequote:Op woensdag 13 september 2006 15:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder het tegenovergestelde (Moslims als onderdrukte partij ipv onderdrukkers). Ik zie echter best wel gedonder komen over niet al te lange tijd, noem mij dan maar paranoide.
Live and let live...ofzoietsquote:Op woensdag 13 september 2006 15:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, dan noem mij ook maar paranoïdeIk heb er al eerder eens over nagedacht, maar het werd nu weer actueel vanwege die naar mijn idee achterlijke uitspraak van Donner.
Ik vind eerlijk gezegd dat er een beetje veel toegegeven wordt op van alles en nog wat de laatste jaren![]()
Dat bedoel ik ja..quote:Op woensdag 13 september 2006 15:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoe bedoel je het tegenovergestelde?
Dat de autochtone bevolking in opstand komt?
Zo ja; dat zie ik ook wel gebeuren.
Hopelijk blijft dat ook zo, want als het aan sommigen ligt..quote:Op woensdag 13 september 2006 15:45 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Niemand komt aan jullie,
.
Of aan mij!
Hey ik weeg 105 kilo, jullie passen makkelijk achter mijn rug hoor, en Stroekies rugquote:Op woensdag 13 september 2006 15:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hopelijk blijft dat ook zo, want als het aan sommigen ligt..
gelukkig vinden wij jou hier wel leuk ende lievquote:Op woensdag 13 september 2006 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ikvind sommige mensen op school stom.
Ik heb zelf vooral het idee dat bevolkingsgroepen tegen elkaar opgezet worden. Er worden problemen aangepakt die er niet zijn met buitenproportionele maatregelen, mensen worden bang gemaakt voor elkaar. Dat zijn de dingen die ik zie die ik eng vind.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, dan noem mij ook maar paranoïdeIk heb er al eerder eens over nagedacht, maar het werd nu weer actueel vanwege die naar mijn idee achterlijke uitspraak van Donner.
Ik vind eerlijk gezegd dat er een beetje veel toegegeven wordt op van alles en nog wat de laatste jaren![]()
Owkeej, dan kruip ik gewoon achter jou als het er op aankomt.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:53 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hey ik weeg 105 kilo, jullie passeb makkelijk achter mijn rug hoor, en Stroekies rug.
Same.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet nog dat mijn vader dat soort dingen tegen mij zei toen ik nog een vrij jonge Nannie was.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb zelf vooral het idee dat bevolkingsgroepen tegen elkaar opgezet worden. Er worden problemen aangepakt die er niet zijn met buitenproportionele maatregelen, mensen worden bang gemaakt voor elkaar. Dat zijn de dingen die ik zie die ik eng vind.
Vooral als ze je belachelijk maken.quote:
Ja hoor sitethief en ik trekken gewoon een harnas aan en gaan er dan voor staanquote:Op woensdag 13 september 2006 15:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Owkeej, dan kruip ik gewoon achter jou als het er op aankomt.
Njah, misschien is het ook wel gewoon een fase en verandert het weer snel.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik weet nog dat mijn vader dat soort dingen tegen mij zei toen ik nog een vrij jonge Nannie was.
Toen deed ik het af met een lach en noemde het paranoïde.
Nu zeg ik dat soort dingen zelf ook....
* NanKing zingt 'en we gaan allemaaaaaaaaaaaal ten onder.
Ik vertrouw er helemaal opquote:Op woensdag 13 september 2006 15:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hoor sitethief en ik trekken gewoon een harnas aan en gaan er dan voor staan
Wat doen ze dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vooral als ze je belachelijk maken.
Waarom maken mensen je belachelijk?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jahaa, de mannen in harnasquote:Op woensdag 13 september 2006 15:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hoor sitethief en ik trekken gewoon een harnas aan en gaan er dan voor staan
Potver, het moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 13 september 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat wij als westerlingen in islamitische landen echt onze cultuur niet zover kunnen door drukken alsquote:Op woensdag 13 september 2006 15:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n onzin.
Veel van de Nederlanders die jaren geleden naar Canada en Australie zijn gegaan hebben juist heel erg hun Nederlandse cultuur daar behouden.
Ok, ik vertel het even.quote:
Jezus..........dit maakt me echt pissed...........als ik in de buurt was dan was er niet veel heel gebleven..........quote:Op woensdag 13 september 2006 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, ik vertel het even.
Ik heb muziek op school. En daar moesten we zo iets voorspelen op een instrument wat je bespeelt (in mijn geval klarinet, reeds 10 jaar). En ik speel vrijwel alleen klassiek. Ik speelde dus een concertino van Weber, met brakkige pianobegeleiding omdat de leraar het voor het eerst zag. Enfin, ik speel zo, probeer me niet af te laten leiden, maar ik kan niet anders dan ziien vanuit mijn ooghoeken dat een groepje "stoere" herrie-muziekmaakjongens mij compleet belachelijk amken, zitten te lachen, pijp-bewegingen maken, luid gapen en andere dingen.
Dat vind ik klote. Ookal weet ik dat je zoiets moet negeren, ik kan dat niet. Zoiets is nou precies waarom ik onzeker ben en blijf.
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, ik vertel het even.
Ik heb muziek op school. En daar moesten we zo iets voorspelen op een instrument wat je bespeelt (in mijn geval klarinet, reeds 10 jaar). En ik speel vrijwel alleen klassiek. Ik speelde dus een concertino van Weber, met brakkige pianobegeleiding omdat de leraar het voor het eerst zag. Enfin, ik speel zo, probeer me niet af te laten leiden, maar ik kan niet anders dan ziien vanuit mijn ooghoeken dat een groepje "stoere" herrie-muziekmaakjongens mij compleet belachelijk amken, zitten te lachen, pijp-bewegingen maken, luid gapen en andere dingen.
Dat vind ik klote. Ookal weet ik dat je zoiets moet negeren, ik kan dat niet. Zoiets is nou precies waarom ik onzeker ben en blijf.
Oh lekker van dat soort figuren.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, ik vertel het even.
*knuffeltquote:Op woensdag 13 september 2006 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, ik vertel het even.
Mijn ervaring is helaas toch echt anders. Zeggen waar het op staat en/of een grote bek geven werkte niet bepaald afschrikwekkend.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:09 schreef Chowi het volgende:
Niet uitschelden ofzo, maar ze duidelijk zeggen waar het op staat en hoe je erover denkt. Daar zullen ze van schrikken, en dan zul je al gelijk merken dat het minder wordt. Ik weet dat dat misschien moeilijk is, maar je moet ze echt een keer een grote bek geven in plaats van het negeren!.
Het waren er drie van de 17. Maar ik kan zelfs de mening van één persoon niet negeren. En de negatieve dingen wegen altijd zwaarder dan de positieve, lijkt het wel.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh lekker van dat soort figuren.Mjuh, ze zitten wel overal.. Valt de hoeveelheid nog een beetje mee, of bestaat je hele klas uit dat soort bimbo's?
Bedankt voor het advies, maar ik ben bang dat als ik een keer mijn poot stijf houdt, dat ze me gewoon uitlachen en er zich niks van aantrekken.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
*knuffelt
Ik heb dat ook gehad, eigenlijk nog steeds een beetje, maar het is wel minder geworden. Echt vanaf het begin dat ik op de middelbare school zat ben ik gepest door echt iedereen omdat ik over me heen liet lopen, ik had wel een klein groepje met vrienden maar die kwamen nooit voor me op omdat ze bang waren dat zij dan ook gepest zouden worden. In ieder geval, wat helpt is als je gewoon een keer laat zien dat er een grens is en dat ze te ver zijn gegaan. Niet uitschelden ofzo, maar ze duidelijk zeggen waar het op staat en hoe je erover denkt. Daar zullen ze van schrikken, en dan zul je al gelijk merken dat het minder wordt. Ik weet dat dat misschien moeilijk is, maar je moet ze echt een keer een grote bek geven in plaats van het negeren!.
Naja, het ligt ook een beetje aan de situatie. In mijn geval ben ik gewoon heel lang gepest zonder er iets van te zeggen, omdat ik dat gewoon niet kon. Als je dan ineens grenzen gaat stellen, schrikken ze daarvan en in mijn geval werd het toen minder. Later zullen ze het wel weer proberen, maar als je dat gewoon vol kunt houden, dan is dat echt beter, lijkt me.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn ervaring is helaas toch echt anders. Zeggen waar het op staat en/of een grote bek geven werkte niet bepaald afschrikwekkend.
Dat ging bij mij dus fout.........op een geven moment vlogen de stoelen en tafels door de klas omdat ik alles opkropte en dan opeens los liet...............vonden ze alleen maar leuk..............quote:Op woensdag 13 september 2006 16:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Naja, het ligt ook een beetje aan de situatie. In mijn geval ben ik gewoon heel lang gepest zonder er iets van te zeggen, omdat ik dat gewoon niet kon. Als je dan ineens grenzen gaat stellen, schrikken ze daarvan en in mijn geval werd het toen minder. Later zullen ze het wel weer proberen, maar als je dat gewoon vol kunt houden, dan is dat echt beter, lijkt me.
Het is misschien dan een gebrek aan zelfvertrouwen. Het rotte is alleen dat dat in stand wordt gehouden wanneer je steeds van die bimbo's tegenkomt.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het waren er drie van de 17. Maar ik kan zelfs de mening van één persoon niet negeren. En de negatieve dingen wegen altijd zwaarder dan de positieve, lijkt het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |