Oh, als je ogen steeds dicht vallen, laat dan maar zitten.. Dat heb ik ook al zo ongeveer.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed plan. Het is bijna half drie hier, mijn ogen vallen steeds dicht maar er zitten allemaal stukjes Arthur in mijn hoofd die er liever uitwillen.
Ik heb net een fragmentje geschreven voor het allerlaatste verhaal. Hoe krom is dat
Warme melk met whisky kun je ook nog proberen.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:34 schreef Sitethief het volgende:
Warme melk met honing
Definitly
Of port![]()
En bij mij helpt whisky ook heel goed
Komop zeg, ze is geen J.K Rowling die allemaal mensen om zeep helptquote:Op woensdag 13 september 2006 08:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Arthur en laatste verhaal in 1 zin, is niet leuk.
Het gaat er gewoon om dat ik er geen laatste verhala van wil, nog niet iig, Arthur moet gewoon doorgaan.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Komop zeg, ze is geen J.K Rowling die allemaal mensen om zeep helpt![]()
Ik weet zeker dat het net zo mooi wordt als de rest van het verhaal
Wees niet bang, ik heb stof voor een stuk of 20 verhalen. Het duurt nog wel even.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Arthur en laatste verhaal in 1 zin, is niet leuk.
Geruststelling.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik heb stof voor een stuk of 20 verhalen. Het duurt nog wel even.
Ik heb wel erge zin om de verhalen van de laatste fase te gaan schrijven, maar omdat daar zoveel terugblikken in komen, kan dat haast niet.
Moet dus hard doorwerken
Ik wou dat ik geen slaap nodig had, het is echt perfect nu, doodstil en donker
Hm, doodstil. Dat betekent dat Brad gestopt is met snurken. Ik ga het nog een keer proberen, trusten iedereen
en het rustgevende testbeeld dan met het informatieve geluid van Radio 1 op de achtergrond dan ?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Televisies horen gewoon met knoeterhard geweld het raam uitgesodemieterd worden.
*hips*![]()
Tuuwk wel. Ik kan in ieder geval overal verdwalen.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:26 schreef Sitethief het volgende:
Zou Stroekie verdwaald zijn in Eindhoven?
Nee die kan volgens mij helemaal niet verdwalen
Nou hij is ondertussen toch de building geëntered hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 09:26 schreef Sitethief het volgende:
Zou Stroekie verdwaald zijn in Eindhoven?
Nee die kan volgens mij helemaal niet verdwalen
Zo'n uitdaging is dat niet hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 09:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tuuwk wel. Ik kan in ieder geval overal verdwalen.Ik weet niet hoe goed Stroekie is in verdwalen, maar onmogelijk is het niet.
Enteren, dat doet me denken aan een bepaalde sketch van Mont Python, geweldige sketchquote:Op woensdag 13 september 2006 09:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou hij is ondertussen toch de building geëntered hoor
en verdwalen in Eindhoven is echt wel mogelijk
dat is mij namelijk al eens overkomen![]()
Voor degenen met richtingsgevoel wel.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo'n uitdaging is dat niet hoor![]()
Een verkeerde bus pakken, op een onbekende plek uitstappen, en dan op je richtingsgevoel afgaan is geeft niet altijd het beoogde succes hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 09:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor degenen met richtingsgevoel wel.
Ik kan het me helemaal voorstellen met jouw, sorryquote:Op woensdag 13 september 2006 10:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Een verkeerde bus pakken, op een onbekende plek uitstappen, en dan op je richtingsgevoel afgaan is geeft niet altijd het beoogde succes hoor![]()
Ik weet er alles van.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Een verkeerde bus pakken, op een onbekende plek uitstappen, en dan op je richtingsgevoel afgaan is geeft niet altijd het beoogde succes hoor![]()
geeft niks en je hebt gelijkquote:Op woensdag 13 september 2006 10:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik kan het me helemaal voorstellen met jouw, sorry![]()
![]()
![]()
We moeten echt eens een datum voor een mini-meet prikkenquote:Op woensdag 13 september 2006 10:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geeft niks en je hebt gelijk
ik zal je bij gelegenheid nog wel eens een aantal Stroek blunders in combinatie met reizen vertellen
Plus dat Stroekie het moet kunnen vindenquote:Op woensdag 13 september 2006 10:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
We moeten echt eens een datum voor een mini-meet prikken![]()
![]()
Kweenie hoe jij behuist bent![]()
Bij mij thuis is niet echt een optie.........Tenzij mijn ouders er niet zijn (bekrompen enzo)![]()
Daarom stel ik Oss voorquote:Op woensdag 13 september 2006 10:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Plus dat Stroekie het moet kunnen vinden
Dan zou mijn stekkie een betere optie zijn, dan hoef ik dat niet te zoekenquote:Op woensdag 13 september 2006 10:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Plus dat Stroekie het moet kunnen vinden
Mjah, thuis komen lukt mij dan ook weer altijd.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan zou mijn stekkie een betere optie zijn, dan hoef ik dat niet te zoeken![]()
Heel goedquote:Op woensdag 13 september 2006 11:11 schreef liefie_ het volgende:
ga ik speciaal naar die poep bibliotheek om die poep huisbaas terug te kunnen mailen heeft ie gewoon nooit meer terug gemailt
naja dan de overige 6 minuten van mn crediet maar fokken
hoe is het hier?
valt best wel mee hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 11:47 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben een beetje te overduidleijk aanwezig in dit topic![]()
sorry
Hoiquote:Op woensdag 13 september 2006 13:28 schreef soapie het volgende:
Hoi hoi, ik kom ook weer eens zwaaien hier, nog een paar daagjes vakantie dan zit het er al weer op. Helaas!!!! Dan kom ik hier weer vaker posten....
quote:
En zeker ook depri van mensen die depri zijn?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:02 schreef Sitethief het volgende:
[..]
*meedanst*
![]()
Kan er niks aan doenIk word(t) vrolijk van mensen die vrolijk zijn
Beetjequote:Op woensdag 13 september 2006 14:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
En zeker ook depri van mensen die depri zijn?
Wat het ook is ik doe meequote:Op woensdag 13 september 2006 14:03 schreef maedel het volgende:
Hooooooooooooooooooooooooooooooi
Zullen we een "wat zou jij doen" doen?
Naar Belgie emigreren.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:10 schreef maedel het volgende:
Ok, er even van uit gaande dat je als "homosexueel/lesbeau" reageert dus he...
Wat zou jij doen als de Sharia in Nederland ingevoerd werd?
Hmm naar Canada emigreren, enigste andere land dat nog redelijk vrij isquote:Op woensdag 13 september 2006 14:10 schreef maedel het volgende:
Ok, er even van uit gaande dat je als "homosexueel/lesbeau" reageert dus he...
Wat zou jij doen als de Sharia in Nederland ingevoerd werd?
Als het zover komt is er inderdaad al meer mis. Sowieso snel emigreren, wie weet kan dat dan niet eens meer daarna.. Wanneer het in NL wordt ingevoerd is dat waarschijnlijk in de hele EU zo. Aan de andere kant blijven er genoeg landen over.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:34 schreef maedel het volgende:
Mijn eerste reactie is ook "emigreren" hoor
En dan het liefst naar een land waar je je nog kunt verbergen in een hutje op de hei.
Als de sharia in NL ingevoerd wordt, zal NL niet het enige land zijn denk ik namelijk.
Vermoedelijk emigreer ik trouwens al vóór dat ingevoerd wordt.
-je moet er toch niet aan denken zeg-
Hey das ook een goeiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |