quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 14:46 schreef NanKing het volgende:
Het nadeel als de Sharia ingevoerd wordt, wij voor die tijd al zo ver doorgeshoten zijn met het opgeven van privacy dat het bijna onmogelijk zou zijn om in 't verzet te gaan.
Want alles is waarschijnlijk al over je bekend (ook geaardheid), dus je wordt extra in de gaten gehouden.
even zeer hypothetisch gesproken dan![]()
Waar val je dan van in slaap soapie?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:47 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat heb ik nou altijd al zo smerig gevonden.... Krijg spontaan rillingen met dit warme weer...
Maar, maar. Als de alcoholvoorraad opraakt, wat dán?!quote:Op woensdag 13 september 2006 14:37 schreef Sitethief het volgende:
Ja laten we ergens een Lesbeau hut(je) bouwen, waar niemand ons kan vinden,
.
That is als alle tommies mij aardig vinden.
Ik vind tommies wel aardig.
quote:Op woensdag 13 september 2006 14:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar, maar. Als de alcoholvoorraad opraakt, wat dán?!
Wikipedia is best handig.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:50 schreef Roosjedoosje het volgende:
gut, ik weet weer niet wat de sharia is
Er zal altijd verzet zijn tegen zulke dingen dus voordat zo'n wet wordt ingevoerd....quote:Op woensdag 13 september 2006 14:46 schreef NanKing het volgende:
Het nadeel als de Sharia ingevoerd wordt, wij voor die tijd al zo ver doorgeshoten zijn met het opgeven van privacy dat het bijna onmogelijk zou zijn om in 't verzet te gaan.
Want alles is waarschijnlijk al over je bekend (ook geaardheid), dus je wordt extra in de gaten gehouden.
even zeer hypothetisch gesproken dan![]()
Islamitische wetgeving volgens de Koran.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:50 schreef Roosjedoosje het volgende:
gut, ik weet weer niet wat de sharia is
Oeh, nog toffer, zelfgemaakte drank.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:51 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wacht, we zitten op de hei? Daar heb je bosbessen!.
Ik zal me in ieder geval met hand en tand verzetten.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:52 schreef soapie het volgende:
[..]
Er zal altijd verzet zijn tegen zulke dingen dus voordat zo'n wet wordt ingevoerd....
hoop ik
Ik heb niet zoveel last van slapeloosheid.... Alleen van zondag op maandag slaap ik wat rotter!!! ( Geen zin om te werken)quote:Op woensdag 13 september 2006 14:48 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Waar val je dan van in slaap soapie?
Zelfgemaakt smaakt het bestquote:Op woensdag 13 september 2006 14:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oeh, nog toffer, zelfgemaakte drank.
Dankquote:
Hey downunderquote:Op woensdag 13 september 2006 14:58 schreef Roosjedoosje het volgende:
[..]
Dank
En bij mij is het vaak vrij simpel, iemand onaardig tegen mij, ik onaardig tegen hem/haar/het/sharia![]()
Tis nog maar net 1:00 ? Ofniet?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:03 schreef Roosjedoosje het volgende:
goeigoei,
het is bedtijd
(ik heb net House gekeken en het was spannend!)
Het is niet dat ik gehecht ben aan nederland, dat ik het gevoel heb dat ik mijn land opgeef. Maar je laat jezelf wegpesten en daar doet roosjedoosje niet aan mee heurquote:Op woensdag 13 september 2006 15:07 schreef maedel het volgende:
Nou, precies, dat is mijn dilemma dus.
Als je emigreert, ben je er (misschien) vanaf, maar je geeft wel je land op.
Idioot idee toch?
Maar als je land niet meer je land is? Vechten of een nieuw land opbouwen?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:07 schreef maedel het volgende:
Idioot idee toch?
Ah ik zat in de verkeerde tijdzone te kijken, dacht oostenquote:
Een land is ook niet veel meer dan een stuk grond waar je toevallig ooit geboren bent..quote:Op woensdag 13 september 2006 15:07 schreef maedel het volgende:
Idioot idee toch?
-edit, ik had een pagina aan reacties over het hoofd gezien, dit ging dus over verzet tegen sharia-
Het is echt een raar idee dat het daar nu 23.00 is.quote:
Moet je je dan maar laten wegpesten....quote:Op woensdag 13 september 2006 15:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een land is ook niet veel meer dan een stuk grond waar je toevallig ooit geboren bent..
Ik wil hier iets heel zinnigs op antwoorden, en zwaar tegen je in gaan.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een land is ook niet veel meer dan een stuk grond waar je toevallig ooit geboren bent..
What about de cultuur, gewoontes en de vrienden?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hey die neem je natuurlijk meequote:Op woensdag 13 september 2006 15:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
What about de cultuur, gewoontes en de vrienden?.
Ja je post idd blauwquote:Op woensdag 13 september 2006 15:24 schreef Sitethief het volgende:
Tis hier veuls te blauw......................
Ik kan wel weer weggaan?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:24 schreef Sitethief het volgende:
Tis hier veuls te blauw......................
Naar een land waar ze hun eigen cultuur hebben en jij jouw cultuur opdringt?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hey die neem je natuurlijk mee
Hey in Canada is bijna geen eigen cultuur, Canda is meer smeltkroes dan de VS ooit worden kan.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Naar een land waar ze hun eigen cultuur hebben en jij jouw cultuur opdringt?
En die mensen om dezelfde reden weggaan uit hun land, waar jij je land voor uit gegaan bent.
En je denkt dat je in een ander land jou cultuur kan opdringen??? Dat lukt je alleen hier in Nederland...quote:Op woensdag 13 september 2006 15:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
En die mensen om dezelfde reden weggaan uit hun land, waar jij je land voor uit gegaan bent.
Nee hoor, veels te gezellig.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n onzin.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:27 schreef soapie het volgende:
[..]
En je denkt dat je in een ander land jou cultuur kan opdringen??? Dat lukt je alleen hier in Nederland...
Ik dring niemand iets op, ik breng een klein deel van mijn cultuur mee. geloof me, mijn oom is naar Canada geemigreerd. Je word(t) al snel deel van een communityquote:Op woensdag 13 september 2006 15:27 schreef soapie het volgende:
[..]
En je denkt dat je in een ander land jou cultuur kan opdringen??? Dat lukt je alleen hier in Nederland...
Ik weet het niet. Aan de ene kant zou ik dat niet zomaar laten gebeuren, aan de andere kant is het mij ook heel veel waard dat ik rustig kan leven zonder kans op willekeurige opsluiting, marteling etc.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:22 schreef soapie het volgende:
[..]
Moet je je dan maar laten wegpesten....
Vrienden zou mijn grootste bezwaar zijn. Qua cultuur en gewoontes vraag ik me vaak af of ik wel Nederlands ben.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
What about de cultuur, gewoontes en de vrienden?.
Ik ga iig niet weg denk ik.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:28 schreef Sitethief het volgende:
Maar wat dan? Hier blijven en van een flatgebouw gegooid worden?
Mjah, wat hebben we andere culturen eigenlijk te bieden? Ik vind Nederlanders vrij lomp en gehaast. Ik zou dat eigenlijk kunnen missen als kiespijn denk ik..quote:Op woensdag 13 september 2006 15:27 schreef NanKing het volgende:
Nederlanders zijn ook zo schattig he.
Iedereen moet zich hier maar aanpassen (assimileren), en overal ter wereld willen wij onze stempel drukken als we in een ander land zijn.
Ja, precies, ik zou me eigenlijk erg belazerd voelen...quote:Op woensdag 13 september 2006 15:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wanneer het zo ver is dat de bevolking in Nederland toe staat dat dat gebeurt, denk ik dat ik me nooit meer veilig zou voelen in Nederland eigenlijk.
Ik ook, maar je kunt niet blijven vechtenquote:Op woensdag 13 september 2006 15:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ga iig niet weg denk ik.
En niet op omdat ik zo patriotisch of nationalistisch ingesteld ben (verre van), maar omdat ik op zou willen komen voor mijn vrijheid.
Kaas en klompenquote:Op woensdag 13 september 2006 15:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, wat hebben we andere culturen eigenlijk te bieden? Ik vind Nederlanders vrij lomp en gehaast. Ik zou dat eigenlijk kunnen missen als kiespijn denk ik..
Over welk deel van Nederland hebben we het eigenlijk? Friesland is heel anders dan de randstad bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Kaas en klompen.
Mjah de Nederlandse cultuur wat is dat eigenlijk?
Hebben we wel een eigen cultuur? NL is altijd al een land van vele nationaliteiten geweest, dat is niet iets van de laatste 50 jaar.
Hier is mijn huis, mijn familie en mijn vrienden.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ook, maar je kunt niet blijven vechten
Ik heb dezelfde instelling als Maximus uit Gladiator, vechten voor je land is oké, maar op een gegeven moment wil je ook terug naar huis, terug naar je vrienden en familie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |