quote:
Net gedaan, zat er helemaal klaar voor.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:08 schreef Addi het volgende:
Ik denk dat ik maar eens 15 uur ga slapen
Niet eerlijk dat zij wel de streams kunnen kijken!quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:09 schreef Veulen het volgende:
Talpa zegt:
23:53Sex, drugs and rock 'n roll
Blijf je echt wakker van koffie?, vraagt Janine zich af. “Ik drink het namelijk nooit.” Ja, van de caffeïne blijf je wakker”, weet Rik. Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar er zou eigenlijk een drugs Big Brother moeten zijn”, giechelt Janine. “Nou als je een pilletje neemt, val je ook in een diepe slaap, dan kun je beter een lijn coke nemen”, reageert Rik. “Inderdaad dan stuiter je wel een paar dagen door”, lacht Janine.
ik doe het op z'n egberts en neem d'r nog maar 1....de laatstequote:Op dinsdag 12 september 2006 00:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net gedaan, zat er helemaal klaar voor.![]()
zwart beeld...meer hebben we nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:25 schreef buyukAbi het volgende:
heb ik nog wat gemist?
Zij kijken live opzich is dat nog beter. Dat zou ik ook wel willen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:10 schreef Zhenar het volgende:
Niet eerlijk dat zij wel de streams kunnen kijken!![]()
![]()
Stel ze hebben die URL's veranderd om rustig op te kunnen starten, en de streams doen het inmiddels weer...quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zwart beeld...meer hebben we niet
wordt het toch nog leukquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zwart beeld...meer hebben we niet
...nou ik zit ook steeds op talpa site te kijken....die zou het als eerst moeten gaan doen denk ikquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:29 schreef dl3b het volgende:
[..]
Stel ze hebben die URL's veranderd om rustig op te kunnen starten, en de streams doen het inmiddels weer...
Zitten wij mekaar hier warm te houden de hele nacht.
...jaha, want ik ben er... (hahahah)quote:
Lijkt me welquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...nou ik zit ook steeds op talpa site te kijken....die zou het als eerst moeten gaan doen denk ik
...dan ga ik maar me bed opzoeken...quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:35 schreef essie05 het volgende:
We kunnen met een gerust hart naar bed....
Storing zeker tot ochtendMomenteel zijn de streams van Big Brother niet beschikbaar. Het gaat om een serieus probleem met de verbinding. Naar verwachting gaat het in ieder geval zeker tot dinsdagochtend 8.00 uur niet meer lukken de Big Brother streams aan de praat te krijgen. We houden je op de hoogte. Onze excuses voor de overlast.
Het laatste nieuws vind je Dagboeken en met Nieuws.
Bron:Talpa
Geloof niet alles wat ze schrijven, het probleem ligt bij Garnier en die beginnen morgen om 8:00 weer met werken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:35 schreef essie05 het volgende:
We kunnen met een gerust hart naar bed....
Storing zeker tot ochtendMomenteel zijn de streams van Big Brother niet beschikbaar. Het gaat om een serieus probleem met de verbinding. Naar verwachting gaat het in ieder geval zeker tot dinsdagochtend 8.00 uur niet meer lukken de Big Brother streams aan de praat te krijgen. We houden je op de hoogte. Onze excuses voor de overlast.
Het laatste nieuws vind je Dagboeken en met Nieuws.
Bron:Talpa
Zou kunnen natuurlijk maar ik ga daar niet op zitten wachten.Trusten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geloof niet alles wat ze schrijven, het probleem ligt bij Garnier en die beginnen morgen om 8:00 weer met werken.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:44 schreef Tissik het volgende:
Toch hilarisch, de bewoners moeten nog ff wakker blijven, en wij kunnen met een gerust hart gaan slapen![]()
Ik heb een nieuw streamversl. topic geopend, kunnen we het toch een beetje bijhouden met de gepikte teksten en een fotootje hier en daarquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:32 schreef puntoortje het volgende:
00:18"Stinken mijn voeten?"
”Van seks krijg je energie”, zegt Hilde. “Ooooh, dan gaan we zo toch lekker met z’n allen”, roept Rik enthousiast. “Stinken mijn voeten, Rik?”, vraagt ze.”Nou, niet alleen je voeten”, lacht Rik. Tijn krijgt het gevoel van een pyjamafeestje en komt dansend en zingend de Zitkamer binnen.
pikke van talpa
Wat heb jij toch met Garnierquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geloof niet alles wat ze schrijven, het probleem ligt bij Garnier en die beginnen morgen om 8:00 weer met werken.
Alleen ligt het probleem niet bij KPN (wel makkelijk om het op af te schuiven)quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:21 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met Garnier![]()
Er ligt een KPN-lijn down en daar wordt aan gewerkt.
De streams van XS4ALL, Versatel en Planet (alle 3 KPN) zijn ook down en die hebben (correct me if I'm wrong) geen kont met garnier te maken.
Het zijn dus gewoon de storingsmonteurs van KPN die een schop onder de kont nodig hebben om het probleem zo snel mogelijk op te lossen![]()
Bij wie dan wel? Jij schuift het op een internetdienst (Garnier) af. Die maken gebruik van een KPN lijn, net zoals XS4ALL, Versatel en Planet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alleen ligt het probleem niet bij KPN (wel makkelijk om het op af te schuiven)
KPN heeft een nachtploeg voor dit soort problemen !![]()
Over de lijn van?quote:En de streams voor XS4ALL, Versatel en Planet worden geleverd door garnier !
Vastlopers door te weinig servercapaciteit is geen storing !quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
Bij wie dan wel? Jij schuift het op een internetdienst (Garnier) af. Die maken gebruik van een KPN lijn, net zoals XS4ALL, Versatel en Planet.
Wie is dan de verantwoordelijke?
Nogmaals... Het gaat om een storing. Een storing betekent een onvoorzien of onverwacht probleem, waarbij eerst de oorzaak moet worden achterhaald, alvorens tot een oplossing te kunnen komen.
Dat is de definitie van een storing (kan lang of kort duren).
Maar nu ga ik slapen![]()
Welterusten allemaal en hopelijk kunnen we morgen weer genieten van supersnelle live-streams![]()
Met alle respect, maar dit voorval van vanavond heeft niets met capaciteit te maken. Echt niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vastlopers door te weinig servercapaciteit is geen storing !
Sinds gisteravond al nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:34 schreef Bluezz het volgende:
Op uitzending gemist zijn ook een aantal uitzendingen niet te bekijken wegens storing.
Begin je al te trillen ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:55 schreef NorthernStar het volgende:
Mijn verslaving! Wat doe je?!!
Ik voel me als een Hilde zonder sigarettenquote:
Yep en de drank doet ze 15 uur achter elkaar slapenquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:10 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik voel me als een Hilde zonder sigaretten
Zul je zien dat ze net vannacht met zijn allen wakker gebleven zijn.
Maar maar maar we zien niksquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:13 schreef Morwen het volgende:
Yep en de drank doet ze 15 uur achter elkaar slapenDat wordt iets van 45 uur wakker blijven. Ben er helemaal klaar voor
![]()
Morgenvroeg weer heb ik via via, dus afwachten maar. Zit al niet meer te F5'enquote:
In principe.quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:36 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn streams staan in principe aan, dus als de connectie vanavond hersteld wordt, krijg ik morgenochtend mijn BB-Haan Experience
quote:Storing zeker tot ochtend
Momenteel zijn de streams van Big Brother niet beschikbaar. Het gaat om een serieus probleem met de verbinding. Naar verwachting gaat het in ieder geval zeker tot dinsdagochtend 8.00 uur niet meer lukken de Big Brother streams aan de praat te krijgen. We houden je op de hoogte. Onze excuses voor de overlast.
Ik snap dat je dat hoopt, maar bij BB Belgie dit voorjaar hadden ze drie major storingen en daar moest toch echt de zaak gereload worden voor er weer beeld kwam.quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:45 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, als in: als de verbinding hersteld wordt springen ze automatisch aan.
[..]
Mijn streams staan in principe aan?quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:36 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn streams staan in principe aan, dus als de connectie vanavond hersteld wordt, krijg ik morgenochtend mijn BB-Haan Experience
Nee, da's de Opera sidebar functie.quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn streams staan in principe aan?
Is dat niet hetzelfde als een beetje zwanger ?![]()
ok, kijkt ie dan om de zoveel tijd of de stream aanwezig is?quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, da's de Opera sidebar functie.![]()
Jup, kunt instellen dat ie om de x minuten refresht als er geen stream is.quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok, kijkt ie dan om de zoveel tijd of de stream aanwezig is?
Goed id, kan ik wel inbouwen in mijn pagina !quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jup, kunt instellen dat ie om de x minuten refresht als er geen stream is.
Haha ja, als je een webbased player heb geladen, dat kan in Firefox ook met de reload every extension.quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jup, kunt instellen dat ie om de x minuten refresht als er geen stream is.
Is het niet duidelijker om in dat tekstveld te zetten dat de streams automatisch weer gaan lopen ipv laat ik de streams weer lopen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:49 schreef HiDiHo het volgende:
Stream offline functie zou nu moeten werken op http://bb.roy.servehttp.com !
Checkt om de 10 min
Ja, nu wel, maar ik ben nog ff aan het testen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:56 schreef dl3b het volgende:
[..]
Is het niet duidelijker om in dat tekstveld te zetten dat de streams automatisch weer gaan lopen ipv laat ik de streams weer lopen?
Ok suc6, ben nog wel even hier.quote:Op dinsdag 12 september 2006 04:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, nu wel, maar ik ben nog ff aan het testen.![]()
Mooi werk hoor, ik kan het niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 04:31 schreef HiDiHo het volgende:
ik denk dat de grote test pas over een paar uur komt, maar hij zou het moeten doen
zo, tijd voor koffie nu..
Geeft niks, Talpa kan het ook niet. Ieder zijn vak he?quote:Op dinsdag 12 september 2006 04:33 schreef dl3b het volgende:
[..]
Mooi werk hoor, ik kan het niet.
Maar heb me er nooit in verdiept trouwens, doe andere dingen.
Dat zou kunnen, ik heb daar geen overzicht over.quote:Op dinsdag 12 september 2006 04:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geeft niks, Talpa kan het ook niet
Wat bedoel je daarmee?quote:Op dinsdag 12 september 2006 04:42 schreef dl3b het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik heb daar geen overzicht over.
Wat ik wel zie, is dat zodra iets commercieel wordt het geen geld meer mag kosten.
En daar gaat heel veel van naar de verdommenis.
Nou b.v dat vakmensen te duur zijn om in vaste dienst genomen te worden, en dus met een wurgcontrackt van elders komen en zo geen binding meer hebben met het bedrijf, alleen van dat waar ze vandaan komen.quote:
Daar heb je idd helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 12 september 2006 04:52 schreef dl3b het volgende:
[..]
Nou b.v dat vakmensen te duur zijn om in vaste dienst genomen te worden, en dus met een wurgcontrackt van elders komen en zo geen binding meer hebben met het bedrijf, alleen van dat waar ze vandaan komen.
Dat lijkt normaal tegenwoordig, maar in fnuikend voor het product wat geleverd wordt.
Die lezen hier niet, jammer genoeg voor jou.quote:Op dinsdag 12 september 2006 04:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar heb je idd helemaal gelijk in.![]()
Ik zoek overegens nog een (vaste)wergever.![]()
Om mijn vorige verhaal even te aan te vullen richting BB.quote:Op dinsdag 12 september 2006 04:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar heb je idd helemaal gelijk in.![]()
Ik zoek overegens nog een (vaste)wergever.![]()
Doe mijn best, valt niet mee.quote:Op dinsdag 12 september 2006 05:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die lezen hier niet, jammer genoeg voor jou.
FF zoeken en blijven zoeken is het advies![]()
Als het dat maar is.quote:Op dinsdag 12 september 2006 05:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe mijn best, valt niet mee.
Ik heb echt het gevoel dat we nu zitten te wachten totdat iemand om 8:00 de reset indrukt.
Welnee, als het KPN was, was het nu al gefixt door de nachtploeg.quote:Op dinsdag 12 september 2006 05:41 schreef dl3b het volgende:
[..]
Als het dat maar is.
Heeft iemand toevallig gezocht op storingen KPN, of zou dit een dikke glasvezel lijn zijn die B2B gebruikt wordt en eruit ligt.
Ok, maar als het bij garnier ligt vind ik het niet gekquote:Op dinsdag 12 september 2006 05:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Welnee, als het KPN was, was het nu al gefixt door de nachtploeg.
Maar ik zal ff zoeken.
Kan nergens een storing op dit moment vinden.
Tja, normaal gesproken heb je een telefoon nummer dat je kunt bellen of via een andere verbinding, voor een automatische reset van je server. En dan zou ie het moeten doen als ie iig nog goed werkt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 05:56 schreef dl3b het volgende:
[..]
Ok, maar als het bij garnier ligt vind ik het niet gek
dat niemand daar dan bereid is om te resetten.
In belgie lag de handel er het hele weekend uit, en dat drie keer, ik dacht toen dat gebeurt hiet niet.
Kan natuurlijk best dat er hardware defect is.quote:
Bedankt, jij wacht niet meer?quote:Op dinsdag 12 september 2006 06:12 schreef dl3b het volgende:
De eigenaar van Talpa heeft voldoende middelen om alles te regelen zoals die het hebben wil.
De wil, daar gaat het om.
En bovendien is Talpa geen productiemij in dit verhaal, maar afnemer.
Maar je zit vast te wachten op het "moment supreme".
Succes ermee en ik zie het straks wel, of niet natuurlijk.
Nee, ik ben weg.quote:Op dinsdag 12 september 2006 06:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bedankt, jij wacht niet meer?
Weltruste dan.
was nix meer te doen...tapla stopt er na 24uus ook mee...nou ja bijna bedtijd he ..quote:Op dinsdag 12 september 2006 06:41 schreef elcastel het volgende:
Is streamverslag zelf er nou ook mee gekapt ? Nu mis ik niet alleen de streams, maar zelfs het nieuwe streamtopic.
je was me voorquote:
hoezo?quote:Op dinsdag 12 september 2006 07:37 schreef pullup het volgende:
BBroy, is dat jouw site Hidiho ?
heb je op F11 gedrukt?quote:Op dinsdag 12 september 2006 07:39 schreef pullup het volgende:
Het is de site via welke ik mijn streams kijk omdat de streams wat groter zijn weergegeven dan op de andere sites![]()
Nu welquote:
Ik ben ook benieuwd hoe ze zich donderdag voelen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 07:49 schreef pullup het volgende:
Ze zijn gewoonlijk al vrij duf ,maar met deze antislaap opdracht gaat dat natuurlijk alleen maar erger worden. Ze zien er nu al half gebroken uit.
Dat valt inderdaad op. Hij is erg aanwezigquote:Op dinsdag 12 september 2006 07:56 schreef intoyou het volgende:
Etienne ziet er wel fris en fruitig uit hoor!
heeft tie van z'n paquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad op. Hij is erg aanwezig![]()
Straks is ie net zo afwezig als z'n Pa !quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:03 schreef intoyou het volgende:
[..]
heeft tie van z'n pa
nou ben ik weg, tot straks doeeg
Hoe eerder hoe beterquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Straks is ie net zo afwezig als z'n Pa !![]()
You can say that againquote:
Het maakt vrij weinig uit of die dingen het wel of niet doen zo te lezenquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:16 schreef arneaux het volgende:
Er worden dus topics volgeluld zonder streams.
Maarem, is dit dan niet allemaal SC?quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Het maakt vrij weinig uit of die dingen het wel of niet doen zo te lezen
Wat? Ze doen het toch !quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maarem, is dit dan niet allemaal SC?
Eigenlijk wel.. maar ja.. doe je niets aanquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maarem, is dit dan niet allemaal SC?
Lijkt me ook lachen als er iemand in slaapt sukkelt en de rest het niet door heeft.quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:25 schreef Tamaartje het volgende:
Ze zijn nu al een beetje geirriteerdhehe
Kan nog leuk worden komende dagen
haha jaquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt me ook lachen als er iemand in slaapt sukkelt en de rest het niet door heeft.
Dat wij dan die teller ineens zien lopen![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt me ook lachen als er iemand in slaapt sukkelt en de rest het niet door heeft.
Dat wij dan die teller ineens zien lopen![]()
En dan de ruzies erna![]()
Hij jokt wel meerquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:29 schreef Tamaartje het volgende:
Hadden Rik Semih Tijn en Etienne nu vanochtend ruzie?
Etienne zingt "sletje,sletje, je bent een sletje..."
Hij zegt dat het van Brace is..
(ik ken het niet)
Nee joh gekquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:36 schreef arneaux het volgende:
Ze hebben al 11 uur geslapen in totaal?
Nee dat ding telt waarschijnlijk terugquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:36 schreef arneaux het volgende:
Ze hebben al 11 uur geslapen in totaal?
Rik heeft 1 uurtje geslapen.. van de rest weet ik het nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:38 schreef arneaux het volgende:
Ik denk al, zou lekker bijdehand zijn dan. Wie hebben de nacht doorgetrokken?
Ja dat zal wel.. maar daat komt maar 1 keer het woord sletje in voorquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:38 schreef HiDiHo het volgende:
volgens mij bedoelt ie deze
http://krijnhoetmer.nl/lyrics/ali-b/ik-ben-je-zat
Het is het enige woord dat hij begreep blijkbaarquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:41 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja dat zal wel.. maar daat komt maar 1 keer het woord sletje in voor
Haha, ach je kent 'm volgens hem is iedere vrouw een sletjequote:Op dinsdag 12 september 2006 08:41 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja dat zal wel.. maar daat komt maar 1 keer het woord sletje in voor
Hoi Bommiequote:Op dinsdag 12 september 2006 09:20 schreef versabommie het volgende:
Hoi Fans,
IK ben terug van 2 weken italiaanse zon, eten en vrouwen en doe de streams aan en wat zien ik?
Kerels die onder de douche staan te douchen met een boxershort ?!? whahaha is er bekend gemaakt dat er meer dan 1 homo in het huis is nu ofzo ?
een nachtje???? wat dacht je van 3 nachtjesquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:50 schreef Addi het volgende:
Eigenlijk zijn het wel watjes,wat is dat nu voor moeite,een nachtje opblijven.
Ja, maar het is nu pas 1 nachtje en ze hebben er al moeite mee en ze hebben zelfs al geslapen!quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:55 schreef natronic het volgende:
[..]
een nachtje???? wat dacht je van 3 nachtjes
Niks 3 nachtjes,als ze er één waren opgebleven dan hadden ze tijd genoeg om de andere 2 normaal te slapen,no problem toch?quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:55 schreef natronic het volgende:
[..]
een nachtje???? wat dacht je van 3 nachtjes
Denk nou niet gelijk dat Hilde constant in beweging is, dit beeld is een uitzondering.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:07 schreef MadMaster het volgende:
Dank, ik ben gerustgesteld...
Kan hier niet streamen op het werk, dus ben volledig aan jullie overgeleverd...
Ik denk helemaal niks, zeker niet in het geval van Hilde.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:09 schreef Verida het volgende:
Denk nou niet gelijk dat Hilde constant in beweging is, dit beeld is een uitzondering.![]()
Kan ook, ik hoef Hilde daar toch niet te zien.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:37 schreef Snoet123 het volgende:
Laten we het maar op douchen houden![]()
Des te moeilijker wordt de weekopdracht..quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:47 schreef Snoet123 het volgende:
De gesprekstof in het huis begint nu Echt Op te raken geloof ik....![]()
Ze missen Marcel zoooo ergquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:58 schreef Addi het volgende:
Hilde en Milica lijken wel een beetje in de rouw...;)
ja...behalve als ze haar wijntje heeftquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:04 schreef Addi het volgende:
Als ik Hilde goed begrijp heeft ze nu moeite om haar tijd met de rest door te brengen?
Ik geloof niks meer van die gozer!quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:07 schreef Sonique het volgende:
e10 gebruikt geen drugs?
Als dat echt zo is verdient hij een pluspuntje..
Maar zoals bijna alles zal het ook wel gelogen zijn...
Huishoudelijke mededeling:quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:09 schreef Sonique het volgende:
En dat is het probleem bij hem
Hij zal op zich wel een goeie gozer zijn, maar hij verpest het zelf steeds door het liegen en bedriegen...
Heeft hij trouwens niet van een vreemde, als je de live uitzending gezien hebt....
Ik ook, goed fout !quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:12 schreef Addi het volgende:
Als E10 een goeie gozer is dan vraag ik me af hoe een foute gozer is,ik vind hem ontzettend fout!
Hij is absoluut fout...quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:12 schreef Addi het volgende:
Als E10 een goeie gozer is dan vraag ik me af hoe een foute gozer is,ik vind hem ontzettend fout!
Ik dacht dat alleen E10 niet geslapen hadquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:18 schreef Sonique het volgende:
eigenlijk best wel lekker zo'n fruitschaal!
Lekker fris als je zo moe bent!
Semih is goed bezig, de rest loopt eigenlijk alleen maar een beejte zielig te doen dat ze zo weinig geslapen hebben, terwijl semih helemaal niet geslapen heeft.
wiesda?quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:11 schreef demins het volgende:
De hoer van Babylon biedt aan een papiertje op te ruimen.
Maar dat loog hijquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen E10 niet geslapen had
Ik denk dat ie Hilde bedoeltquote:
Driewerf hulde, voor deze prachtige nickname, voor die totaal onverstaanbare zieke luie bonbonsvretende oprahkijkende zeekoe die nu het BB huis bevlekt met haar slakkensporen. Er zouden 40 grofgeschapen negers uit de woekiewoekiestam deze vlek op mijn streams anaal moeten uitwonen en dan nog is de kans dat ze wat meer beweegt kleiner dan dat bush Bin laden gaat vinden!quote:
Janine is gewoon van nature een kwitter...een loser die zich met haar grote mond probeert overeind te houden!quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:26 schreef mamapan het volgende:
Janine en Rik praten al over opgeven![]()
Bommie is terugquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Driewerf hulde, voor deze prachtige nickname, voor die totaal onverstaanbare zieke luie bonbonsvretende oprahkijkende zeekoe die nu het BB huis bevlekt met haar slakkensporen. Er zouden 40 grofgeschapen negers uit de woekiewoekiestam deze vlek op mijn streams anaal moeten uitwonen en dan nog is de kans dat ze wat meer beweegt kleiner dan dat bush Bin laden gaat vinden!
Het gaat trouwens gewoon verder waar ik 2 weken gebleven was....tis net een slechte soap in dat huis hehehe
en de uren erna dan? dan kunnen ze toch niet met z'n allen slapen. Ik snap hem niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:28 schreef versabommie het volgende:
nog 22 uur en da kunnen ze 10 uur gaan slapen zegde tijn tuilespiegel...
10 uur!!! niet normaal...zo lang ...!
Laat maar, was de klokquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:28 schreef Sonique het volgende:
wat stond er op de plasma, ik zag um net niet?
ik vind die (zaad)vragende ogen wel goed staan bij haarquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:31 schreef intoyou het volgende:
Ik vind zwart leuk bij Milica staan
[afbeelding]
Poe, poe! Wat geweldig van je.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:31 schreef versabommie het volgende:
sjongejonge, ben net 48 uur wakker geweest ivm rijden van italie naar nederland incluis sleurhut en zeikende kinderen....6 uurtjes slapen verder zit ik die jankers op de stream te volgen en ik zou me bijna gaan schamen voor die slechte immitatie ikea-zitzakken!
Niet echt...quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:33 schreef pfaf het volgende:
Ze zijn niet echt veel gewend he?
hoho...geen 48 uur achter mekaar rijden hequote:Op dinsdag 12 september 2006 11:34 schreef demins het volgende:
[..]
Poe, poe! Wat geweldig van je.
Geweldig stom!
ja idd beetje raar, hoe taboe roken tegenwoordig ook gemaakt wor...het prikkelen van de hersenen doet het wel !quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:36 schreef Sonique het volgende:
Waarom rookt er niamand?
Toen ik nog rookte was dat bezigheidstherapie nummer één opm wakker te blijven in het leger...
Verkeerd gegeten (bedorven vis dacht ik)quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:39 schreef demins het volgende:
Waar zijn ze allemaal zo misselijk van, eigenlijk?
Dit is dan de eerste keer dat ik denk: 'goede zet Bummie!'quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Verkeerd gegeten (bedorven vis dacht ik)
Lekker veranwoordelijk ben jij dan.... je denkt nu vast dat je stoer bent maar eigenlijk ben je gewoon niet goed bij je hoofdquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:31 schreef versabommie het volgende:
sjongejonge, ben net 48 uur wakker geweest ivm rijden van italie naar nederland incluis sleurhut en zeikende kinderen....6 uurtjes slapen verder zit ik die jankers op de stream te volgen en ik zou me bijna gaan schamen voor die slechte immitatie ikea-zitzakken!
Denk je een beetje aan je bloeddrukquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:44 schreef demins het volgende:
Er was iets met die koffie!!! Hij was zooo sterk!![]()
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:45 schreef natronic het volgende:
[..]
Lekker veranwoordelijk ben jij dan.... je denkt nu vast dat je stoer bent maar eigenlijk ben je gewoon niet goed bij je hoofd
Beter was het om 2 x 7 uur te nemen en de laatste nacht door te halen denk ikquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:46 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben dus niet eens 5 uur geslapen afgelopen nacht? Ik zie de klok nog boven de 11 uur staan en Milica zei net dat ze maar 3 uur geslapen heeft. Probeer ze te sparen voor de laatste nacht ofzo? Niet zo'n geweldig idee denk ik. Maar we zullen zien.
Ze mogen wel gapen, hoor!quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:49 schreef scanman01 het volgende:
Rik zat al die drie weken al ongeveer 100x per dag te gepen (als het niet meer was), dus die gaat het heel erg zwaar krijgen.
Dat zou inderdaad een optie zijn. Probleem is dat er wel iemand wakker moet blijven tijdens die 7 uur slapen, anders loop je het risico veel te lang te blijven liggen. Iemand moet ze wakker maken na die 7 uur. Dus dan wortd het een stuk lastiger.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter was het om 2 x 7 uur te nemen en de laatste nacht door te halen denk ik
Nou! Dat wil je niet missen!quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:50 schreef natronic het volgende:
wie in slaap valt krijgt een beurt van Rik... nou reken maar dat je dan wakkker blijft
LOL... meen je nietquote:
hoezo? rij toch niet 48 uur achter mekaar? of staat dat er ? Ik kan het niet opbrengen om te slapen met zo'n belangrijke lading in de auto, ongeacht wie er rijdt!quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:45 schreef natronic het volgende:
[..]
Lekker veranwoordelijk ben jij dan.... je denkt nu vast dat je stoer bent maar eigenlijk ben je gewoon niet goed bij je hoofd
Die zou de eerste nacht wakker kunnen blijven en de tweede nacht mee slapen met de rest, waarbij er dan weer iemand anders wakker zou moeten blijven.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een optie zijn. Probleem is dat er wel iemand wakker moet blijven tijdens die 7 uur slapen, anders loop je het risico veel te lang te blijven liggen. Iemand moet ze wakker maken na die 7 uur. Dus dan wortd het een stuk lastiger.
denk niet dat het handig is om het bij 1 persoon neer te leggen, de kans dat die in slaap pleurt is groter dan wanneer er twee wakker blijven. en op die manier is het nog een beetje evenredig over de groep te verdelenquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Die zou de eerste nacht wakker kunnen blijven en de tweede nacht mee slapen met de rest, waarbij er dan weer iemand anders wakker zou moeten blijven.
Dan moeten er dus 2 mensen (eigenlijk 4, want in je eentje wakker blijven is gevaarlijk - val je zo perongeluk in slaap - en heel moeilijk) 2 keer een nacht overslaan. Lastig. Misschien is toch 3x 5 uur slapen een beter idee.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Die zou de eerste nacht wakker kunnen blijven en de tweede nacht mee slapen met de rest, waarbij er dan weer iemand anders wakker zou moeten blijven.
Weet je hoe lang diegene dan wakker moet blijven als de laatste avond iedereen door gaat halen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat je niet wil slapen als je zelf rijdt begrijp ik, maar of je wakker blijven als -hoe heet ze ook al weer- rijdt, bijdraagt aan de behouden thuiskomst van al wat je dierbaar is...quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoezo? rij toch niet 48 uur achter mekaar? of staat dat er ? Ik kan het niet opbrengen om te slapen met zo'n belangrijke lading in de auto, ongeacht wie er rijdt!
Niet huilen voor er geslagen is...
tja pik, kan het niet helpen maar kan gewoon niet slapen dan! Moek er dan aan doen? slaappillen nemen? nee dat is lekker!quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:57 schreef demins het volgende:
[..]
Dat je niet wil slapen als je zelf rijdt begrijp ik, maar of je wakker blijven als -hoe heet ze ook al weer- rijdt, bijdraagt aan de behouden thuiskomst van al wat je dierbaar is...
Mij niet slaan, ik heb een bril!
Ik heb dat ook hoor, zelf in een bus of vliegtuig.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja pik, kan het niet helpen maar kan gewoon niet slapen dan! Moek er dan aan doen? slaappillen nemen? nee dat is lekker!
idd...bus of vliegtuig...het gaat me echt niet lukken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor, zelf in een bus of vliegtuig.
Echt niet slapen!
Bon. Maar presenteer het dan als dat wat het is: een vervelende handicap! En niet als iets waar je trots op bent gelijk een aap met zeven lullen!!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja pik, kan het niet helpen maar kan gewoon niet slapen dan! Moek er dan aan doen? slaappillen nemen? nee dat is lekker!
Maar dan wel eerst zijn of haar zender weghalen natuurlijkquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:07 schreef Sonique het volgende:
Je moet gewoon iemand dat zwembad in flikkeren met kleren aan... Wedden dat die dan wakker is!
het is nog altijd als een hond met 9 lullenquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:05 schreef demins het volgende:
[..]
Bon. Maar presenteer het dan als dat wat het is: een vervelende handicap! En niet als iets waar je trots op bent gelijk een aap met zeven lullen!!!
En leg me eens uit hoe we aan die actie van Hilde mee kunnen doen!![]()
Nee, volgende week gaat er weer iemand uitquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:14 schreef versabommie het volgende:
Hilde klagen ....."jezus wat is dit ellendig"...
Nee dan al die streamers die nog zeker twee weken dat gezeik van je aan moeten horen, kalf!
De volgende keer gaat Jeroen eruitquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:14 schreef versabommie het volgende:
Hilde klagen ....."jezus wat is dit ellendig"...
Nee dan al die streamers die nog zeker twee weken dat gezeik van je aan moeten horen, kalf!
die gaan heus nog wel liggen kezen!quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Etienne greep Sabrina vol aan de borst
Sabrina: "Idioot" (maar duwt hem niet weg)
Puik plan!quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:17 schreef Sonique het volgende:
Geef hilde een wijntje!
Nee, dan valt hij flauw omdat al het bloed uit z'n hoofd naar z'n ontzettende kinderarm wegtrektquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:18 schreef scanman01 het volgende:
Als Sabrina gewoon met Etienne gaat douchen, is hij zo wakker denk ik
Neeeee joh. Etienne ziet Sabrine alleeeeen maar als maatje. Verder niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:18 schreef scanman01 het volgende:
Als Sabrina gewoon met Etienne gaat douchen, is hij zo wakker denk ik
waar halen ze toch types als chankwal en hillie vandaan ga je je afvragen!quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:19 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Puik plan!En dan gelijk in combinatie met een stuk of 100 slaappillen alstublieft.
Hi welcome back. Leuk gehad?quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd...bus of vliegtuig...het gaat me echt niet lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |